FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Hoardele manipulării
Text postat de Emanuel Cristescu
"Telefoanele otrăvite" ale lui Miron Mitrea, iată au ajuns la proporții apocaliptice. Citiți și vă minunați. Și înțelegeți și campania de "ocupare a Europeii" Un isngur lucru ignoră acești domni: realitatea imaginară scăpată de sub control frizează patologicul și conduce la dezvoltări logice bazate pe premize false adică la paranoia. Pentru că realitatea imaginară este un fel de nisip pe care orice construcție este sortită efemerității. Chiar dacă este monstruoasă.

"Revenind la OTPDL, s-au înre­gistrat de la un singur ip (89.149.9.14) 3.068 comentarii, majoritatea injurioase la adresa jurnaliștilor sau pro­pa­gând informații false, la articole re­fe­ritoare la Elena Udrea, Traian Bă­sescu sau Emil Boc, în ordinea men­țio­nată. Deloc surprinzator, IP-ul menționat aparține chiar site-ului Orga­nizației de Tineret a Partidului De­mocrat Liberal, iar acest lucru se poate verifica aici (http://www.claus.­ro/whois/logs/02-2009.txt), executând căutare după IP. Aceeași problemă o întâmpină mai multe publicații online, cum ar fi ZiuaVeche.ro http://www.ziua­ve­che.ro/exclusiv-zv/dezbateri/cine-ar-trebui-sa-dea-banii-pentru-distrugerile-din-bucuresti-69710.html). De asemenea, IP-ul OTPDL este marcat pe site-urile de profil (blacklist) cu grad maxim de periculozitate, fiind în­cadrat în categoria „spam bot” (robot care trimite mesaje nesolicitate)."

http://www.jurnalul.ro/special/militie-pdl-comentarii-603873.htm
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  De fapt, d-le Cristescu, în Apocalipsa se găsește un pasaj care pare să se potrivească exact situației internaționale actuale. Și vorbește de căderi masive de precipitații, pentru cei obișnuiți cu simbolurile biblice. Dar cum sunteți convins că totul este o porcărie, dinainte de a ști despre ce este vorba...
Să fiți iubit!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-02-12 14:09:32
         
 
  Crinulet se bazeaza pe faptul ca asocierea directa nu este intre el si Iliescu, ceea ce este perfect adevarat, el fiind asociat direct cu Voiculescu, un cunoscut turnator la securitate.
De data aceasta are dreptate.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-11 18:55:02
         
 
  Pe surse:
"Trebuie spus foarte clar ca nu stiu cati oameni l-au tras de maneca pe domnul Ion Iliescu de cand s-a facut USL si i-au reprosat: cum domne' ai ajuns sa te asociezi cu Antonescu? Pe mine m-au tras de maneca mii de oameni, la propriu sau la figurat, si m-au intrebat: cum domne' cu Iliescu? Si a trebuit sa le explic si o voi face pana cand aceasta Uniune Social Liberala isi va atinge obiectivul - de ce da - chiar si cu domnul Ion Iliescu in pozitia in care se afla domnia sa. Daca in PSD exista o traditie a epitetului zoologic, cu o cultura mai veche in a se califica membri mai batrani, membri mai tineri cu nume de animale este problema domniilor lor. Il rog cuviincios pe domnul Iliescu sa faca aceste exercitii in ferma proprie, adica la PSD", a spus liderul liberalilor, care a calificat afirmatiile lui Iliescu drept insulte.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-11 18:52:05
         
 
  Er. urgie, portocalii,  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-11 13:00:43
         
 
  Pe surse: și natura și Dumnezeu țin cu PDL-ul și cu președintele. Din surse pedelit-divine se aude că toată această urge de zăpadă a fost trimisă din poruncă divină pentru a distrage atenția televiziunilor de fărădelegile oranj și a le aduce în universul alb al zăpezilor. Un time out pentru refacere.

Tot pe surse: se pare că și Dumnezeu s-a gândit să -și reformeze creația. Pentru început va schimba culoarea ploilor și a zăpezii. Se gândește ca acestea să fie portocaliu. Și s-a luat legătura cu Casa Albă pentru implementarea tehnologiei de furnizare a curcubeului la cerere. Cum a cui? A PDL-ului!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-11 12:58:12
         
 
  Drum bun, domnule Andrei Florian. Alungați-vă plictisul cu niscai știri date pe surse.

Dacă tot v-ați plictisit înfiorător, nu înțeleg de ce regretați retragerea. Mă rog, altă mostră de logică. Noroc că are cine să vă înțeleagă.


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-02-11 12:55:07
         
 
  Bine, ma dau batut. Dumneavostra si domnul Peia sunteti majoritari. Ne vedem la urne. Ar fi pacat sa votam pe aceeasi lege electorala, dar am inteles ca urmeaza sa fie trecuta una noua prin Parlament. Sper ca macar PSD sa fie acolo si sa o amendeze corespunzator.
Imi pare rau ca ma retrag, dar m-am plictisit infiorator sa aud aceleasi amenintari si sa fiu parte a unui dialog lipsit de orice noima.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-11 12:50:13
         
 
  Nu au lipsit apelative agresive ca "acest baiat" sau "aflat in aceeasi solda ca Ungureanu"

Mergînd pe același drum, pot întreba și eu dacă V.Stan nu e omul domnului Ungureanu?

Nu cred, dar pot întreba, nu? Așa, de dragul manipulării.

Iar dacă Stan are dreptate, vom judeca în consecință. Pînă atunci, dați-ne voie să judecăm actele puterii. Lăsați fumigenele.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-02-11 12:44:37
         
 
  atat domnul Bordas cat si dumneavoastra functionati pe principiul consacrat al democratiei de culoare rosie

Halal constatare logică. Încă odată, domnule AF, jos clopu' pentru logica imbatabilă.

Nu aveți a vă teme. Chiar dacă suntem majoritari (aspect în care nu credeți), nu tăiem capul nimănui. Eu unul, cel puțin, nu cred că opinia e un delict. Nici măcar despre prostie nu cred asta.



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-02-11 12:38:14
         
 
  Pe surseȘ
Valentin Stan s-a dezlantuit, vineri seara, la Antena 3, la adresa lui Victor Ponta pe care l-a acuzat, ca prin discursul sau din Parlament, a mintit grav romanii si ca ar avea o intelegere secreta cu noul premier, Mihai Razvan Ungureanu. Nu au lipsit apelative agresive ca "acest baiat" sau "aflat in aceeasi solda ca Ungureanu".

"Ponta i-a mintit rau pe romani ca Ungureanu a avut demnitatea, valoare personala si curajul de a respinge si de a accepta pe lista personala pe cine vroia el, desi stim cu totii ca acea lista i-a fost bagata pe gat [...] de acel tatic care patroneaza toate relele din tara", a comentat moderatorul.

Stan l-a avertizat "prieteneste" si pe liderul PNL, Crin Antonescu, ca nu e indicat sa "acopere mizeria" lui Ponta fiindca ii jigneste pe liberali si romani. "Trebuie sa ma intelegeti un lucru: ca mesajul pe care l-a dat Ponta a fost inteles foarte bine de Ungureanu pentru ca intre ei exista o intelegere... Se afla in aceeasi solda. Ce a raspuns Ungureanu este mortal pentru PNL. Faptul ca liberalii bajbaie inca, faptul ca domnul Crin umbla cu formule alambicate ca sa acopere mizeria fara seaman pe care acest baiat a aruncat-o in obrazul liberalilor, in obrazul tuturor romanilor care s-au saturat sa mai culeaga fructele mizeriei din acest noroi... este incredibil"
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-11 12:36:42
         
 
  Domnule Peia, ma multumesc de interventie. Comentariile dumneavoastra imi intaresc convingerea ca atat domnul Bordas cat si dumneavoastra functionati pe principiul consacrat al democratiei de culoare rosie conform caruia ”Cine nu e cu noi este ori legionar ori fascist ori tradator de neam si tara, de tipul transfugilor”
Daca n-as sti ca sunteti minoritari, mi-as face griji.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-11 12:25:48
         
 
  Cred că ați remarcat pînă unde poate merge cu odioșenia un creier spălat și special pregătit pentru "escadrilele morții".
Vorbesc de ăștia care au ocupat România și încearcă să-i extermine pe locuitori.
Reproduc concluzia unui "demnitar" al casei albe, pe care am s-o scot la interval ori de cîte ori va fi necesar, pentru iluminarea minților întunecate.

Thomas Ferguson, șeful serviciului pentru Probleme Demografice din cadrul Departamentului de Stat al Statelor Unite:

"Odată ce populația scapă de sub orice control, se impune necesitatea ca un guvern autoritar, chiar de tip FASCIST (aubl.mea), să o reducă (…)
Am studiat tema.
Pentru a reduce rapid și în mod real populația ar fi necesar ca toți bărbații să fie mobilizați în luptă și să fie ucis un număr mare de femei aflate la vîrsta procreării. Atît timp cît există un număr suficient de mare de femei aflate la vîrsta procreării va exista această problemă. În El Salvador sunt uciși destul de puțini bărbați și nu îndeajuns de multe femei încît acest lucru să influențeze populația. Mijlocul cel mai rapid de reducere a populaței îl reprezintă foametea, precum în Africa, sau boala, de pildă ciuma neagră. O posibilitate ar fi în El Salvador ca războiul să ducă la dezorganizare în distribuirea alimentelor.
ATUNCI, POPULAȚIA AR SLĂBI ȘI AR EXISTA BOLI ȘI LIPSURI.
ÎN ACEST MOMENT, S-AR PUTEA CREA O TENDINȚĂ DE SCĂDERE RAPIDĂ A INDICILOR DEMOGRAFICI.
ALTFEL, OAMENII SE REPRODUC PRECUM ANIMALELE.”

Ei bine, acest "fascist", numit Andrei Florian,- care se laudă cu nu'ș ce gîndire de dreapta, care a prins rădăcini în capul lui - la școala asta de "gîndire" a fost educat.
Să moară ăi slabi și neputincioși. Să ne lase. Aici funcționăm în regim de care pe care. Care poate oase roade, care nu să se cam care!
Eu cert că intenționat aufost lăsați oamenii ăia să crape sub nămeți. Oricum, nu prea mai aveau mari speranțe de vot, de la ei. I-ați văzut ce degajați și radioși erau că și-au tras un nou guvern de manechine, în timp ce România se afunda în sicriele zăpezii?
Oare va veni ziua judecății pentru muhaielele astea odioase?






 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-11 12:14:30
         
 
  Doar se pare, domnule AF. Așa cum bine ați subliniat.

Mai corect ar fi fost mi se pare.

http...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-02-11 12:13:20
         
 
  Dacă, însă, va da proba inconsecvenței și a indeciziei făcand dovada că între declarații politice și angajamente nu exista nicio legătură decentă, nu poate fi decât măsura maturitații sale.


Superb. Jos clopu'.

Declarația este un act unilateral. Angajamentul, unul cel puțin bilateral. Contract, carevasăzică. Cel puțin din punct de vedere lingvistic. Spun cel puțin, deoarece și din punct de vedere juridic există diferențe.

Și apoi, prea sentențios, domnule AF. Cum adică, măsura maturității sale? Doar pentru atît? Atunci, utilizînd aceeași unitate de măsură, angajamentul domnului președinte că va demisiona la cinci minute de la suspendare, niciodată respectat, ce este? Dovadă de infantilism?

Mai încercați. Sau sunați un prieten.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-02-11 12:10:41
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  http://www.rtv.net/ponta-este-decis-sa-renunte-la-greva-parlamentara-pentru-a-se-vota-starea-de-urgenta_15352.html
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-11 12:10:18
         
 
  "iată premierul" Butaforia investiturii nu a dus la a ne oferi un premier ci un butaforic premier, eu ziceam MMRU, adică marioneta Mihai rpzvan Ungureanu. Un premier își formează guvernul nu alege între "Oprea și Oprea,Diaconescu și Diaconescu" orinuprimește listacu membrii cabinetului. Când se întâmpla așa ceva, un adevărat aspirant la postul de premier, își depune mandatul. Dacă nu o face se mulțumește cu rolul butaforic de marionetă. Ca în cazul nostru.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-11 12:05:26
         
 
  Se pare ca si membrii PSD sunt in acord cu parerea mea:
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-11474573-schimbat-pozitia-victor-ponta-spun-pesedistii-despre-discursul-liderului-psd-investirea-guvernului-ungureanu.htm
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-11 12:04:52
         
 
  îndoială, nu îndioală

Luați-o ca atare.



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-02-11 12:00:37
         
 
  Iată, premierul i-a răspuns deja lui Victoraș


Domnule Andrei Florian, sunteți sigur că i-a răspuns lui Victoraș? Nu cumva a răspuns unei situații de fapt care impunea, prin ea însăși, această măsură? Credeți că e o favoare făcută PSD-ului? Nu. E ceea ce trebuia făcut cu multă vreme în urmă. Iar solicitarea nu era făcută de Victoraș, ci de președintele consiliului județean, Oprișan. Solicitare la care prefectul județului s-a opus din răsputeri, fără niciun argument logic sau legal.

Mistificați, mistificați, mistificați. Pînă la urmă, tot va rămîne ceva. Măcar de-o îndioală, acolo...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-02-11 11:58:24
         
 
  Iată, premierul i-a răspuns deja lui Victoraș și a declarat situație de urgentă în Vrancea, după videoconferința cu prefectii. În acest moment, dacă Victoraș își va ține angajamentul luat în mod public, singura formațiune politică aflată în afara Parlamentului a rămas PNL-PC. Dacă, însă, va da proba inconsecvenței și a indeciziei făcand dovada că între declarații politice și angajamente nu exista nicio legătură decentă, nu poate fi decât măsura maturitații sale.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-11 11:51:41
         
 
  Aveți dreptate, domnule AF. Actualizarea, bat-o vina. M-ați luminat, mulțumesc.

Numai că ați actualizat doar parțial, și anume ceea ce vă interesează direct. Mai spunea domnul Cristescu ceva: realitatea imaginară este un fel de nisip pe care orice construcție este sortită efemerității.

Or, dumneavoastră brodați pe supoziții și interpretări subiective: Doar așa pot fi interpretate declarațiile social-democraților sau Mesajul venit de la Bruxelles și de la Washington, ca și cel transmis indirect de Traian Băsescu este.

So!

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-02-11 11:44:13
         
 
  Dimpotrivă, este o actualizare a situației descrise de domnul Cristescu ”realitatea imaginară scăpată de sub control frizează patologicul și conduce la dezvoltări logice bazate pe premize false adică la paranoia. Pentru că realitatea imaginară este un fel de nisip pe care orice construcție este sortită efemerității. Chiar dacă este monstruoasă.”
Realitatea se susține cu argumente și analize pe evenimente și declarații ce pot fi probate, și nu altfel. Inteleg că nu pricepeți și că vă declarați fleoșcăit de comentariul meu. Nu e vina mea că stați paralel cu evenimentele dar vă considerați în centrul acestora.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-11 11:35:26
         
 
  Eu sper, conștient, că el o face inconștient. Pentru că dacă ar face-o conștient ehee....e mai complicat decât crede lumea!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-11 11:33:52
         
 
  Domnule Andrei Florian, în contextul celor discutate pînă acum și al subiectului topicului, comentariul dumneavoastră de mai jos are, în limba română, o definiție savuroasă: fleoșc.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-02-11 11:23:57
         
 
  Președintele PSD încearcă să găsească un motiv pentru a scoate partidul din greva parlamentară fără să pară că s-a predat în fața președintelui Băsescu. Doar așa pot fi interpretate declarațiile social-democraților privind renunțarea la greva parlamentară, dacă majoritatea, inclusiv președintele, vor cere declanșarea stării de urgență în legătură cu frigul polar care s-a abătut asupra României.Victoraș se grăbește să obțină această încetare a grevei parlamentare înainte de a pleca în SUA.
Crinuleț încearcă să cosmetizeze pe cât se poate situația de conflict din sânul USL: “Cu două săptămâni în urmă eu am avut o discuție cu Victor Ponta în care am căzut de acord la sugestia mea – nu căzuse Guvernul Boc, criza politică se deschisese – că nu are rost să mergem amândoi. Dacă în calendar se perfectează anumite întâlniri în SUA nu are rost să mergem amândoi că unul dintre noi trebuie să rămână aici în țară dată fiind situația politică. Am convenit să meargă domnul Ponta în numele USL, iar eu voi rămâne tot în numle USL“
Mesajul venit de la Bruxelles și de la Washington, ca și cel transmis indirect de Traian Băsescu este: ”Victor Ponta ar putea avea o șansă să se apropie, cândva, de Palatul Victoria dar fără repetentul de anvergură națională. ”
Nu este prima oară când Victoraș face pasul la ofsaid față de partenerii lui politici sau de viață, ceea ce vuvuzelele numesc trădare, și o va face, pentru că își dă seama că asocirea lui si a PSD cu imaginea toxică a partenerilor săi îi poate frânge în mod prematur cariera politică.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-11 11:20:02
         
 
  Sperați dumneavoastră, inconștient, sau o face el, inconștient?

Că nu e tocmai același lucru :)))

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-02-11 11:14:40
         
 
  O face, sper eu, inconștient, în spiritul principiilor din tratatul de dezinformare al lui Volkoff.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-11 11:10:36
         
 
  Asta spun și eu. Însă domnia voastră îl aduce în discuție pe Iliescu, etc.
scrie bunul și blîndul Emanuel

Întoarcerea permamentă în istorie a onorabilului AF merge mult mai departe, coborînd, cu obstinație, pînă la Regimul Criminal Comunist.

Că o face fără niciun folos, că o face potrivind-o taman ca nuca în perete, e o altă discuție.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-02-11 11:05:53
         
 
  Oricum, un pas mic pentru evoluție dar foarte mare pentru conștiința dumneavoastră "nu sunt un simpatizant PDL" Continuați. Începutul este bun.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-11 11:00:12
         
 
  "Domnule Florian,"

De 7 ani Iliescu nu are nicio putere real[. De 7 ani domnul președinte face ce vrea. Și a adus "din reformă în reformă" România în situația de dezintegrare. Faptul că nu este o forță politică, acum, în stare să vă satisfacă interesele, nu justifică să susțineți o forță care distruge România. Desolidarizați-vă de ei și militați pentru principii. Altfel pățiți precum Radu Moraru, Pleșu și mulți alții folosiți de regim și considerați apoi de unică folosință.

Nu mai invocați trecutul. DE 7 ANI CONDUCE BĂSESCU. Discreționar. Și iată unde a adus România. Vă place? Sunteți mulțumit? De nebuni oamenii aceștia, foarte mulți, au ieșit în stradă?

V-am pus mai jos o întrebare! Ați răspuns de trei și paișpe!

Încercați să nu vă discreditați total. Măcar în ochii dumneavoastră. Pentru că oricât ați fanda evidența este evidență. Ce vot liber și secret este acela cu un comisar lângă urnă? Mai rău ca la bolșevici. Mai lipse kalașnicovul. Acest tip de democrație vă satisface? Spuneți: "E timpul să iertăm și să uităm greșelile părinților noștri, să iuțim pasul și să ne modernizăm statul. Altă variantă câștigătoare nu există." Asta spun și eu. Însă domnia voastră îl aduce în discuție pe Iliescu, etc. Că trebuie un nou început asta este sigur. Mai mult, în România trebuie să trăiască toți românii. Trebuie făcut acel pact prin care să se îngroape securea războiului. Însă trebuie consultat poporul. Nu se poate ca o grupare, fie și cu intenții bune, însă nu e cazul nostru, să ia captiv un popor și să-l ducă, așa cum spun peste 85% dintre români, într-o direcție greșită. Cu șantaj, manipulare și sprijinul serviciilor secrete. Eu presupun că în aceste servicii lucrează oameni inteligenți. Credeți că ei nu văd, nu înțeleg și nu cunosc realitatea?

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-11 10:57:39
         
 
  Domnule Cristescu, nu sunt un simpatizant PDL, deși am o orientare clară de dreapta, dar pe partea dreaptă a politicii nu au mai rămas decat aceștia. Iar cum politica românească nu îmi oferă o altă variantă clară, pană la apariția unei formațiuni politice cu o doctrină și un proiect credibil, mă vad silit să îi sprijin. Sunt orientați spre reformă și sunt hotărâți să o facă, iar dacă Romania a rămas în coada Europei, aș spune chiar la ușa acesteia, este pentru că Iliescu și ai lui doresc să ne păstreze în sfera intereselor obscure, incremeniți într-o veșnică tranziție. Ajunge! E timpul să iertăm și să uităm greșelile părinților noștri, să iuțim pasul și să ne modernizăm statul. Altă variantă câștigătoare nu există.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-11 10:26:35
         
 
  Domnule MTL,

V-am spus că aveți șanse să vă salvați. Pentru că, din fericire pentru dumneavoastră, nu inteligența vă lipsește. Ci utilizarea ei în spațiul logic. Încercați să fiți coerent și adecvat textului pe care îl comentați. Nu mai procedați cum ați procedat până acum, utilizând sofisme așa cum face și domnul Florian. Judecați prin prisma valorilor și principiilor democratice și nu prin acela al interesului unui grup care se comportă asemenea unu regim de ocupație. Oare nu trăiți printe oameni? Oare nu aveți prieten, rude? Oare chiar așa paralelă vă este realitatea?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-11 08:29:19
         
 
  m-a oripilat. Dumneavoastră, ca fin intelectual, vă simțiți confortabil? Vă deranjează ceva?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-11 08:23:24
         
 
  Domnule Florian,

Ori vă faceți că nu înțelegeți însă jucați extrem de prost rolul ori chiar nu înțelegeți și, în această situație, nu-mi voi mai pierde timpul cu domnia voastră.

De unde rezultă, din textul de mai sus, fie și tangențial ceea ce spuneți, respectiv "Cu alte cuvinte, OTPDL a pus la cale daramarea Guvernului, din strada, unde mai pui ca a si reusit, iar acum trebuie sa plateasca ca niste javre ordinare ce sunt :) :)" ?

Dimpotrivă. Acest OTPDL înjură opoziția și încearcă să contracareze prin manipulare toate reproșurile care i se aduc puterii încercând să creeze senzația că așa gândește marea masă a cetățenilor.Adică să creeze o altă realitate. Cum? Un singur individ (de la un singur IP a transmis 3.068 de comentarii "majoritatea injurioase la adresa jurnaliștilor sau pro­pa­gând informații false, la articole re­fe­ritoare la Elena Udrea, Traian Bă­sescu sau Emil Boc,". Mai pe înțeles, câțiva indivizi, foarte activi cu un număr de calculatoare, vor să creeze senzația că realitatea este de fapt percepția oranj asupra realității. Cam cum se încearcă a se proceda pe Europeea. Eu scriu, cu texte pe care și cei cu un IQ relativ modest să le poată înțelege, și cu argumente de necombătut, de exemplu, că OTPDL manipulează (faptul că este OTPDL și că manipulează conduce, logic, la ideea că manipulează proPDL și împotriva opoziției; așadar, nici vorbă să manipuleze pentru a schimba guvernul, etc!) și dumeavoastră înțelegeți ori vă faceți că înțelegeți că aș fi spus că OTPDL "a pus la cale dărâmarea Guvernului"! Și apoi încercați să combateți cu o analogie, dintr-un mediu proxim familiar nu știu cui, afirmația pe care eu nu am făcut-o dar pe care, neonest, mi-o atribuiți! Și, evident, procedând astfel, deturnați fondul problemei și încercați a-l duce în derizoriu "Observ ca atat domnul Peia cat si dumneavoastra sunteti pusi pe glume". Nici vorbă, textul de mai sus este unul serios, în care se denunță o practică abominabilă, similară telefoanelor otrăvite ale lui Mitrea, doar PDL-ul provine din aceeași matcă. În plus, textul este argumentat. Adică puteți verifica dumneavoastră înșivă justețea celor afirmate accesând link-ul pe care vi l-am dat.

Am anticipat situația politică la care se va ajunge, aceasta de acum, încă de la formarea artificială a majorității toxice care a luat România captivă și care se ferește de esența democrației, întoarcerea la popor, alegerile, precum dracul de tămâie. Din păcate, pentru România, viața mi-a dat dreptate. Spun acum că iar s-a încălcat Constituția desemnarea și investirea lui MRU în funcția de prim-ministru făcându-se în disprețul total al legii. (Într-un comentariu am pus textul constituțional și afirmația domnului președinte potrivit căreia domnia sa știa (decisese de fapt) însă din decembrie cine va fi noul prim ministru. Ce a urmat? O butaforie. Adică toți s-au făcut că fac, mai rău ca, pe vremuri Marea Adunare Națională. Adică au simulat, consultări, negocieri, formarea de către așa-zisul prim ministru desemnat a unui cabinet, apoi au simulat audieri în comisii, au simulat o ședință a Parlamentului, au simulat un vot liber și secret (cu prezența lângă urne a ochiului ciclopic al omului cu broscoiul în gât) și, în final ne-au oferit, chipurile, democratic un nou guvern! Și toate acestea în două zile! Mai este aceasta o democrație? Ori totalism demagocratic? Pe mine, ca și pe foarte mulți alții, o asemenea procedură
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-11 08:18:43
         
 
  :))) Observ ca atat domnul Peia cat si dumneavoastra sunteti pusi pe glume :)))
Cu alte cuvinte, OTPDL a pus la cale daramarea Guvernului, din strada, unde mai pui ca a si reusit, iar acum trebuie sa plateasca ca niste javre ordinare ce sunt :) :)
Sa presupunem ca ar fi adevarat. In acest caz, atat opozitia cat si protestatarii presupusi onesti si neangajati politic pot fi considerati o cantitate neglijabila, dupa cum se vede si pe webcam.
Chestia asta este ca si cum te-ai duce cu amanta la o carciuma de lux, ai comanda tot ce ti-ar cere nemancata, iar la final, cand sa vina nota de plata, ii spui acesteia "iubitico, nenorocitii astia de guvernanti mi-au furat potofelul. OTPDL-ul dracului ...imi pare sincer rau, iubito!"
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-10 23:35:09
         
 
  Ți-am răspuns, dar cum ai botoanele la dispoziție, nu mai pot să-ți spun că ești o javră. Și că între javră și nebun, sau cum îți place ție să mă crezi, parcă ultimul ar fi mai onest.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-10 14:32:06
         
 
  Domnule Radu, cred ca il cunoasteti mai bine decat mine, asa ca ma las pe mana dvs. Oricum d-l Cristescu nu bagă în seamă ce spun, chiar și când îi demonstrez negru pe alb că s-a înșelat. Îmi păstrez totuși speranța că-și va reveni, dacă voi continua să-i vorbesc.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-02-10 11:59:03
         
 
  @domnule Marian Tudorel Lazăr, v-am invalidat un comentariu, vă rog recitiți regulamentul de funcționare al aite-ului.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-02-10 11:40:25
         
 
  interesant, dar nu mi-ai răspuns.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-02-10 11:20:30
         
 
  în urbea mea, potăile din bucurești sunt trimise la hinger!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-10 11:16:50
         
 
  @ nu, Ioane, le lasă așa, relicve, piedică în calea uitării. e o sentimentală.

în cu totul altă ordine de idei, spune-mi, locuitorii urbei tale de domiciliu nu beneficiază de controlul medical periodic? mă refer mai ales la cel psihiatric.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-02-10 11:13:13
         
 
  Domnule Cristescu, nu ați obosit tot căutând noduri în papură și pete în Soare?  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-02-10 11:12:38
         
 
  pe 3 martie, ora 18 - manifest la Buzau impotriva presedintelui si a intregii clase politice. Voi fi acolo.  
Postat de catre nicolae tudor la data de 2012-02-10 11:10:12
         
 
  nevastă-ta, SteRE...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-10 11:01:11
         
 
  E bine că o spui tu cu aerul că nu e așa.
Că, adică, dacă recunoști, la șto, că da, se deduce că nu.
Dar uite că nu ține.

Apropo: mai șterge nevast-ta preșurile după vomismentele tale postalcoolice? O să-i spunem că trebuie să-ți cumpere bărbiță! Ca să fii și tu civilizat.



 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-10 11:00:46
         
 
  Iată ce spune Constituția privind investitura:

"ARTICOLUL 103 - Investitura
(1) Presedintele Romaniei desemneaza un candidat pentru functia de prim-ministru, in urma consultarii partidului care are majoritatea absoluta in Parlament ori, daca nu exista o asemenea majoritate, a partidelor reprezentate in Parlament.
(2) Candidatul pentru functia de prim-ministru va cere, in termen de 10 zile de la desemnare, votul de incredere al Parlamentului asupra programului si a intregii liste a Guvernului.
(3) Programul si lista Guvernului se dezbat de Camera Deputatilor si de Senat, in sedinta comuna. Parlamentul acorda incredere Guvernului cu votul majoritatii deputatilor si senatorilor."

Iată ce a spus public domnul președinte:

"O spun acum public: numele viitorului prim-ministru fusese demult discutat și cunoscut atât de mine, cât și de fostul prim-ministru al Guvernului României Emil Boc"

Cei care nu înțeleg poate că își merită soarta. Cei care înțeleg și acceptă ori, și mai mult, se extaziază pot fi orice dar nu democrați.

Așadar pot să manipuleze cât vor. Credibilitatea lor este ZERO.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-10 10:42:50
         
 
  @ peia, prietene, ai uitat să adaugi că sunt agent secret portocaliu plătit, că-ți ascult telefonul și-ți blochez ip-ul, sau invers, etc. breaking news, am aflat, am aflat cît costă halatu.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-02-10 10:27:19
         
 
  Excrescență orwelliană!
Cînd am spus că inșii ăștia, care au început să activeze brusc, ca din pământ, pe aici, nu prea m-ați crezut, dle Cristescu.
Dar una din cele mai mari greșeli pe care le-ați făcut a fost admiterea lui Ștefan Rădulescu la cîrma Europeei. Insul este o cîrtiță și complotează din umbră, dirijîndu-i pe soldățeii de plumb: Andrei Florian, Tudorel Lazăr, - mai rar: Mocanu și Pușcă; iar, din exterior, propagandiști plătiți special de SIE pentru a credibiliza pedeliștii în diaspora românească din partea ailaltă a oceanului: Sorin Olariu, Valeriu Cercel și Dumitru Cioacă.
E atît de transparentă povestea asta că numai orbii nu văd. Și, of course, cei care nu vor să vadă.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-10 10:13:43
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE