FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Dulce ca aspartamul e cataroiul patriei
Text postat de Dragoș Iovan
Raport la ieșirea din tură. 18 ianuarie a.c. orele 22 p.m. Întocmit și semnat: sergent-major Șagi Ionică, comandant de dispozitiv, unitatea X de jandarmi pedeștri reangajați.

La orele 16 p.m. a zilei de 17 ianuarie a.c. în formație numeralică completă, împreună cu plutonul pe care-l comand m-am deplasat în direcția obiectivului 34 per 242 cod Siruta abreviat SECT TR BUC PU în scopul îndeplinirii misiunii ordonate în concordanță cu dispozițiile codului albastru ISU și regulamentului de acționare în situații explicite.
Țin să precizez în acest raport că subunitatea avea un tonus muscular și psihic satisfăcător, doar cadetul Florică Naramzescu era puțin agitat, stare pe care am pus-o mai curînd pe seama permisiei efectuate cu ocazia sărbătorilor de iarnă și a unor colici abdominale subconsecvente, decît a vreunei implicații politice concrete, dar echipamentul de luptă urbană prezenta unele neajunsuri în sensul că, virgulă, căștile made in taiwan erau cam strîmte, inadecvate circumferinței craniene și a IQ-ului majorității subordonaților mei, iar scuturile din plexiglas de aceeași proveniență nu prezentau fiabilitate la impactul cu obiecte contodente grele în sensul că reculul la lovire cu materiale provenind din amenajarea stradală era neașteptat de violent, iar rezistența la impact după un număr natural de coliziuni tinde să se diminueze după o curbă asimptotic descendentă.
După ocuparea perimetrului indicat pe hartă (aici a intervenit o busculadă moderată, în sensul că vecinii noștri de dispozitiv, gardienii comunitari sectoriali fuseseră dotați cu o hartă 3D a amplasamentului, în timp ce noi aveam una simplă, plană, cu trama stradală în culorile de bază ale spectrului luminii vizibile) am convenit că trebuie să ne păstrăm calmul, fiindcă situația o impunea explicit, iar misiunea noastră era să apărăm ordinea și liniștea publică, ba pe deasupra pe însuși cetățenii rezidenți sau cu viză de flotant sectorul 3-4 de propriile excese și tulburări socio-comportamentale.
La ora 17.20. caporalul Cioca D. Mitel a raportat interceptarea unui agent infiltrat în vîrstă de 12 ani, de sex feminin, a cărui identificarea a fost deosebit de dificilă, fiindcă respectivul răspundea doar la numele de cod Alinuța, nu avea carte de identitate pretinzînd că este elevă la liceul agroalimentar din Mostiștea și că venise în capitală în scop umanitar-familial fiindcă avea mamaia internată la spitalul Colțea. Am dispus reținerea în vederea verificării și transportarea suspectei sub escortă la secția cincisprezece de poliție.
Imediat după acest incident , în jurul orelor 18, un grup de circa 5-10 persoane adulte a pătruns în aprorpierea dispozitivului nostru, astfel că am ordonat ocuparea poziției de împingere-respingere în formație de testudo-ninja-manga clasic cu piciorul stîng plasat anterior și talpa plasată într-un unghi de aproximativ 3/4 radiani față de paralela virtuală la nivelul carosabilului. Fruntașul Marian Lăzărică, desemnat ca mediator-colportor al subunității, nu a reușit să stabilească contactul verbal cu agresorii, respectivii proliferînd vociferări zgomotoase și injurii cu caracter denigrator la adresa preșidenției și guvernului. După o manevră de retragere stil hannibal-canae, conform manualului tactic am reușit să izolăm pe unul din agresori, tot o persoană de sex feminin, adultă, vîrstă și pregătire socio-profesională medie care pretindea că intersectase proiecția traiectoriei prin zona de conflict în scopuri alimentare, mai precis în scopul achiziționării a 100 g brînză telemea de producție autohtonă. La percheziție am găsit un obiect metalic contondent format din două subansambluri tăios-ascuțite de circa 15 centimetri și o legătură de tulpini vegetale pe care conform recomandărilor superiorilor am trimis-o la laboratorul unității pentru expertiză, deși suspecta susținea cu încăpățînare că e pătrunjel și nu marijuana sau altă plantă etnobotanică.
Imediat după replierea demonstanților, am ordonat trupei pauză de țigară, prilej cu care am stabilit contactul vizual cu o echipă de reporteri, cărora le-am recomandat să încerce realizarea unei filmări cît mai veridice prin folosirea imaginilor de tip portret în modul auto-flash și nu a variantei landscape care produce o vizualizare neclară a filmărilor.
În acel moment, trupa reușise să-și refacă tonusul, cînd manifestanților pașnici li s-au adăugat cifra de trei inși suspecți care purtau hanorace cu glugă și fulare tipice formațiunilor de ultrași, albe cu dungi roșii și roșii cu carouri albastre pe care i-am identificat ca fiind vîrful de lance al formațiunii de manifestări dure tradiționale. În ciuda eforturilor acestora de a părăsi zona de conflict am reușit să-I capturăm și să-I imobilizăm. În urma interogatorului succint unul dintre ei a recunoscut că este suporter, iar ceilalți afirmau că sunt oameni de cultură și că se află în apropierea teatrului național pentru documentare.
“ Ăștia e căzuți în cap, șefu’, a opinat cadet Naramzescu, îi știu io ca pe-un cal breaz, de cînd am supravegeat intrarea de acces la ședințele societății masonice “ românia dead-end”.
“ Bine, am spus, hai urcați cultura-n dubă, n-am chef de controverse și polemici sterile” am spus și în ciuda opoziției violente a celor doi am reușit să ducem acțiunea la bun sfîrșit.
La orele 18.45 din grupul protestatarilor s-a desprins o persoană neidentificată care a supus combustiei o pereche de cizme de cauciuc sintetic oranj și o găleată din polietilenă de aceeași culoare, cărora le-a dat foc în timp ce striga:
“ Arde-v-ar focu’ și șpaga electorală pe care mi-ați dat-o, hoților!”
Fiindcă incendiul amenința să cuprindă și alte obiecte inflamabile din aceeași categorie, am apelat formațiunea de pompieri ISU care a acționat cu echipamentul din dotare, respectiv cinci stingătoare tubulare manuale cu spumă și două proiectoare hidrodinamice sub presiune.
Tocmai reveneam în dispozitiv, cînd fără niciun avertisment întreaga subunitate a fost atacată cu petarde expirate, rămase din stocul constituit cu ocazia sărbătorilor sezonului rece și proiectile de calibru mare de natură petrografică. Am recoltat unul dintre ele și l-am supus unei amănunțite analize organoleptice, în urma căruia am stabilit că este un fragment de rocă compozită, de natură sedimentară, în principal calcar cu intruziuni porfirice și macule de piroxen ortorombic, clivat monoclinic. Am reușit să dispersăm formațiunea de tiraliori, dar în urma atacului, doi dintre membri subunității s-au ales cu escoriații și plăgi zgîriate subcutanate în zona coatelor și genunchilor, iar Lăzărică T Marian cu o rană mai gravă în zona frontal-cefalică, provocată de partea lemnoasă a unei mături. Era conștient și nu prezenta tulburări locomotorii, da l-am transportat de urgență la ambulanță unde a primit îngrijiri medicale, după care a revenit în dispozitiv. Am constat că are moralul intact și este apt în continuare pentru desfășurarea misiunii de luptă, singurul semn că a fost rănit fiind pansamentul și faptul că repeta, la intervale de cinci minute, o frază confuză care începea cam așa: “rugați-vă lu dumnezeu să nu vă prindă luna ianuarie în oraș că fi-va mare îmbulzeală și cafteală…amere șase sute șaișasă!”
“ Șefu’, io m-am săturat să-ncasez bolovani în bot, a raportat atunci caporalul Doru Șunkovski, hai să-i afumăm pă limbrici că poate pleacă!”
La orele 19.12 am dispus punerea în funcție a ejectoarelor cu gaze lacrimogene, dar protestanții au rămas pe poziții, proliferînd în continuare amenințări și gesturi provocatoare. Am reușit însă să-i facem să se replieze circa cinci virgulă cinci metri pînă-n proximitatea unei tarabe în care se desfăceau băuturi nealcoolice. Acțiunea fizică susținută de pînă atunci îmi o provocase o pierdere notabilă de lichide corporale, datorate în parte și efectului antitranspirant al echipamentului de protecție din kevlar, neajuns pe care îl raportez cu acest prilej, astfel că îngrijorat de eminența unei deshidratării accelerate care ar fi putut cauza o incapacitate accentuată a capacității mele de comandă am achiziționat în schimbul sumei de 3, 5 roni un flacon de băutură carbogazoasă, nu știu dacă e permis să menționez denumirea comercială, în scopul prevenirii fenomenului mai sus amintit. Tocmai vroiam să îngurgitez o cantitate de circa 100 cm cubi de lichid, cineva din rîndul trupei m-a prevenit “ nu bea , dom’ comandant, că-i plin de e-uri și aspartam, faci gastrită pă loc” cînd un proiectil neidentificat, mai tîrziu am aflat că era una bucată de brassica oleracea aflată în stare avansată în putrefacție, a intrat în coliziune cu lobul frontal, zona mandibulară și arcadele mele orbitale. Mi-am pierdut echilibrul și postura verticală, dar am rămas conștient, atît că nu puteam vorbi și nici utiliza analizatorii vizuali și olfactivi. Observînd dificultatea în care mă aflam, unul dintre subordonați a opinat să fie chemat prelatul de serviciu, sublocotenent în rezervă Dorin Oală care să-mi administreze maslul și ultima împărtășanie, dar am reușit să îndepărtez bucățile de șrapnel de natură vegetal-fermentată din zona facială și-am ordonat subunității:
“ În formație dacii-și romanii, cu învăluire pe partea dreaptă și centru, înainte marș!”
După ciocnirea imanentă între scuturi, bastoane și zona occipitală a oponenților noștri, am reușit să eliberăm porțiunea mediană a carosabilului, iar manifestanții s-au retras fiecare la domiciliul de reședință, nu înainte de a efectuarea unor gesturi obscene și amenințarea directă, verbală:
“ Mîine venim iară, gaborilor!”
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "S-au dat si la la noi la CBC, CNN si BBC imagini si interviuri din tara. Majoritatea au declarat ca au fost adusi cu autobuze sau ca au fost scosi din productie de catre opozitie care vrea guvernul jos. Cam atata.

Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-01-21 16:43:17 "

Auzi, neică,
Ori ești de o naivitate absolută, ori ești în soldă!
păi adică, pe aici, nici măcar teveurile oranj nu au arătata asta, că era în stricul lor interes și, țoropoc! apăru pe la posturile alea de tv.
Cît or fi plătit să apră astfel de mistificații portocalii+
Dacă ele au existat, of coruse, și nu bați și tu, cerceluș, cîmpii, ca propagandistul ăsta înflăcărat de pe aici.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-24 23:56:57
         
 
  "De ce ai sters postarea aia cu Viagra? Tocmai cand sa ma apuc sa o citesc si eu de la a la z!..."
(parintele Sorin Olariu)


Parinte
Nu pot fi decat doua posibile raspunsuri la intremarea Sfintiei Tale:
1) A sters-o findca printr-o vindecare miraculoasa nu mai are nevoie de pilula datatoare de fericire
2)A sters-o fiindca, datorita faptului ca tradatorul Basescu a taiat-o de lista medicamentelo compensate, pilula a devenit probitiva ca pret.
Eu, observand vigoarea in atac a cronicarului, inclin catre prima varianta.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-24 23:38:13
         
 
  De ce ai sters postarea aia cu Viagra? Tocmai cand sa ma apuc sa o citesc si eu de la a la z!...

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-24 22:56:07
         
 
  bon, nu pot să mă opun celor care au confiscat prin offtopice comentariile strict legate de text(e un drept europeeico-cvasidemocratic consfințit de pratica turuielilor socializante, deși ar fi simplu să se taie de 2-3 ori macaroana userilor fără intenții literare)dar cînd vine nea catren-surpat și începe cu flecăreala chipurile făcînd spirite răsuflate despre starea jalnică de fapt, e de-a dreptul insultător...pt europeea ca și comunitate, pt cei aflați în stradă, ba chiar pt diaspora firavă ce ar da semne de trezire.
rog editorul de dejurnă(hello mr.RȘ, ueic ap!)să șteargă penultimul comm de aici!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-23 14:10:58
         
 
  "Iar sunteți în eroare. Acceptă dialogul"
(Andrei Florian)

"Dialogul în care să se stabilească ferm demisia și alegerile anticipate. Adică Piața VORBEȘTE domnule coleg."
(Emanuel Cristescu)

Domnu Cristescu
Cu toata durerea tin sa va anunt ca nici eu nu pot sa fiu de acord cu pozitia pietei si a dumneavoastra. Sunt pozitii extreme care lezeaza interesele Romaniei la ora actuala. Cerand ca actuali guvernanti sa fie dati afara nu faceti alceva decat sa cereti cresterea somajului in tara mea de bastina.
Sunt convins ca explicatia dumneavoastra pentru pozitia politica extrema pe care ati adoptat-o va consta in faptul ca nu se pierde nici un loc de munca fiindca altii abia asteapta sa le ia locurile lor de munca. E adevarat va voi raspunde eu, dar astia care vor locurile alora, au deja locuri de munca, sunt in parlament. Or aia dati jos nu vor mai fi alesi in parlament, deci vor ramane someri.
Cum or sa se descurce acesti oameni, multi din ei cu familii grele? Din ce vor traii sotile, soacrele, copii si ibovnicele lor daca lefurile si furturile lor sunt sterse cu buretele de pe lista veniturilor? Unde isi va gasi un loc de munca Basescu cand flota nu mai exista si in parlament nu va mai fi ales? Si va mai mirati ca actualii guvernanti lupta cu tot ce au la dispozitie ca sa-si pastreze slujbele!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-21 18:23:22
         
 
  S-au dat si la la noi la CBC, CNN si BBC imagini si interviuri din tara. Majoritatea au declarat ca au fost adusi cu autobuze sau ca au fost scosi din productie de catre opozitie care vrea guvernul jos. Cam atata.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-01-21 16:43:17
         
 
  Insul ăsta super-portocaliu, care combate pe aici cu o insistență mai mult de cît tupeistică, cred că vine direct de la ședințele de instruire organizatorică, la care li se dă temă de casă.
Și cine vorbește de corupție și de dialog, și altea alea, doamne!
Îți vine să-i astupi gura cu un mototol de hîrtie igienică!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-21 09:09:46
         
 
  Sofism!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-21 08:32:22
         
 
  "toate acestea vor fi consecinta directa a dorintei nemasurate a partidelor de opozitie de a confisca pana si saracia si revendicarile manifestantilor."

Sofis. Opoziția cere de mult ceea ce cere acum Piața. Adică Jos Băsescu și Anticipate. Și multe din celelalte cereri. Așa că nu avea ce să confiște. Opoziția în schimb are acum dovada că tot ceea ce ea cere vibrează cu cererile poporului și este așadar cu atât mai legitim ceea ce opoziția cere.

"Si va asigur eu ca protestatarii ar fi reusit sa obtina cate ceva din revendicarile strigate in piata, daca printre ei nu s-ar fi infiltrat exponentii partidelor politice."

Piața nu vrea "câte ceva" Mă faceți să cred că nu ați fost deloc în Piață. Iar dacă ați fost nu ați înțeles nimic. Piața vrea o adevărată și radicală reformă. Și acolo nu sunt infiltrate partidele politice. Acolo sunt infiltrate laboratoarele serviciilor care, au înțeles și cunosc bine adevărul. Și știu prăpastia dintre guvernanți și guvernați. Și cunosc suferințele poporului. Pentru că și ei sunt popor. Când am fost la Cotroceni cu Marșul Aurului le-am ținut un mic discurs ofițerilor care erau la filtru acela de la intrare. Erau vro șase șapte. Le-am văzut tăcerea, emoția și aproape lacrima.

"Va trebui sa va asumati si dumneavoastra acest esec, pentru ca, va asigur eu ca fara dialog nu va iesi nimic din aceasta fasîiala."

De ce să-mi asum eu un psibil eșec?

Vă asigur eu, distinse coleg că, din această, cum îi ziceți nemeritat și pejorativ, Fâsîială va ieși faptul că NIMIC NU VA MAI FI CA ÎNAINTE: fie se vor schimba, dacă vor mai rămâne la putere, fie, dacă nu se vor schimba, NU VOR MAI RĂMÂNE LA PUTERE.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-21 08:31:59
         
 
  "Ceea ce as dori sa amendez la discursul pietei," Aici v-aș ruga să fiți mai rezervat. Nu aveți dumneavoastră nici calitatea și nici cometența să amendați "discursul pieței". Puteți să vă expuneți opinia, nu să amendați! În astfel de situații românii vorbesc de "lungul nasului"  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-21 08:19:47
         
 
  "desi doresc sa se faca auziti, refuza dialogul."

Iar sunteți în eroare. Acceptă dialogul" Dialogul în care să se stabilească ferm demisia și alegerile anticipate. Adică Piața VORBEȘTE domnule coleg. Și vorbește clar și răspicat. Demisia și alegeri anticipate. Guvernanții nu răspund replicilor. Pentru că nu au cultură democratică și nu au avut și nu au cultura dialogului. Iar mimarea dialogului, dialogul de mucava, să ne facem că dialogăm, au trecut de mult. Foarte de mult. Regimul criminal pedelist (da au ucis oameni prin politicile, actele și fapte lor, și asta se cheamă CRIMĂ) și-a dat măsura "dialogului" de care este capabil. Acum doar dialogul DEMISEI necondiționate mai poate fi luat în calcul! Dar știu că nu o vor face. Crima este prea mare!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-21 08:17:36
         
 
  Chiar dacă prin intoxicare, manipulare, dezinformare, utilizarea în scop de partid a instituțiilor statului (când un partid dispune de forțe de represiune (le mai lipsește zvastica) democrația este în pericol) ei bine, cu toate acestea nimic nu va mai fi ca înainte. I-am auzit vocea mieroasă a Kalașnibocului, pervers speriată a doamnei Udrea, am văzut pașii înapoi și am văzut cum le tremura pantalonii! Credeau că stăpânesc un popor de moluște! Dublă greșeală: nu, nu stăpânesc și al doilea poporul nu e de moluște. Am și scris "sărutmâna Popor Român" Așadar, dacă vor mai rămâne la putere, eu sper că nu, se vor schimba. Iar de nu se vor schimba, sigur, nu vor mai rămâne la putere. Românii au înțeles, opoziția a înțeles demult, și, în sfârșit, au înțeles și cancelariile occidentale jocul dublu, a la Ceausescu: una se spune la "estern" alta se spune și se face la intern. Poate vor înțelege, unii se pare că au făcut-o, și "intelectualii" lui Băsescu!

"Presupun ca nici filmuletul cu europarlamentarul social-democrat, Adrian Severin, adica dovata filmata a coruptiei la cel mai inalt grad posibil nu v-a convins si ca sunteti sustinatorul teoriei dupa care coruptia este oriunde altundeva decat la colegii dumneavoastra nu."

Ce legătură are cu subiectul? Și de ce utilizați acest procedeu murdar, de a-mi atribui prin presupunere, idei pe care nu le-am scris ori gândit? Severin este un impostor politic. Care după isprava cu hidrogenul din apă trebuia să nu mai iasă în public! Însă, domnule coleg, ați auzit de De Gaule, de Blair, de Zapatero? Ce-i face pe ai noștri să nu aibă un minim de decență politică, onoare și raționalitate și să procedeze la fel? De ce se cred ei infailibili și de neînlocuit?

Stau și mă minunez. Sunteți un intelectual. Un om cu o anumită pregătire. Cum puteți posta filmulețul acela și să-l considerați "dovadă" adică "probă" că oamenii din Piața Universității sunt plătiți? Chiar nu realizați că vă vulnerabilizați și că vă discreditați?

Păi să vă explic. Oricine poate invoca că nu există o legătură între "organizatorii" care nici nu există, ai fenomenului Piața Universității și respectiva așa zisă plată. De unde rezultă că se plătește participarea? De unde rezultă că nu este de la PDL, de exemolu, cel care plătește? De unde rezultă că este manifestant al pieței cel care primește? Și cine poate fi atât de slab mental să creadă că o astfel de plată, care în sine este o operațiune murdară, s-ar fi făcut în public? Și, spuneți că ați fost ori mergeți în piață. V-a plătit cineva? Ori a încercat cineva să vă racoleze pentru a vă plăti? Eu am fost de mai multe ori. Și am stat, cel mai mult, 5 ore. Nici vorbă de plată. În schimb am obsevat diversiunile și încercările de diversiune. Și m-am uitat direct în ochii celor care nu ziceau nimic însă trăgeau cu urechea. Le-a fost până și lor jenă și au plecat ochii.

Domnule coleg, vi se tot reproșează că ați fi, mă rog un fel de acoperit. Știți de ce nu-i pot crede pe aceia care vă acuză? Pentru că a veni într-o discuție, chiar simulând, cu o un asemenea argument, demonstrează clar că nu aveți stofă pentru așa ceva.

Vă doresc succes!

PS: "dovata filmata a coruptiei la cel mai inalt grad posibil" Sunteți în eroare. Este o dovadă a corupției la nivel înalt însă nu la "cel mai înalt" Pentru "la cel mai înalt" avem traficul de influență pentru ALRO și lobby-ul pt Roșia Montana. Și nu sunt singurele!

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-21 08:03:14
         
 
  Domnule Cristescu, este ciudat sa vad ca, din partea unuia care acuza mita si coruptia, atunci cand o vede la colegii lui o neaga. Presupun ca nici filmuletul cu europarlamentarul social-democrat, Adrian Severin, adica dovata filmata a coruptiei la cel mai inalt grad posibil nu v-a convins si ca sunteti sustinatorul teoriei dupa care coruptia este oriunde altundeva decat la colegii dumneavoastra nu. Dar, pana la urma, nici macar asta nu este atat de important in economia discutiei pe marginea acestei problematici.
Ceea ce as dori sa amendez la discursul pietei, discurs pe care l-ati preluat, este faptul ca, desi doresc sa se faca auziti, refuza dialogul. O multime oribita de ura, dar lipsita de coerenta in revendicari, si nu pentru ca nu ar putea avea, dar nu se doreste sa aiba.
Daca miscarea din piata va esua fara nicio consecinta vizibila in plan social, ei bine, in acest caz, toate acestea vor fi consecinta directa a dorintei nemasurate a partidelor de opozitie de a confisca pana si saracia si revendicarile manifestantilor.
Si va asigur eu ca protestatarii ar fi reusit sa obtina cate ceva din revendicarile strigate in piata, daca printre ei nu s-ar fi infiltrat exponentii partidelor politice.
Va trebui sa va asumati si dumneavoastra acest esec, pentru ca, va asigur eu ca fara dialog nu va iesi nimic din aceasta fasîiala.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-20 23:24:21
         
 
  Am vazut si eu acel clip, cu acel demonstrant care primea plata, dar pentru mine nu are nicio importanta daca asa ceva se intampla cu adevarat, ori clipul este o facatorie pentru a-i discredita pe acei demonstranti.
Faptul ca asa ceva circula pe net ( ca-i inscenare sau ca e real) ma face sa inteleg ca situatia este anarhica si ca a disparut increderea.
Cine mai crede in cine ?
Chiar daca s-ar ridica o formatiune politica formata din persoane integre si cu dorinta de a face ceva pentru tara si popor, va fi privita cu suspiciune.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-01-20 22:02:50
         
 
  Când scriu aud vocea mierosă, prefăcăcută și speriată a unei doamne care de când este ministru a fost de un cinism, aroganță și suficiență inimaginabile penru un om educat. Îndeamnă la ...dialog! Târziu, extrem de târziu. Adică inutil. Demisia!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-20 20:20:26
         
 
  Domnule Florian,

Cred că și un elev dacă ar fi pus să analizeze "proba" aceea ostentativă ar declara-o nulă! Se vede cu ochiul liber scenariul, mobilul și realizarea! Sigur o puteți prezenta pe unde credeți dumneavoastră, dar nu aici!

Insist și vă rog pe toți discutați civilizat. Sigur aveți dreptul la diversiuni, dezinformări, prestidigitații, manipulări, etc. Însă mi se pare mai important să vedem care ar fi în opiniile domniilor voastre pornind de la două lucruri care sunt comune tuturor protestatarilor: "Jos Băsescu" "Anticipate nu comasate".

Aroganța, despotismul, infatuarea, corupția, impostura, incometența, iată astăzi se răzbună. Și este doar începutul! (Eu nu instig. Doar analizez) Și-au făcut socotelile prost din cel puțin două puncte de vedere. Credeau că stăpânesc un popor de moluște. Unu, nu-l stăpânesc, și numai minți paranoice își pot imagiana aceasta. Doi, românii nu sunt moluște.

Societatea a transmis suficiente semnale că direcția este geșită. Opoziția le spune demult. Semnalele de le-am spune, avertizare timpurie au fost. Greva foamei, Sobaru și sublimul său gest de atragere a atenției și câte altele. Au fost ignorate și trtate cu cinism și dispreț!

Bag seama că la fel se comportă și acum, mai puțin tonul vocilor și tremuratul pantalonilor,
Este o eroare strategică, politică morală și operaționala.

Cu cât vor ignora mai mult vocea poporului cu atât pierderile vor mai mari.

Așadar, ce soluții vedeți?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-20 20:15:28
         
 
  Nu mai pot eu de "înșelările" tale!
Parcă ai putea să vezi drept, în clica din care faci parte!
Never!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-20 19:59:22
         
 
  Nene Peia, hai ca sariti calu'! Sa va fie rusine! La varsta dumneavoastra ma asteptam sa fiti intelept, dar constat ca nu sunteti nici macar lucid. Nu am pretentii mari de la dumneavoastra, dar bine crescut am crezut ca nu este o pretentie prea mare.
Se pare ca m-am inselat.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-20 19:54:19
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Și cît de idiot trebuie să fie ăla, ca să se lase filmat cînd distribuie parale?

"Cauză ieftină", aferele, a?!
Cît dispreț și aroganță pt suferinețele oamenilor, pe care i-ați adus la disperare cu politicile voastre mafiote!

Voi nu meritați nici ștreangul, derbedeilor!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-20 19:46:59
         
 
  Nu cumva bănuții ăștia, dați pe șest, - dacă-s, că nici asta nu se vede - e parte din bugetele rezervate țestoaselor ninja și serviciilor de securitate, ca să vă apere pe voi.
...Bani furați din buzunarele noastre pentru siguranța voastră?...
Ieftini, ieftini sunteți la aranjamente de culise, bașibuzucilor!
Cu cît îi plătiți pe agitatori, ca să producă busculade și să compromită orice urmă de protest?
Care-s ăia pe care nu ați reușit să-i prindeți voi, ditamai armata de cagule?
Profesioniștii de spart demonstrații?
Desigur. Nu vă pric epeți deloc la regie!
Chiar credeți că mai convingeți pe cineva?
Ce disperare pe voi, să vă pretați la așa sărăcuțe tactici!






 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-20 19:30:57
         
 
  Ce manipulare ieftioară, demnă de securiști minori!
Cum poți dovedi, aferici, că nu e un instantaneu pus în scenă de către pușlamalele voastre securiste?
De ce nu li se văd fețele inșilor?
Pen' că v-ați da de gol, nu?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-20 19:22:39
         
 
  :) multa risipa de talent pentru o cauza atat de ieftina. Cat de ieftina?



Dar trebuie sa va dau si vestea cea buna. Iata, tot pe surse, , se zvoneste ca mai multe ONG-uri se organizeaza in mod “convenabil” si vor sa probeze proverbul “cand doi se cearta, al treilea castiga”. Au bani, sunt bine “pregatiti” si se vor bucura de un suport “larg”. Cel mai probabil ca se vor folosi de acest moment ca sa iasa in fata, pentru ca la viitoarele alegeri sa ia caimacul electoral.
O fi de bine, o fi de rau?
Tind sa cred ca e de bine, inca nu m-am decis.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-20 18:03:12
         
 
  e modul meu de a azvîrli cu bolovani...sper că am nimerit pe cine e necesar, în zilele astea;personal, sunt sceptic în legătură cu succesul acțiunii "protestanților"(sic., am auzit repetat agramatismul în media și l-am introdus neviciat în text)nu fiindcă nemulțumirea n-ar fi legitimă și generalizată (amintiți-vă de stăruința "golaniadei care a operat cu sute de mii și tot nu l-a dărîmat pe iliescu)ci pt că nu văd clar alternativa, iar lipsa unui lider "emanat" nu oferă perspectiva măcar a unui pion de sacrificiu pe eșichier.un șmecheraș ca dan andronic și un vulpoi ca eminentu' cristoiu ar fi detectat cică o mișcare liberalistă nouă în spatele fenomenului, dar au pariat că tiranu' va rezista pîn' la finele mandatului.  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-20 14:53:50
         
 
  Brici! Felicitări.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-20 14:27:29
         
 
  “ Arde-v-ar focu’ și șpaga electorală pe care mi-ați dat-o, hoților!”

“rugați-vă lu dumnezeu să nu vă prindă luna ianuarie în oraș că fi-va mare îmbulzeală și cafteală…amere șase sute șaișasă!”

“ Șefu’, io m-am săturat să-ncasez bolovani în bot, a raportat atunci caporalul Doru Șunkovski, hai să-i afumăm pă limbrici că poate pleacă!”

"cînd un proiectil neidentificat, mai tîrziu am aflat că era una bucată de brassica oleracea aflată în stare avansată în putrefacție, a intrat în coliziune cu lobul frontal, zona mandibulară și arcadele mele orbitale. Mi-am pierdut echilibrul și postura verticală, dar am rămas conștient, atît că nu puteam vorbi și nici utiliza analizatorii vizuali și olfactivi."

Gheorghe, ești teribil!
Cu toate că-s cătrănit, mărturisesc că am rîs de mi-am scrîntit fălcile.
Nene, ăsta-i talent cu caru'!
...de reportaj!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-20 14:25:38
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE