FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
In ciuda tuturor protestelor, președintele Băsescu este apreciat!
Text postat de Marian Tudorel Lazar
Dacă ne-am lua după protestatarii din piețe și după unii ce tot tulbură apele pe aici, am crede că președintele Băsescu nu mai are nici un fel de susținere. In seara aceasta însă, tocmai am dat peste o pagină de pe Facebook, unde oricine dorește să-l susțină poate să-i dea "like". Nu mică mi-a fost mirarea să vad că, deși votul a început abia de vreo câteva ore, președintele are deja 111625 de votanți! Mă întreb câți vor mai fi pană la urmă?! Nimeni nu poate vota decât după ce se loghează, asa că nu se poate vota de mai multe ori. As mai putea spune multe, dar prefer să las cifrele să vorbească. Pentru cine dorește să verifice, dau linkul:

http://www.facebook.com/pages/Alaturi-de-Presedintele-Nostru/361235817223309?sk=wall

Cu ocazia aceasta, poate mai apar votanți. Cine vrea, poate să lase și comentarii, chiar și împotrivă, nimeni nu vă interzice, dar curentul principal este de dezapreciere pentru astfel de persoane, mai ales dacă scriu cu picioarele.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Dacă are susținători, de ce poll-ul este apă chioară? Și de ce ar trebui să mi se pară mult o sută de mii de susținători?!
Și cu chestia următoare tot nelămurit sunt și nu pricep care este întrebarea: să precizez în ce tip de societate funcționează conducerea democratică și în care cea formată din specialiști? Și am înțeles eu bine, sau afirmați că la chinezi au conducere democratică în combinație cu una autocratică?
D-le profesor, ia-mă mai blând că eu nu pot gândi așa rapid ca domnia ta, care ai ani mulți de înțelepciune în față!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-02-02 14:29:19
         
 
  măh, nu te da uța-uța-găgăuța. recitește atent: eu n-am zis că nu are "supținători" ci doar că aiureala aia de poll e apă chioară.dacă tu vrei să te-mbeți cu ea, problema ta, un ins cu glagorie cînd aude o gogoriță de așa dimensiuni ar trebui să reflecteze scurt:băi, e real? Da' posibil? oare de ce din altă perspectivă se vede strîmb ce zice ăla că-i drept!?
Mai bin' retrage-te în chilie, pînă nu spui altă nerozie.Interogația aia falșă, cu care mă sîcîi ți-am dezlegat-o clar, încerc să ți-o și schițez, da' n-are rost: ai uitat esențialul, să precizezi în ce tip de societate funcționează!sau du-te la chinezi și conspectează ei sunt mari ași în economia împărțelii caprei cu varza.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-02-02 13:59:44
         
 
  Preaînțelepte, parcă ziceai că-i invers, că nu-l susțin și poll-ul este contrafăcut. Eu ce să mai cred acum?! Și tot nu m-ai lămurit care conducere este mai indicată: autocrata formată din specialiști sau democrata formată din doi în doi?  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-02-02 13:32:55
         
 
  ești pierdut de vreo două decenii, nu e vina ta ci a societății care nu investește în educație.firește există și principiul" do ut des" deși nu prea văd ce sacrifici pîn lavra bleu decît timpu' aiurea.Nu te molipsi iar de la flecăreala lui aferici oranjiul media, lasă ghicitorile astea gen "ghici ciupercă că c-i" ești ins matur nu preșcolar.Întrebarea ar fi putut fi: de ce îl susțin bezmeticii feis-bukiști pe unu' care vrea să semneze acordu' ACTA!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-02-02 13:01:46
         
 
  Iovan Dragoș, mărturisesc că m-ai pierdut în peisaj și, dacă tot ți-ai luat obligația să mă indrumi pe calea democrației, lamurește-mă: cine conduce mai bine o intreprindere, o minoritate autocrată reprezentată de un Consiliu de Administrație format din specialiști sau o Adunare Democrată a muncitorilor din fabrică?!  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-02-02 10:43:22
         
 
  er.:interesați să-l susțină...destui  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-02-02 10:02:42
         
 
  cum ziceam, trăncăneală, afaniseală în doru lelii...te simți, tu, important vînturînd orice nerozie? de fapt, pe cifre ți s-a răspuns.pericolul e dincolo de aparențe, liderul oranj se va agăța oricum de tron, poate și dincolo de prevederile constituției, așa îi este firea, o burghezie oranj se încheagă temeinic, interesați să-l susțină(și ăștia-s potenți financiar că doar luară hălci grase din buget și resurse)iar reala schimbare, oricine s-ar învîrti la ciolan nu e posibilă, doar o temperare a apetitului sub presiunea ong-urilor, sindicatelor și a organismelor internaționale...da' mai bine întreabă-l pe e(ner)gumenu' ăla prăpăstios la care te spovedești ce-i pică la molitvelnic:"se merită să faci carieră publicistică, ori ba!?" că din cum ai pornit-o geaba gîlceava, că n-ai niciun chichirez!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-02-02 10:02:00
         
 
  Domnule Iovan, nu am făcut eu poll-ul ăla aiurea, ci cei care întrețin site-ul lui Băse. Niște mincinoși! Eu doar am dat din întâmplare peste el și mi s-a părut că ar fi cam mulți, peste 100000 de susținători. Chiar nu știam ce să cred și aș fi rămas prost dacă nu mă lămureau cele mai avizate persoane de pe Europeea, dintre care domnia ta le întreci cu mult pe toate.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-02-01 15:28:07
         
 
  scuze:poll-uri nu "pool"-uri deși pt tine e totuna, ai plonjat în piscina cu oranjadă doar așa, pour l'amour de nostradamă căptușită cu pastramă!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-02-01 14:35:39
         
 
  mătăluță metelică, de fapt n-ai nicio vină, socializezi de orice culoare, da' te rătăciși pe hol! dacă catalogarea cu "ejusdem farinae" nu-ți pică bine la rînză nu mai fă pooluri aiurea, inducînd, prelucrînd, interpretînd de'a tîmpa niște mesaje internetice că doar tre' să știi "dura lex sed lex" deși nea băse' pare a o confunda cu o reclamă la antifertilizante de unică folosință.
vb după ce iei notă de trecere la dreptul roman!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-02-01 14:32:42
         
 
  o cam dăduși cotită, ți se înmuie tupeul, Lăzărele, cînd ți se puse oglinda evidenței în față!vezi, asta e caraacteristic comunistoizilor de nuanță oranj, cînd le spui adevărul se fac că plouă. În general, te cam bagi în seamă fără rost, știm toți cei mai vechi de aici cîte parale faci, ba făcînd pe profetul, bîjbîind cu deștu pe rîndurile cărților sfinte, ba bîiguind despre res-publica fără a știi bine cu cine să dai hăis cu cine cea, cînd defapt ești paralele dacă nu mai rău, perpendicular pe realitate.! da' ce animal politic cu coarne e ăla ce se-ascunde după cireș în loc sîă mintă cu bărbăție:pe ei, pe mama lor!
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-31 16:10:04



Da, iubite și stimate Dragoș Iovan, mi s-a inmuiat tupeul. De acum înainte te voi susține necondiționat, pe domnia ta și pe ceilalți prea înțelepți anti portocalii. M-am convins că aveți dreptate și că sunteți adevărați profeți. Slavă vouă!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-02-01 14:02:46
         
 
  Regele Mihai ocupă primul loc în încrederea romanilor, cu un procent de 36,6%, mai mare decât al oricărei personalități publice. Traian Băsescu a ajuns la un minim istoric de 8,6%.
Romanii au nevoie de demnitate, normalitate, identitate, traditie. Institutiile trebuie sa functioneze in interesul cetatenilor. Oamenii s-au saturat de demagogie si populism.
 
Postat de catre Mihaescu Mihai la data de 2012-02-01 13:31:36
         
 
  Va rog sa urmariti si numarul mare al acestora si sa faceti comparatia cu microbistii prezenti astazi in Piata Universitatii.
(Andrei Florian)

"Si n-au invins..." vorba badiei Eugen Jebeleanu.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-31 22:52:40
         
 
  Dar pentru a putea face o comparatie intre manifestatiile anticomuniste ale romanilor din anii '90 si cele ale comunistilor din 2012, este suficient sa urmarim eleganta si demnitatea cu care au ales sa demonstreze primii dintre ei.
Va rog sa urmariti si numarul mare al acestora si sa faceti comparatia cu microbistii prezenti astazi in Piata Universitatii.
A fost cu totul altceva, pentru ca, in ciuda propagandei rosii, romanul este o persoana educata si cu simtul masurii.



filmuletul are si o parte a doua, dar sunt atatea pe YouTube incat orice comentariu devine inutil
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-31 22:32:40
         
 
  Derpre morti si monarhie, numai de bine si sa fie la ei, acolo.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-31 22:07:23
         
 
  Mihai, eu nu l-am huiduit nici pe Iliescu, desi merita din plin, pentru ca nu sunt atat de idiot incat sa ma indrept impotriva vointei democratic exprimate la vot a unei majoritati care l-au dorit ca presedinte. Asta este o chestiune de educatie, de bun simt, si, in ultima instanta, este vorba despre maturitate.
Stiam ca, in timp, marea majoritate a persoanelor dotate cu inteligenta va prinde gustul civilizatiei, lucru care s-a dovedit.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-31 22:05:51
         
 
  Pai il avem pe regele Cioaba... si il mai avem si pe imparatul Iulian. Cu dinastiile lor.
Ce ne mai trebuie?
Sa ne hotaram totusi daca vrem rege sau imparat.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-31 21:52:52
         
 
  Vai de capul lui Basescu! De unde atatia sustinatori cand toti romanii il huiduie???


SINGURA SALVARE A ROMANIEI ESTE MONARHIA!
 
Postat de catre Mihaescu Mihai la data de 2012-01-31 21:28:33
         
 
  Creează o "realitate virtuală" pe care încearcă să o impună apoi ca "realitate reală"

"Realitatea reala" e data in piata, de numarul protestatarilor. Restul e abureala.



 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-31 16:54:15
         
 
  o cam dăduși cotită, ți se înmuie tupeul, Lăzărele, cînd ți se puse oglinda evidenței în față!vezi, asta e caraacteristic comunistoizilor de nuanță oranj, cînd le spui adevărul se fac că plouă. În general, te cam bagi în seamă fără rost, știm toți cei mai vechi de aici cîte parale faci, ba făcînd pe profetul, bîjbîind cu deștu pe rîndurile cărților sfinte, ba bîiguind despre res-publica fără a știi bine cu cine să dai hăis cu cine cea, cînd defapt ești paralele dacă nu mai rău, perpendicular pe realitate.! da' ce animal politic cu coarne e ăla ce se-ascunde după cireș în loc sîă mintă cu bărbăție:pe ei, pe mama lor!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-31 16:10:04
         
 
  Interesant duelul în poll-uri. Vom vedea la urmă la ce cifre se va rămâne. Deocamdată însă, rezultatele acestor sondaje nu justifică în nici un fel alegerile anticipate.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-01-31 15:10:06
         
 
  Adică, parafrazând comportamentul din lumea albinelor "românii au făcut botci"  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-31 14:25:09
         
 
  http://www.facebook.com/jos.basescu

Sa plece: 219.362
Sa nu plece: 26.717
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-31 14:21:34
         
 
  nemaivorbind de faptul că iarăși se postează informații trunchiate, să nu le zic "manipulatorii".
ai uitat, stimabile opinant de curent oranj să specifici: 111.640 like minus 62.240 dislike! greu cu aritmetica la telectualii ăștia fărbăluiți în coloarea coajei de naramză putredă!
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-31 10:20:25

Stimate domnule Iovan Dragoș, în momentul acesta sunt 111820 votanți, care au dat "like", dintre care 62238 au postat și comentarii (talking about this = au vorbit despre asta), nicidecum nu reprezintă numărul celor care ar fi dat "unlike". Dealtminteri acel "unlike" este pentru cei care vor să-și retragă votul, ceea ce înseamnă că acel vot este ca un fel de susținere continuă, nu un simplu moft. Ca să votezi doar "unlike" nu se poate, dar am înțeles că există pagini speciale pentru cei cu "Jos Băsescu". Le puteți cauta și posta și rezultatele de acolo, chiar vă rog să faceți aceasta!
Se pare însă că în mediul "internautic", unde stau mai ales "băieții deștepți", "Băse" are mult mai multi susținători decât domnii Ponta și Crin Antonescu.
Să fiți iubit!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-01-31 13:37:10
         
 
  Fraierul...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-31 12:56:54
         
 
  Dar mie-mi place că sunt și proști de bubuie!
Par ex: titlulde mai sus:
"In ciuda tuturor protestelor, președintele Băsescu este apreciat!"

Farierul, habar nu are că, de fapt, prin formulare, recunoaște unanimitatea protestelor. Reformukat explicit, titlul rostește așa: împotriva tuturor românilor care protestează, etc...!
Ce deducem de aici?
Că o huntă de descreierați țin morțiș să rămînă la putere, în pofida faptului că nimeni nu-i mai vrea (cu excepția liftelor din conclav, evident).
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-31 12:56:33
         
 
  Tipul ăsta de indivizi, strînși în bloc, pentru a-și apăra și slăvi conducătorul amintește, înfiorător de mult, de naziști!
Observați că toți sunt trași pe același calapod: strîmți la minte, minte care-i focusată exclusive pe aceeași țintă; fanatici pînă la destructurare; heirupiști, supralicitanți și inflexibili, ca un tanc rusesc care funcționează cu vodkă: calcă totul în șenile!...
Grămada asta organizată cu minuție, din aproape în aproape, e un fel de monstru remitizat, în noi contexte, care, pînă la urmă, se va devora singur, începînd de la coadă. Primele victime vor fi acești soldăței de tinichea, zgomotoși și deliranți. Apoi, superiorii lor imediați. În final, capul monstrului va dispărea în propria-i gură. Scenariu apocaliptic care, din păcate, va lăsa pe teritoriul ăsta urme adînci de sînge. Istorie sinucigașă.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-31 12:50:40
         
 
  am aflat ieri de o încercare îmbrăcată în legitimitate de a băga pumnu' în gura tuturor utilizatorilor de net. accesați apginile despre protestul împotriva semnării pactului sau acordului ACTA! atunci să te ții, cînd băiețeii ăștia portocalii vor avea acces la IP-ul oricui și vor contabiliza toate e-amilurile și discuțiile private!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-31 12:46:59
         
 
  Cat despre felul in care se adreseaza si vorbesc ei cu contra-opinentii lor, e treaba de educatie. Cand te-ai obisnuit sa fii politicos la comanda, atent la comanda si disciplinat la comanda, nu-ti mai poti risipi energia ca sa ramai normal, educat, politicos, tot timpul, adica cu oricine si in oricare ocazie. Naravul de a raspunde in raspar sau in doi peri, de a dispretui pe oricine nu mananca din oala ta, de a da cu flit celor pe care nu-i consideri de-ai tai, e de la tatuc. Si el se comporta la fel. De ce ar fi ciracii altcumva? Ejusdem farinae, precum se stie...adica tot o apa si-un pamant sau, cum e turcul si pistolul.  
Postat de catre sters sters la data de 2012-01-31 12:30:58
         
 
  în litera regulamentului, este acest text unul literar, întreb retoric? de interes cultural?
citiți doar prima frază, e definitorie pt activitatea "manicurtizaților" cum vă place să-i numiți; ei profită de bunele d-voastre intenții, postează opinii dubioase, aruncă în derizoriu ideea de comunitate ecoliterară mai rău decît o poezioară porcoasă, își bălăcăresc de facto , oponenții, iar cînd le semnalați că sunt offtopic, trec la amenințări fățișe și la atacuri personale, asta așa în semn de mulțumire că le găzduiți mediocritatea aici.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-31 12:26:01
         
 
  Cat de disperat poti sa fii ca sa postezi asa ceva? Mai ales ca, membru in galbejeala respectiva daca ai fi si tot nu iti impune nimeni!Sau, mai stii? S-o fi dat ucaz de la vreun lustruitor de sus? Pe cand o mare de plansete la comanda ca in Coreea, sau, de ce nu, o bucurie la comanda, in caz de nevoie? aud ca pe coreenii aceia care n-au plans cum trebuie ii paste puscaria. Sa fi simtit cumva meteleul amenintarea prin similaritate? Cat de sincer ar trebui sa fie ca sa recunoasca? Extrem de sincer, nemaipomenit de sincer, sincer la extrem. Cred ca nu este cazul. Putem intelege ca e sincer simpatizant si atat! Cat de bine vede, asta e alta problema, numai medicul... daca intelegeti ce vreau sa zic. Disperarea insa o putem remarca fara sa avem cunostinte de medicina. Acesti oameni ar trebui stipendiati mai cu atentie, eventual recrutati si scoliti, pentru ca, cine stie, daca ar poseda o diploma in regula poate ar fi utili tuturor regimurilor ajunse peste noapte la starea de disperare si neputintza, adica exact asa cum... Sau nu?  
Postat de catre sters sters la data de 2012-01-31 12:23:18
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  de ce n-ar face-o, d-le Cristescu,doar au la îndemînă fonduri special alocate, dispun de aparatură specializată și din păcate de suficinte resurse umane, că doar informația(chiar calpă)înseamnăă putere. ceea ce mi se pare îngrijorător că se întrevede formarea unei echipe de "profesioniști" abili, care după limpezirea apelor și inevitabila schimbare de regim se va orienta spre acest mercenariat fraudulos dar bine recompensat.
Rămînd strict la realitatea comunității de aici nu pot să nu observ infiltrarea unei coloane a cincea(dacă d-l Peia, paratrăznet al zelului partinic a numărat corect, minus prezența fals obiectivă a editorului desemnat și redesemnat)care monopolizează comentariile cu bălăcăreli(știți prea bine că intervențiile mele sunt preponderent orientate spre textele satirice)adresate persoanei, sufocarea paginii principale cu pseudoepigrame cu atacuri ignobile la persoană. Aseară s-a mers pînă la invalidarea fără explicații a unor comentarii în timp ce sudalmele adversarilor în pseudopolemică erau păstrate și am bănuiala unui "bricolaj" ce mi-a întrerupt accesul doar la saitul europeei.
Știu, n-aveții cum interveni(iar cînd o faceți nici măcar apelurile la respectarea unui limbaj civilizat n-ajută sau invocarea regulamentului n-are efect)decît drastic retezînd nivelul de postare(fiindcă tehnic ștergerea contului nu e posibilă)Totuși implicarea politicului pe sait n-ar trebui corelată cu numărul de accesări, raiting, etc., fiindcă taman participarea la astfel de activități trimit în derizoriu titulatura lavrei sinilii, care evident, probat, alunecă implacabil în afara sferei literare.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-31 12:21:29
         
 
  Am auzit de useri care au peste 160 de conturi, fiecare, care lucrează în săli cu sute de calculatoare, cu IP-uri dinamice și care, contra cost, asta fac. Un fel de "telefoane otrăvite" de pe timpul lui Mitrea. Creează o "realitate virtuală" pe care încearcă să o impună apoi ca "realitate reală"  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-31 11:24:31
         
 
  se pare că există posibilitatea(că prea fu mediatizată, ba chiar întărită de primul face-bookist al țării, ideea participațiunii la votare internetică)de instalare a unui moft de soft care să autogenereze și să contorizeze la fiecare accesare like un număr înzecit de "supținători!" (specialiștii ITștiu că e floare la ureche, mai ales că nu există filtru minim de verificare)  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-31 11:23:14
         
 
  er.dacă mata scrii cu picerele...  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-31 11:20:13
         
 
  nemaivorbind de faptul că iarăși se postează informații trunchiate, să nu le zic "manipulatorii".
ai uitat, stimabile opinant de curent oranj să specifici: 111.640 like minus 62.240 dislike! greu cu aritmetica la telectualii ăștia fărbăluiți în coloarea coajei de naramză putredă!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-31 10:20:25
         
 
  grea misie pt sepepiști, infiltrați sri cu tăte rudele lor, voluntariat pe net cu aplicație pă face-book.cifra asta îmi sugerează nu faptul că președintele ar avea susținători(chiar mesajele de acolo pot fi tendențioase sau fără efect fiind opera unor inși lipsiți de discernămînt, sub pavăza anonimatului)ci amploarea aparatului polițienesc.am fost foarte mirat cînd studenții au apărut cu pancarte pe care se citea "România-stat polițienesc?".
Mai mult decît opinia sau susținerea a zeci de mii de face-bookiști cu buca anonimă, mai relevant mi se pare opinia unui neînregimentat politic, a unui om de cultură sau rector de institut care are curajul și verticalitate să-și expună public părerea despre popularitatea sau nepopularitatea lui băsescu.
N-aș fi intervenit, dar atitudinea autorului din concluzia finală (chiar așa MTL, care "curent" l-ai măsurat cu voltmetrul, ampermetrul și dacă noi scriem cu picele, mătăluță gîndești cu posteriorul evident)e absolut jignitoare la adresa userilor și solicit editorilor să invalideze textul dacă nu renunță la paragraful cu pricina.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-31 10:15:11
         
 
  Ceaușescu avea 99,98%!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-31 09:50:47
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE