FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Băsescu: Apel către lichelele mele!
Text postat de Emanuel Cristescu
Un excelent Apel scris de Valentin Nicolau și publicat Vineri, 27 ianuarie 2012, în Cotidianul.

"Tu, Cărtărescule - Toma Necredinciosul! Dacă mă supăr pe tine și nu te mai citesc? Gabriel și Horia o să interpreteze că au primit ordin să-ți dea pe bune drepturile de autor și să nu te mai umfle cu marketing. Ar fi bine?... Și tu, Mirceo Toma, credinciosule care mi-ai fost, că doar ți-am fost pacient la cabinetul de psiho în vremea când încă mă mai tratam și luptam amândoi să-l dăm jos pe Petre Roman. Acoperitul meu drag, și tu ai lăsat-o moale și nu te știu vreun timorat... Bijule, deși semeni cu Pora ca două picături de votcă, ți-ai pus palma-n fund și te-ai tirat consul la Marsilia, că te-a chemat SIE să strângi CNP-uri pentru partid."

http://www.cotidianul.ro/basescu-apel-catre-lichelele-mele-171009/
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Lingăii se văd după mufă!
Vlașin ăsta este un mufangiu tipic portocaliu.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-06 10:47:17
         
 
  "Cu lichelele locale ne-om decurca, dar văd că ne invadară și cele de import, de parcă navem destule.Dacă doriți ca spațiul acesta să rămînă liber de "oranj" ar trebui să le dați peste bot...dar nu așa elegant, cu argumente și polemici civilizate, ci direct prin interzicerea postărilor denigratoare..."
(Dragos Iovan)

Domnul Iovan,
Dumneaavoastra care ati suferit atat de pe urma cenzurii sa cereti reinfintarea cenzurii?! Nu-mi vine sa cred!

p.s.
Daca o lichea de import a reusit sa vare groaza intr-un calau autohton inseamna ca e ceva de capul ei.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-02-06 07:18:09
         
 
  reche, tu judeci oamenii dupa valoarea lor sau dupa culoarea politica?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-02-06 06:17:40
         
 
  mai adăugați un nume pe listă, Gelu Vlașin, răsplătit cu "Ordinul Cultural" în rang de mare cavaler/cavalerism dovedit cu prilejul cavalcadei electorale din diaspora, cînd încălecînd bidivii portocalii, respectivul a condus spre biruință șarja portocalie spre victoria finală/
brava lui, curat cultural!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-02-05 12:35:39
         
 
  D-le Cristescu, vă văd potopit de griji cetățenești, ba mai mult europeea e pe cale s-ajungă pămînt portocaliu.știu, veți spune că-n spiritul libertății cuvîntului și a democrației, oricine poate posta aici orice opinie...dar chiar atunci cînd e terfelită imaginea și-așa obidită a țării...păi după regulamentul atelier literar europeea, asta nu e chiar permis.
Cu lichelele locale ne-om decurca, dar văd că ne invadară și cele de import, de parcă navem destule.Dacă doriți ca spațiul acesta să rămînă liber de "oranj" ar trebui să le dați peste bot...dar nu așa elegant, cu argumente și polemici civilizate, ci direct prin interzicerea postărilor denigratoare la adresa țării și a amărîților ce încă o locuiesc.pt echilibru, poate și invalidarea oricărui răspuns tendențios, ireverențios și injurios la adresa "interlocutorului".e atît de simplu, dar n-o faceți. eunica șansă ca acest spațiu să redevină ce-a fost înainte de politizarea lui excesivă, prin infiltrarea coloanei a 5-a portocalii!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-02-05 11:01:05
         
 
  Că e o neo-lichea. Chiar dacă nu ar fi achiesat la invitația aia.
Dar nu era nevoie de google, ci de un pic de onestitate, ca să spui un adevăr.
Pe care, pardon! ai uitat-o la garderobă.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-04 21:22:39
         
 
  Ioan T Morar? Cine este Ioan T Morar?
...l-am intrebat pe unchiul google si iata ce mi-a raspuns:
http://www.adevarul.ro/actualitate/eveniment/Rosia_Montana_-_ziaristii_momiti_se_dau_in_concediu_0_322168376.html
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-04 20:19:41
         
 
  Ioan T. Morar

Când spunea că este cel mai informat om din țară, probabil, și la asta se referea. Adică știa toți turnătorii, acoperiții și descoperiții. Îmi amintesc faptul că, înainte de ultimele alegeri parlamentare, puțini vor fi remarcat, a spus următoarele, citez aproximativ: unii se vor răzgândi. Și așa a fost. Adică s-a mers cu infiltrați și acoperiți peste tot. Și, când a fost nevoie, li s-a transmis mesajul. Iar ei au schimbat macazul. Asemenea lui Cristoiu, Diaconescu, etc.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-04 19:38:53
         
 
  Tare!
Dar am unele nelămuriri legate de nume.
Gabriel să fie liiceanu?
Horia să fie patapievici?
Mircea Toma să fie mircică tomulete, care sparse Academia Cațavencu și umblă cu diversiuni pancardiere prin piețe?
La Biju, însă, m-am împotmolit definitiv! În pofida asemănării cu Ileana Cosînzeana pora, nu știu cine-i! Să fie temorar,- alt acoperit?



 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-04 19:30:42
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE