FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
tradatorul Basescu vrea sa astupe gura poporului
Text postat de Dumitru Cioaca
"V-am spus, dar nu m-ați ascultat,
Că-i greu să i se ia coroana:
Portocaliul e-un pirat
Care v-arată azi banana"
(Sfintia Sa parintele Sorin Olariu)

celor ce, cu-atata ura!
imi ataca portocala,
fara nici o ala-bala
eu le bag banana-n gura.

p.s.
Dumnezeu sa te fereasca
de-un tiran care pohteste
dupa ce il instruieste
o fata bisericeasca.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  În timp ce catrenistu' mitică limbă-mpiedecată, gramatică-n suferință ne delectează cu opintelile sale prozodice de-un umor răsuflat, într-adevăr piratu' pregătește ceva mult mai eficient decît mistificarea, manipularea informațiilor și pumnu'n gura presei independente!

VERZII ÎMPOTRIVA ACORDULUI ACTA

România are mai mulți utilizatori de internet decât votanți, așa că o dezbatere publică este absolut obligatorie Filiala Caraș-Severin a Partidul Verde dezaprobă semnarea de către autoritățile din România a acordului comercial anti-piraterie și contrafacere (ACTA). Președintele executiv al filialei judetene a partidului, Costel Mihăilă, a declarat că deși legiuitorul poate avea o intenție bună, se știe, drumul spre iad este pavat cu bune intenții. “Legiuitorul își dorește, în esență, să protejeze utilizatorii de bună credință de fenomenul pirateriei, dar în democrațiile fragile, cum este România, această intenție poate fi utilizată împotriva utilizatorilor onești care, prin acest acord, pot fi supuși unui control de tip Big Brother. Angajamentul României, consideră Costel Mihăilă, înseamnă asumarea implementării unor legi de control al conținutului internetului și de monitorizare a utilizatorilor de internet. Noi considerăm, însă, că acest control ne amintește de ideologia fascistă și nicidecum de un regim democratic, unde cenzura nu poate fi tolerată. Monitorizarea utilizatorilor înseamnă să lovești în libera exprimare, în intimitatea și în viața privată a cetățenilor”.
Partidul Verde amintește parlamentarilor români că semnarea acestui acord ar fi trebuit în mod obligatoriu să fie precedată de o dezbatere în Parlamentul Romaniei. Este cu atât mai revoltător cu cât mulți politicieni de la Putere și din Opoziție au aflat despre ACTA din mass-media. Verzi reamintesc că în România numărul de utilizatori de internet (aproape șase milioane) este mai mare decât numărul cetățenilor care au participat la anumite tururi de scrutin, ceea ce face ca dezbaterea publică în legătură cu ACTA să fie absolut obligatorie.
“Este inadmisibil, susține liderul verzilor cărășeni, Costel Mihăilă, ca într-un stat democrat, sub pretextul protejării drepturilor de autor, fiecare rețea de internet, fie că e de cablu sau mobilă, să fie obligată să monitorizeze în permanență nu numai istoricul de navigare al fiecarui abonat de internet, dar și conținutul accesat. Mai mult, operatorul de telecomunicații va trebui să pună la dispoziția oricărui producător de conținut aceste informații, în baza unei simple cereri. În prezent, așa cum este firesc într-un regim democratic, și în România traficul online și continutul accesat de un utilizator se pot monitoriza numai în baza unui mandat judecătoresc și numai de către instituții ale statului abilitate în acest sens. Atragem atenția că verificarea permanentă a tuturor utilizatorilor de internet nu numai că va crește costurile serviciului de internet (monitorizarea presupune achiziționarea și întreținerea unor echipamente noi), dar va creea și posibilitatea unor abuzuri asupra oamenilor, greu de imaginat într-o țară care se pretinde liberă.”

Trimite prin email

Ia-n să te văd cioacăluță de ești patrihoț adevărat semnezi petiția? sau îți zici în sinea lu' matale:"bogdaproste, că nu să mai putea cu-atîtea replici care mă-ndemnau să studiez dexul și grămatica românească dă pă vremea asta, de parcă aia suptă de la comuniști n-ar mai fi bună!"
Citiri: 100
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-31 08:40:40
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE