FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Tema săptămânii viitoare
Text postat de Emanuel Cristescu
Contrar unor păreri, poate justificate, poate nu, eu cred că pe Europeea evoluează mulți useri cu talent. Din păcate, mult talent se risipește în discuții sterile. Mai cred că rolul și misiunea unui creator constau în obligația acestuia, a autorului talentat, de a-și VALORIFICA TALENTUL!

Vă propun ca săptămânal (sau lunar dacă domniile voastre credeți că este mai bine) să ne asumăm o temă. Și, fiecare, după talentul, timpul și disponibilitatea pe care le are, să "producă" o creație pe această temă. Evident că o temă poate fi tratată cu variate mijloace artistice: de la epigramă la pamflet, de la scenetă la roman ori scenariu de film, etc. Caricatura, pictura, sculptura, muzica pot fi de asemenea mijloace artistice de "tratare" a unei teme. Să nu înțelegem prin temă tratare tezistă a subiectului. Prin urmare, fiecare are libertatea să-și aleagă mijloacele și să trateze subiectul cum dorește.

Așadar, pentru săptămâna viitoare, vă propun ca temă, licheaua politică din România. Să vedem ce va ieși. Cele mai bune trei lucrări de la fiecare categorie vor fi premiate.

Sper să primiți bine această inițiativă. Pe care o vom îmbunătăți în funcție de interesul și ideile domniilor voastre. Succes tuturor
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Absolut de acord!
Ar fi extrem de incitant să faceți un miting, pedeleilor!
Cu pancarte, sloganuri și restul.
Dar să nu uitați: pentru reușita respectivei reprezentații e bine să expuneți, în carne și oase, piesa cea mai importantă a materialului propagandistic: băsescu!
Va fi demențială strigarea: "Ieși afară, javră ordinară"!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-04 15:31:52
         
 
  Dar de ce sa abordam o tema atat de facila? N-ar fi mai bine sa trecem direct la javre ordinare? Putem face chiar si un miting. Pancartele sunt deja scrise, sloganurile asemenea, pentru ca e foarte simplu sa le adaptam la spiritul eco, ceva de genul "iesiti afara, domnule javra ordinara".
Ca sa parem mai multi, cred ca putem plati fiecare dintre noi cate un aurolac pe care sa il tinem printre noi. Ce sa ne mai incurcam cu maruntisuri?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-03 21:08:25
         
 
  atat de rau...  
Postat de catre General Motors la data de 2012-02-03 16:22:19
         
 
  Pentru a scrie despre lichelele politice trebuie sa ai curaj. Si sa semnezi. Cu numele real. Altfel e doar un latrat anonim de dupa uluci.
Vad deja ca un user se eschiveaza inventand motive puerile ca ar scrie despre premier, dar... ar scrie despre presedinte, dar... ar scrie, despre... dar...

Pana la urma sunt convins ca va scrie despre romanii din SUA, din cauza carora o duce el tata de rau.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-02-03 16:22:03
         
 
   
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-02-03 12:05:45
         
 
  er-ți-ai turnat-o-n  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-02-03 12:05:34
         
 
  ps
cu cenușa ce-ai făcut, ția-i turnat-o frizura stil barcelona? ajută la mătreață..pardon măreață reflexie în oglinda implacabilă a pastișelor?
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-02-03 12:05:04
         
 
  dacă-ți spun că ai complexul oedipian, iar mă înjuri. nu ți-s mamă, nu ți-s frate, poți să mă cenzurezi nestigherit.restu' rămîne cum am stabilit anu trecut prin septembrie.  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-02-03 12:03:24
         
 
  recheșane, sezi blînd, onorabile, nu asta am vrut s-aud, dar dacă tot ai spus-o, e ok. evident că nu socializăm, cel puțin pe trez(v)ie... dacă perpetua pomenire a numelui meu în comentariile domniei tale m-a dus un pic adineauri cu gîndul la freud, scuze.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-02-03 11:56:35
         
 
  ștefănescule, autocenzurează-te, nu socializez cu tine...de visat, visez doar cu Selma Hayek, mai recent cu Moran Atias(de cînd i-a dat papucii lu' Mutu)fiindcă știu că ești antisemit, partisprinic și ofuscat c-a trebuit s-o faci pe rusoaică scrum, da' așa-i în existența asta nasoală, nu poți fi și cu BIPa în BIP și cu sufletu'n rai, n'est pas, maître?  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-02-03 11:50:15
         
 
  Domnule Cristescu, de fapt mi-ați răspuns, chiar mai mult decât mă așteptam. Mai întâi, trebuie să recunoașteți faptul că, de vreme ce am doar nivelul 10, faptul că editorul nu a invalidat textul poate avea un singur răspuns: se încadrează în limitele "ecoliteraturii" pe care o promovați. Pe de altă parte, recunosc că poate fi interpretat și ca "grobian", după cum afirmați. Dar, dacă este așa - și nu intenționez să vă contrazic - înseamnă, iată, că poți fi ecoliterar dar și grobian în același timp. Ce vă face să credeți că și a face pe cineva "lichea", oricât de "ecoliterar" ar fi învelișul folosit, nu este tot un grobianism?  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-02-03 11:44:22
         
 
  hmmm... așe sună tentant, dar reflectez pe cine să schițez? dacă mă reped la premier e prea evident și sare a.f. făcîndu-mă comunist...becali? risc un incident nediplomatic cu baciu' Stănică ce-mi livrează săptămînal, telemeaua? col-r-diaconescu? mai rău! sare diaspora în frunte cu răspopitul și mă întreabă:iovane, tu ai muncit f'odat, barem o zi la viața ta?asistatule social(deși recunosc sunt depărtișor de pragu' pensiei)...dăscălescu? cheamă maestrul buricea desantu' de nostalgici și-mi impurifică pc-ul cu ploșnițe roșii!...crin? ar fi o aluzie misogină la postările recente ale distinsei creatoare de prozodie religioasă...ponta& socru-su? l-aș jigni de moarte pe nea Grigoraș, adminstratorul de la bloc și-mi mărește fondul de rulment(a fost maistru la "tractorul brașov")
ce zici, gaspadin latunski? Elkhana? aveau filistinii partide? cum? mai abitir ca azi?
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-02-03 11:42:11
         
 
  @ Emanuel Cristescu, în ce constă premiul?
@ gheorghe, sincer acum, nu îndrăznesc să sper că în fiecare noapte, dar măcar o dată pe săptămînă așa-i că mă visezi? sau dacă nu pe mine, pe ludmila, come on...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-02-03 11:28:11
         
 
  OK. Să mai restrângem domeniul. Să zicem "licheaua politică din România". eventual cu studiu de cay sau trimiteri la personaje politice accentuate. Evident orice asem[nare va fi pur întâmplătoare.

Lactuca sativa, altădată!

MTL. Dacă replica domniei voastre nu ar fi fost grobiană (în ceea ce privește invocarea soției!)luam notă. Așa doar desfid!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-03 11:27:20
         
 
  Licheaua.
Mi se pare o temă prea vastă. Mulți postatori de pe aici se vor simți lezați și vor boicota tema. Propun o dirijare către un segment țintă: "Licheaua prin lăptuci". Eu mă înscriu la secțiunea "scluptură".
Dragoș Iovan, revista se numește "Critica acțiunii dure", nu altfel. Suna mai bine cum zici domnia-ta, dar cînd am înscris brandul la Bender, mi s-a impus să am cel puțin două cuvinte diferite în raport cu alte mensuale de profil.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-02-03 11:16:10
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Prea iubite, stimate și onorat domnule Cristescu, dacă am trecut de perioada când simțeam nevoia să fac pe cineva "lichea", vă supărați pe mine dacă nu particip la concursul de mai sus? Aș putea însă a o ruga pe soția mea, în perioada aia rea, când o apucă sindromul premenstrual.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-02-03 11:04:43
         
 
  cacialma, stimabile, cu toată elocvența anti-partis-pris pe care o propovăduiți.iote, onorabilul buricea a și produs ditamai poemul militant în doar cinci minute de la anunțul dumneavoastră! e ca în licitațiile asfaltatorilor și a băieților deștepți din economie? cîștigă cel cu oferta cea mai ieftină?

la retorica interogație nu pot decît să constat: fiindcă e un tramvai numit ipocrizie! entre-nous, o prefer pe Maya desnuda, muuult mai expresivă!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-02-03 10:56:27
         
 
  Cred că și pe Gioconda în carne și oase, dacă ați avea-o în față, tot la r.ș v-ar duce gândul? De ce oare?

S-a scris dar s-a scris militant nu literar. O abordare literară a temei vă propun.

Și ce oare face "infantilă" această idee? Nu cumva percepția domniei voastre este una din domeniul puericulturii? Adică puerilă?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-03 10:35:03
         
 
  domnu' apropritar, io m-aș prinde, deși propunerea e cam școlărească, să nu zic infantilă..dar, fiindcă de lichele, neolichelism se scrie mereu pe aici, eu aș propune altă temă " livreaua și livrescul".
premiul în ce constă? în trei commuri cu agheasmă transoceanică, un catren marca d-tru cioacă, un picior de scaun scluptat în lemn de arțar...sau poate urna cu cenușa defunctei scabroase Ludmila, cea căreia îi închina onor editorele r.ș.. feștila creaților sale nocturne.dacă mă gîndesc bine aș prefera un exemplar din "Critica rațiunii dure ", autor Vitea Latunski, da' nu știu dacă-i publicat integral, ultima dată avea probleme la legătorie, e criză de piele de șagri(sau șacal, dac-am înțeles io bine)
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-02-03 10:29:33
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE