FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Către Peia
Text postat de latunski criticul
În curînd, dacă nu te vei reconsidera, vei ajunge un fel de Bulă al saitului. Eu nu voi mai avea "maestru" (vezi R. Șt.) iar tu nu vei mai fi receptat la justa-ți valoare. Potolește-te, postează ce poți, nu te lăsa influențat și provocat, hai dreak, nu vezi că ăștia te folosesc?
latunski, pe post de cunoscut.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  zburătoare, ar trebui - musiu cioacă!
ar trebuie să ne mulțumești că nu te spînzurăm de limba română!
(generalul Ioan Peia)

Domnul general,
Va multumesc pentru atentionare. Ma angajez sa nu mai uit niciodata ca nu se scrie pazarica ci pasarica.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-02-08 18:31:33
         
 
  ar trebui  
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-08 18:05:52
         
 
  metelică,
erai și tu pe-aici?
scuze, era să te calc pe căpșor!
mai semnalizează și tu cu lăbuța că ești prin preajmă. sau cu un lătrat suav.
altfel, ești bun de circ!
tre' să-ți căutăm un dresor.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-08 18:05:27
         
 
  zburătoare, ar trebui - musiu cioacă!
ar trebuie să ne mulțumești că nu te spînzurăm de limba română!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-08 18:02:25
         
 
  buricescule,
să-ți explic: între sintagma metaforică și realitate, e o distanță egală cu cea dintre talent și buricea.
adică, astronomică!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-08 17:59:51
         
 
  "in fond, cine suntem noi, Latunski?
Niște labe-triste, cărora le place să se iliuzioneze cu ideea că reprezintă ceva mai mult în lumea asta decît niște "viermi, ciumpalaci, nevrotici...etc"

Peia, pe noi ne amuză
că faci cea mai tristă labă,
nemaiavând nicio muză
freac-o și pune-o la treabă!

 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2012-02-08 17:55:37
         
 
  Știm că-o faci, dar fară chef
parcă n-are nicio treabă!
Fiindcă-ți ești singurul șef
ți-e bună și-o tristă labă!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2012-02-08 17:35:25
         
 
  "in fond, cine suntem noi, Latunski?
Niște labe-triste, cărora le place să se iliuzioneze cu ideea că reprezintă ceva mai mult în lumea asta decît niște "viermi, ciumpalaci, nevrotici...etc"

Peia, pe noi ne amuză
că faci cea mai tristă labă,
nemaiavând nicio muză
freac-o și pune-o la treabă!

 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2012-02-08 17:28:38
         
 
  "Eu - o fac că așa am chef. Deci, neangajat. Deci, liber ca pasărea cerului."
(pasarica Ioan Peia catre vulturul Sorin Olariu)

spre a fi o sburatoare
ce se-ntrece-n vitejie,
Peia-ar trebuii sa fie
de vreo zece ori mai mare.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-02-08 16:36:33
         
 
  Domnul general
Va rog sa nu ascultai de generalisimul suvorov kutuzovski latunnski care va recomanda, pe timp de iarna, o retragere strategica in Siberia. Adversarii dumneavoastra nu vor pieri din cauza gerurilor asa cum au pierit invadatorii napoleoniei sau hitleristi fiindca rachiul este genereaza mul mai multa caldura decat vinul sau berea.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-02-08 15:55:43
         
 
  Deosebirea e că tu le faci al ordin și pentru că din asta trăiești.
Eu - o fac că așa am chef. Deci, neangajat. Deci, liber ca pasărea cerului.
Voi sunteți niște papagali împăiați, cu sforicele legate de mîini și piciorușe. Tot ceea ce faceți și spuneți e fals, ca o holografie cu natură moartă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-08 15:39:18
         
 
  peia, tu faci chestiile astea de cativa ani pe europeea, eu le fac numai de vreo 3 saptamani de cand cu marea revolutie din ianuarie.
Asa ca un pic de decenta nu strica.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-02-08 15:15:19
         
 
  Maestre latunski, am vorbit cu Bulă: s-a simțit total jignit!  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-02-08 14:53:18
         
 
  Latunski,
Dacă ai impresia că pe aici funcționează cine știe ce organizație para/intelectuală, avînd drept obiectiv cucerirea saitului pentru a lansa rachete balistice în spațiul dintre minte și politică, te înșeli.
Nu sunt decît o adunătură de papagali, care nu au ce face în timpul liber și-și tocesc buricele deștetelor pe taste.
Așa șărșăl, așa pupinguristul epigrant, așa cioacă, ca să nu mai vorbesc de metelică-minte-mică, mocanul cu bulanul, și plișcoci pe patru voci.
Doar floricel face ridicole ezerțițuri de jurnalism morărist, în slujba nici nu șrie cui, iar egzmintescu, turmnetat ca deobicei, gîlgîie analize-vocalize cu vodca-n bereguș.
Bine, că nici eu nu-s mai breaz, dar cine mă poate opri să mă dixtrez, păstrîndu-mi vivacitatea, chiar dacă îmi asum acest risc incomod pe care l-ai evocat mai sus.
În fond, cine suntem noi, Latunski?
Niște labe-triste, cărora le place să se iliuzioneze cu ideea că reprezintă ceva mai mult în lumea asta decît niște "viermi, ciumpalaci, nevrotici...etc" pentru cei care, peste capetele noastre de furnici retorice, joacă pokerul demenței universale.
Chiar și ăștia, înregimentații, nu depășesc acest statut, cu toate că-s îndoctrinați pînă-n cotloanele cele mai secrete ale ADN-ului, chiar și ei sunt niște biete păpușele trase de sforile mai-marilor.
Să fim serioși cinci minute și să redevenim clovni.
Este cea mai subtilă și elegantă modalitate de a protesta împotriva demiurgului care ne-a scuipat în humă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-08 10:21:11
         
 
  Sunscriu.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-02-08 04:33:53
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE