FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Dumnezeule, ridica acum un barbat!
Text postat de nicolae tudor


"Deoarece un duh rău plutește peste țara noastră și vrăjmașii din afară și dinlăuntrul ei lucrează cu vrăjmașul cel mare pentru nefericirea neamului românesc, propunem această rugăciune care să se rostească împreună cu rugăciunea zilnică și la fiecare Sfântă Liturghie. Faceți să ajungă această rugăciune la toți frații și surorile voastre în Domnul.

În numele Tatălui și al Fiului și al Sfântului Duh! Amin !
Prea Sfântă Treime, Părinte, Fiule și Duhule Sfinte, certat-ai neamul acesta al nostru cu secetă, boli și pierderea avuției naționale. Au flămânzit copiii Tăi, Doamne, au pierit bătrânii de mustrarea Ta și rodul grânelor și al muncii noastre s-a uscat sau a putrezit prin mânia Ta. În multe feluri ai mustrat Stăpâne poporul Tău, pe tineri și pe bătrâni, pe voinici și pe copilandri, căci toți am greșit înaintea Ta și ne-am abătut, am călcat poruncile Tale și de dreptatea Ta nu ne-am adus aminte. S-a umplut paharul răbdarii Tale și răuțătile noastre s-au înmulțit mai mult decât grindina și seceta cu care ne-ai cercat. Ca niște fii rătăcitori ne-am depărtat de Tine, dar azi ne întoarcem asemenea Fiului risipitor și strigăm către Tine din adâncul inimii noastre îndurerate: Dumnezeul părinților noștri, care ai trimis harul și pacea Ta peste înaintașii noștri și precum în vremurile grele ale neamului nostru ai ridicat la nevoie bărbați vrednici care au luat pe umerii lor greutățile poporului, așa ridică și acum un bărbat cu suflet mare, gata de orice sacrificiu prin care să se răscumpere păcatele poporului nostru înaintea Ta, Stăpâne.
Dă-i harul Tău, pune în el virtuțile cerești pe care le dai celor care te iubesc pe Tine și dă-i binecuvântarea Bisericii Tale întemeiate pe sângele iubitului Tău Fiu.
Fă-l pe dânsul fiu adevărat al Bisericii Ortodoxe, binecuvântat de ierarhi și iubit de popor ca, deplin luminat cu lumina cunoștinței Tale, să ducă neamul acesta al Tău, Doamne, pe drumul izbăvirii din necazurile în care propriile păcate l-au scufundat spre soarele Dreptății, Răsăritul cel de Sus, Domnul și Mântuitorul nostru Iisus Hristos.
Sfântă Maică a lui Dumnezeu, ajută neamul și țara noastră! Toate puterile cerești, apărați pământul țării noastre de năvălirile vrăjmașului văzut și nevăzut. Toți sfinții, rugați-vă lui Dumnezeu pentru noi!Amin!
adaptare după Rugăciune pentru Anul Acesta(2001),
a Părintelui Gheorghe Calciu Dumitreasa"

primit de la preot Octavean Ioan Tomuta
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Bine mah, daca tu zici! Da' de ce ti-e ciuda ca tu o ai mai mica?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-26 23:00:40
         
 
  "Sunt roman get-beget." (solărel)

Eu cred că ești român get-buget!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-26 22:44:33
         
 
  @latoonskie the critic: ma identific 101% cu poporul roman. Cat despre gene... le am mai degraba de viking. Ca si sprancenele de altfel.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-26 16:30:43
         
 
  "Sincer, mi-e cam lene sa ma ridic acuma si sa vin sa salvez tara. Poate ca vrea nea Cioaca sau Valeriu Cercel, mai incearca..."
(Parintele Sorin Olariu)

Parinte sarcina dumneavoastra este sa va rugati in genunchi Sfanta Fecioara sa aiba grije si de rasculatii romani, sa le dea arme ca sa aiba cu ce luta si lichide pentru a nu se deshidrata. Dumneavoastra nici nu aveti dreptul sa luptati cu arma in mana. Ati uitata ca unui preot ortodox nu-i este permis sa faca varsare de sange decat in noaptea de dupa cununie?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-24 20:01:42
         
 
  Boiar latunski,
Cu ce drept incearca unul ca dumneavoastra care poarta fes pune sub semn de intrebare orignea Sfintiei Sale care poarta numai comanac?! Eu stiu ca fesul poarta interesul, dar eu la domnia voastra vad numai fesul. Puteti si mie care-i interesul?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-24 19:32:20
         
 
  "Sunt roman get-beget." (Epigramist)

get-beget: din arabul gadd "bunic", via turcă cedd, de unde cedd-a-cedd "din bunic în bunic".(Alexandru Graur - Dicționar de cuvinte călătoare)

Chiar așa, nici un intrus în familie? Nici măcar din cei de la care am preluat termenul linngvistic?
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-01-24 19:14:34
         
 
  Am citit lucrarea si ma identific 100% cu poporul roman. Sunt roman get-beget.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-24 18:16:07
         
 
  Am gasit o lucrare referitoare la poporul roman
care cred ca merita citita :

http://www.descopera.ro/cultura/9091109-cum-ii-vedeau-americanii-pe-romani-in-anii-40
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-01-24 17:41:45
         
 
  Sincer, mi-e cam lene sa ma ridic acuma si sa vin sa salvez tara. Poate ca vrea nea Cioaca sau Valeriu Cercel, mai incearca...
Fiindca din interior nu prea vad cine sa o slaveze. Ioan Peia iti compune un pamflet cand ti-e lumea mai draga, iar Dragos Iovan un short-story cu popi cand sa zici hop!

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-24 16:54:18
         
 
  "Faceți să ajungă această rugăciune la toți frații și surorile voastre în Domnul."

Pot s-o trimit prin mail, sau e musai s-o copii de mînă în mai multe exemplare, pe care să le introduc cu fereală în cutiile poștale?
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-01-24 16:36:05
         
 
  poate acuma


 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2012-01-24 14:18:35
         
 
  am dat copi pe imagine, ia sa vedem daca merge.
multumesc pentru com.

http://2.bp.blogspot.com/_QCTs5ZG-0tw/SmytS__sTlI/AAAAAAAAB_M/GwHbkSDOsps/s400/800px-Anatomie01.jpg
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2012-01-24 14:15:47
         
 
  Rugăciunea ta va da roade în curînd. Vezi "Lecția de anatomie a doctorului Tulp" de Rembrandt(că eu nu știu să postez imagini).  
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-01-24 14:10:15
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Nicolae, bărbații care îi trimite Dumnezeu să salveze neamul sunt răstigniți pe cruce...
Cât privește neamul românesc, un conducător și-a alungat, altul l-a împușcat și pe ultimul vor să-l linșeze. Ce crezi că o să le mai trimită Dumnezeu atunci? Eu zic că o să le trimită un cal, unul gălbui...

 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-01-24 14:02:48
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE