FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Apel către neolichele
Text postat de Emanuel Cristescu
“Omul superior este sensibilizat de dreptate, omul inferior de avantaj“, Confucius

"Intelectualii" lui Ceaușescu, măcar, nu aveau de unde alege. Era un singur partid și atât.

"Intelectualii" lui Băsescu au. Văd, înțeleg și, cu toate acesta, susțin în continuare un regim, impopular, antinațional și trădător și care mai are 5% aderenți!

"Daca ai altă opinie decât ministrul și ești secretar de stat, cine pleacă? Ministrul? Ori secretarul de stat? Ghici ghicitoarea mea?"

Dacă ai altă opinie decât poporul și ești președinte, cine pleacă? Poporul sau președintele? Ghici ghicitoarea mea?

Neolichelelor, treziți-vă!
Amintiți-vă că până și un demnitar analfabet, nu un intelectual, a înțeles, într-un târziu, adevărul țării și a declarat public: "am fost un dobitoc"
Chiar nu vedeți cum se încalcă legea în țara noastră de către aceia care ar trebui să o apere de orice încălcare?
Nu înțelegeți că tăcerea și sprijinul vostru legitimează un regim care distruge un popor?
Nu observați aroganța, luxul, cinismul și sfidarea de care dau dovadă guvernanții?
Nu observați abuzurile și corupția?
Nu observați incompetența?
Nu observați urletul de durere al poporului?
Nu observați direcția greșită în care este dusă țara?
Dacă nu le observați puteți fi orice dar nu intelectuali.
Dacă observați toate acestea și nu faceți nimic nu vă îngrijorează blestemul neamului?

Ultima încălcare a Constituției:

"Art. 85. (3) Dacă prin propunerea de remaniere se schimbă structura sau compoziția politică a Guvernului, Președintele României va putea exercita atribuția prevăzută la alineatul (2) numai pe baza aprobării Parlamentului, acordată la propunerea primului-ministru." Colonelul Cristian Diaconescu a intrat în componența Guvernului ca membru UNPR în locul unui ministru PDL. Prin urmare s-au schimbat compoziția și structura politică a Guvernului. Și era necesară aprobarea Parlamentului. În disprețul Constituției, Colonelul Cristian Diaconescu a intrat, fără aprobarea Parlamentului în Guvernul României. Când conducătorii unui stat încalcă ei înșiși legile acelui stat, nu mai pot fi credibili. În lumea civilizată astfel de abuzuri se soldează cu demisii. În alte țări cu demiteri!

Sub presiunea poporului, iată, unele dintre deciziile aberante ale guvernanților au putut fi blocate:

1. Retragerea Legea Sanatatii.
2. Arafat revine in minister.
3. Este amânată cu un an taxa auto.
4. Este amânată cu un an clasa pregatitoare la scoală.
5. Baconschi e demis.

Câte alte decizii au scăpat? Câte alte legi, precum așa-zisa Lege a sănătății, nu au fost elaborate la fel, prin ignorarea Parlamentului și impuse, la fel, prin angajarea răspunderii Guvernului?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "Ca n-am prea fost atent in ultimul timp"

Atunci care ar fi rostul întrebărilor? Eu zic să continuați să nu fiți atent!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-04-01 11:00:20
         
 
  Care mai e treaba cu Basescu? L-ati dat jos, l-ati umplut de sange si pe asta?
Ceva mitinguri mai sunt? Ca n-am prea fost atent in ultimul timp.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-04-01 04:38:13
         
 
  Distinse coleg,

Nu poate poza cineva în reper moral dacă a fost turnător decât, eventual, dacă își asumă vina și își mărturisește păcatele și presiunile la care a fost supus. Cu sinceritate. Și asta, de regulă, înainte să apară dovezile. Altfel turnător a fost turnător rămâne. Iar dacă se mai dă și inteloctual și nu țne seama de principii ci se pune cu arme și bagaje în slujba acelora care încalcă principiile, intelecton este numele său! Sigur este delicată problema pentru că pot apărea și "probe" contrafăcute. Din această cauză trebuie analizat caz cu caz. Pe de altă parte se practică dublul standard. Unora li se publică dosarul altora nu. Oricum când știu că nu au conștiința curată ar trebui măcar să facă pasul înapoi. Dar nu poți scrie apeluri către lichele când tu știi că ai fost lichea ori minima moralia când ție îți lipsește!

Și asta este valabil și pentru recrutori și pentru recrutați!

Recitiți apelul de mai sus. Și vedeți evoluția din politica românească și comparați.


 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-04-01 01:42:07
         
 
  Domnul Cristescu,
Daca nu primea Liiceanu editura Humanitas, o primea altul si acum banuielile ar cadea asupra lui. Eu sunt bucuros ca a primit-o Liiceanu fiindca editura Humanitas este una dintre cele mai bune din Romania. Daca o primea generalul Vlad seful securitatii nu cred ca ar fi de aceiasi valoare. Si nici daca o primea "filosoful" care s-a ocupat de grupul de intelectuali din jurul lui Noica editura Humanita nu ar fi de aceiasi valoare. In problema lui Liiceanu nu pot sa ma pronunt in nici un fel fiindca nu am dovezi. Si mie nu-mi place sa ma pronunt cand nu am dovezi.
Si acum pespre marele "filosof" care s-a ocupat de Constantin Noica. Bineintes ca era extrem de inteligent, ca sa ajungi sa te ocupi de oameni ca Noica iti trebuie enorm de multa inteligenta. Si marele filosof nazist Alfred Rosenberh a fost enorm de inteligent, a reusit sa inlantuiasca cu filosofia lui zeci de milioane de nemti, si ascultati la mine care am trait opt ani printre ei, nemtii nu sunt oameni prosti. Deci Rosenberg era un filosof extrem de inteligent, dar asta nu i-a impiedicat pe aliati sa-i puna streangul de gat. Noi insa pe intelectualii nostri securisti nu-i atingem nici cu o floare. Vreau sa fiu bine inteles, nu ma refer la intelectuali care au colaborat cu securitatea find siliti sa o faca ci acei intelectuali securisi care i-au silit sa colaboreze. Ceeace ma deranjaza pe mine in taota discutia despre intelectonii care au fosti recrutati de securitate este ca toata lumea se ocupa de ei care poarta probabil numai unu la suta din vina si nu de calaii care poarta nouazeci si noua la suta din vina, fiindca ei iau silit pe acesti oameni sa devina ce au devenit. Este ca si cum eu asi sili pe cineva sa fure, insul e prins si politia spune ca el trebuie sa mearga la parnaie iar eu nu am nici o vina. Daca cei care au silit-o pe sotia lui Andrei Plesu sa faca ceva rau nu pot fi siliti sa spuna cum au reusit sa faca acest lucru, ce i-a determinat sa o faca, atunci cum vom putea noi sa judecam corect lucrurile? Eu nu cred ca acea femeia a facut rau, daca a facut, fara ca asupra ei sa nu se fi facut presiuni enorme. Si domnul Cristescu nici eu nici dumneavoastra nu stim cum ne-am fi comportat daca asupra noastra s-ar fi pus astfel de presiuni. Pur si simplu noi am fost mai norocosi.

p.s.
Ofiterii demoni nu vor iesi niciodata sa spuna de buna voie si nesiliti de nimeni adevarul. Dar romanii se pare ca vor sa sileasca numai pe victime sa spuna adevarul nu si pe demonii care le-au silit pe victime sa faca raul pe care l-au facut. Daca ar mai traii marele Orwell probabi ca ar scrie volumul doi din "Animal farm" pe tema asta.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-31 22:29:17
         
 
  Domnule Cioacă, înțeleg că ofițerii demoni ar trebui să iasă și să ne spună că sunt demoni iar cei îngeri să declare că au fost îngeri! Eu am întrebat cum să-i diferențiem adică de unde să știm care au fost îngeri și care demoni. Mă rog, nu-mi fac mari speranțe când văd că au pus mâna pe România și se susțin unii pe alții.

Însă probabil n-ați înțeles. Ori vă faceți a nu înțelege. Eu intuiesc și am lăsat să se înțeleagă că aceia care îl țineau sub observație pe Noica erau filosofi! Care sunt și acum și care au primit demnități, edituri, sarcini, etc. Și care, în viziunea mea sunt niște intelectoni. Nu la alții mă refer ci la acei "filosofi" din jurul lui Noica. Despre soția lui Pleșu au apărut documente de necombătut. Despre Pleșu însuși doar au tarnspirat până acum zvonuri. Ca și despre Liiceanu. Însă mă întreb de ce nu veți fi primit dumneavoastră editura Humanitas? Ori eu, de exemplu. Sau de ce nu ați fost numit ministru?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-03-31 21:42:07
         
 
  "Pentru domnul Cioacă: să înțeleg distinse coleg că au fost ori mai sunt securști îngeri și securiști demoni? Cum naiba să facem diferența?"
(Emanuel Cristescu)

Dupa fapte, domnule Cristescu, dupa fapte. Soferul lui Ceasescu era un ditamai securistul, dar atata timp cat nu a calcat un pieton, nu poate fi invinuit de nimic. Am avut niste colegi de facultate care au devenit securisti pentru bani, nu din convigere. Lucrau in meseria lor de ingineri electronisti. Si in acest caz s-ar putea argumenta ca ei au avut o anumita vina reparand aparatele de auditie ale securitatii, dar totusi vina lor nu se compara ca a tortionarilor de meserie. Femeile de serviciu de la securitate tot securiste erau, fiindca in organul partidului nu lucrau decat securisti intrati de buna voie si nesilti de nimeni pentru a obtine lefuri mai mari. Si totb personalulm securitati lucra acoperit fiindca nici femeia de serviciu securista nu avea voie sa spuna unde lucra. Cu totul altfel stateau lucrurile cu "ofiterii acoperiti" recrutati dintre victimele securitatii prin amenintari ca vor fi bagati din nou la parnaie, sau daca nu facusera parnaie erau "convinsi" ca vor intra la parnaie pentru m pentru cine stie ce mici gainarii. Acest fel de ofiteri acoperiti, chiar in cazul ca au facut rau (de obicei turnatorii) tot victime ale securitatii raman. Deci nu avem dreptul sa-i judecam pe ei inainte de a-i judeca pe tortionarii care i-au silit sa faca ceeace au facut. Nu este logic, nu este drept, nu este etic sa facem asa ceva. Ofiterul ala care stie atatea de Noica si Plesu si Liceanu si alti oameni de valoare, ar trebuii sa spuna mai intai prin ce merite a ajuns el sa-si incruciseze pasii cu acesti oameni, prin ce merite deosebite, cate crime a comis mai inainte pentru ca securitatea sa-i dea o astfel de sarcina extrem de imortanta?
Pe mine ma intereasa mai mult ce a facut el, nu ce a facut Noica, Cultura Romana stie ceeace a facut Noica pentru ea. Ceeace nu stie Cultura Romana este ce a facut acest ofiter impotriva ei.
Si acest ticalos face si acum bani scriind numai ce-i convine lui despre fostele lui victime!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-31 21:28:43
         
 
  Doamne, ce am vrut să spun și ce se înțelege! Mie nu-mi vine să cred! Eu am vrut să spun că deplâng amestecarea în ceea ce se întâmplă acum ca răzbunare pentru Pleșu. Adică în implicarea acum a numelui marelui filosof. Nici nu mi-am pus problema ca Noica să fi fost securist sau agent. Eu cred că îl țineau sub observație penztru ideologie. Și un strungar, (toată stima față de această nobilă meserie, care, dacă nu ar exista, nu aș putea să mă lăfăi în mașina mea!) nu ar fi putut să facă aceasta. Așadar nici vorbă de vreo acuză sau suspiciune din partea mea cu referire la marele filosof!

Pentru domnul Cioacă: să înțeleg distinse coleg că au fost ori mai sunt securști îngeri și securiști demoni? Cum naiba să facem diferența?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-03-31 20:46:03
         
 
  "Eu, distinse coleg, deplâng amestecarea filosofului Noica în această mocirlă securistă."

Emanuel, nu comentez, nu sunt consternat, doar întreb: ești absolut sigur că e adevărat? mai precis, că Noica a fost securist?

și aici:

"Însă nu pot să nu constat că am avut dreptate în ceea ce privește ținerea sub observație a acestuia!"

nu mi-e clar. adică trebuia ținut sub observație?

în fine, dacă eu (să zicem) îmi fac la noapte un blog (desigur, sub un nume de împrumut) pe care scriu că Blaga a fost de mic copil agent sovietic, și, din pură întîmplare, intri în posesia linkului, ce faci mai departe?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-03-31 20:15:52
         
 
  Domnul Cristescu,
Permiteti-mi sa va contraziac din nou. Constantin Noica nu a fost amestecat in nici o mocirla securista. Convingerea si dorinta lui sincera era ca prietenii lui Micea Eliade si Emil Cioran ar fi bine sa se intoarca in tara. Faptul ca securitatea a aflat de acesta dorinta si credinta a lui este absolut normal fiindca probabil ca nu era un vant pe care sa-l traga marele filosof de care securitatea sa nu stie. Faptul ca securitatea nu l-a impiedicat sa comunice cu faimosii diasporezi, faptul ca i-a dat o viza sa-i viziteze, nu inseamna in nici un fel ca era amestecat in mocirla securitatii. In tarile democratice obtinerea unei vize si libertatea de a coresponda sunt lucruri de la sine inteles. Faptul ca statul comunist a preluat ideia intoarcerii in tara a lui Eliade si Cioran de la Noica, nu inseamna ca acesta a facut jocul securitatii ci invers. Ce voia Noica de la Cioran si Eliade era pentru binele Poporului Roman nu al securitatii. Faptul ca statul comunist obtinea un triumf propagandistic prin aceste reveniri in tara era de o importanta mult mai minora decat revenirea celor doi care ar fi lasat Romaniei mai multi discipoli in disciplinele in acre reusisera sa-si faca un nume.
Si acum despre despre distinsii ofiteri acoperiti din tipografii: trebuie aduse dovezi despre raul pe care l-au facut pentru a-i putea judeca corect. Au turnat pe cineva, au impiedicat aparitia unor opere geniale, ceva acolo, o crima cat de mica. Cat despre Liceanu, daca a fost acoperit si nu a facut nici un rau nu pot sa-l acuz fiindca si eu domnele Cristescu in care sunt acoperit fara a fi in stare sa fac un bine. Si totusi persona cu care impart acoperisul nu ma invinuieste numai de lipsa de activitate nu ca asi fi facut vre-un rau. Daca Liceanu a fost un ofiter acoperit care nu afacut nimanui nici un rau inseamna ca nu trebuie judecat prea aspru. Sunt atati ofiteri de securitate acoperiti care au facut crime abominabile, astia zic eu ca ar trebuii judecati mai intai.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-31 20:11:40
         
 
  Eu, distinse coleg, deplâng amestecarea filosofului Noica în această mocirlă securistă. Însă nu pot să nu constat că am avut dreptate în ceea ce privește ținerea sub observație a acestuia! Un fel de minima moralia, așa ca un apel către neolichele ar impune măcar o anumită decență dacă nu un pas înapoi făcut de acei distinși ofițeri acoperiți! Ce părere aveți?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-03-31 19:15:42
         
 
  Domnul Cristescu,
Am citit si eu mizeria de articol despre activitatea de spion a lui Andrei Plesu si a lui Constantin Noica si a altor oameni cam de acelasi calibru. Poate sa-mi spuna si mie cineva ce mari secrete de stat putea sa tradeze Constantin Noica dupa sapte ani de puscarie comunista de era atat de curtat de serviciul de spionaj englez? Secretele filosofiei marxiste erau cunoscute de spionajul englez din alte surse mai credibile, Constantin Noica nu era un specialist prea mare in acesta filosofie erau altii mult mai de marca decat el. Iar secretele gulagului romnaesc nu cred ca interesau spinajul englez atat de tare incat sa-si piarda timpul cu un spion de saptezeci de ani. Este uluitor cum memoria lui Constantin Noica este atacata si astazi cu "dovezi" fabricate de securitate preluate din din dosarul procesului lui Constantin Noica. Si care erau aceste dovezi cumplite? Constantin Noica a fost prins pe viu traducand din Hegel si intrand de cateva ori in localul ambasadei engleze. Dar ce si pe cine a tradat Constantin Noica nu a reusit sa descopere nici securitatea.
Cu asa o atitudine civica fata de putinii eroi care i-a avut Poporul Roman este normal ca ofiterul de securitate care a furnizat asa zisele informatii pentru scursura de articol sa aiba o pensie de trei ori mai mare decat un membru al Academiei Romane. Fiindca academicianul nu a facut la viata lui mai nimic pe cand inaltul ofiter de securitate lupta din rasputeri ca sa apere tara de spioni de talia lui Andrei Plesu si Constantin Noica.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-31 19:08:53
         
 
  "Adevarata identitate a lui Andrei Plesu

Cand domnul Andrei Plesu a defectat exprimandu-si unele critici la adresa Presedintelui Traian Basescu, acesta a ripostat in stilul cunoscut. L-a amenintat pe Plesu ca va spune el ceea ce stie. Evident, ne-am gandit ca dezvaluirile lui Traian Basescu s-ar fi putut referi la unele momente necunoscute opiniei publice, legate de prestatia lui Andrei Plesu la Cotroceni, in calitate de consilier prezidential. Dar nu s-a intamplat asa."
http://www.corectnews.com/politics/adevarata-identitate-lui-andrei-plesu

Chiar dacă nu am avut dovezi am intuit de mult. Și am scris-o mai direct sau mai voalat în Europeea. Ofițerii acoperiți din tipografii erau tipografi, din învățământ profesori, cei din marină, marinari, cei din reprezentanțele comerciale ale României, reprezentanți comerciali, cei din diaspora diasporezi (persoanele de față se exclud) șamd. Cei din filosofie nu puteau fi decât filosofi. Evident legendați. Iar pentru contracararea MI6 Securitatea, probabil, și-a ales și instruit minți luminate. Care iată au rezistat mult și încă rezistă după lovitura de stat din 89. Și ne conduc din plin acum. Eram în mașină când ascultam știrea despre aducerea sicriului Monicăi Lovinescu în România! Am comentat mental: iată cine a triunmfat cu adevărat! Iată triumful Securității! Pe mine nu mă miră. http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=41347 http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=41365

Cum vă mai spuneam și altă dată, adevărul așteaptă, doar minciuna se grăbește.





 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-03-31 17:54:00
         
 
  e interesant de urmărit, atunci cînd se scufundă o corabie cine-o tulește întîi. un mîrtan făr' de manere (deși se dădea 'telectual subțîrel)fu aruncat peste bord spre bucuria hîrților.
altu' bocciu, jigărit stă în așteptare să fie debarcat. guzganu cu fălci de buldog e muuult mai prudent. ăștia din media caută altă carcasă de televizor unde să se culcușească..de-s isteți.de nu, se vor îneca în talazul ce va mătura puntea.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-02-02 09:42:21
         
 
  aferici, săracu, a ajuns să trăiască din linkuri!
Mă rog, mai trăiește și din linkit, dar linkurile îi aduc un venit suplimentar.
Ne îndeamnă să citim kakademia kațavencu, care este umbra vechiului colectiv redacțional, un ziar de doi sfanți luleaua, securist pînă-n măduva oselor, după lovitura de split mirceatomesc, dată cu ceva vreme în urmă. Secureii portocalii au făcut ce-au făcut și au pus gheara pe brand. Fapt ce a determinat vechiul colectiv redacțional să scoată alt format, cu alt titlu: CAȚAVENCII. Care e adevăratul și unicul.
Foaia aia de toaletă securisto-kakademică, la care agarici linkește pe aici, se află, probabil, pe buza falimentului. Ca și mentorul lui agarici, moraru, care a ajuns, cu traista-n băț, să cutreiere coclaurii mediei, că nu mai are loc nici la oficina portocalie LaBe1, de unde a plecat (sau a fost expulzat) să facă rahatul praf!
La fel au procedat secureii și cu postul Tv REALITATEA, incomod pt ei, pe care l-au spart în două. O parte a fost cumpărată de unu', Elan, parcă, și mai mormăie, din cînd în cînd, da' cu măsură.
Oftica mare a băsiștilor este că nu s-au putut atinge de Antene. Antena 3 - cel mai vizionat post de televiziune, le provoacă numai coșmaruri.
agarici, asta e. ai mizat pe mînă proastă.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-02 08:41:50
         
 
  cavalerii oranj tac, acolo în românia de dincolo de ape e încă devreme;în Vegas, amforescu nu și-a băut cafeluța, pe coasta pacific-beligerantă, stimabilul catrenist nu s-a extras încă din cîrpe, pe coasta labradorului bate toaca și nea sculptorele face mătănii să-l ajute dalta, coșbuc și maica-precistă să mai cioplească un ciubuc.
numai printre sursele și cablurile încîlcite mîrie insomniac năpădit de coșmaruri cu naș-tu moraru, floricică la ureche, cu timpanul vibrînd de entuziasm anitcomunist.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-02-02 07:43:36
         
 
  distinse solaris sorinel scornache o dai la întors.poate ar trebui să-ți faci un control oftalmologic amănunțit și nu numai oftalmologic;iată citatul exact:

"epigrant afanisit, e bine că-ți susții opiniile cu atîta vehemență, probează că ești simbriaș sau poate volintir pro-oranj...ai dat copy-paste după niște orăcăieli penibile ale unor anonimi curajoși și le-ai publicat sub nume propriu.nu e nicio noutate că în zilele acesta Timișoara și timișorenii sunt bălăcăriți cam cu aceleași "sintagme" sulfuroase, și aș zice chiar comunistoide(zicerea de acolo sună suspect de asemănător cu adeziunea în masă a unor lingători de dos de ieri și de azi)ca și decembrie '89.
E bine că-ți menții opiniile legate de acele comentarii(cărora nu le-ai dezvăluit, așa cum ar fi făcut orice publicist onest, sursa)ba chiar ți le asumi ca adevărate în continuare(fiindcă dacă exprimai printr-o notă de autor poziția ta clară față de bălăcăritori era altceva). Faci pe obiectivul dar îți iese cam cum îi iese unui clapon un clopot turnat din bronz, ne-am lămurit!Sper să rămîi la fel de vertiocal și vehement și-atunci cînd vei suporta consecințele gestului de a posta asemenea "opinii".
Fiindcă nu mă impresionează nici manevrele tale grosolane, nici amenințările voalate și voi merge pînă la capăt, măcar simbolic s-ajungi declarat persoana nongrata în orașul de pe Bega! "

În rest, rămîne cum am afirmat, te va frige floaștăru' timișorean cînd vei păși pe el.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-02-02 07:36:32
         
 
  @dragos iovan:

Iar ai accese de ipocrizie?

"timișoreni behăitori!?" unde, loază trnasfugă am susținut eu epitetul ăsta? îți aparține, la fel ca "opiniile "duhnitoare alea copy.pastate. (dragos iovan)


"epigrant afanisit, e bine că-ți susții opiniile cu atîta vehemență, probează că ești simbriaș sau poate volintir pro-oranj...ai dat copy-paste după niște orăcăieli penibile" (dragos iovan)

Cauta mai jos, sunt chiar vorbele tale.
Si nu ai spus ca timisorenii mei behaie, ci ca oracaie...



 
Postat de catre General Motors la data de 2012-02-02 00:11:59
         
 
  pe surse:
http://www.academiacatavencu.info/monden/soc-radu-mazare-a-fost-surprins-de-paparazzi-distrandu-se-cu-nevasta.html
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-01 23:45:37
         
 
  Un link pentru kafeaua de dimineata:
http://karikaturapolitika.wordpress.com/
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-01 23:32:32
         
 
  "Mai mulți parlamentari PDL i-au cerut premierului Emil Boc să-și prezinte strategia față de partid pentru perioada viitoare.
Explicațiile premierului nu i-au mulțumit pe mai mulți parlamentari ai PDL. Președintele Senatului, Vasile Blaga, a răspuns dur, spunând că s-a săturat de lozinci, iar cu calmul ajung în iad. Acesta a vrut răspunsuri clare de la premier spunând că partidul nu moare fără Blaga sau Boc.

M-am săturat de lozinci, cu calmul ajungem în iad. Dacă știți ce trebuie făcut, spuneți-ne și nouă pentru că noi nu știm. Partidul nu moare fără Blaga sau Boc, a spus Vasile Blaga.

În replică, premierul a cerut mai multă răbdare din partea partidului și a declarat că mai lipsesc câteva piese de puzzle: Vă vom comunica și eu și președintele ce urmează să facem în continuare, a spus Boc.

Roberta Anastase a încercat să liniștească spiritele dând asigurări că partidul se gândeste la strategia de redesenare a colegiilor astfel încât actualii aleși să mai obțină un nou mandat.

Am comandat un sondaj de opinie ca să știm cum stăm și cum să modificăm legislația electorală și să redesenăm colegiile. În funcție de sondaje care sunt pe fiecare colegiu în parte putem să redesenăm harta circumscripțiilor electorale, a spus Anastase."

Ce spun despre asta cavalerii oranj?

http://www.pesurse.ro/#/2012/2/1/blaga-lui-boc-m-am-sturat-de-lozinci-cu-calmul-sta.html
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-01 10:49:43
         
 
  "timișoreni behăitori!?" unde, loază trnasfugă am susținut eu epitetul ăsta? îți aparține, la fel ca "opiniile "duhnitoare alea copy.pastate.chiar dacă te zbați să susții că ești, vezi doamne, bine intenționat și obiectiv, reușești să dovedești doar contrariul. cere-ți scuze sau "ciocu mic" cum zise una din personalitățile politice aflate la guvernare.în rest, rămîne cum am stabilit, află și cititorii Curentului, cam ce publicist se vîră în paginile lui.  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-02-01 07:39:02
         
 
  gheorghe, ce efect contrar sa se obtina daca se duc cei 92% si ii capacesc pe cei 8% timisoreni behaitori, cum le ziceti voi? Au sa fie 10 la 1 ca turcii contra romanilor.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-31 17:00:34
         
 
  io, unu' nu pricep de ce țuțării ăștia cu simpatii și afinități de ala-bala-portocala, adevărată coloana a 5-a nu pun de-o adunare adhîc, la nivel național:"pedelei din toate județele, uniți-vă!"
se mulțumesc să treanca-fleanca pe-aici, înjurîndu-ne(primitivă satiscție)în loc să pună de o mișcare de-adeziune popular-națională, că deh, el lidero maximo nu făcu demultișor o băiță la picere-n mulțimea de supșinători!? cred că îi oprește teama de a nu întărîta mulțimea și de a obține efectul contrar.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-31 13:56:17
         
 
  "daca timisorenii aia ai nostri care zici tu ca oracaie sunt doar 8%, unde sunt ceilalti 92% sa ii ia de guler?" (pupinguristul transatlantic)

Așteaptă să behăi tu la ei, ca să se sperie!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-31 13:18:48
         
 
  Ioane,îți dau un sfat,încearcă să-i ignori pe ăștia de aci, nu fiindcă lupta e inegală, dar profitînd de lipsa de reacție a patronului de stabiliment(sau cum să-i zic, că atelier literar nu mai e demult)indivizii au împînzit sireaca lavră sinilie.Nu merită să-ți risipești energia cu ei. Faptul că-și pierd vremea combătînd pe o nișă e măsura disperării năimiților pe care i-ai demascat(de fapt s-au demascat singuri,din prostie și arțag)și după cum am aflat pe epiderma pc-ului propriu (ieri seară pe la 23, mi-au umplut de "păduchi" windowsul, mi-a fost tăiată comunicarea cu saitul tocmai cînd vroiam să postez 2-3 replici și invalidat un comentariu)inșii uzează de toate mijloacele tehnice, "informînd" în dreapta și stînga, emițînd opinii care mai de care.sunt disperați, se observă fără îndoială dacă au căpușat pînă și ecoliteratura.eu caut alte canale pe care demascarea jigodiilor să fie eficientă.  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-31 08:32:25
         
 
  sorinel, băiat de trupă,
Ți-am pus o întrebare profesionistă?
Citatul șiela, de mai jos, pe care ți l-am copipostat, e al tău au ba?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-30 23:05:13
         
 
  virgulă  
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-30 23:03:35
         
 
  Mamă ce horă au întins secureii pe aici!
Mai cevașîlea ca freeeancss ăla, dă la femei (puneți accentul unde vreți!), în tîrla lu savin pedelistu, de mânuță cu blejnar finanțistu!

Băi, n-am văzut așa înghesuială nici la alegeri!
Li s-au înroșit ștekerele, nu alta!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-30 23:02:56
         
 
  tu comunici  
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-30 22:59:47
         
 
  ce vb, bre? Chiar suferă comparație faptul că te-am dat în vileag cînd mimînd respectabilitatea editorială pt că scria sub pseudonim, refulîndu-te, poezioare porcoase și bălăcărirea unui întreg oraș, întîmplător cică simbol al...n-are importanță cum îi zicem, n-ai fost martor ocular, sau poate te mîncă deștele să repeți gestul?  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-30 22:56:26
         
 
  "la urma urmei, sorin nu e singurul care a informat populația europeică în mod profesionist..." (SteRE)

Măi, măi, gura păcătosului!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-30 22:56:21
         
 
  Epigramist, daca ai intrat in colimatorul lui Gheorghe, ei bine, poti fi sigur ca va incerca sa iti terfeleasca imaginea si sa scuipe pe urmele tale, incepand de la scoala primara, apoi la liceu, la facultate, in cercurile pe care le-ai frecventat, peste tot. Nu ai scapare, pentru ca el nu se informeaza pe surse, el este sursa. Nu pentru oameni inteligenti, desigur, dar se gasesc suficient de multi care sa aplece urechea la soaptele marelui dramaturg. Esti mort si ingropat. Pe mine ”m-a iertat”, pentru ca nu a reusit sa imi ia urma, in mare masura si din cauza faptului ca l-au lasat ”simturile”. Sau simtirile, totuna.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-30 22:56:04
         
 
  dar hai, olariule, fii consecvent pînă la capăt și recunoaște onest eu, sorin solaris, poet, publicst și epigramst am postat articolul "adevărații timișoreni despre miting!" în scopul informării corecte și profesionale a cenaclului virtual, atelier literar europeea!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-30 22:48:39
         
 
  gheorghe, ce mare chestie? la urma urmei, sorin nu e singurul care a informat populația europeică în mod profesionist...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-01-30 22:43:40
         
 
  e sincer, bre, nu vezi, doar că uită să specifice unde s-a instruit în "informare profesionistă"!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-30 22:42:39
         
 
  "am informat populația europeică în mod profesionist." concludent nu?  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-30 22:41:19
         
 
  Dar și comul ăsta, tot cu copy paste l-ai pus acilea?

"Cind vor intelege derbedeii din strada ca nu reprezinta pe nimeni ?
De ce nu-si dau seama derbedeii din strada ca lumea nu li se alatura pentru ca Romanii nu sunt de acord cu protestele lor aberante ?
Cei care nu-l mai vor pe Presedinte sunt doar inapoiatii mintal (pentru ca pot fi manipulati de lichelele din opozitie si de la televiziunile mogulilor), hotii, coruptii si infractorii (pentru ca stiu ca vor ajunge foarte curind acolo unde le este locul, iar averile le vor fi integral confiscate), falsii revolutionari si pensionarii cu pensii nesimtite (pentru ca isi vor pierde privilegiile nemeritate).
Majoritatea Romanilor il sprijina pe Presedinte, dar nu pentru ca nu-i cunosc erorile, lipsurile, defectele, ci pentru ca stiu ca alternativa la acualul Presedinte o constituie niste Derbedei, niste Repetenti si niste Lichele, aflati in solda marilor corupti si marilor infractori, care au devalizat tara ..." (pupinguristu)

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-30 22:39:05
         
 
  "Am informat doar populatia europeica in mod profesionist."

Eeeextraordinar!
Neică, devii ultra/penibil prin modul ăsta de a te da după tufiș!
Ce justuficări de doi bani!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-30 22:37:13
         
 
  Ia să vedem ce mai cîrîie epigrantu!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-30 22:35:45
         
 
  @ioan peia: daca nu ai fi atat de fixist ai putea vedea ca nici macar nu am facut vreun comentariu sub acel copy-paste.
Am informat doar populatia europeica in mod profesionist.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-30 22:32:46
         
 
  rectific, articolul a fost publicat în 29 ianuarie.  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-30 22:32:23
         
 
  Copy-paste, zici matale? păi se pot da sute, uite aici:
"Manipulatorii -Jalnici slujbasi la stapani nebuni !

motto: Ce vorbe mestesugite si ce practici odioase !
Slalom printre manipulatori !
,,Principiul “cine nu-i cu noi, e împotriva noastra” a generat un radicalism împins la extrem si prolifereaza din spatiul politic, via cel mediatic, în spatiul public. Din acest fals si pagubos principiu s-au nascut îngerii si demonii României post-decembriste” -( EVZ- Alb si negru în politica romaneasca ), asa grait-a Oficiosul Puterii, Evenimentul Zilei, cel mai bun exemplu de dezinformare, manipulare, etc. Jurnalistii nu au nici o problema de constiinta sau de oricare alt fel atunci cand ziarul incaseaza fara sa stea prea mult pe ganduri sume importante de la bugetul de stat (?!) si nici cand denatureaza adevarul ! Simbioza perfecta ! Dupa saptamani de stat in strada, printre manifestanti( nu sunt simpatizant PDL, USL, etc. si cred ca, Romania este mult mai curata decat clasa politica romaneasca , orice culoare ar avea ), am putut sa vad cum se denatureaza adevarul si cum isi bat joc de romani ! Nu am culoare politica, dar am principii si imi repugna minciuna, dezinformarea, slugareala ! Va ofer un exemplu: Mitingul USL de la Timisoara! Cifrele vehiculate sunt: 700-2.000-4.000-6.000-8.000-12.000 persoane in functie de interese!
In articolul ,, Mitingul USL de la Timișoara”(EVZ) se posteaza o fotografie din care rezulta ca, la acest miting au participat cateva mii de oameni. Contrar imaginilor ( ce daca vezi negru pe alb ?-)))), se spune ca ,,Opoziția a adunat aproximativ 700 de sustinatori la Timișoara.” ESTE O MINCIUNA! A fost cel mai mare miting care a avut loc in Timisoara post-decembrista ! (Peste 6.000 persoane erau prezenti la ora 15.30-dupa spusele jandarmilor, in realitate au fost mai multi). Nu stiu cate persoane au participat, nu vreau sa gresesc, singurul termen de comparatie- Concertul trupei Phoenix din iunie 2011 (Aniversarea a 100 de ani de salubritate în Timișoara) , cand au fost opt mii de oameni in Piata Unirii. De aceasta data, au fost mai multi !

Peste 8000 de persoane au participat sambata. 28 ianuarie, la mitingul USL anti Basescu si anti PDL organizat in Piata Unirii din Timisoara.

O galerie foto, gasiti in ziarul Opinia Timisoarei . Link-ul il gasiti postat la comentarii !
.
.PS: Am vrut sa postez un comentariu pe site-ul EVZ si pe alte site-uri unde i-am prins cu ocaua mica, dar nu mi s-a permis, pentru ca “cine nu-i cu noi, e împotriva noastra” ?!! -)))
Fals !

(Opinia Timișoarei, 27 ianuarie 2012)

Printre cei care au luat cuvîntul s-a aflat și rectorul Politehnicii, școală în care pretinzi că ai învățat, profesorul dr.N.Robu.
Iată pe cine "adevărații tăi timișoreni" încondeiază drept hoț, lichea, retardat, ș.a.
Pricepuși acuma cum devine cazul cu "opiniile" citatele și minciunile?
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-30 22:30:52
         
 
  Pinocchio, daca timisorenii aia ai nostri care zici tu ca oracaie sunt doar 8%, unde sunt ceilalti 92% sa ii ia de guler?
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-30 22:30:48
         
 
  corrrect. ai fost ca de cînd te știi, precoce...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-01-30 22:29:38
         
 
  "Tu nu ai blamat"
Ți-am luat-o înainte, SteRe!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-30 22:27:09
         
 
  "Ce? Eu le-am postat sau le-am falsificat? Pur si simplu asa gandesc majoritatea timisorenilor de aceea am si dat Copy-Paste." (pupinguristul de peste lac)

Măi gigele,
Tu cu cine crezi că vorbești?
Cum nu le-ai postat tu, dacă au apărut sub semnătura ta?
De unde știi tu ce gîndesc majoritatea timișorenilor? Ai rapoarte de la secu, prin care ți se spune acest lucru: "stai liniștit, că suntem tari pe poziție; concitadinii îl iubesc cu pasiune pe băsescu"! Ai așa ceva? Eu am văzut o demonstrație la televizor, din Timișoara, de cca 3000 de oameni, care strigau "Azi în Timișoara, mîine-n toată țara"! Sau ăia sunt "viermii, ciumpalacii, inepții...etc" Timișoarei?

Mai mult, cum am mai explicat: reproduci un citat din numai două motive: dezaprobi sau aprobi, tacit, dar participativ, asumat, cele conținute în acel citat. Tu, nu ai blamat cele spuse acolo, ci dimpotrivă: le-ai degustat cu o plăcere rară. Se vedea și se vede foarte clar.
Nu mai adaug propia-ți părere despre demonstranțim că am făcut-o de vreo două ori.
Așa că... vax cu perjă!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-30 22:26:09
         
 
  epigrant afanisit, e bine că-ți susții opiniile cu atîta vehemență, probează că ești simbriaș sau poate volintir pro-oranj...ai dat copy-paste după niște orăcăieli penibile ale unor anonimi curajoși și le-ai publicat sub nume propriu.nu e nicio noutate că în zilele acesta Timișoara și timișorenii sunt bălăcăriți cam cu aceleași "sintagme" sulfuroase, și aș zice chiar comunistoide(zicerea de acolo sună suspect de asemănător cu adeziunea în masă a unor lingători de dos de ieri și de azi)ca și decembrie '89.
E bine că-ți menții opiniile legate de acele comentarii(cărora nu le-ai dezvăluit, așa cum ar fi făcut orice publicist onest, sursa)ba chiar ți le asumi ca adevărate în continuare(fiindcă dacă exprimai printr-o notă de autor poziția ta clară față de bălăcăritori era altceva). Faci pe obiectivul dar îți iese cam cum îi iese unui clapon un clopot turnat din bronz, ne-am lămurit!Sper să rămîi la fel de vertiocal și vehement și-atunci cînd vei suporta consecințele gestului de a posta asemenea "opinii".
Fiindcă nu mă impresionează nici manevrele tale grosolane, nici amenințările voalate și voi merge pînă la capăt, măcar simbolic s-ajungi declarat persoana nongrata în orașul de pe Bega!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-30 22:15:01
         
 
  DRAGOS IOVAN sau IPOCRIZIA LA EA ACASA:

"Epigramist, despre foștii concitadini" (dragos iovan)

Patrunjelule, se vede ca esti paralel cu limba romana si nu ai habar ce inseamna cand cineva da un citat. Comentariile acelea sunt facute de niste timisoreni care semneaza in EVZ cu Marian, Mihai, Rumburak si mai stiu eu ce nickuri. Iar eu le-am copiat si ti le-am bagat sub nas.
Daca dadeam un citat din Dumitru Prunariu eram cosmonaut?





 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-30 21:54:15
         
 
  @ioan peia & dragos iovan, acesti Bolek si Lolek ai europeei:

Cred ca aveti deja nasurile ca Pinocchio dupa cate minciuni spuneti in legatura cu comentariile din EVZ postate de mai multi useri care isi spun adevarati timisoreni. Ce? Eu le-am postat sau le-am falsificat? Pur si simplu asa gandesc majoritatea timisorenilor de aceea am si dat Copy-Paste. Sa va mai desumflu ca poate o sa vi se sparga vreo vena la cap de atata excitatie. Daca majoritatea timisorenilor ar fi gandit altfel, ar fi intrat peste astia si ar fi fost acolo 90% comentarii impotriva si 10% pro. Chiar daca era asa, as fi facut si atunci Copy Paste.
Pentru ca spre deosebire de voi, eu sunt inginer si mie cifrele imi spun multe.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-30 21:49:39
         
 
  Pe surse certe: respectabilul user aferel duce campanie de salvare a reputație respectabilului user epigrant.
Amîndoi au nevoie de credibilitate, căci, umăr la umăr, înstelate, trebuie să-și salveze "sursele" de venit!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-30 11:05:12
         
 
  Nu poate.
Are consemn.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-30 11:02:02
         
 
  Imi cer scuze, domnule Cristescu, era un altfel de raspuns pentru acuzatiile penibile aduse de respectabilul user Iovan mult mai putin respectabilului user, prin trecut si prin apucaturi, Epigramist.
Sursele, insa, ca ne plac sau nu informatiile furnizate, sunt cat se poate de respectabile si trateaza fapte reale.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-30 11:02:00
         
 
  Domnule Andrei Florian, știți bine că intoxicarea, intoxicările se fac, aproape întotdeauna, "pe surse"! Nu puteți vorbi pe realități? Pe documente? Și, mai ales, chiar nu puteți să vă raportați la subiectul topicului? Ce legătură are nu știu ce "revoluționar" cu ce am scris mai sus?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-30 10:53:19
         
 
  Pe surse:

Revoluționarul Traian Gheți, cunoscut sub porecla de „Falconetti“, a ajuns azi în arestul IPJ. Traian Gheți are de ispășit o pedeapsă de 5 ani de închisoare pentru înșelăciune.

Ancheta a fost declansata in urma dezvaluirilor aparute, la inceputul anului trecut, in paginile Adevarului, referitoare la “fabrica de revolutionari” pusa pe picioare de infractorul brasovean Gheti Traian, de 52 ani, individ fara ocupatie.

sursa:
http://newsbv.ro/2012/fabricanul-revolutionari-traian-gheti-fost-arestat/
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-30 10:46:39
         
 
  "Că trebuie să ne părăsim părinții, familiile, concetățenii - dă-i îm mă-sa, bunica poa' să moară, că tot e la capătul pămîntului! - și să umblăm brambura prin lume, susținîndu-i, în mod parșiv, pe finanțatorii care țin frîiele puterii în mîini, spre a-i ponegri pe cei rămași acasă."?
ACASĂ, epigrantule pupingurist, la ACASA ta... dacă știi ce înseamnă asta!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-30 09:59:35
         
 
  Păi, a se contrazice de la o clipă la alta, fără să li se clintească nici un mușchi pe față, este specific portocaliilor, dar mai ales chiombului lor: ultima contrazicere evidentă, la distanță de numai două zile, între "intervenția... cu românii"! - că el intervine, nu dialoghează! - și alt discurs, de ieri, este asta: ba că România va avea o creștere de 2,5 % anul ăsta și nu va simți efectele noului val de criză, chiar dacă Europa va fi afectată, ba că, pardon! peste două zile Europa va fi afectată și România nu va mai crește, ci dimpotrivă!!
Diferența dintre cele două discursuri este cam de o sticlă de wiskey!

Așa și epigrantul: "Cei care nu-l mai vor pe Presedinte sunt doar inapoiatii mintal", după care întinde o plăcintă de listă cu reprosurile pe care le-ar face el lui băsescu, (știute și răs/știute pe aici), mai exact: "cateva derapaje de ale lui pentru care nu mi-a placut niciodata de Basescu:".

Ce să înțeleagă un om care observă atitudinea epigrantului?
Două lucruri:
1. Că e la fel de "constant2 în păreri ca și idolul lui chiombaliu;
2. Că se încadrează în categoria "înapoiat mintal", după propriile-i afirmații.
E de tot rîsul!

Și insul ăsta cică nu se poate discuta cu mine, că i-ar fi zis lui nu'ș cine! Poate camarazii lui de filaj...
Da' ce, vere, aveai plan de discuții, de lămurire prin fină persuasiune ? Ți se scrisese în fișa postului să mă convingi și să mă tragi de partea voastră, așa cum au mai încercat cîțiva? Evident că nu se poate discuta cu mine, căci nu înghit indivizi de teapa asta!

Și ce să înțelegem noi din "pilda" pe care ne-o oferi cu "tu, bunico, ești la capătul pământului"?
Că trebuie să ne părăsim părinții, familiile, concetățenii - dă-i îm mă-sa, bunica poa' să moară, că tot e la capătul pământului! - și să umblăm brambura prin lume, susținîndu-i pevfinanțatorii care țin frîiele puterii în mîini, spre să-i ponegri pe cei rămași acasă.

Da, dar nu se poate "discuta" cu mine, că am atitudini inflexibile: nu-mi plac prefăcuții, vînduții, mințile tulburi, consumatorii de compromisuri umane.
Ei, da, nu stau la dicuții cu ăștia.


PS: Dar ce activitate febrilă are el pe aici, alături de ăilalți camarazi! Brusc, subit și dintr-o dată! E-n consemn, mînca-l-ar tata!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-30 09:56:02
         
 
  Epigramist, despre foștii concitadini
("adevărații timișoreni despre miting")

"Cind vor intelege derbedeii din strada ca nu reprezinta pe nimeni ?
De ce nu-si dau seama derbedeii din strada ca lumea nu li se alatura pentru ca Romanii nu sunt de acord cu protestele lor aberante ?
Cei care nu-l mai vor pe Presedinte sunt doar inapoiatii mintal (pentru ca pot fi manipulati de lichelele din opozitie si de la televiziunile mogulilor), hotii, coruptii si infractorii (pentru ca stiu ca vor ajunge foarte curind acolo unde le este locul, iar averile le vor fi integral confiscate), falsii revolutionari si pensionarii cu pensii nesimtite (pentru ca isi vor pierde privilegiile nemeritate).
Majoritatea Romanilor il sprijina pe Presedinte, dar nu pentru ca nu-i cunosc erorile, lipsurile, defectele, ci pentru ca stiu ca alternativa la acualul Presedinte o constituie niste Derbedei, niste Repetenti si niste Lichele, aflati in solda marilor corupti si marilor infractori, care au devalizat tara ..."
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-30 09:13:34
         
 
  Din nou despre Basescu si clasa politica aflata la putere:

O alta chestiune pe care le-o imput este ca au taiat degeaba locurile de munca si salariile bugetarilor atata timp cat actualul guvern nu a fost in stare sa absoarba fonduri europene si a a pierdut in jur de 6 miliarde de euro pentru ca nimeni nu a fost in stare sa vina cu niste proiecte viabile. Un fel de "ce am luat pe mere/am dat pe pere". Numai ca in cazul asta nu se poate spune ca toata lumea e fericita, ci din contra.
Digur, o sa mi se spuna ca si pe vremea celor dinainte s-au pierdut fonduri, in special pentru agricultura si sate, fiindca nu s-au inteles la furat si pana la urma nu au venit cu niciun proiect.



 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-30 04:44:22
         
 
  Apropo de capatul pamantului:

Iunie 1990. Un tip destept, inginer roman, emigreaza definitiv in SUA impreuna cu familia: sotia si un baietel de 5 ani. La despartirea de parinti, pe aeroport, le promite acestora ca o sa ii sune peste doua sau trei zile sa le puna cum au ajuns, cum le place, etc. Zis si facut.
Peste cateva zile parintii primesc telefon. Planset, zbucium, alea-alea: - Unde te-ai dus tu, dragul bunicii, tocmai la capatul lumii? e intrebat micutul printre lacrimi, de cea care l-a crescut. - Buni, ii raspunse el, stii ceva? Tu esti la capatul lumii...

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-30 04:32:20
         
 
  ioan peia, am fost avertizat inca de la inceput ca nu se poate discuta cu tine, ca esti o victima a tuturor sistemelor, ca esti genul acela care crede ca toti il fura, toti il injura, toti ii trag la pumni in gura.
Cu el nu se poate discuta rational, pe argumente, mi s-a zis. Pentru ca nu e rational.
N-am crezut asta, am zis ca deh, poate asa esti tu, putin mai nefericit. M-am inselat. Intr-adevar, cu tine oricum o dai, nu e bine. Esti, ai fost si vei fi o victima eterna a oricarui sistem politic, a oricarui site, literar sau nu, a oricarei perioade istorice, a oricarui mediu in care traiesti.
Genul acela caruia americanii ii spun: Get a life, loser!

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-30 04:22:47
         
 
  Vina celor trei?

1. Deși sunt rezidenți la capătul pământului, pretind, jignindu-ne spiritual de percepție a realității, că ei ȘTIU ce și cum că țara asta. Ba, mai mult: ne mai dau și lecții de comportament social, vorbindu-ne disprețuitor, ca unor oameni de nimic, un fel de rămășițe aborigene, ființînd încă, în mod ilegitim, după ce importantele lor persone au spălat putinica la trai-ninecă!

2.Deși se pretind anticomuniști, este absolut îndoielnică atitudinea lor pozitivă față de schimbarea de regim, din ’89. Ca modificare de paradigmă social-politică, întîi de toate, chiar dacă ea a fost scurt-circuitată de securiștii “de bine”, din spatele scenei, infiltrați, toți, în FSNul lui Iliescu.
FSN din care s-a desprins, ulterior, actualul partid pedelist, infiltrat și el, în proporție considerabilă, de către liota de securiști, mai mult sau mai puțin acoperiți, din vremea împușcatului. Partid care, alături de UNPR – plutonul de gradați strînși, la comandă, de către băsescu – au devalizat România.

3. Atitudinea celor trei față de noile evenimente, (care, cel puțin în plan revendicativ, au aceeași legitimitate ca cele din 89) luîndu-le în bășcălie și denigrîndu-le, fie cunoscînd, fie necunoscînd situația reală (deși aceasta nu ar putea fi o scuză, căci, neinformat corect fiind, nu poți să-ți dai cu presupusul).
4. Dar dacă cioacă și cercel ar mai putea avea, totuși, o mică scuză, presupuînd că nu cunosc situația reală, atunci cel de-al treilea fugitiv nu are nici una: a fost în țară, știe cine populează actualele PDL și UNPR, cine e tartorul din capul lor, ce învîrt toți aceștia în Țara Românească, și, totuși, nu numai că-i suține, dar colportează și mizerii propagandistice, de tip securist, la adresa oamenilor ieșiți în stradă, din motive de disperare.
Pentru aceasta, cel puțin în ceea ce mă privește, în fața mea nu va mai avea, în veci, nici un pic de considerație.

Avînd în vedere toate acestea, anume legăturile posibile și judecînd modul de comportament al celor trei, raliați cu gașca de securei minori de pe aici, - grupul celor șase, le-am zis – eu nu pot decît să le deconspir statutul de slujitori înstelați ai regimului băsescian, și am convingerea că nu greșesc.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-30 01:35:17
         
 
  Andrei, in '90 si '92 Iliescu nu a avut adversari, practic romanii au avut de ales intre Iliescu si Iliescu. In '96 nu au castigat Constantinescu si CDR-ul cat au pierdut Iliescu si PSDR-ul. A fost un vot anti-Iliescu, nu neaparat pro-Constantinescu.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-30 01:22:13
         
 
  Epigramist, as fi putut sa pun pariu ca, pentru dumneavoastra, sirul alegerilor nefericite incepe din 2000 :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-30 00:33:40
         
 
  E ca si cum m-ar pune cineva sa aleg intre domnul Peia si Epigramist. (andrei florian)

Eu zic sa il alegeti pe ioan peia ca-i mai hotarat. La el ori e a alba, ori e neagra. Nu exista nuante de gri ca la mine.
Cine nu e cu el e impotriva lui.

Si inca ceva: a cui e vina ca romanii au trebuit sa aleaga intotdeauna raul mai mic dintre doua rele: in 2000 intre Iliescu si Vadim, in 2004 intre Basescu si Nastase, in 2009 intre Geoana si Basescu?...
A lui Cioaca, Cercel sau Olariu?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-30 00:20:41
         
 
  @ioan peia: ca de obicei, n-ai inteles nimic din comentariiile mele!

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-30 00:14:52
         
 
  Dle Cristescu,
Aveți dovada concretă a faptului că insul simte nevoia,- deobicei seara, tîrziu - și nu mai spun de ce - să se joace un pic cu biluțele.
Așa... Tam-Ni-Sam = trendul de pe eticheta specifică.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-30 00:11:36
         
 
  Insist. Sunt probleme mult mai importante deât să vă jigniți reciproc!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-29 23:59:36
         
 
  Cred că nu mai e nevoie să adaug ce răspuns aș da la: "Ioane, te pretuiesc sincer. Altfel nu stateam in gura ta o noapte."!(spirt camforat)

Aș putea spune finuț, - căci am dreptul celui provocat - că, mangă fiind insul, cum se-ntîmplă fefe des, a confundat gurile, el având un loc de parcare mult mai intim și mai amoros, chiar dacă atinge razant juma de secol.
În plus, Verbul "am stat", conjugat la persoana I, duce la concluzii clare: insul e pe post de organ!
Cam asta.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-29 23:58:07
         
 
  Nici nu știi cât de repede trece timpul exintescu! Dar, de când frecventezi tu Europeea, nu s-au lipit de tine regulile polemicii civilizate? Vreiu să-ți dau un link?

PS. Spui, și-ți mulțumesc pentru aceasta, că ai promovat și tu Europeea: Păi dacă noii membri văd discuțiile tale cu distinsul I Peia? Nu decredibilizezi tu Europeea? Și, nu sunt sigur 100% însă în ultima vreme, tu ai fost provocatorul. Lasă omul în pace și consideră această intervenție ca pe un prim avertisment. Dacă vei continua urmează al II-lea și apoi iar o să mă rogi să-ți ridic nivelul!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-29 23:48:00
         
 
  Sunt unilaterale. Tocmai fac anul asta 30 de ani. Ce sa vorbesc cu bolnavii?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2012-01-29 23:37:37
         
 
  Ioane, stiu de la bunul tau prieten ca esti afectat. Te rog sa nu ma mai jignesti. Nu de alta, dar ramane ca-n seara aia si nu-mi plac batranii. Daca tu crezi in securistii lui Iliescu, inseamna ca vei crede si in facturile neinregistrate de firma ta. Firma ta metafizica.. Ioane, fa ceva concret. Asta bsperam impreuna cu domnul Cristescu. Ca-ti revi! Ioane, te pretuiesc sincer. Altfel nu stateam in gura ta o noapte.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2012-01-29 23:31:40
         
 
  Domnilor, nu vă mai jigniți și nu mă mai amestecați în dialogurile bilaterale ale domniilor voastre.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-29 23:30:39
         
 
  Ioane, stiu de la bunul tau prieten ca esti afectat. Te rog sa nu ma mai jignesti. Nu de alta, dar ramane ca-n seara aia si nu-mi plac batranii. Daca tu crezi in securistii lui Iliescu, inseamna ca vei crede si in facturile neinregistrate de firma ta. Firma ta metafizica.. Ioane, fa ceva concret. Asta bsperam impreuna cu domnul Cristescu. Ca-ti revi! Ioane, te pretuiesc sincer. Altfel nu stateam in gura ta o noapte.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2012-01-29 23:26:51
         
 
  Citatul de mai jos, pe care l-am comentat, a fost desprins din vasta operă cogitativă a lui agarici!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-29 23:23:55
         
 
  "... cand nu ti se ofera spre alegere decat intre doi comunisti, preferi sa-l alegi pe cel mai destept dintre ei."

Deci, urmînd logica agaricică, un comunist deștept nu mai este un criminal comunist, ci un criminal comunist deștept!
Prin urmare, optăm pt el!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-29 23:22:54
         
 
  Iar ție, agarici: aibi grijă să ții gura-nchisă, ca mingile ce zici că ți le ridic la fileu să nu ți se oprească-n dinți.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-29 23:13:05
         
 
  Spirtulescule,
Tu nu ai adversari politici, vermorel!
Tu DOAR joci rol de adversar politic, căci la prima vodkă pe care ți-o proptește în nas un astfel de "adversar", devii, brusc și entuziast non/adversar politic, adică amic de pahar și idei cu respectivul. Mai exact: la fel de prefăcut și lingău ca și ei. Nu, tu nu ești susținător politic, așa cum vrei să dai impresia. Nici un zelos promotor al democrației, ci un hopa-mitică, șade-n bumb și se ridică.
DEMOCRAȚIA aia care ți se plimbă prin gură, ca șuvoiul de vodkă revigorantă, a fost compromisă, hăt, de pe vremea cînd securiștii lui Iliescu erau la putere, împînzind Bucreștiul cu armatele lor minerești, ca să ne vîre-n beznă pt ani de zile. Tu avînd rude de sînge prin staff.

Așa că lasă gărgărița - ești ultimul care poate invoca ideea de democrație fără să o mânjească cu gingiile lui mîncate de alcool.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-29 23:10:14
         
 
  Pe surse, despre aurul romanesc. Ancheta:

Romania a fost scoasa de pe lista producatorilor de aur „good delivery” din cauza unui scandal financiar care a falimentat compania anglo-indiana Allied Deals, proprietara in acel moment a combinatului baimarean.

Sursa: http://www.sfin.ro/articol_11832/romania_a_pierdut_certificatul_%E2%80%9Egood_delivery_pentru_aur.html/viewtopic.php?f=29&p=6489&sid=41341f0c6e3442b3908a5dbe5885e4b2
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-29 22:52:59
         
 
  Corect, Basescu a spus si in antepenultima iesire in eter ca "mineritul inseamna o solutie" Ne fura si aurul. Cu toate ca nu el va semna nebunia. Din surse stiu ca Basescu e persona non grata la Licurici, vizita de zilele urmatoare fiind asigurata de Cocos.

Una peste alta, domnule Cristescu, iesirile atavice ale userului Peia fac mai mult rau DEMOCRATIEI pe care o aparati de atat de amar de vreme. Frustrarea si oligofrenia, canalizata impotriva unora, intamplator adversarii politici ai nostri, nu inseamna ca batranul nu-si ascunde viagra in teaca briceagului. Chiar va rog sa-l temperati. Contribui cu 500 de Ron ca sa-l trimitem la bai.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2012-01-29 22:23:16
         
 
  pe surse: Avem 6.000 de tone de aur, adică 250 de miliarde de euro!

sursa:
http://www.libertatea.ro/detalii/articol/Avem-6-000-de-tone-de-aur-adica-250-de-miliarde-de-euro-364785.html
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-29 22:06:43
         
 
  Domnule Peia, fara sa va doriti, sunt convins, imi ridicati la fileu. Daca as fi fost vreun "nemancat", le-as fi lovit pe toate. De data aceasta, din respect pentru domnul Bordas, il voi lasa pe dansul sa loveasca. Daca poate si daca doreste, desigur!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-29 21:57:18
         
 
  agarici,
Ești supppțire, neamule!
Ești miiic-mic, mititel, cu toată pregătirea ta specifică de băiețel cu ochi albaștri.
Debitezi niște tîmpenii monumentale, pe acre le credeți doar voi, și execuți niște manevre de învăluire atît de ridicole, încît l-ar face și pe un puști de clasa una să se strice de rîs.
"Poziția" mea?
Sluguliță, mai întîi că poziția mea nu este numai a mea, ci a 80% din oamenii acestei țări, pe care ați încălicat-o voi, securiștilor!
Apoi, prin faptul că mă singularizezi, încercînd a mă ostraciza, obții taman efectul contrar: mă glorifici!
Nu-ți sunt dator pt asta, dar, totuși, obiectivul vostru, băieței, nu cred că e ăsta. Ci compromiterea mea - căci vă încurcă rău constanța în atitudine a unor oameni de genul ăsta - prin exhibarea de scuipături în cor și încercarea de raliere împotrivă-mi a celor cîțiva care nu vă servesc cauza.
Repet: supppțire, băieței!



 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-29 21:50:49
         
 
  Domnule Bordas, nu eu am imbratisat pozitia domnului Peia, dar regret ca v-am lasat aceasta impresie. In fond, ceea ce trebuie spus, am spus. Iar daca va indoiti de cele spuse de mine, ceea ce este dreptul dumneavoastra, marturie despre jaful ce urmeaza sa se faca la Rosia Montana, ca moneda de schimb pentru alegerile anticipate, poate aduce si domnul Cristescu. Nu trebuie decat sa deschideti ochii si sa nu va mai lasati sedus de cantecul de sirena al domnului Peia.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-29 21:40:51
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Cît privește "Apelul" de mai sus, e ca și cum ai spune: băi neolichelelor, mînca-v-aș gura, facem apel al noblețea voastră de caracter, vă rugăm frumos, vă imlorăm să deveniți morali. Uite-acuș, pi loc!
Eu nu sunt și nu am fost niciodată atît de naiv. Ceea ce a meșterit natura trîmb, din start, nu mai poate îndrepta nici aghiuță, cu toate abilitățile lui faustiene. Singura soluție: ejectarea fără condiții!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-29 21:38:36
         
 
  Cînd văd așa dialog spilcuit, zău că mă apucă greața!
E ca o dulceață de trandafiri, împănată cu ulei de cocos!
Îmi amintește de paradele false, brodate pe o retorică mumos căutată, dintre gasconii dumasieni, care se provocau cocoșește la duel, aruncîndu-și mănușa de catifea și, în timp ce executau o reverență dansată, afișau aere de cavaleri sans reproche!
Ioi!... e ca și cum șerpălăii ar executa acolade hipnotice în jurul cozii de mătură, pe ritmuri de havaiană!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-29 21:31:43
         
 
  Domnule Bordaș, ați auzit cumva de revoluționari de profesie pe vremea lui Burebista? Ați auzit de terorism pe vremea lui? Nu ați auzit. Deci... nu vă înțeleg. Am totuși ceva pretenții de la dvs și sper ca ardoarea polemicii să nu vă facă să ciuntiți justețea argumentației.
Partidul care l-a propulsat pe Lenin la putere, din care nu numai că făcea parte, dar era printre cei care îl conduceau(!), se numea Partidul Social-Democrat! Pe asta o știați? Ca să câștige puterea, acesta s-a aliat cu un partid liberal(se pare că de pe atunci viitorii comuniști aveau o anumită afinitate pentru liberali)! În timpul Revoluției din Februarie 1917 (a cărei aniversare iată că se apropie...) PSD-ul era deja scindat în două facțiuni, menșevică și bolșevică. Cea bolșevică practic însemna un singur lucru: Lenin. Lenin a inițiat această facțiune, el o conducea, el era singurul care gândea și lua decizii. Practic era o organizație teroristă ce-și propusese să preia puterea politică. Și a reușit, pentru că pe vremea aceea oamenii erau încă prea proști ca să facă distincția dintre un discurs găunos și adevăr.
Principiile luptei politice a lui Lenin erau următoarele:
- blamarea acțiunilor Guvernului și ale celorlalte partide, prezentându-se drept unica alternativă la starea de lucruri existentă;
- acțiuni de stradă și manifestații orchestrate cu grijă;
- hărțuirea continuă a celor aflați la guvernare;
- distrugerea efectivă a instituțiilor statului și ajungerea la haos, care i-ar fi avantajat în preluarea puterii, bazându-se pe "caracatița" teroristă căreia îi era cap.
Cum și în momentul actual se acționează după același scenariu, cred că se mizează pe necunoașterea istoriei de către români, pe prostia lor, pe pasivismul lor politic. Cred însă că se mizează greșit.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-01-29 21:28:00
         
 
  Ce vor fi crezînd unii maeștri în manipulare?
Că au de-a facere numai cu naivi, cu credulii din curtea școlii? Vii acu, neamule, și faci un pomelnic de tare băsesciene, adaugi un cometariu, cică, serios, din care să reiasă că el, ohooo, de mult avea convingeri anti, și, gata! s-a rezolvé - lumea îl percepe ca pe un, de fapt, băiat de gașcă, d'ăla, de-al nostru, da' făcea și el un ușor joc de glezne, să vază lumulița cît de isteț e, mînc-a-lar mama!
Așa s-au strecurat și, probabil, vor reuși să se strecoare prin toate orificiile contextelor social-politice, indiferent din ce timp, indiferent din ce spațiu, indiferent de mijloace. Ei sunt eternii profitori ai rasei umane, abili extrem de abili în a-și schimba blana, funcție de mediu, și extrem de versați în a mirosi momentul propice virajului. A spune că lipsa totală de scrupule este caracteristica lor fundamentală, înseamnă a rosti un truism absolut.
Din păcate, istoria s-a tot balansat, năucă, în jurul unor grupuri masive de astfel de jivine. Căci aceștia, animați de aceleași comandamente biologice egolatre, se adună în grupuri compacte, ca lupii la pradă. Și, strîns uniți în jurul sferei lor de interese, adulmecă, hrăpește, mestecă și digeră orice, pînă la consumarea totală a prăzilor. După care, se regrupează în jurul altei oportunități, la fel de sățioase. Șacalii umanității pot fi numiți, printr-un termen edulcorat. Veșnic în haită, veșnic flămânzi, - cotrobăitori eterni prin hrubele umanului.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-29 21:23:07
         
 
  De altfel, nici eu nu ma sfiiesc (sic!) sa ma folosesc de incoerenta si subtirimea ideilor preopinentilor mei
Andrei Florian

Sunteți sigur, stimate domn, că vă folosiți de ele (despre incoerență și subțirime vorbesc)?

Convingerea mea este aceea că le-ați îmbrățișat. Pînă la identificare.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-01-29 21:19:14
         
 
  Dar eu nu vorbeam despre vinovatie, dimpotriva.
Va simtiti vinovat? De altfel, nici eu nu ma sfiiesc sa ma folosesc de incoerenta si subtirimea ideilor preopinentilor mei, indiferent de numarul acestora sau de apartenta lor la vreo doctrina politica sau alta, declarata sau nu.
In fond, asta este tot farmecul.
Cand vezi atati razboinici angajati sa lupte cu capra vecinului, te intrebi daca mai este cazul sa intervii sau sa-i lasi rapusi de capra :) :)
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-29 21:10:41
         
 
  Domnule Andrei Florian, nu fac decît să mă folosesc de incoerența preopinenților. De subțirimea ideilor pe care le propagă. Și de arhisuficiența lor. A ideilor. A preopinenților înșiși, uneori.

Voi fi fiind vinovat pentru toate astea?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-01-29 20:45:48
         
 
  Domnule Bordas, dar eu nu sustin ca Dl Peia ar fi comunist. Nici domnul Peia nu sustine asa ceva. Nu stiu cum reusiti sa induceti astfel de teorii false, dar recunosc ca va pricepeti de minune :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-29 20:25:26
         
 
  Sfintia Ta
V-am citit cu mult interes interventia pe care o gasesc extrem de contra-partinitoare la adresa lui Traian Basescu.
Sa o luam pe rand:
1)"- a calcat pe cadavre pentru a ajunge la ciolan in partidul lui"
Nu sunt mai vinovati cei care i-au pus cadavrele in drum sperand ca lupul de mare, obisnuit mai mult cu leganatul valurilor decat cu mersul pe jos, sa se impiedice de ele? Eu inainte de a pleca la drum tot timpul ma rog la Dumnezeu sa nu ma lase sa calc pe ce nu trebuie. Dar cateodata tot mai calc fiindca Atotputernicul nu are timpul
necesar pentru a-i proteja pe ce-i care nu trebuie calcati in picioare, sunt prea multi. Omul cand merge la drum niciodata nu stie pe ce calca.
Cat despre acuzatia ca si-a condus partidul la ciolan, unde este milostifenia Sfintiei Voastre? Voiati sa-si lase partidul sa moara de foame cand ciolanul era numai la o imbucatura distanta? Un sef de partid care isi distruge partidul prin inanitie nu numai ca face un mare rau acelui partid dar isi face un rau si lui in sensul ca nu mai are partid. Ori Romania la ora actuala are suficienti sefi de partide care nu au partide. Nu ii mai trebuie inca unul.
2)"- a calcat pe cadavre pentru a ajunge impreuna cu partidul lui la putere "
Pai unde voia Sfintia Voastra sa ajunga partidul lui Traian Basescu, daca nu la putere, la lulele?
Nici nu putea sa ajunga acolo, la lulele, fiindca locurile erau de mult ocupate de alte partide.
3)"- sprijinirea in a accede la functii importante in stat a unor fufe de ale lui ca Anca Boagiu, care avea 32 de ani..."
Pai daca Sfintia Voastra ati fi staret peste o manastire de maici v-ati lua de sfetnice calugarite treute de saizeci de ani sau tinere talente sub treizecisi doi de ani?
4)"sprijinirea pe fata, in fata unei tari intregi a unei alte fufe de-ale sale, Elena Udrea care a ajuns ministru."
Sa inteleg ca daca Traian Basescu ar sprijini-o pe frumoasa Helena mai mult din spate nu ati avea obiectii?
Parinte, nu vreau sa mai continui, cu toate ca am argumentre contra la fiecare obiectie a Sfintiei Voastre. Dar chestia cu stacana de 200 de mililitri de bautura din aia americana, pe care a dat-o pe gat dintr-o inghititura fara sa se clatine mi-l face si mai simpatic. Si ar trebuii sa vi-l faca simpatic si dumneavoastra. Fiindca numai patriarhul mai este in stare de o astfel de performanta!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-29 20:21:05
         
 
  Epi, comunistule... :)))


Domnulr Lazăr, aveți dreptate. În 1917 comuniștii au luat puterea în Rusia prin șantaj, trădare de țară, terorism și manipulare a maselor de muncitori.

Dar ce vorbim noi despre 1917... Ne putem întoarce la Burebista, cînd tot ei, comuniștii, au fost cei care - prin șantaj, trădare de țară, terorism și manipulare - l-au determinat pe măritul rege să taie viile, de au ajuns bieții daci să tragă la cooperativa din sat, spre disperarea muierilor, dacă aveau poftă de o cinzeacă. Și de atunci o țin tot așa, comuniștii dracului, pînă în ziua de azi. Noroc că-i mai demascați dumneavoastră și domnul Andrei Florian, că altfel ar zburda liberi și nestingheriți pe ulițele patriei.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-01-29 20:19:09
         
 
  "- atacul la adresa regelui Mihai prin care a demonstrat ca este paralel cu istoria poporului roman, lucru normal din moment ce a invatat-o la scoala de partid
- umilirea docctorului Raed Arafat."

Astea au umplut paharul.

A castigat cu suspendarea multa simpatie.Poporul nu iarta umilirea.Acum din victima a devenit calau.Liderii USL de ce nu sufla nici o vorba despre combaterea coruptiei cand vor ajunge la putere? doar stiu cate voturi au plecat spre PDL cu aceasta problema.Doar DD insista in aceasta directie.S-ar putea chiar sa dispara PDL-ul(blestemul PNTCD).Oare pe unde se vor oplosi? Multi dintre ei au fost numai la putere.Hehe,ce-i la Bucuresti,dar sa vezi ce clone are seful prin orasele,comune!

 
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2012-01-29 20:09:29
         
 
  Domnule Bordas, poate ca aveti dreptate, dar cand nu ti se ofera spre alegere decat intre doi comunisti, preferi sa-l alegi pe cel mai destept dintre ei. E ca si cum m-ar pune cineva sa aleg intre domnul Peia si Epigramist.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-29 19:58:59
         
 
   
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-29 18:19:12
         
 
  Pentru ca dvs. domnule Bordas sunteti un om cu care se poate discuta serios si meritati o discutie srioasa, haideti sa va spun numai cateva chestii de care imi amintesc acum, cateva derapaje de ale lui pentru care nu mi-a placut niciodata de Basescu:

- a calcat pe cadavre pentru a ajunge la ciolan in partidul lui (eliminarea cu un sut in fund a lui Petre Roman)
- a calcat pe cadavre pentru a ajunge impreuna cu partidul lui la putere (ostracizarea lui Victor Ciorbea si a CDR, chipurile aliatii lui politici)
- trecerea pe linie moarta a PNTCD, la care atacurile lui Basescu au contribuit din plin
- sprijinirea in a accede la functii importante in stat a unor fufe de ale lui ca Anca Boagiu, care avea 32 de ani si o diploma de subinginer sau de inginer seralist cand a ajuns Ministru al Transporturilor in tara noastra. Oare nu se gasea in toata Romania un inginer TCM, MR, ceva... cu experienta si valoare care sa fie ministru? Putea sa isi bage fufa ceva sefa pe la minister, dar tocmai ministru?
- sprijinirea pe fata, in fata unei tari intregi a unei alte fufe de-ale sale, Elena Udrea care a ajuns ministru.
- episodul: - Bah, gaaozare!
- episodul: Tiganca imputita!
- presiunile facute de el la toate sectiile din tara ale partidului pentru ca fiica-sa cea paralela cu inteligenta si cu politica sa obtina un post de europarlamentar. O chestie mai penibila de Pile-Cunostinte-Relatii nici pe vremea lui Ceausescu nu am mai vazut!
- nasirea unor interlopi si alti compromisi gen Bercea Maondialul si altii de pe la Arad
- implicare fratelui sau in comeertul cu arme
- pileala de la Golden Blitz cu Becali
- datul peste cap a unui pahar de 200 de grame cu whisky la o emisiune in direct, in fata intregii tari
- faptul ca l-au gasit sepepistii intr-o dimineata, manga in masina, la Arcul de Triumf. Ce presedinte e asta?
- episodul ignorarii lui de catre Sarkozy si Berlusconi, o palma data diplomatiei romanesti
- faptul ca ne-a facut popor bananier, de ciumpalaci, popor de mana a doua
- atacul la adresa regelui Mihai prin care a demonstrat ca este paralel cu istoria poporului roman, lucru normal din moment ce a invatat-o la scoala de partid
- umilirea docctorului Raed Arafat.

Ar mai fi si altele de care nu imi mai aduc aminte pe moment. Oricum, prin toate aceste iesiri in decor Basescu a demosntrat ca nu are deloc diplomatie si nu are ce sa caute in fruntea tarii. Dar ii inteleg si pe romanii care l-au ales zicand: - Bah, asta e de-al nostru din popor, e sincer, uite-l cum plange saracul, uite-l ca recunoaste ca mai bea si el cate un sprit.
E golanas de-al nostru din popor, nu simandicos din ala care vorbeste in dodii de nu intelegi nimic.
Asta a fost norocul lui de a ajuns sa conduca tara. Si cum sustineam atunci cand a fost suspendat, in 2007, Basescu nu ar mai fi ajuns nici macar in turul II la alegerile din 2009 daca nu ar fi existat suspendarea aceea, perceputa de popor ca o nedreptate facuta bietului presedinte. Chestie de care maarinarul a stiut sa profite la maxim smulgand lacrimi. Drept dovada 75% din romani i-au ridicat suspendarea facandu-i sa se umple de penibil pe cei care l-au suspendat. Daca mai asteptau putin, Basescu s-ar fi suspendat singur.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-29 18:16:03
         
 
  Epi, Marian ăsta o spune cu atîta patos încît nu pot trage decît o singură concluzie: nu a înțeles despre ce este vorba.

Lumea nu se plînge atît de situația materială, cît de derapajele actualului regim. Nu atît de foame, cît de disprețul cu care este tratată.

Iar dacă ar fi să socotim cît și cine a furat, vom constata că guvernele anterioare pot lua lecții. Tot ce îmi doresc este să nu le pună în practică.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-01-29 17:19:25
         
 
  Bordaș Liviu, sintagma nu-mi aparține, deci nu mă citezi pe mine. Să înțeleg că nu ai citit textul de mai sus? Iar dacă "un demnitar analfabet" "a înțeles" ceea ce intelectualii "nu înțeleg" cred că singura concluzie logică ar fi că nu era nimic de înțeles.
Și mai este ceva ce unii se încăpățânează să nu înțeleagă: în 1917, când comuniștii au luat puterea în Rusia, - prin șantaj, trădare de țară, terorism și manipulare a maselor de muncitori - procentul de intelectuali la populația țării probabil era tot atât cât este acum procentul de analfabeți. Deci situația este total inversată. Deci, cine își închipuie că mai poate proceda la fel este lipsit de orice fel de viziune politică.
Dealtfel, masa de manifestanți din Piața Universității, are multe cereri, dar transmite un mare și puternic semnal: oamenii s-au săturat de mincinoși, profitori și manipulatori. Cât despre dinozaurii, care nici de aici nu lipsesc, ce își închipuie că încă se mai poate impune o opinie politică prin tactica pumnului băgat în gură și limbaj agresiv am de spus un singur lucru: sunt rupți de realitate.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-01-29 16:57:08
         
 
  Nu stiu cine e marian asta, da' prea le spune cu patos:


29 ianuarie, 16:27. Marian
Dupa ce s-a furat toata tara de catre guvernele Nastase si Tariceanu, vroiai sa o duci bine? Nu stii pe ce lume esti, sincer. Imi pare rau ca sunt dur cu tine dar esti un loser de pripas, ca toti sustinatorii USL, nu aveti dupa ce sa trageti linie cand va uitati in spate. Nu ati muncit si nu ati realizat nimic in viata voastra, doar ati stat cu mana intinsa la stat.
Mi-e sila!


 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-29 16:46:57
         
 
  Nu poate revărsa toată lumea miere pe tastatură, domnule Marian Tudorel Lazăr. Sunteți inegalabil în acest domeniu. Vă citez: Doar un "demnitar analfabet" ar putea fi convins...

E de salcîm? Sau polifloră?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-01-29 15:41:34
         
 
  Am atins vreun punct sensibil, domnule Andrei Florian?

Îmi aduc aminte de un moment de sinceritate din 2004: măi Adriane, mă întreb ce blestem o fi pe țara asta de a ajuns să aleagă între doi foști comuniști?

Ghici, ciupercă, dacă s-o fi albit între timp.

Dacă e să curățăm țara de dinozaurii comuniști, de putoarea actualei clase politice, atunci să facem curățenie generală.

Dacă nu, atunci rămînem la ceea ce spuneam ieri. Manipulare. Folclor preelectoral.

Tot ceea ce vă cer este consecvența. E prea mult, stimate domn?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-01-29 15:31:46
         
 
  Domnule Bordas, as fi putut sa jur ca nu semanati deloc cu domnul Peia. Imi cer scuze!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-29 14:57:25
         
 
  Rosia Montana la schimb pe alegeri anticipate. Hai! Ministrul Mediului a descis licitatia. Nu se inscrie nimeni?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-29 14:53:19
         
 
  Metelică,
Tu care ai făcut pe tine la facultățili lu Birică, ce spui?
Că noul ministru face parte din aceeași formațiune politică?
O fi tecut pîrleazul, epste nopate, în ograda pedeleilor, colonelul diaconescu, și, în felul ăsta, nu s-a mai schimbat "compozișia" aia politică?
Dacă, într-adevăr, escaladă ulucile, este un gest de infractor comunal.
Dacă n-a trecut și a rămas în vechea tîrlă uneperistă, atunci poți a ne explica prin ce anume manevră paranormală nu s-a schimbat nimic în "compoziția" aia din capul tău?


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-29 14:48:52
         
 
  Pe măsură ce trece timpul credința mea se adeverește, dle Cristescu.
Anume că șerpii numai cu capul strivit pot fi anihilați.
Iată, sunt aproape două săptămîni de cînd se protestează în stradă, cerîndu-se demisia căpcăunului și înlăturarea guvernului de marionete, și ei contonuă să zburde nestingheriți. Probabil că simt în sapte propta marelui licurici, căruia i-au permis să-și planteze bombele aici, dar eu cred că au tupeu degeaba: au mai fost susținuți și alții de către barosani, pînă cînd i-a lăsat din brațe cînd au apărut nemulțumiri populare: vezi saddam, mubarak etc., care, orș’cît aveau biluțe mai dudrdulii decît ale lui băsescu!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-29 14:41:50
         
 
  Întrebare: noul partid, cel nenăscut, nemînjit cu putoarea actualei clase politice, îmbrățișează și ideea anticipatelor prezidențiale după ce va ajunge la putere?

Dacă da, cinste lui. Pentru consecvență în ideea curățeniei politice.

Dacă nu, avem deja unul dintre scopurile constituirii lui. Cel primordial.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-01-29 14:39:56
         
 
  Pe surse:
UDMR va analiza săptămâna viitoare, în cadrul forurilor de decizie, oportunitatea declanșării alegerilor parlamentare anticipate, procedură care ar mai "liniști vocea străzii" și ar asigura un consens cu opoziția, a declarat Ministru Mediului, Laszlo Borbely. Pentru cunoscatori, Proiectul Rosia Montana mai sta intr-un aviz. Ghici, ciuperca, al cui? Care sa fie pretul anticipatelor?
Domnule Cristescu, daca veti fi pus vreodata in situatia sa alegeti intre Rosia Montana si alegeri anticipate, ce ati alege?

Sursa:
http://www.mediafax.ro/politic/exclusiv-borbely-udmr-va-analiza-serios-oportunitatea-declansarii-alegerilor-parlamentare-anticipate-9186103
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-29 14:24:16
         
 
  Unii, pe aici, pretind că alianțele politice nu reprezintă formațiuni politice. În plus, văd că li s-a spart fierea și a ajuns pe tastatură.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-01-29 14:22:05
         
 
  Laszlo Borbely: UDMR va analiza serios oportunitatea declanșării ALEGERILOR PARLAMENTARE ANTICIPATE

Le va fi spus domnul Andrei Florian că o mare parte a intelectualilor au cristalizat o opinie si sprijina o formatiune politica, una noua, nenascuta si nemanjita de putoarea actualei clase politice și se grăbesc să nu îi ia măturoiul Marii Reforme Politice. Îi urmărește spectrul Albei ca Zăpada.

Domnule, intelectualii ăștia sprijină o formațiune politică (chiar nenăscută fiind ea) sau au pus ei înșiși de un partid? Experiența (tristă) a PAC-ului nu le spune nimic?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-01-29 14:21:25
         
 
  Eu, care am făcut o facultate de drept, știu prea bine că nu s-a schimbat nici o structură politică a Guvernului atâta timp cât ambii miniștri, cel demis și înlocuitorul, fac parte din aceeași formațiune politică. Ca să nu mai spun că, singurul care ar avea dreptul să se plângă de această schimbare ar fi PDL-ul!


Prea multă suficiență. Eu am făcut, eu am dres, eu știu nu sunt argumente.

Mai ales atunci cînd dovedești că știi mai puțin decît pretinzi. Vezi ambii miniștri, cel demis și înlocuitorul, fac parte din aceeași formațiune politică

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-01-29 14:10:58
         
 
  Doar un "demnitar analfabet" ar putea fi convins că ceea ce este descris mai sus reprezintă o încălcare a Constituției. Eu, care am făcut o facultate de drept, știu prea bine că nu s-a schimbat nici o structură politică a Guvernului atâta timp cât ambii miniștri, cel demis și înlocuitorul, fac parte din aceeași formațiune politică. Ca să nu mai spun că, singurul care ar avea dreptul să se plângă de această schimbare ar fi PDL-ul! Dar mai știu și că PSD-ul știe foarte bine că toată această polologhie cu încălcarea Constituției este o simplă diversiune. Dacă ar fi convins că are dreptate, primul lucru pe care l-ar face ar fi sesizarea Curții Constituționale, dar nu am auzit să fi făcut asta până acum. Iar daca o va face vreodată, o va face cu riscul să se discrediteze serios în fața tuturor intelectualilor din țară care înțeleg ce anume înseamnă "structură sau compoziție politică". Cât îi privește pe cei care au studii de drept, nu pot decât să zâmbească și să se întrebe serios ce pregătire universitară au cei care susțin aceasta. Chiar așa, ce specialitate universitară aveți, domnule Cristescu Emanuel?  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-01-29 13:58:41
         
 
  Daca asta este definita neolichelelor, in curand vom scapa de ele. Si de cele de la putere si de cele din opozitie, de toate stricaciunile astea cu pretentii de intelectuali.
In curand!
In locul dumneavoastra, eu as fi mai ingrijorat de acordul tacit dintre putere si opozitie cu privire la exploatarea de la Rosia Montana. La Antena3 si la Realitatea, subiectul este de "prime time"
Opozitia v-a vandut obiectul protestului si in curand veti afla ca nu mai aveti voie sa protestati pe aceasta tema. Locuri de munca, deh!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-29 13:03:19
         
 
  "lichelele comuniste au fost superioare dpdv moral neolichelelor de astazi"

Moral, poate nu. Însă au o circumstanță atenuantă: nu aveau dreptul la opțiune. Nu exista decât un partid. Însă intelectualii acelei epoci în mod subversiv, conotativ și cu ajutorul celebrelor "șopârle" făceau o anume rezistență. Neolichelele de azi, exclusiv pentru avantaje ori șanatajați pentru grele păcate, s-au pus cu arme, bagaje și ce le-a mai rămas din ceea ce ar putea fi numit conștiință, în slujba aducerii țării în situația actuală.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-29 12:40:07
         
 
  Mai pe scurt, lichelele comuniste au fost superioare dpdv moral neolichelelor de astazi :) E greu de probat si demonstrat. E o opinie subiectiva, dar pe care o respect.
Din cate stiu eu, o mare parte a intelectualilor au cristalizat o opinie si sprijina o formatiune politica, una noua, nenascuta si nemanjita de putoarea actualei clase politice. In curand, scena politica va fi curatata de acesti dinozauri comunisti. Ma opresc aici pentru ca nu vreau sa le stric surpriza.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-29 12:28:38
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE