FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
M-am săturat de campania literar-electorală
Text postat de Marian Tudorel Lazar
Constat tot mai uimit că, acest site, departe de a comenta în mod neutru și exclusiv literar situația politică, departe de a oferi soluții mai mult sau mai puțin viabile de urmat, a devenit o tribună electorală și nici măcar nu știm a cărui partid.
Injuria, calomnia, amenințările, atacurile la persoană au devenit reguli și bunul simț a fost exilat sub un strat gros de zăpadă, de câțiva metri, de unde așteaptă, probabil, Inspectoratul Pentru Situații de Urgență Literară să vină să-l scoată la lumină. Din când în când, câte un rătăcit îi aruncă o pâine congelată printr-o gaură îngustă din valul de zăpadă, alegându-se cu apostrofări violente ale unor spectatori nervoși, pe motiv că pâinea nu e caldă sau a fost aruncată prea brutal. Dacă, privind la tv și urmărind jocurile politice, mi s-a scârbit de această recunoscută prostituată, politica, în ultima vreme începe să mi se scârbească și de un anumit soi de literatură și încep să mă întreb: care fiică a Euterpei a făcut până acum trotuarul și de când anume?! Aș face un apel proprietarului site-ului, dar mă tem că este printre cei care au stârnit și întrețin acest viespar, din rațiuni extrem de... electorale. Aș da înapoi, aș renunța, aș pleca dar nu cred să fie o soluție și știu că, dacă ai suficientă răbdare, orice noapte este urmată de o zi splendidă. Chiar dacă va ninge, chiar dacă va ploua, chiar dacă va fi furtună vom ști că, undeva deasupra norilor și deasupra întunericului, soarele a început deja să învingă negura. Și chiar dacă vinovații vor propăși, chiar dacă mincinoșii vor triumfa un lucru nu-l poate nimeni schimba: orice minciună are nevoie de o bucată de adevăr ca să poată ființa și orice răutate iese dintr-o inimă zămislită, anterior, prin dragoste și sacrificiu.
Să fiți iubiți!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE