FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Apel către neolichele
Text postat de Emanuel Cristescu
"Intelectualii" lui Ceaușescu, măcar, nu aveau de unde alege. Era un singur partid și atât.

"Intelectualii" lui Băsescu au. Văd, înțeleg și, cu toate acesta, susțin în continuare un regim, impopular, antinațional și trădător și care mai are 5% aderenți!

"Daca ai altă opinie decât ministrul și ești secretar de stat, cine pleacă? Ministrul? Ori secretarul de stat? Ghici ghicitoarea mea?"

Dacă ai altă opinie decât poporul și ești președinte, cine pleacă? Poporul sau președintele? Ghici ghicitoarea mea?

Neolichelelor, treziți-vă! Vremea lui "am fost un dobitoc" se apropie! Chiar nu vedeți cum, cu sprijinul ori tăcerea voastră, se încearcă și aproape se reușește distrugerea unui popor?

Liderii opoziției ar trebui să se radicalizeze. Și să fie primii în stradă. Cu toți membrii și simpatizanții lor. Și, de asemenea, toți cetățenii țării! Nu se mai poate asista impasibil la încălcarea Constituției și a legilor, "comasarea" alegerilor fiind printre cele mai recente încălcări ale Constituției, legii organice și bunului simț. Cum să modifici o lege organică printr-o angajare de răspundere a guvernului încălcând legi și tratate în care România este parte? [1] Nu se mai poate tolera ca o putere ilegitimă să ne "conducă" exclusiv în propriul ei interes. Când Guvernul însuși, care ar trebui să fie cel mai important exemplu, încalcă legile unei țări, acel guvern devine ilegitim, iar înlăturarea lui, pe căi democratice, devine, pentru poporul acelei țări o datorie de conștiință. Dacă democrația nu mai funcționează, dacă lichelele și neolichelele își dau mâna și prin forță se încearcă menținerea acelui guvern, nu mai rămâne decât nesupunerea civică. Altfel se ajunge la fratricid!

Popor român, deși captiv, deși umilit și adus într-o stare de sărăcie inimaginabilă, deși riscurile sunt imense ți-ai făcut și îți faci datoria. Cu demnitate și spirit de sacrificiu. În ciuda celor care, în mod iresponsabil, te-au numit "mămăligă".

Sărut mâna, POPOR ROMÂN! Înțeleg prin Poporul Român pe toți cetățenii români din țară ori diaspora. Care își respectă statutul de cetățeni, care au respect de sine și care nu se lasă cumpărați ori manipulați de un regim devenit odios. Diaspora din Italia pare să fie printre primele care au înțeles! Mulțumim!

[1] Ce legi se încalcă prin comasarea alegerilor:

Art 3 din Protocolul aditional la Conventia Europeana a Drepturilor Omului (CEDO).

“Articolul 3
Dreptul la alegeri libere
Înaltele Părți contractante se angajează să organizeze, la intervale rezonabile, alegeri libere cu vot secret, în condițiile care asigură libera exprimare a opiniei poporului cu privire la alegerea corpului legislativ.”


Așadar pe lângă vot secret, mai trebuie, și nu este facultativ ci imperativ, și condiții care să asigure votantului libera exprimarea cu privire la alegerea corpului legislativ. C#nd alegerea corpului legislativ este amestecată cu alegerea primarilor, a consilierilor, a președinților Consiliilor Județene, se încalcă flagrant acest articol. Votantului i se distrage atenția de la alegerea corpului legislativ care este o putere separată a statului alegere care este astfel parazitată și de alte tipuri de alegeri, respectiv cele locale care țin de puterea executivă, o altă putere a statului. În acest mod se încalcă și un principiu democratic și anume, acela al separării puterilor în stat intrat în conștiința umanității încă de la Montesqieu!

Vezi link:
http://cedo.md/?go=articole&n=14

Titlul II art 2 paragraful b (COMISIA EUROPEANĂ PENTRU DEMOCRAȚIE PRIN DREPT (COMISIA DE LA VENEȚIA) Codul bunelor practici în materie electorală Linii directoare și raport explicativ adoptat de Comisia europeana pentru Democrație prin Drept în cadrul celei de-a 52 Reuniune Plenară)

b. Elementele fundamentale ale dreptului electoral, în special, sistemul electoral propriu zis, componența comisiilor electorale și constituirea circumscripțiilor electorale, nu trebuie amendate decît cel puțin cu un an înainte de alegeri, sau trebuie înscrise în constituție sau formulate în formă de document cu un statut mai înalt decăt cel al unei legi ordinare.

Vezi link:
http://www.e-democracy.md/files/elections/venice-code-good-practice-19-10-2002-ro.pdf

(4) Statul se organizează potrivit principiului separației și echilibrului puterilor - legislativă, executivă și judecătorească - în cadrul democrației constituționale.

Legea comasării alegerilor încalcă separația puterilor în stat respectiv separația alegerii puterilor.

(ARTICOLUL 61
(1) Parlamentul este organul reprezentativ suprem al poporului român și unica autoritate legiuitoare a țării. .


Executivul ignoră prevederea constituțională, potrivit căreia, Parlamentul este unica autoritate legiuitoare.

(ARTICOLUL 11
(1) Statul român se obligă să îndeplinească întocmai și cu bună-credință obligațiile ce-i revin din tratatele la care este parte.
(2) Tratatele ratificate de Parlament, potrivit legii, fac parte din dreptul intern. .

Codul bunelor practici în materie electorală, face parte din dreptul intern!

Vezi link:
http://legislatie.resurse-pentru-democratie.org/const_2003.php
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  onorabile apropritar, în opinia mea nu vă țin brăcinarele să vă răfuiți cu neolichelele politichiei...ba nici măcar cu alea din propria ogradă. și-au atins scopul, de a marginaliza orice text literar, de a determina ultimii fraieri veterani să se întoarcă cu spatele de scîrbă și de a face din atelierul literar europeea o arenă de răfuieli, invective, delațiuni însoțite de amenințări, bălăcăreli și șantaj contra celor care le arată obrazul.  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-05-19 12:15:30
         
 
  Domnule Cristescu, pentru a avea informatii corecte si la prima mana, va recomand calduros sa incercati nasul.tv
Este un site deschis, necenzurat, un site "eco".
De asemenea, in curand, va intra pe toate retelele de cablu si cu ajutorul dumneavoastra, daca semnati petitia http://www.petitieonline.com/nasul_tv_pe_retelele_de_cablu_si_dth
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-05-19 11:12:59
         
 
  "peia, care insulta?

Postat de catre ... Epigramist la data de 2012-05-18 23:05:58 "

Păi, să-ți zic care, epigramule:

Într-un loc (cred că te-a "cenzurat" amicul tău la cataramă, esculică, după ce și-a dat seama că observația mea era logică) spuneai că te simți fefe relaxat că ai spălat putinica de pe aici, pntru că, rămînînd aici, ai fi fost la fel de frustrat ca și noi! Ei, eram doar eu și gheorghe vizați, dar în subconștientul tău naiv nu ai realizat că urmarea logică este aceea că TOȚI cei care nu au făcut ca tine, și rămaseră în Românica, sunt niște frustrați.
Simplu, epigramy! Asta-i jignirea. Că, adică, așa gîndești (gîndiți) voi, ăștia care dați cu sîc, de-acolo, din străinezia: "bă, noi am fost dăștepți, am tulit-o și v-am lăsat pe voi, fraierilor, să trageți mîța de coadă în România. Frustraților!"

Of course, și asta trebuie cenzurat, că esculică nu suportă să fie jigniții românașii noștri scumpi de pe coclauri, ci doar fraiericii ăștia din țară.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-19 09:11:03
         
 
  Păi, dacă i-a dispărut sursa de finanțare, mi se pare normal să se dezică.
Ăștia cîntă fix ca la paranghelii: doar plătiți!
Dar cînd "nașul" intră-n vrie și nu mai are mălăiaș în călcăiaș pentru ceata de clăcași, brusc, acestora le dispar tonurile vivante și trec la vocalize vindicative.
Aferel încă mestecă din turta băsistă, l-a repudiat pe "morar", că ăla, acum, stă prost cu măcinatul, nema mălai, nema pospai. Aferică s-a aciuat prin alte zone. Dar stăi să-l vezi mîine-poimîine cum o ia și el ușor-ușor cu cobza la cerșit. Și cum înalță imnuri stîngiste ăstorlalți. Aferel, băiet d㠄caractel”!

PS: Uite cum jicnesc io oamenii!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-19 08:51:03
         
 
  Procurorul general al României face parte din corul lui Ponta?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-05-19 08:11:03
         
 
  Distinse AF, personal nu am văzut momentul însă mi-a spus cineva în care am încredere. Radu Moraru s-a dezis de idolul de mai ieri al domniei sale și anume, președintele jucător sau jucăuș. Adică acela care tot ieșea din pătrățica sa constituțională! Domnia voastră rămâneți consecvent?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-05-19 08:09:37
         
 
  a se citi: să se închine la tronul "părintelui etern".  
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-05-19 07:00:47
         
 
  Numai eu știu cu ce nerăbdare am așteptat a doua venire a lui AF. Iată, după atîtea zile ploiase au început să răsară iar buruienile vesele. Care nu uită să se închine la "părintele etern" - Caragiale.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-05-19 06:30:54
         
 
  Doamne, ce amuzanti sunteti!
Mai nou, s-a aflat si despre Rovana Plumb ca a reusit sa treaca in CV pana si insigna de la George Washington University. Ma mir ca nu a trecut in CV si biletul de avion.
Daca nu l-am fi avut pe Caragiale, cu siguranta nu ne-am fi dat seama cat de penibili pot fi.
Consider ca este prea amuzant spectacolul plagiatorilor din corul lui Ponta ca sa ne certam intre noi.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-05-19 01:08:21
         
 
  Cu glumițele astea, epi-gramule, să dixtrezi pe fraieri!
Că numai ăia te cred.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-18 23:45:32
         
 
  peia, care insulta?
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-05-18 23:05:58
         
 
  BASESCU

S-a curentat, demult, odata,
C-un cablu de pe un vapor,
Dar a scapat basma curata
Ca nu e bun conducator.

(2004)

BOC

Permite-mi sa ma bag un pic
Sa vezi ce as avea de spus:
Ca una este sa fii mic
Si alta e sa fii redus!


(Daca si acuma, ioane, mai sustii ca-i iubesc pe astia doi, apoi o sa iti cumpar niste vasle cand vin din America!)

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-05-18 23:05:17
         
 
  Zău?
Da' insulta diasporezilor către poporul român și, în particular, către mine, e acceptată?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-18 22:27:05
         
 
  Peia, comentariul a fost invalidat fiindcă e neregulamentar (insultă și calomniază o anumită categorie de cetățeni - aici, diaspora). dacă vei continua în același mod, vei obține același rezultat.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-05-18 22:16:23
         
 
  Ți s-a explicat, epigramatule!
Văd că nu mai ai comentarii, în afara veșnicului refren: iubirea ta... nețărmurită... față de marinel!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-18 21:51:26
         
 
  A, da, comul prin care comentam, în plus, jaful pedelist a fost in-va-li-dat (termen specific).
Că nu convine.
Nu convine adevărul zis pe față, desigur.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-18 21:49:48
         
 
  Pariul meu ramane in picioare pana in 2014. Ca si Basescu.  
Postat de catre General Motors la data de 2012-05-18 21:03:16
         
 
  Oricum distinsul nostru președinte care se tot autointitulează "șef de stat" chiar dacă nu va fi înțeles a fot obligat să constate că România nu-i o navă în care Constituția să-i fi repartizat cea mai mare cușetă. Are o pătrățică pe care este obligat s-o respecte. Cum îl știu, personal, abia aștept să o încalce!

Mai cred că "trupa" de la BNR ar trebui chemată la raport la Parlament și demisă. Acolo gulerele albe sunt mai negre decât cea mai neagră smoală!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-05-18 21:00:14
         
 
  Domnule coleg Cioacă,

Știți bine că din modul cum se pune o întrebare profesorul își poate face o idee destul de apropiată de modul în care un student-masterand stăpânește subiectul. Mutatis mutandis, eu sper că domnia voastră ați scris cu sinceritate și cu o anume ingenuitate. Pentru că dacă ați făcut-o asumat, adică premeditat și rațional, toamna vă paște! Nu ați înțeles nimic din subiect și îmi atribuiți că aș fi predat cursuri pe care nu le-am predat.

Nu voi aborda toate "problemele" pe care le-ați pus pentru că fie sunt ingenui, și ar fi ridicol să le iau în serios, fie sunt răutăcisme și, ca urmare a simpatiei sincere pe care v-o port, nu vă pot răspunde pentru că nu doresc să vă supăr.

Răspund doar la două: au omorât acele companii din prostia și incompetența unui "ministru": Pogea. Atât l-a dus pe el capul-. A crezut că așa elimină evaziunea fiscală. Deși i s-a explicat, a ținut-o pe a lui iar comilitonii lui au avut același nivel de percepție. Au aplicat paradigma ierarhiei de pe navă. O țară ete cu totul și cu totul altceva decât o navă. Pentru cine face diferența dintre ierarhie și democrație.

S-a văzut ce câștig a avut prostia guvernului. În final a fost demis. Nu ajunge? Aveți dubii? Așa se sancționează în ceea ce a mai rămas din democrația noastră lipsa de performanță a unui "guvern" În cazul de față eu fac un abuz de limbaj folosind termenul de "guvern" pentru acea adunătură de incompetenți care, dacă mai rămâneau, distrugeau România. Eu am scris-o de nenumărate ori și am anticipat că aici se va ajunge.

În rest sofisme și intrpretări de care, ca epigramist serios ce vă știu, mă minunez că v-ați expus în acest fel! Vă doresc succes.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-05-18 20:49:38
         
 
  "Nu cumva parchetarul si-a facut companie in care si-a trecut copii si nevasta ca angajati numai pentru a plati mai putine taxe sau a nu plati taxe de nici un fel?" 8cioacă)

Ce aberație!!
Cînd spun eu că oamenii ăștia judecă după modelele lor americănești și habar nu au ce se mănâncă dumicatul de pe aici!... Judecă, pardon! cu pardonul...
Păi, dacă au mai mulți angajați, plătesc mai multe taxe, nenică. Mai multă contribuție la sănătate, la pensii, mai mult ajutor de șomaj, mai multe alte taxe și parataxe. Sau vei fi vrînd să spui că își scad din profit? Eroare! Majoritatea plăteau impozit pe venit!
Dar vorbim și noi să ne creadă lumea cinevașîlea!

Apoi, ăia care funcționau, cum funcționau, vai de cozonacul lor, își putea asigura cele necesare traiului. Nu apelau la ajutorul de șomaj (cam vreo sutică de dolari (!!), adică taman cît cîștigă moș cioacă cîteva minute). Iar, apoi, nu deveneau muritori de foame, ceea ce, pentru o țară, cît de cît respectabilă, e de-a dreptul mizerabil.

În plus, este vorba de o anume psihologie negativă, indusă în populație: oricea-i face, ăștia te devoră!

Ce seamănă inșii ăștia cu chibiții care aruncă ocheade peste ostrețe și judecă după cum le fac vocalize lor mățicul ăla gros!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-18 20:39:37
         
 
  Intrebari de baraj, nea Mitica. De-abia astept raspunsurile de la cei care se pricep.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-05-18 20:26:40
         
 
  No, amu, ce să zic, au și ele, căpușele, spaimele lor... Nu cred că se dau de ceasu' morții să muște dintr-un cadavru politic.

(Liviu)

Ai dreptate: riscul e prea mare. Poate moare chiar ea, capusa. Sau se imbata manga...

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-05-18 20:24:05
         
 
  Problema, distinse coleg, poate fi rezolvată mai simplu decât vă închipuiți! Înlocuirea acestui guvern de incompetenți. Când au preluat puterea erau cca 750.000 angajați la stat. Au făcut angajări până la 1.400.000! Au omorât peste 200.000 de firme și au produs peste 1.000.000 de șomeri numai din această "mutare inteligentă" a unui ministru iresponsabil, un oarecare Pogea. Care, în mintea lui de metalurg, susținea că așa elimină evaziunea fiscală!
(Emanuel Cristescu)

Domnul profesor
Abia astazi am citit raspunsul dumneavoastra fata de care am iarasi cateva intrebari.
Printr-o simpla operatie aritmetica reiese ca acele companii omorate aveau in medie cate cinci angajati pe companie. Poate sa ma lamureasca cineva cam ce produse industriale poate produce o companie cu cinci angajati intre care se numara si patronul, presupun eu? Cam cate taxe s-au incasat pentru bugetul statului din partea acestor 200.000 de companii inainte de a fi distruse? Cam ce interes are un guvern ca sa distruga niste companii care ii aduc bani, indiferent de ce culoare politica este acel guvern? Cum poate un guvern, indiferent cat de puternic este el, sa distruga 200.000 de companii care merg bine cand clientii lor sunt tot companii particulare ?
Din raspunsul dumneavoastra inteleg ca din cei 1.000.000 de someri aparuti dupa distrugerea celor 200.000 de companii 700.000 au fost angajati la stat, pentru a fi platiti din bugetul statului, care era deficitar de ani de zile. Ce castig poate avea un guvern din astfel de operatii, in afara de pierderea puterii, lucru care s-a si intamplat?
Nu stiu care este situatia din Romania cu companiile foarte mici, dar banuiesc ca aceste companii, ca si pe aici, sunt companii care nu dau produse industriale ci fac anumite servicii cum ar fi punerea de parchet, caratul de mobila, reparatul instalatiilor sanitare etc. Cum poti sa desfintezi o companie care pune parchet cand cetatenii particulari vor sa aiba parchet in casa si sunt dispusi sa plateasca pentru asa ceva? Nu cumva parchetarul si-a facut companie in care si-a trecut copii si nevasta ca angajati numai pentru a plati mai putine taxe sau a nu plati taxe de nici un fel? Inca odata, pun aceste intrebari pentru ca mi se pare ilogica actiunea guvernului de a distruge niste companii care nu numai ca nu ii faceau nici un rau dar aduceau si bani la bugetul statului.

p.s.
Acum ca seful guvernului este Ponta, sper ca el sa anuleze toate masurile fostului guvern pentru ca cele 200.000 de companii sa poata reinvia. Daca nu face acest lucru inseamna ca si el este de parere ca scopul principal al companiilor disparute nu era altul decat evaziunea fiscala.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-05-18 20:11:37
         
 
  Afara de faptul ca poate il musca vreo capusa si da in primire...
Epi

No, amu, ce să zic, au și ele, căpușele, spaimele lor... Nu cred că se dau de ceasu' morții să muște dintr-un cadavru politic.


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-05-18 20:07:02
         
 
  Pe de alta parte, pariul meu ramane in picioare. Ca si Basescu. Cine are curajul sa parieze cu mine ca Basescu va ramane la Cotroceni pana la sfarsitul mandatului? Afara de faptul ca poate il musca vreo capusa si da in primire...

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-05-18 18:41:20
         
 
  Stimabile, repet: Daca maine POLI Timisoara are meci cu Real Madrid, iar eu voi spune: cred ca ne bat spaniolii astia de ne suna apa in cap, dar a doua zi vin la meci cu fularul si bannerul lui POLI, ce se poate spune despre mine?
Stiu, peia si cu reche vor spune ca tin cu Basescu si de ce tin in mana steguletul alb-violet si nu pe ala portocaliu?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-05-18 18:39:21
         
 
  Vai, distinse Epigramist! O adevărată performanță! Să susții demonstranții anti Băsescu și să ții și cu Băsescu! Și asta simultan. Felicitări.

PS. Pasul 1: i s-a luat jucărica, respectiv Kalașnibocul.

Pasul 2: i s-a explicat, pe înțelesul lui, că are o pătrățică dată de Constituție și că este obligat să rămână în ea. Și nu a mai crâcnit. Nu a mai procedat ca în cazul Johanes, când a încălcat grav Constituția. Încălcare care nu este prescrisă.

Paul 3. Dacă iese din pătrățică adio funcția prezidențială. Că în Piață, eu chiar am fost, din considerente de etică, în Piața Universității. Și acolo, în principal s-a strigat "Jos Băsescu" Prin urmare...urmează!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-05-18 18:13:43
         
 
  Ah si sa nu uit: eu am fost singurul timisorean de pe europeea care i-a sustinut pe concitadini la protestele de atunci din ianuarie. Altii... sau ma rog, altul, a fost numai cu hau-haul pe aici. Sa nu cumva sa isi expuna public numele.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-05-18 17:42:57
         
 
  Parerea mea e tot parerea mea: "Parerea mea este ca nu se va intampla absolut nimic cu Basescu. Va ramane presedinte pana ii expira mandatul in caz ca nu i se intampla ceva si moare in somn."
(Epi)




 
Postat de catre General Motors la data de 2012-05-18 17:37:42
         
 
  Dacă am reciti cam ce am scris fiecare la acest topic ce părere am avea acum?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-05-18 16:45:03
         
 
  Cărtărescu și pare că și Pleșu, în al doisprezecele ceas, se pare au înțeles. Fie că vor să se salveze, fie din convingere, mă îndoiesc de această a doaua variantă, tot e bine!

Să vedem cine urmează!

La noi pe site statu quo! Însă avem răbdare. Adevărul așteaptă. Doar minciuna se grăbește.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-21 12:27:28
         
 
  ..."au dat bir CU transfugiții?"  
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-19 22:56:40
         
 
  Domnule Cristescu,
Iaca, abia acuș s-a deblocat Europeea!
Cu muult devreme decît zilele anterioare, cînd abia dimineața mai puteam să intru pe sait. Și în mod oareșcum neașteptat.
Să fie semn că licuricii de pe cablu au dat bir transfugiții?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-19 22:56:06
         
 
  Felicitări, d-le Corbu, sunteți acolo unde trebuie în aceste momente;lăsați-i pe diasporezi, ei au problemele lor, cea mai mică fiind apartenența la o nație de ciumpalaci. Ce e trist pt generația de după golaniadă că-n piață lipsesc liderii societății civile, revendicările clare și, de ce nu, melodiile lui Cristi Pațurcă, Vali Sterian.
Am încercat să scriu un imn al momentului, dar problemele sunt atît de diverse, protestele se scindează sau sunt scindate așa că cine să-l intoneze din piața Operei timișorene spre piața Universității bucureștene.

Am bordura mea, sunt ciumpalac
Și acționez cu ea, că sunt în veci sărac
Flutură în vînt, bordura din pămînt
Întîiul meu cuvînt, de mîndru ciumpalac

Am bordura mea, beton solid, armat
Și mă mîndresc cu ea, sunt ciumpalac
De mîine sunt ultraș și hipster lol bazat
Dar astăzi mă vecine sunt numai ciumpalac

Am bordura mea, o-arunc rapid spre cer
Ferește-te jandarme, tu gabor scutier
Cu tine nu mă joc, pubelei îi dau foc
Decît șomer de-a pururi mai bine mort pe loc!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-18 09:09:26
         
 
  "Completez intrebarea: daca numerele sunt adevarate, cum pote fi rezolvata problema?"

Dumitru Cioacă Genuneanu


Problema, distinse coleg, poate fi rezolvată mai simplu decât vă închipuiți! Înlocuirea acestui guvern de incompetenți. Când au preluat puterea erau cca 750.000 angajați la stat. Au făcut angajări până la 1.400.000! Au omorât peste 200.000 de firme și au produs peste 1.000.000 de șomeri numai din această "mutare inteligentă" a unui ministru iresponsabil, un oarecare Pogea. Care, în mintea lui de metalurg, susținea că așa elimină evaziunea fiscală!

În România, distinse coleg, sunt atâtea de făcut că dacă ziua ar avea nu 24 de ore ci 48, dacă am fi nu 20 milioane ci 40, 50 de ani de acum înainte ar trebui să muncim non stop, ca să aducem România la standarde europene. Guvernul ar trebui doar să facă POLITICI și să stimuleze munca. Ăștia care ne conduc acum sunt niște incompetenți!

Evident că, democrat din convingere, vă las plăcerea de a-i susține fie și voalat, însă inteligent, excesiv de inteligent, distinse coleg, așa cum o faceți. Vă respect opțiunea și m-aș bucura ca eu să fiu acela care se înșeală!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-18 08:08:32
         
 
  Am fost acolo chiar în momentul venirii lui Orban. Ba sunt filmat în acel grup. Părerile erau împărțite. Însă, da, una dintre diversiuni este aceasta PDL=USL. Dumneavoastră ce părere aveți? Dar ia să fi mers Boc acolo ori Hoară sau Băsescu! Ca să vedeți realitatea și forța acestui miting trebuie să fiți acolo între 20,30 - 22,30!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-17 23:20:46
         
 
  Astăzi am măsurat cu pasul esplanada TNB și trotuarul pe care stau protestatarii 120 x 85 pași. Este ceva mai mult dar am luat dimensiunea cea mai defavorabilă. În mp ar fi cam 7500 mp. Și dacă ar fi doar 2 protestatari pe mp și ar putea fi 15.000 de oameni. Sigur la ora 15 erau vreo 320. Dar au venit și au tot venit iar la 22 era plin. Restul cred că sunt intoxicări ori comoditate informațională!

Am măsurat cu pasul și amfiteatrul de 200 de locuri în care am avut curs astăzi. 14x17 pași. Așadar cam 43 de amfiteatre. Dacă mai luam în considerare și trotuarul de vis a vis adică de pe partea cu Universitatea, ajungem la ceea ce intuitiv am calculat duminică cca 50 de amfiteatre. Iar amfiteatrul are 200 de locuri pe scaun.

Regret că televiziunile nu încearcă să determine ele însele numărul de persoane și se lasă intoxicate de jandarmi.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-17 23:15:20
         
 
  Domnule Cristescu, daca trebuie sa vorbim si despre diversiuni, e musai sa mentionam aparitia in sanul demonstrantilor a liderului PNL, Ludovic Orban. Nu vreau sa mai mentionez "caldura" cu care a fost primit. O greseala de incepator sau o greseala venita din disperarea cu care partidele de opozitie doresc sa confiste si sa politizeze miscarea "spontana". In fapt, nu toate partidele de opozitie sunt lipsite de maturitate, pentru ca PSD se mai gandeste daca e cazul sa manjeasca politic aceasta miscare sociala de protest impotriva masurilor de austeritate.
Dar cum mintea o ai sau nu, Ludovic a demonstrat ca intre el si Irinel Columbeanu nu exista nicio diferenta notabila.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-17 23:04:36
         
 
  Domnule Florian, eu merg în piață să ajut la facerea pulsului domnia voastră luați pulsul! Vedeți diferența?

Oricum vă sfătuiesc să rămâneți măcar până la ora 21!

Astăzi am sesizat cel puțin trei diversiuni în piață însă protestatarii veritabili sunt de neclintit. Și, dacă eu merg acolo din motive de conștiință, mulți extrem de mulți merg acolo din disperare. Adică nu mai au ce pierde! Poporul român se răzbună! Și, cel puțin până acum, o face frumos. Nu știu cât va rezista. Am văzut cum infiltrații se apropiau de urechea unui tip la 45 de ani solid, păr grizonat, tuns scurt, aluniță obraz stânga, buze groase, un tip suficient și care părea stăpân pe sine și căruia, cei ce se apropiau de el îi spuneau "șefu". Înțeleg că se lucrează la anihilarea mitingului însă sper să fie tardivă. Și sper ca și opoziția să se solidarizeze.

Oricum, dacă Cioran ar fi văzut această manifestație care ține de 4 zile și-ar fi schimbat multe dintre prejudecățile sale cu privire la poporul român!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-17 22:53:07
         
 
  Domnul Buricea,
In Partidul Neocomunist pe care cu onoare il conduceti primiti si regalisti convinsi de teapa lui genuneanu?
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-17 14:33:52

Dragă Mitică,
te primesc cu drag, ca să întărim rândurile acestui partid din care, binențeles, sunt singurul său membru, vânjos și tare!
:)
Eu credeam că m-ai cipcit de ce mă declar neocomunist!
:)
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2012-01-17 19:48:26
         
 
  Domnul Iovan,
Eu nu am pretins niciodata ca asi cunoaste ce se petrece in tara sau ca simt durerea pe care o simt cei din tara, fiindca sunt plecat de mult din tara mea de bastina. Am pus insa o intrebare legata de disproportia dintre numarul celor care trebuie platiti de stat din taxele celor care muncesc in idustria partculara. Sunt adevarate numerele, am intrebat eu? Completez intrebarea: daca numerele sunt adevarate, cum pote fi rezolvata problema? Ca nimeni nu-mi poate raspunde la acesta intrebare inteleg, dar ca uni se simti jigniti ca am pus aceasta intrebare nu inteleg. Sper insa ca alegatorii romani sa puna acesta intrebare celor care candideaza in alegeri si sper de asemenea sa primeasca raspunsuri sincere care sa le dea posibilitatea ca sa aleaga pe cine trebuie. De obicei ocolirea unor intrebari despre o problema dificila nu rezolva problema.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-17 17:41:40
         
 
  Gheorghe, parerea mea este ca Basescu a castigat alegerile la mustata masluindu-le pe ultima suta. Baiat destept, ce mai! Spun asta pentru ca in calitatea mea de redactor al unui saptamanal romanesc din SUA am fost pe la sectiile de votare si am discutat cu oamenii atat inainte, cat si dupa alegeri. Preferintele pentru Basescu si Geoana au fost cam de 55% la 45%, deci voturile romanilor din SUA nu ar fi inclinat mai deloc balanta.
Repet, daca macar jumatate din romanii din tara ar fi avut simt civic iesit la vot, nici un baiat destept nu mai putea maslui alegerile din diaspora. Ar fi insemnat sa se voteze odata la 0,5 secunde...
Si da, iti pot da oricand lectii de democratie. Numai sa fii pregatit pentru asta.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-17 17:40:18
         
 
  d-le Cioaca,
Cu tot respectul pt convingerile matale și pt vîrsta mai mult decît matură, cred, opinez și combat pînă poimîine că sunteți depășit...de evenimente, realitatea încîlcită din țară, democrație ca viabilitate , nu concept general valabil.altfel de ce ați fîlfîi banalități de genul celei din ultimul com.mă scuzați, dar nu vă mai răspund, sunt extrem de curios de ce strigă studenții " România , stat polițienesc!?"
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-17 17:20:55
         
 
  și-n paru' ăla ce pui la rămășag? ultima plachetă de epigrame? credibilitatea ca exponent al patriotismului pururea transportat, ubicuu resimțit? dacă-ți spun că ești inadecvat(ca să nu zic nesimțit)și faci gesturi nepotrivite cu nefericirea momentului o să zici că-s rău intenționat? pariem pe ce vrei tu, că fără voi, cei care ne dați lecții de democrație de la mii de mile depărtare, băse n-ar fi cîștigat...cît e el de dur!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-17 17:16:57
         
 
  "da' ideologia, nu poate fi condamnată?"
(Dragos Iovan)

Domnul Iovan,
O ideologie nu poate fi condamnata dar poate fi combatuta. O ideologie nu poate produce crime, dar exista ideologii care puse deformat in practica produc crime uriase. Daca luom ideologia marxista adliteram suna la fel de frumos ca Biblia. Ce este rau in faptul ca ea doreste creearea unei societati in care toti sa fim egali si fericiti, sa muncim cat credem noi ca putem si sa primim cat credem ca avem nevoie? Cine nu-si doreste o astfel de societate? Ideologia marxista nu trebuie condamnata ci combatuta pentru faptul ca este utopica. Ceeace este de condamnat este metoda cum a fost pusa in practica de Lenin, Stalin si Mao care au ajuns ca cea mai usora metoda de a atinge idealul propagat de ideologia marxista este de a-i omori pe toti cei care se sint inegali si nefericiti pentru a ramane numai cu egalii si fericitii. In operele lui Marx si Engels veti gasi notiunea de lupta de clasa, dar lupta in sine nu trebuie confundata cu crima de clasa. Lupte intre homo sapiensi au existat de cand a aparut acesta specie, si, dupa parerea mea nu va disparea decat odata cu dispritia speciei. Lupta poate lua forme nesangeroase (luptele de idei) sau forme sangeroase (razboiele) Insa nici razboaiele, dupa cat stiu eu nu au scoase in afara legii. S-au facut insa legi care au incercat sa introduca reguli in conducerea razboaielor. De fapt in comunismul instaurat de Lenin, Stalin si Mao nu a fost nici macar vorba de o crima de clasa ci de o crima de masa organizata de organele de represiune impotriva tuturor claselor.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-17 17:16:39
         
 
  Ești neinformat, prezența la vot a fost bună, oamenii conștienți de pericol au ieșit la vot, chit că nu prea aveau ce alege între un fost comunist, un prostănac și un fals liberal)turul unu=În turul doi s-a votat la fel, masiv în orașe(ba chiar și la sate)deși votul a fost unul de circumstanțî și negativ.Baiul e altu' că cei nercordați a realitate au pus ștampila orbește, iar scorul strîns și sosirea rezultatelor (unii zic măsluite)din diasporeea a înclinat balanța în sensul văzut(n-am afirmat niciun moment că dacă ieșea celălalt era mai bine, deși o variantă viabilă exista)da' de unde impresia că noi, suntem în genere iresponsabili și ne merităm soarta+ voi, cei culcușiți în comoda democrație seculară n-aveți niciun merit că acolo lucrurile funcționează normal.așa cum nici noi n-avem niciuna că de tare multă vreme suntem împărțiți după interese adeverse, nu după capacitatea de a alege.  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-17 17:13:09
         
 
  @Gheorghe: da, v-a ciuruit Basescu in primul rand pe voi cei care ati fost atat de pampalai incat n-ati fost in stare sa va folositi de dreptul cel mai de pret dobandit dupa 1989. Dreptul de a alege. In duminica aia ati stat in case, imbuibati de mancare, bautura si telenovele si l-ati lasat sa va rada in nas.
Pe mama mea, care are 70 de ani, a trebuit sa o duc cu masina aproape 50 de mile pentru ca nici nu a vrut sa conceapa sa nu voteze presedintele Romaniei.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-17 17:06:57
         
 
  Cine are curajul sa faca pariu cu mine ca Basescu nu va cadea, ci va ramane pana la sfarsitul mandatului?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-17 16:49:43
         
 
  er.snopit, c-o dai...  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-17 16:48:48
         
 
  Las-o baltă, Sorine, de sfaturi e plin podu'! Explicația simplistă, la manevra ta de învăluire prin flancuri(apropos, continui să-ți desconspiri sursele de argumentare tare imprudent și previzibil, una din zvonurile lansate de blogul unui lingău mincinos e taman asta că cică, pensionarul znopit de jandarmi în stația de tramvai bucureșteană ar fi fost profesor și victima golanilor pe care i-a picat la bac)ar fi că erau încă nelămuriți cu ce le pregătea noua putere.Argumente pt starea penibilă de aiureală n-ai, eu mă duc în piața Operei îs curios de ce strigă cică studenții "România, stat polițienesc.

ps.partea asta de Românică ciuruită n-o luași bre cu tine că observ c-o dau cotită..."v-a ciuruit" în loc de ne-a ciuruit!de fapt e explicabil, vă doare-n dosu' diasporei de starea de fapt.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-17 16:47:44
         
 
  "nu, te face doar penibil...mai răsfirați, băieți mai răsfirați, că vi se văd epoleții și gulerele oranj de sub "sutană"! " (Gheorghe)

Gheorghe, eu nu fac decat sa te mai aduc cu picioarele pe pamant pentru ca la varsta ta esti mai exaltat decat un pustan care tocmai a picat bacul.
Cat despre Basescu, pe el il puteau da jos romanii in 2009, la alegeri, daca nu ar fi stat comod in case, la caldurica, sa vada ultimul episod din Inima de Tiganca. Acum e prea tarziu. Gagiul e blindat, e de neclintit si va rade in nas. V-a ciuruit...
De ce nu ati iesit atunci sa mobilizati lumea sa vina la vot? De ce doar 30% din romani au catadicsit sa treaca strada ca sa puna stampila?
Aud?
Cine e de vina ca v-a fost lene sa il dati jos pe matroz atunci cand era dreptul vostru? Cercel din Canada sau Olariu din State?
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-17 16:40:35
         
 
  er_adversivă,recitește, condamnabil, luptă... scuze , edin pricina unui acces de rîs.  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-17 16:32:09
         
 
  și matale, mr. Cioacă ești atît de ridicol încît mă mir de ce îți răspund...ce am zis ce ai înțeles, mătăluță!dialog democratic cu surzenia fățișă...sau orbirea adevrsivă! hai, recutește-ți panseul.deci mein kampf devine coondamnabil prin teoria dezvoltată doar fiindcă a fost parțial și nefericit pus în practică.da' ideologia, nu poate fi condamnată? e drept, ciracii portocalii n-au una clară, e doar ancestrala lupăt pt ciolan îmbrăcată în spoiala unui liberalism, cică de centru-dreapta, babord-tribord-cap compas cambuză!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-17 16:30:58
         
 
  erata:
nu "sa o combata" ci "sa le combatata". scuze pentru dezacord.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-17 16:28:39
         
 
  ești ridicol afeul, dar asta e nimic pe lîngă faptul că minți de la un com de al meu la alt tău, deturnînd sensul...vrei probe? păi n-am decît d+astea gazetărești, pur speculații da' măcar nu-s marcate de cinism!

http://insolent.ro/?p=2408

http://www.cotidianul.ro/cum-a-vrut-puterea-sa-ingroape-cazul-sobaru-133239/

http://www.cotidianul.ro/cazul-sobaru-nu-a-fost-accident-de-munca-150622/

http://www.valcea-turism.ro/j15/index.php?option=com_content&view=article&id=3364:scrisoare-de-la-parlament--cazul-sobaru&catid=42:stiri&Item

oricum mitocănia ta, preluată de cioca & acoliții e o dovadă clară, dacă maiera nevoie, de insolență, sfidare a opiniei publice și-n ultimă instanță de antidemocrație crasă.e ca și cînd lupul i-ar explica mielului că n-are voie să behăie în timp ce-i sfășie beregata, fiindcă îi tulbură secrețiile gastrice și digestia.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-17 16:26:21
         
 
  "păi bine mr. Cioaca, dacă dumneata califici condamnarea unor opinii inumane..."
(Dragos Iovan)

Domnul Iovan,
Opiniile, fie ele chiar inumane, intr-o democratie nu trebuie condamnate ci combatute cu argumente logice. Condamnarile se fac numai pentru fapte si nu pentru opinii. Daca Hitler ar fi ramas numai la opiniile lui inumane ar fi murit la adanci batranete. Una este sa iti exprimi opinia si alta este sa ti-o pui in practica. Si mai este inca o problema: nu cred ca un adversar poate sa judece nepartinitor calitatea opiniilor mele. Are insa tot dreptul s-o combata cu opiniile lui. Asta zic eu ca este o lupta dreapta din care unul va iesi invingator.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-17 16:23:25
         
 
  In urma celor spuse aici de domnul Iovan inteleg ca am si confirmarea domniei sale ca Sobaru este unul cazut in cap. Mai am nevoie de o cofirmare. Mai confirma cineva?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-17 16:05:21
         
 
  Si inca ceva domnu Iovan. Cea mai formidabila definitie a democratiei am auzit-o din gura unui senator american in Congresul Statelor Unite.
Intr-o democratie, aspus acel formidabil senator,
majoritatea are, conform Constitutiei Statelor Unite, dreptul sa nu aiba dreptate. Ce voia acel senator sa spuna este ca se mai intampla ca majoritatea sa aleaga pe cineva care nu merita sa fie ales dar asta este dreptul ei.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-17 15:41:22
         
 
  q.e.d
păi bine mr. Cioaca, dacă dumneata califici condamnarea unor opinii inumane(nu știți cine e și de ce a făcut un gest disperat un operator tv în palatul parlamentului în plină ședință a camerelor, dar vă dați cu părerea nedocumentat, needificat de faptul în sine, "manipulat" ori ba de un țuțăr micuț al dulăilor oranj în ceru gurii) drept gest antidemocratic, cum ai caracteriza atitudinea premierului numit, a tuturor membrilor guvernului și a președintelui ales cu aportul covîrșitorului vot al diasporei democratice, care ignoră dialogul și trimite scutierii să ciomăgească cîțiva nefericiți aflați la locul și ora nepotrivită pt o plimbare de seară? asta doar așa să ne aflăm în treabă...că tot n-ați citit ce scriu antidemocraticii de la linkul indicat, adică articole obiective ale revistei 22 , publicație al grupului de dialog social.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-17 15:40:01
         
 
  "păi te acuz de simpatii oranj, afișate cu ipocrizie și cinism"
(Dragos Iovan catre Andrei Florian)

Domnul Iovan,
Raman la parerea mea, intr-o democratie nimeni nu are dreptul sa acuze pe cineva pentru simpatiile pe care le are. Cand incep acuzatiile pentru simpati, democratia incepe sa se transforme in dictatura. Simpatiile fiecaruia, deci inclusiv ale dumneavostra, sunt proprietate privata si trebuie respectate ca atare.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-17 15:30:32
         
 
  ca să nu rămîneți în neștiință citiți pe net evenimentele relatate de toate agențiile de știri, disecați acțiunile în forță ale statului, caracterizat de către cvasitotalitatea studenților prezenți la demonstrațiile pașnice drept polițienesc,ba chiar cîteva articolașe ale unor condeie fără simpatii.

de pildă
http://www.revista22.ro/baconschi-limbaj-inadecvat-12914.html
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-17 15:24:43
         
 
  ps
de fapt, inșilor anchilozați în opinii e pierdere de vreme să le arăți unde greșesc, e ca și cînd i-ai explica unui orb din născare că laptele-i alb și provine de la un animal cu coarne, uger, vegetarian și mugitor.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-17 15:15:36
         
 
  mr. Cioaca,
corect , civilizat și bărbătește(așa cum afeul se sclifosește)ar trebui să vă cer probe în sprijinul calomniei pe care o aruncați cu prea puțin discernămînt în direcția persoanei mele, dar n-o fac fiindcă e evident că vă bazați doar pe-o încropeală de gășcuță în opinii și pe o sărăcie de dovezi evidentă;dacă ați fi cît de cît elocvent mi-ați fi cerut să neg apartenența la defunctul pcr/majuscula e ignorată voit de toți nemembrii din 89 încoace/, iar eu v-aș fi rîs în nas fiindcă nu ați fi dat de carnetul meu roșu niciodată, ba mai mult nici de cel al bunicului bunicului meu.
Așadar, demult tranferate pe celălalt mal al Atlanticului, dai cu piatra aiurea, concluzînd că eu aș avea comportament roșu, doar fiindcă strig "huo ciuma oranj")și neolichelele lor,iar asta e opinia mea opinia mea (pentru care după logica matale beteagă cei care mi-o contestă ar trebui să fie și dînșii mai roșii ca gușa curcanului) eludînd din neștiință evidență că taman ăștia cu simpatii pe care unii îndrăznim să le contestăm uman, democratic și firesc au un comportament tipic bolșevic, exclusivist, mitoman și disprețuitor la adresa omului de rînd.de fapt aveți o scuză, neștiind cum evoluează viața în țara mea (a matzale a încetat să fie demultișor din motive pe care nu le dezvolt aici)emiți gogomănii, bazîndu-te doar pe bîrfe, cleveteli de berărie caragialească și solidaritatea întru prostie.iar dacă nu e așa, tare curioși am fi cîțiva de pe aici, din ce/pe ce canale îți culegi opiniile, convingerile și tot spectrul socio-politic nătîng afișat fără noimă!?
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-17 15:12:57
         
 
  "Pentru distinsul coleg Cioacă: chiar nu mai aveți pe nimeni în țară cu care să vorbiți? La noi nici cei mai naivi nu mau urmăresc TVR-ul și derivatele! Au o audiență care nu depășește nici măcar marja de eroare. Însă vă respect opțiunea."
(Emanuel Cristescu)

Domnul Cristescu)
Toate rudele mele traiesc in tara. Facand o analiza am descoperit ca 60% din familia mea este alcatuita din pensionari, 10% din lucratori platiti de stat (invatatori, profesori) si treizeci la suta din angajati ai industriei particulare. Nu-mi dau seama cum din taxele celor 30% pot fi platiti cei 70%. Discutand, atunci cand am fost in tara, situatia dezastruoasa din familia mea, cu pensionarii din familia mea, ei mi-au spus ca procentajele stabilite de mine sunt corecte, dar pensiile pev care ei le iau sunt platite din banii care le-au fost retinuti pentru pensi pe timpul comunismului si ca pensiile lor ar trebui sa fie mai mari daca acesti bani nu ar fi fost furati.
p.s.
Nu urmaresc televiziunea romaneasca decat atunci cand vin in tara.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-17 14:58:03
         
 
  "S-a terminat vremea NEGOCIERILOR PAȘNICE!
A sosit timpul luptei adevărate, prin forță.
Dacă te-ai trezit, încătușat popor român, treci la luptă pentru înlăturarea plevei de pe țară!
Mișcarea Revoluționară Neocomunistă pentru instaurarea unui regim de tip chinez: Un singur partid autoritar și doua sisteme social-economice!"
(Mihail Buricea)

Domnul Buricea,
In Partidul Neocomunist pe care cu onoare il conduceti primiti si regalisti convinsi de teapa lui genuneanu?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-17 14:33:52
         
 
  Acest apel este făcut la adresa neolichelelor nu la adresa băieților de mingi ori ai țuțărilor neolichelelor. Și, mă așteptam, dată fiind inteligența excesivă a membrilor europeici, cu mici excepții, persoanele de față se exclud, ca acest apel să fie eventual adus și la cunoștința altora. Cum știți, eu cred în democrație și de aceea nu voi interzice niciun comentariu care este civilizat indiferent dacă mă critică pe mine ori topicul de mai sus.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-17 14:29:39
         
 
  "Pe surse, am aflat ca domnul Sobaru este cazut in cap. Dar cum nu pot face publica aceasta informatie pana nu o verific din trei surse, va rog sa imi confirmati stirea, daca aveti cunostinta."
(Andrei Florian)

Daca domnul Sobaru (habar nu am cine este) a cazut in cap si nu i s-a intampla nimic, asta este o dovada ca domnul Sobaru are un cap escelent. Daca lucrurile nu stau asa va rog sa transmite condoleantele mele familiei.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-17 14:22:07
         
 
  "Dar pentru ca nu m-ati fi crezut, iata ca exista si protestatari inteligenti:

http://www.damboviteanul.com/a/6438/.html
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-17 12:25:06
"

Da, măi ciumpalacule, am văzut unde ne trimiți.
Sunt vreo zece inși, toși componenți ai tineretului oranj, care habar nu au sau nu vor să știe de ce se mișcă țara. Nu există nici cea mai mică referire la nevoile oamenilor aduși în sapă de lemn. De parcă nici usturoi n-au mincat, nici gura... ba da, gura le miroase: a căcăniu.

Vă agățați ca înecatul de-un pai.
Vă vine rîndul, nici o grijă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-17 14:15:40
         
 
  p.s.
Va rog sa nu luati spusele mele ca pe o acuzatie ci numai ca pe o constatare.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-17 14:12:27
         
 
  Domnule Cristescu, dar eu trec pe acolo zilnic. E adevarat ca nu stau prea mult, dar nu pierd ocazia sa iau pusul strazii. Am fost si la cealalta manifestatie, adica la golaniada inabusita in sange de social-democrati in fratie cu minerii si ma bucur sincer sa constat ca autoritatile au invatat ca libertatea expresiei este un drept cetatenesc sfant. Poate cel mai mare, indiferent de simpatiile politice ale fiecaruia dintre noi.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-17 14:11:20
         
 
  "păi te acuz de simpatii oranj, afișate cu ipocrizie și cinism"
(Dragos Iovan catre Andrei Florian)

Domnul Iovan
Numai pe timpul celui mai iubit fiu al poporului oamenii erau acuzati pentru simpatiile pe care le aveau. Nu stiu daca domnul Florian este oranj sau nu, dar dumneavoastra, dupa comportare, sunteti la fel de rosu ca si coperta unui carnet de partid de pe timpul impuscatului.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-17 14:11:05
         
 
  "Parerea mea este ca nu se va intampla absolut nimic cu Basescu. V aramane presedinte pana ii expira mandatul in caz ca nu i se intampla ceva si moare in somn.


Postat de catre ... Epigramist la data de 2012-01-16 23:35:44 "

Măi, domnii de la secu, de unde aveți voi atîta "siguranță"?
V-a șoptit "licuriciul" la urechea aia vîndută și la timpanul ăla de cărbune stratificat?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-17 14:09:55
         
 
  Tu nu ești numai un trădător de țară, măi ciumpalac cafeniu!
Tu ești trădător de omenie!
Un vierme politruc!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-17 14:07:50
         
 
  Eu am terminat. Plec în piață. Domnule A Florian vă invit în piață, fie și ca fapt de documentare.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-17 13:58:57
         
 
  DI, este adevarat ca am comis delictul de opinie, dar faptul ca nu iti place ce scriu este un punct de vedere total subiectiv. M-am mai linistit, acum, pentru ca am avut senzatia ca o iei pe urmele domnului Peia si ma acuzi de tradare de tara :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-17 13:46:54
         
 
  ps.acum te las, am și eu un curs, de autoapărare...metaforic vorbind, contra agresiunii spectrului politic și a reprezentanților săi majoritari!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-17 13:38:38
         
 
  păi te acuz de simpatii oranj, afișate cu ipocrizie și cinism(vezi commul deplasat despre nefericitul Sobaru)...deocamdată.iar literar, bărbătește, de lipsă de haz, grosolănie și lipsă de pană.iar linkul cred că e sugestiv și explicit pt cineva care face loby în folosul contestaților de la putere, de unde depandă și ipocrizia că usturoi nu halești și n-ai halenă, ioc!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-17 13:35:08
         
 
  DI, daca vrei sa ma acuzi de ceva anume, te rog sa o faci barbateste, pe fata, adica cu probe si nu cu banuieli. Te rog sa faci acest demers de bun simt pentru ca nu doresc sa ma pierd in sofisme ieftime. Hai, fa publice probele, demasca-ma sau taci. Vezi tu, asta este cusurul tau. Minti!
Pentru ca eu pot dovedi ca minti, te rog sa dovedesti si tu contrariul.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-17 13:03:56
         
 
  AF, salut apariția ta în straie postatorii noi și consider un gest inteligent faptul că d-l Corbu ți-a acordat un nivel adecvat ca să poți posta rapid, eficient și fără cenzură. pe de altă parte, orice europeic, neimplicat emoțional în vreo gașcă de interese pecuniare,asta ca să mă refer la mica comunitate de aici,poate observa că ai o misie tare transparentă. dacă de la tine nu m-așteptam la opinii prea subtile, la linkul potențaților și mecenaților tăi nici atît...au oare lozinca cu "noi vrem să trăim aici nu în Congo" de cine o fi inspirată?!
eii, hai, să fim onești și democratici pînă-n surse și resurse, nu-i așa? da, nu te-apuca iar să aduci marota comunismului și să împrăștii bălăcăreli cu acuze c-aș fi nostalgic sau înregimentat, fiindcă te-asigur, așa cum îi huiduim pe-ai tăi, așa i-aș huidui și pe ăilalți de ar fi tîrît țara-n sărăcie!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-17 12:38:43
         
 
  Da sunt la curs. Nici nu știu ce să zic. Din păcate sau din fericire nu a venit niciun student. Mi s-a spus că se pregătesc să plece la miting.

Oricum rămân în amfiteatru. 200 de locuri 14 pași ori 18. Am suprapus de 50 de ori imaginea acestui amfiteatru peste mulțimea de la miting! Și televiziunile, intoxicate, anunță 2000 de participanți!

iată însă că totuși 6 studenți au intrat în sală. Poate vor mai veni și alții. Așa că ne conversăm mai târziu!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-17 12:30:51
         
 
  Dar pentru ca nu m-ati fi crezut, iata ca exista si protestatari inteligenti:

http://www.damboviteanul.com/a/6438/.html
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-17 12:25:06
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  O alta sursa, de data aceasta din preajma organizatorilor protestului din Piata Universitatii, mi-a plasat informatia ca aspectul pasnic al demonstratiei a fost deturnat de un grup de pensionari din Giurgiu. Liderul acestora, un poet ecoliterar de apa dulce, zis si submarinul de balta, a declarat ca a venit sa militeze pentru desfiintarea diasporei. Drept urmare, batranul protestant a smuls o bucata de marmura din scarile Teatrului National si a aruncat-o spre jandarmi strigand "Luati de la Videanu, ma, sobolanilor, ca daca vin la voi, praf va fac!"  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-17 12:14:14
         
 
  Mă bucur, d-le Cristescu, că vă disociați clar de violența fizică și m-aș bucură și mai tare să vă disociați și de provocarea ei verbală. Pentru că, dacă în fața unei mulțimi nemulțumite și înfuriate mă apuc și strig "el este criminalul", cum voi mai putea să mă declar fără vină și nonviolent după ce mulțimea îl linșează, nu contează pe cine?!
Da, nimeni nu neagă faptul că un protest pașnic este legal, deci legitim. Aceasta nu înseamnă că este și benefic. Iar dacă este vorba de un protest organizat care degenerează în violențe atunci, din punct de vedere legal, organizatorii poartă răspunderea acestor violențe pentru că nimeni nu are voie să organizeze demonstrații dacă nu este capabil să-și controleze demonstranții! Și aceasta mi se pare o regulă de bun simț, pentru că la orice adunare, o știe orice om care gândește sau a trecut nițel prin viață, imediat se adună hoții, pungașii, oportuniștii și scandalagii pentru simplul motiv că găsesc prilejuri propice manifestării îndeletnicirilor și viciilor lor. Deci, dacă am de gând să organizez o manifestație și nu mă cred capabil ca mulțimea pe care o conduc să îndepărteze imediat din mijlocul ei orice posibil provocator de dezordine, de orice fel, atunci mai bine renunț la demonstrație și aleg altă formă de protest.
În conluzie, chiar dacă dezordinile nu au fost provocate de manifestanți, oricum inițiatorii sunt vinovați: că au pornit un foc pe care știau din start că nu sunt capabili să-l controleze. Și, după cum declarați, și d-voastră faceți parte dintre inițiatori sau cel puțin fraternizați cu ei.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-01-17 12:11:57
         
 
  Pe surse, am aflat ca domnul Sobaru este cazut in cap. Dar cum nu pot face publica aceasta informatie pana nu o verific din trei surse, va rog sa imi confirmati stirea, daca aveti cunostinta.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-17 12:00:26
         
 
  Da am primit acordul să fac public de unde am primit mesajul: romani_strasbourg, un grup de discuții care, iată înțelege legitimitatea protestelor.

Dacă aroganții noștri conducători ar fi înțeles mesajul domnului Sobaru, nu am fi ajuns aici. Dacă nici acum nu înțeleg mesajul protestelor (aveți exemple chiar în această pagină!) se va ajunge și mai rău. Pentru mancurtizați: nu ameninț, nu îndemn la violență, nu am nicio organizație, nu am arme, etc. Am ceea ce ar trebui să avem cu toții o mare credință în democrație, în principiile democratice, în poporul român și în România. Și mai am, sper eu, capacitatea de a judeca. În sensul că gândul trebuie să preceadă fapta. Ori când mii, zeci de mii de oamnei, neorganizați, neinstigați, nemanipulați, asumându-și riscuri imense, ies în staradă înseamnă că nu se mai poate. Că a ajuns cuțitul la os. Iar istoria ne învață că, în asemenea situații, dacă nu ai de-a face cu politicieni democrați și inteligenți, de tipul De Gaulle, Blaier, Zapatero și alții, care au înțeles mesajele lor și care, democratic au plecat de la putere, iubindu-și mai mult țările și popoarele decât propriul lor ego, apare violența. care nu este dorit și pe care nu o susțin. Dimpotrivă, fac tot ce pot să o previn.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-17 11:50:29
         
 
  d-le Buricea,
știu, sesizez că sunteți tare supărat pe cei care au întinat valorile socialismului, da' chiar așa, cu peptu gol contra tunurilor de apă? majoritatea nostalgicilor fiind oameni trecuți de prima tinerețe ar pute face congestie pulmonară, iar la cît costă medicamentele cred că nucleul dur al aripii românești a mișcării ar da faliment...pe de altă parte poate că o vizită frățească la Phenian v-ar reîmprospăta forțele...au ăia nește insecticid de stîrpit neghina din orez de rămîi țuț! :)
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-17 11:23:35
         
 
  S-a terminat vremea NEGOCIERILOR PAȘNICE!
A sosit timpul luptei adevărate, prin forță.
Dacă te-ai trezit, încătușat popor român, treci la luptă pentru înlăturarea plevei de pe țară!
Mișcarea Revoluționară Neocomunistă pentru instaurarea unui regim de tip chinez: Un singur partid autoritar și doua sisteme social-economice!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2012-01-17 10:59:54
         
 
  Ați sesizat corect, d-le Cristescu: vă cam zăngănesc ... ideile?

Cât privește fratricidul, tot nu m-ați lămurit: aveți informații clare că se va recurge la așa ceva sau doar presupuneți? Pentru că, dacă nu aveți informații precise, ce anume vă faceți să presupuneți că se va ajunge la fratricid. Și ce fel de fratricid va fi, unul izolat sau unul organizat? Faceți cumva apel la vreun principiu al psihologiei maselor de care nu am cunoștință? Ce spune acest principiu?
Pe de altă parte, tocmai mă documentez cu privire la istoria comunismului. Se pare că "perestroika" a fost începută de chinezi încă din anii '70 și nu pentru că ar fi explodat "șofranul" ci pentru că toate statele comuniste, inclusiv rușii ce se aflau în frunte, constataseră că economia le era bolnavă până la muribundă, că centralizarea excesivă și planificarea duceau la dezastru. Deci, dacă rușii au clacat până la urmă, nu a fost neapărat pentru că ar fi fost Gorbaciov un mare vizionar sau vreun trădător infiltrat în tabăra comunistă, ci pentru că nu au mai făcut față, din punct de vedere economic, cursei înarmării. Mai exact, această cursă a înarmării, la care americanii i-au provocat în mod deliberat, i-a dus la faliment. Și cum în Rusia exista un singur patron, statul, s-a ajuns la falimentul statului. Dar nu numai rușii erau falimentari, ci toate statele foste comuniste au moștenit economii falimentare, inclusiv a noastra. Deci nu vă mai închipuiți că "mămăliga" ar fi explodat vreodată dacă nu era deja făcută terci. Deci nici acum "mămăliga" nu va exploda, dar recunosc că se zbate, să zicem ca grăunțele puse în ceaun. Doar ele "explodează"! Când s-o termina porumbul de flori, vă asigur că se termină și exploziile.
Însă, problema cea mare ar fi că, această luptă E-V în care s-a mizat pe cursa înarmărilor, a silit nu doar URSS-ul ci și statele capitaliste, deci în esență toată lumea civilizată, să-și supraîncălzească motoarele economiei. Nu este de mirare deci că s-a ajuns la o criză mondială și acum ne căznim să scăpăm din ea. Așa se face că toate statele puternice, dar absolut toate, au un aparat de conducere supradimensionat, o armată și o poliție supradimensionate. De aici decurc și celelalte neajunsuri, pentru că, neinvestind în învățământ, știință civilă, sănătate, societate civilă s-a ajuns la creșterea bolilor, șomajului, infracționalității etc, etc, etc.
Și ce faceți d-voastră?! Veniți cu greve și demonstrații care oricum nu vor schimba ceea ce trebuie schimbat, dar vor conduce pe toți cei care guvernează și pe toată lumea la ideea că acest aparat polițienesc, militar, opresiv și supradimensionat trebuie menținut și chiar suplimentat în oameni și tehnică. Militați pentru democrație fiind în fapt cel mai mare dușman al ei. Militați pentru dialog distrugându-i pârghiile. Și, de fapt, m-aș bucura să știți pentru ce anume militați.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-01-17 10:16:40
         
 
  Să vă fac un inventar, domnule Cristescu, cu plutonul de supravegehtori, securiști sau informatori, de pe saitul ăsta?
Sunt vreo 8 (opt) - din care trei de import!!
Cam mulți, nu vi se pare?
Ăștia sunt vîrîții prin toate găurile, ca șobolanii. Amișună tot, consemnează și raportează.
Cam nasol. Sumtem sub ocupație și vă pierdeți timpul cu explicații. Nu realizați că ei din asta trăiesc? Cum să-și ia dumicatul de la gură?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-17 09:40:30
         
 
  MTL,
“Nesupunerea civică se definește ca fiind o acțiune sau mișcare în masă, fără acte de violență, manifestată împotriva deciziilor puterii de stat, care sunt considerate nelegale sau potrivnice interesului comun.
Nesupunerea civică este modalitatea specifică a protestului atât în statele de drept cât și în cele care nu au o democrație dezvoltată. Nu are o definiție universal acceptată. Reprezintă, mai ales, aceea acțiune înfăptuită cu intenție, publică și fără violență dar nelegală, care are ca scop nu schimbarea întregii legislații sau orânduiri de drept ale unei țări, ci a diferitelor norme juridice, respectiv, schimbarea politicii guvernului, în baza unei viziuni a moralității și a dreptății considerată superioare.”
FRATRICÍD, -Ă s.m. și f. Ucigaș de frate sau de soră. // s.n. Ucidere de frate sau de soră. // adj. (Despre războaie)Care se desfășoară între membrii aceleiași națiuni.

“un membru al organizației din care faceți parte?” Da, în tehnica dezinformării procesul de intenție ocupă un loc important.

“v-aș fi supus cel puțin unei anchete serioase, pe dvs și organizația din care faceți parte.” Amenințare și proces de intenție. Jenant domnule. Oricum mulțumesc că nu m-ai arestat sau împușcat. Însă înțeleg că nu e timpul trecut!

“Pentru că este foarte ciudat ca un om să afirme că, "dacă nu ajungem la greve și demonstrații ajungem la lupte de gherilă". Pentru că asta înseamnă "fratricidul" la care vă referiți. Aveți deja arme strânse pentru această luptă de gherilă? Că doar nu o să înfăptuiți fratricidul, cu care amenințați, folosindu-vă de spaghete.”

Domnule, matale nu ai minime cunoștințe și nici nu vrei să faci efortul de a ți le însuși. Fratricidul, în contextul de mai sus, înseamnă război “Care se desfășoară între membrii aceleiași națiuni” Și la asta se poate ajunge când democrația nu mai funcționează. Eu am făcut apel la mijloace democratice și nonviolente CA SĂ NU SE AJUNGĂ LA FRATRICID!

Ce poate face mancurtizarea dintr-un om!

Distinse domn, ce cauți dumneata aici? Aici se poate auzi cel mult zăngănit de idei, nu de arme! Și probabil, la arme vei fi având competențe. La idei ești departe domnule, extrem de departe. Undeva în neolitic!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-17 09:15:09
         
 
  Prea iubite și stimate domn Cristescu,
Observ ca vi s-a mai înmuiat tonul și mai că nu v-aș mai spune nimic dar, fiind obligat să vă "fișez" opiniile, am recitit cu mare atenție și textul de mai sus. Am căutat ceea ce știam că trebuie să găsesc: prea plinul inimii dvs. Da, cititor fervent al Bibliei și credincios convins, am citit pe acolo un verset care spune cam așa: "din prea plinul inimii vorbește gura omului". Deci, dacă d-l Cristescu chiar incită la violență, ar trebui să găsesc astfel de îndemnuri, clare sau voalate, în aproape orice text al d-lui. Ce am găsit, deci, și, culmea, chiar în buricul textului dvs:

"Dacă democrația nu mai funcționează, dacă lichelele și neolichelele își dau mâna și prin forță se încearcă menținerea acelui guvern, nu mai rămâne decât nesupunerea civică. Altfel se ajunge la fratricid!"

Să analizăm:
1. Dacă democrația nu mai funcționează trebuie nesupunere civică.

Păi, dvs deja considerați că democrația nu mai funcționează, ceea ce înseamnă că taman în acest text îndemnați lumea să nu se mai supună civic. Ce înseamnă, stimate domn, această nesupunere civică, doar greve civilizate sau aruncarea cu pietre și sticle incendiare, distrugerea de magazine, preluarea puterii de către "popor" sau ce altceva anume?? Pentru că, în propoziția următoare chiar, spuneți "altfel se ajunge la fratricid". Altfel ce?! Dacă nu se ajunge la nesupunere civică, adică proteste și tulburări ca cele la care am asistat deja, atunci se va ajunge la fratricid? Cine ar fi ajuns la acest fratricid daca "nesupunerea civica" nu s-ar fi înâmplat sau dacă actuala nesupunere civică nu este destul de nesupunere dupa placul dvs și al celor cu care conlucrați: dvs, un prieten, un cunoscut, un membru al organizației din care faceți parte? Și cine va fi victima acestui fratricid: președintele țării, primul ministru, alt demnitar, oamenii de pe stradă luați la întâmplare?

2. Nu vă "fișez" și cred că ceea ce am scris mai sus demonstrează cu prisosință aceasta. Pentru că, dacă v-aș fi "fișat" opiniile, până acum v-aș fi supus cel puțin unei anchete serioase, pe dvs și organizația din care faceți parte. Pentru că este foarte ciudat ca un om să afirme că, "dacă nu ajungem la greve și demonstrații ajungem la lupte de gherilă". Pentru că asta înseamnă "fratricidul" la care vă referiți. Aveți deja arme strânse pentru această luptă de gherilă? Că doar nu o să înfăptuiți fratricidul, cu care amenințați, folosindu-vă de spaghete.
Nu știu dacă celor de pe aici afirmațiile dvs li se par glumițe sau vorbe nevinovate de scriitor înflăcărat care vorbește metaforic. Poate vorbiți metaforic dar, în același timp, militați în mod clar, declarat pentru punerea în practică a acestor "metafore". Deci nu mi se mai pare o glumă și deloc nevinovat ceea ce faceți.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-01-17 08:39:42
         
 
  Fabule, analogii, bancuri, povești, povești pe surse, aspecte derizorii, colaterale, aglomerări verbioase nesemnificative, prestidigitație, etc. etc. Adică steril. Cât mai mult steril. Într-un cuvânt intoxicare. Pentru a se dilua esența, pentru a se ignora fondul. Adică încălcarea principiilor democratice și suspendarea statului de drept. Pe care altă dată "intelectualii" sau mă rog, unii dintre ei, le invocau ca sfinte! Acum? Simple preșulețe! Accesorii care dau bine în poză dar inutile pentru măreața reformă în care "angajarea iresponsabilității" a devenit practică permanentă iar în Parlament se poate conduce cu partide care nu au participat la alegeri. Și, în fond, ia mai scutiți-ne voi ăștia proștii care nu înțelegeți ce bine v-am făcut tăindu-vă salariile și făcându-vă șomeri? Păi altfel deveneați obezi și făceați diabet și mai și încărcați bugetul sănătății!

De exemplu, o problemă de fond, mi se pare, în topicul de mai sus, problema comasării alegerilor și a legilor încălcate cu această ocazie. A venit cineva cu argumente contra? Le-a negat cineva? A punctat cineva aspectele democratice, spiritul democrației, încălcate cu această ocazie? Nu. Ce mai contează fleacurile când măreața noastră reformă ne ajută să facem patinoare mai scumpe de trei ori decât costă în realitate? Când putem împânzi țara cu parcuri, piscine, telegondole, drumuri, etc. la prețuri astronomice? În rest, dezinformare cât cuprinde: agenturili, opoziția, debusolații, ultrașii, vandalii, etc. Nimic despre cerințele legitime ale poporului, libertate, alegeri nefraudate, nu votului prin corespondență, anticipate, jos corupția, jos incompetenții care au adus țara pe ultimul loc, etc. etc.

PS. Apreciez relativa civilitate a intervențiilor.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-17 08:14:29
         
 
  nu, te face doar penibil...mai răsfirați, băieți mai răsfirați, că vi se văd epoleții și gulerele oranj de sub "sutană"!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-17 07:33:25
         
 
  PS: Faptul ca mi-am permis sa imi dau cu parerea ca Basescu va sta bine-mersi la Cotroceni pana la sfarsitul mandatului nu ma face neaparat fan de-al lui.
Inchipuiti-va ca Poli Timisoara joaca cu CF Barcelona, iar eu spun ca spaniolii se vor califica fara probleme. Ma face asta tradator de neam si tara?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-17 05:49:26
         
 
  Domnule Cristescu, nu inteleg de ce considerati ca traiti o nenorocire. In Romania se traieste foarte bine si multi americani chiar sunt invidiosi pe romani.
Vorbesc foarte serios.
Dvs. se pare ca nu stiti ce inseamna sa traiesti rau.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-17 05:44:43
         
 
  Andrei,
Esti de milioane !
Scuze ca spun asta. Mi-e teama sa nu fi luat la intrebari de colegii de site cum le-ai facut !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-01-17 02:36:29
         
 
  Contrariati de faptul ca mai toti tinerii protestatari aveau in jur de 19 ani si ca, intrebati care este motivul pentru care protesteaza, mai toti dadeau din umeri si pufneau in ras, o echipa de jurnalisti de la Antena3 s-a infiltrat in randul acestora pentru a elucida acest secret. Dupa aproape patru zile de protest, niciunul dintre jurnalisti nu a reusit sa scoata nici macar un cuvant de la acestia. Exact in momentul in care echipa redactionala ajunsese la concluzia ca toti acestia fac parte dintr-o formatiune secreta, bine organizata, raspunsul a venit total intamplator, in momentul cand un operator de televiziune isi fixase obiectivul pe un batran caruia statea sa ii cada portofelul din buzunar. Dupa ceva timp, inciudat de faptul ca batranul nu isi pierdea portmoneul, operatorul l-a imbrancit usor subtilizand prada. Aproape instantaneu, operatorul a fost inconjurat de echipa de tineri, redandu-i batranului portmoneul. S-a iscat un scandal in urma caruia operatorul a primit o caramida drept in fata, iar agresorul, unul dintre tineri a fost dus la sectia de politie.
In urma unei anchete prelungite, tanarul a dezvaluit ca face parte din confederatia elevilor picati la bac, iar batranul era profesorul de limba si literatura romana. Pana in acest moment, nu s-a aflat inca de ce, intrebati fiind ce revendicari au, toti dau din umeri si pufnesc in ras.
Ancheta continua!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-17 01:45:20
         
 
  Tot pe surse, s-a aflat ca odiosul dictator a inabusit manifestatia pasnica a ultrasilor cu ajutorul unei contra-manifestatii, una a intelectualilor. Niciun ultras nu a fost lasat sa plece din Piata Universitatii pana nu a invatat si a recitat cel putin o poezie din Eminescu. Acesta a fost motivul pentru care, ieri, niciun ultras nu s-a mai aventurat in preajma Pietii Universitatii, cu exceptia celor care nu au reusit sa invete poezia, ramasi in perimetrul pietii inca din seara de duminica. Odiosul si-a propus, astfel, ca la sfarsitul manifestatiilor sa semneze si reforma culturala.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-17 01:10:57
         
 
  Pe surse, am aflat ca un pluton de jandarmi mascati au navalit in cateva camine studentesti si i-au luat cu forta la manifestatie. Contrariati de faptul ca odioasa operatiune a ajuns in presa, explicatia jandarmilor a fost naucitoare.
"Piata se golea, manifestantii, putini cat au ramas, au dat-o in dansul pinguinilor, iar noi, obligati de codul albastru sa ne facem tura pana dimineata, am crezut ca se plictisesc si i-am luat la o leapsa pe cocotate"
Odioasa dictatura, domnule! Si ce jandarmi odiosi :)
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-17 00:47:43
         
 
  "PS. Așa-i că e confortabil să privești nenorocirea altora de la distanță? Felicitări și somn ușor!" (Em. Cristescu)

Pentru vorba asta mare vă felicit, dle Cristescu!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-17 00:00:56
         
 
  Nu domnule Olariu. Nimic nu i se va întâmpla. Probabil va pleca țara! Țara asta ticăloasă, josnică și care nu-l merită. Un lider ca el se naște o dată la 500 de ani! Dar, probabil strigătul mulțimii "ieși afară javră ordinară" cu care eu nu sunt de acord (când se scanda așa ceva în piață eu tăceam!) s-ar putea să-i producă ceva disconfort. Dacă nu etic măcar de orgoliu!

PS. Așa-i că e confortabil să privești nenorocirea altora de la distanță? Felicitări și somn ușor!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-16 23:44:34
         
 
  Parerea mea este ca nu se va intampla absolut nimic cu Basescu. V aramane presedinte pana ii expira mandatul in caz ca nu i se intampla ceva si moare in somn.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-16 23:35:44
         
 
  Pistele false, distragerea atenției, discuțiile derizorii, atacarea omului care susține o idee și culpabilizarea lui, amenințările mai mult ori mai puțin voalate și multe altele sunt decelabile în unele din comentariile de mai jos. Probabil, dacă totuși nu se reușește diversiunea, deturnarea atenției și obnubilarea fondului există și un plan b, unul c samd.

Însă domnilor, cum îmi scria cineva pe pe e-mail, reluând o celebră zicere a unui mare romancier, "se mișca țara domnule profesor" iar de la Strasbourg primesc următorul mesaj al unui grup de discuții:

"Cu siguranta sunteti cu totii la curent cu situatia din Romania. Avand in vedere vaditele abuzuri comise de acest regim pseudo-democratic care isi pierde legitimitatea pe zi ce trece, este cazul sa ne alaturam romanilor care protesteaza in Romania. Haideti sa ne exercitam dreptul fundamental de a protesta, bineinteles cu autorizatia de rigoare, ceruta in prealabil de la prefectura. Toti cei interesati sa participe sunt rugati sa confirme prin mail. Ideal ar fi sa protestam saptamana asta, si sa fim cat mai multi. Pentru autorizatie este necesar numarul aproximativ al protestatarilor, deci va rugam confirmati. Intentionam sa cerem autorizatia luni pentru ziua de marti sau miercuri. Asteptam raspunsurile voastre cat mai repede!!! Nu este timp de pierdut!!!"

Diaspora nemanipulată îțelege și vibrează cu poporul. Nu cu distrugătorii lui!

Pentru distinsul coleg Cioacă: chiar nu mai aveți pe nimeni în țară cu care să vorbiți? La noi nici cei mai naivi nu mau urmăresc TVR-ul și derivatele! Au o audiență care nu depășește nici măcar marja de eroare. Însă vă respect opțiunea.

Domnule Florian felicitări pentru consecvență. Cât privește actul ratat (în viziune psihanalitică) "dar suntem aici ca sa va ajutam sa treceti mai usor pragul spre civilizatie." dacă ați fi avut vreo misiune ați fi fost penalizat. Vi s-ar fi putut reproșa fie vanitate "suntem" adică un plural al majestății, fie deconspirare! suntem câți? Cum ipoteza mea, firește nu-i decât o glumă, nu-i așa? aș putea replica și eu: "suntem aici pentru a vă recupera etic și pentru poporul căruia îi aparțineți" Pentru că, sper, sunteți recuperabil. Din păcate pentru distinsul MTL șansele sun mici, extrem de mici. El are cultul soldatului japonez uitat în junglă. Dar poate mă înșel. Om sunt și, ca atare, supus greșelii!

Când să postez am auzit pe un post TV că artiștii Oerei din Cluj Napoca, au îmbrăcat costume SMURD în timpul reprezentației cu opera Nabuco. Fabulos. Ce spuneți domnule Cioacă?



 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-16 23:35:22
         
 
  erata: extra... cu un i (extraterestri, extraterwestre).  
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-01-16 23:01:09
         
 
  Gata, acu vă las! La unșpe intru-n tură. Pentru cei care nu știu, sînt impiegat de mișcare la Observatorul Astronomic. Dau plecarea și sosirea stelelor căzătoare. Și mai am de pregătit și rechizitoriul pentru extratereștrii. Care vor să destabilizeze noua ordine mondială.
Eu muncesc, nu gîndesc! Nu-mi vînd planeta, indiferent de fenomenele astronomice!
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-01-16 22:52:25
         
 
  Gaspadin Iovan,
chestiunea cu fesu-i așa: cînd pașalele de la Giurgiu, Vidin, Brăila etc. mai puneau la cale cîte o excursie în Valahia, întîi slobozeau în pradă ortalele de akingii(dar tu știi asta, dacă ești cine cred eu că ești!). Vitele, bărbații și uneltele de scurmat pămîntul luau calea codrilor. Femeile, mai încete, mai lipsite de prejudecăți și de principii, avînd cîte un plod în brațe și cîte doi pe lîngă ele, rămîneau mai în urmă. De aceea sînt așa de mulți indivizi răi, mici, negricioși și cu fesuri. Poate și pentru că akingiilor li se tăiase salariul 100%, bașca să mai ajungă la pensie, precum spahii.
D'aia!
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-01-16 22:42:10
         
 
  izo vsekh sil, cum dreak nu...a infiltrat lavra cu ultrașconmentarii din vremea cînd chioru era doar primar general. acum dă copy paste probabil după toate commurile noastre, iar mîine vom plăti amenzi colosale în lei nu carboave că am îndemnat la violență și tulburarea liniștii abulice.
semnat:Tras (prin inel) bulbu'
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-16 22:21:13
         
 
  mai lipsește doar ștefănescu să ne relateze cu umor cum în timp ce își aducea puștiul de la ora de engleză elisabetană, trecînd prin piața Universității, copilul l-a întrebat curios: "de ce, tăticule, nenea ăla cu fular de la Steaua a dat cu cataroiu'n vitrina raifeisen bank?
To be or not to be orange!?
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-16 22:16:00
         
 
  Dragoș,
La Tiraspol e liniște și puterea se transmite la fel și în linie directă. Dori-mi-aș ca "mămăliga să explodeze" și să arunce-n aer fesul valah cu lingură inclusă, dar mă îndoiesc.
Repet, reapariția A.F.-ului pe sait, nu-ți spune nimic?
Semnează: Molda
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-01-16 22:13:40
         
 
  tot fără șagă, latunski, ce rost are să admirăm fesu' valah și să ne dăm cu părerea cine-l poartă(aszta e treabă de scenarist adevărat cum e Mungiu-fratele nu George Clooney)din moment ce, iată, contrar analiștilor occidentali mămăliga e pe cale să explodeze again, în ciuda previziunilor că faptul e posibil doar o dată la un secol!
În Tiraspol e liniște, nu s-au spartără oknele or antalele cu samagon?
Cioaca e aborigen? eu credeam că-i doar alogen.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-16 21:43:21
         
 
  "Dar, despre viitorul țării lui Crazy Horse, care sînt previziunile lu' matale? "
(latunski criticul)

Baiar latunki,
Judecat dupa schimbarea la fata a Sfantului Obama viitorul tarii lui lui Crazy Horse arata din ce in ce mai negru. Eu voi vota tot pentru el, dara daca nu scade somajul sub opt la suta probabil ca mormonul republican va castiga alegerile. A promis deja Israelului un fel de razbel, pe bune, ci Iranul si atunci sa vezi distractie. Singura speranta este ca chinezii sa nu-i mai imprumute bani ca sa-si poata indeplini gandurile belicoase.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-16 21:39:08
         
 
  Acu', fără glumă, fără "ira et studio"; cum am mai spus: gradul de analiză pertinentă, experiența, vîrsta și bunul simț nativ vă recomandă drept bun analist al fenomenelor băștinașe. Spuneți că aveți doi feciori, să vă trăiască! Poate unul dintre ei vă instaleze un sistem de operare compatibil cu normele Lumii Vechi? Renunțînd la "Vișta" și la "catrenele" cu vădane, vă veți direcționa către direcția "Hăis", și nu veți mai fi receptat ca un "stricător" de limbă, dată-n pizmă.
Fiți aborigen!
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-01-16 21:35:53
         
 
  mister Cioacă, nu pot să-ți trimit poz(n)a, sînt timid și retras în Transnistria, deci avem ceva în comun(sîntem diasporezi).
Dar, despre viitorul țării lui Crazy Horse, care sînt previziunile lu' matale?
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-01-16 20:53:14
         
 
  " Chiar am un fes pe cap în acest moment, vreți să vă trimit o poză? "
(latunski criticul)

Boiar latunski,
Va rog sa afisati imediat pozna fiindca mor de curioziatatae sa vad cum arata un muscal musulman.
Alah Akbar!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-16 20:12:45
         
 
  Pe saitul ăsta-i ca-n bancul cu Bulă. Lemnu-l ocolește, ocolește și tot în pulitică-l nimerește. Apariția bruscă a AF-eului nu vă spune nimic?
Eu încerc să rămîn neutru, chiar și reușesc, știind că "interesul poartă fesul". Chiar am un fes pe cap în acest moment, vreți să vă trimit o poză? Interes, madam Valahia?
Nu știu cum, poate îmi spune Buricea...
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-01-16 20:02:54
         
 
  Liviule,
Cand am fost in Romania Basescu Basescu a incercat sa ma manipuleze si pe mine sustinand la televizor ca sa-l poata auzi toata lumea, ca masurile de austeritate trebuiesc luate dataorita fapfului ca in Romania sunt 1,3 milioane de amploiati ai statului, cinci milioane de pensionari si patru milione de lucratori in industria particulara. Sa zicem ca Basescu a exagerat si in Romania ar exista numai un milion de angajati ai statului, doua milioane de pensionari si sase milione de angajati in industria particulara. Pentru a putea plati pe cei care lucreaza pentru stat, pe pensionari si a mai face si investii in infrastructura romaneasca ar trebuii ca cei sase milione sa fie impozati in medie cam 30% lucru aproape imposibil de realizat fiindca nici cei din industra particulara nu au cine stie ce salarii. Parerea mea este ca chiar daca in Romania nu ar exista nici urma de coruptie, aceasta problema va fi extrem de greu de rezolvat. Si nu numai in Romania. Grecia, Italia, Republica Irlanda, Portugalia, Spania, si chiar si Anglia si Franta au aceiasi problema: datoriile imense pe care le-au facut guvernele acestor tari pentru a-si putea plati cetatenii fata de care au obligatia de a-i plati. Cand Basescu a rostit cifrele pe care le-a rostit eu ma asteptam ca opozitia sa sara pe el spunand ca minte. Opozitia a tacut insa malc ceeace m-a facut sa banuiesc ca si ea cand va veni la putere va trece Poporul Roman prin aceleasi curbe de sacrificiu. Opozitia va veni cu siguranta la putere si asta destul de curand dar eu nu cred ca situatia se va imbunatatii simtitor. In Spania guvernu a cazut venind la putere un guvern conservativ care care a luat masuri de austeritate si mai si, acelasi lucru s-a intamplat in Anglia, Italia, Irlanda si Grecia, dar toate aceste noi guverne procedeaza la fel: ridica nivelul somajului in randul amploiatilor statului si reduc pensiile. Eu ma rog la Dumnezeu ca odata cu venirea la putere a opozitiei Poporul Roman sa dea de vremuri mai bune insa drept sa-ti spun nu prea cred in astfel de minuni.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-16 19:55:42
         
 
  Liviu draga,
Tot de la TVR International, am aflat cati milionari, miliardari si multimiliardari sunt in Romania, si nu m-am gandit decat la, cat au muncit ei pentru a agonisi aceste sume de bani, caci si la noi sunt milionari, dar astia au muncit de generatii si au inheritat din familie aceasta avutie, pe cand in Romania este un record ca in douazeci de ani si ceva sa avem atat de multi pricopsiti, bazat, deasemeni pe o alta statisctica si anume ca, romanii sunt cei mai harnici dintre toti europenii :

Românii sunt cei mai harnici din Uniunea Europeană. Vorbim despre cei care muncesc cu normă întreagă. Un studiu realizat de un institut din Franța ne arată că România conduce detașat topul cu 2.095 de ore muncite într-un an.

Poate vă așteptați ca Germania să se afle și ea printre primele poziții, mai ales că este cea mai mare economie europeană. Ei bine, nu este așa. Germanii au reușit să ocupe doar locul 15 în clasament.

Uite ca ti-am dat si doua citate luate de pe net, care ma fac, logic, sa inteleg cum de au ajuns unii in Romania sa posede bani multi, vile si Ferrari.

 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-01-16 19:23:08
         
 
  Valeriu, alt post TV nu ai găsit? Mai încearcă, altfel riști să devii victima unei crase manipulări prin omisiune.

La fel cum riști să fii manipulat de diverse reviste care propovăduiesc pericolul roșu. Sau de diversi MTL-ei iubitori de oranj. dacă ți-e teamă de dictatură, ia aminte la ce se întîmplă de cîțiva ani în Romania.

Și, pentru că tot ai adus vorba despre bani: lumea nu e nemulțumită din cauza lor. Adică, din cauza lipsei lor. Ci din cauză că, dacă pentru unii nu sunt de ajuns, pentru alții prea prisosesc. Le curge laptele în păsat. Și, din păcate, le curge din ugerul ăla veșnic jinduit de îmbogățiții peste noapte: bugetul.

Nemulțumirea e mult, mult mai profundă și are cauze multiple. Dar nu vei ajunge să le cunoțti de la TVR Internațional. Nici de la TVR-ul doamneu Culcer, o altă preaiubitoare de oranjadă. Sau, mă rog, de orice jus la care ar avea acces frecventînd bufetul puterii, indiferent care ar fi ea.

No, cam asta e.


Nu prea cred că înțelegi nemulțumirea de pe aici. Înțelegi doar ceea ce ți se oferă pe tavă: minciunele glazurate și bombonele portocalii.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-01-16 18:59:32
         
 
  Domnule profesor,
Noi, cei din diaspora, pe zi ce trece devenim din ce in ce mai confuzi. Am gasit, publicat oficial, ca in Romania s-au vandut anul trecut mai multe Ferrari si Maserati decat in Franta.
Deasemeni, numarul turistilor romani ce si-au petrecut vacantele prin Grecia cat si prin alte tari europene, anul trecut s-a dublat aproape, comparativ cu anii precedenti.
Stim cu totii ca la alegerile precedente, diaspora a fost aceea care a decis cine sa guverneze acea tara cu gandul ca nu cumva sa puna mana din nou pe putere fostii comunisti.
Acum, am inteles ca guvernantii alesi, si-au marit salariile, beneficiile, diurnele si pensiile, dar totodata remarcam ca si opozitia lupta si scandeaza lozinci ca ar dori salarii si pensii mai mari.
La alegerile viitoare, diasporenilor le va fi foarte greu de ales caci si unii cat si ceilalti, pentru salarii si pentru pensii se lupta.
A mai fost publicata, tot la la noi, in presa romaneasca de aici, o statistica oficiala foarte interesanta, care ne pune din nou pe ganduri. Cica, trei milioane de diasporeni ce lucreaza prin tarile vestice, trimit anual in tara (in Romania) peste cinci (5) miliarde de euro, pe langa alte doua si ceva (tot euro)ce vin lichizi, netrecand prin banci. Intelegand nemultumirea de-acolo, caci toate de la bani se trag, noi nu stim daca trimitem deajuns bani sau ca din cauza acestor bani lumea este nemultumita.
I-am vazut si eu aseara la TVR international pe demonstrantii de la Universitate si am fost foarte dezamagit. Nu cred ca ei reprezentau adevarata voce a neamului romanesc.
Ma iertati ca spun asta.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-01-16 18:15:51
         
 
  Domnule Cristescu, stiti ce ma induioseaza mai mult? Faptul ca, desi vremea comunistilor a apus, fluturati steagul revolutiei bolsevice si, in aceeasi maniera, amenintati ca "Vremea lui "am fost un dobitoc" se apropie!"
Nu se apropie, domnule Cristescu, dimpotriva. Este momentul sa ne despartim de ea si sa ne modernizam statul. E greu, stiu, dar suntem aici ca sa va ajutam sa treceti mai usor pragul spre civilizatie.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-16 17:06:10
         
 
  Dar pentru ca sunteti prea incrancenati, vreau sa va spun un banc recent:
- Domnule presedinte, va rog sa ma ascultati un moment
- N-am mult timp la dispozitie, dar spune repede
- Domnule presedinte, lumea a iesit in strada
- Asa, si?
- Protesteaza. E timpul sa iesiti in balcon
- Stii ce, puisor? Ma doare in c..!
- Dar, domnule presedinte, e timpul sa ne ajutati, sa discutati cu ei, sunt cei care ne-au votat dintotdeauna …
- Tu nu auzi ca ma doare in c..? Vrei sa iti desenez?
- Nu puteti rata sansa asta, poate este ultima, va rog!
- Puisor, esti idiot? Tu nu pricepi ce iti spun?
- Am inteles, dar chiar atat de tare va doare in…
- Da! exact acolo, si mai cred ca a sosit timpul sa pleci si tu din tara. Lasa-l pe idiotul ala galbejit sa isi asume protestele si pleaca repede. Nu mai comenta, ca iar ma apuca..
Intre timp, un domn total imbracat in alb le intrerupe discutia.
Domnule Ponta, programul de vizita s-a terminat, iar noi trebuie sa il pregatim pe domnul Iliescu de operatie
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-16 16:56:23
         
 
  Cu ceva timp in urma, nedumerit fiind de faptul ca se elibereaza, pe temeiul bunei purtari, o serie de interlopi cu notorietate, o persoana informata m-a pus in tema: “Vei vedea”
Vom vedea? Ce anume?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-16 16:54:31
         
 
  Citez din Catalin Voicu, senator PSD:
“Colegule, asculta ce iti spun! Daca ma duc acolo, in trei ani de zile pot face toata reteaua in Romania. Acu’ daca pierdem alegerile reteaua e in functiune. Ai retea, rezisti ca sa facem gherila urbana.”
Despre ce vorbim, pana la urma? Pai ori suntem golani, ori nu mai suntem!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-16 16:52:54
         
 
  Pai asa spuneam si eu d-le Cristescu, ca domnia voastra doar asa, a metaforizat numai, atunci cand s-a referit la "o strada arzanda" si totul a fost doar o profetie si nu de-asta a ars strada aseara la propriu, cand demonstranti, cu urme proaspete de cas la gura, au aruncat cu sticle incendiare, deloc metaforic. Doar ca eu, profund credincios, nu cred in profetii in sensul acesta, ci sunt convins ca cine profeteste are grija sa si implineasca. Si nu zic ca ati facut aceasta implinire de unul singur, nici macar ca faceti parte dintre cei care au regizat implinirea acestei profetii, doar ca acest grup de oameni, interesati sa faca strada sa fiarba ca sa-si implineasca ei planurile, chiar exista si dvs doar este posibil sa faceti parte din clanul lor sau, in cel mai fericit caz, sunteti una dintre victimele indoctrinarii. Dar, oricat de mult sau de putin ati fi stiut de ceea ce urma sa se intample si s-a intamplat aseara, tot un simplu pion ramaneti. De ce afirm aceasta? Pentru ca stiam deja si eu,poate chiar mai devreme ca d-voastra, ca la sfarsitul anului 2011 vor avea loc mari tulburari in mai multe mari orase ale tarii. Si stiam tot dintr-o proorocie, dar mult mai bine pusa la punct decat a dvs. Veti spune ca anul 2011 a trecut deja? Aveti dreptate, asa am zis si eu. Dar nu am luat in calcul anul pe rit vechi, care se termina pe 13-14 ianuarie. Ca au intarziat cu o zi, doua nu are importanta si sigur exista o explicatie, fie si o banala operatie a cuiva important. Deci, dupa cum spuneam, aceasta proorocie, care nu apare in primele editii ale cartii in care a fost publicata, si care este prezentata ca fiind emisa de nu stiu ce calugar imbunatatit de pe la noi, mi s-a parut de la inceput suspecta, dar veridica. Asteptam implinirea ei si chiar mi-am prevenit familia sa nu se amestece in multime, atunci cand va aparea, daca va aparea, ca poate sa iasa rau. Dar asteptam implinirea ei de catre forte anume, pe care eram nerabdator sa le observ si sa le cunosc mai bine. Forte despre care totdeauna am crezut ca sunt simple speculatii si idei paranoice. Iata insa ca nu sunt, daca au puterea sa "prooroceasca" si sa implineasca astfel de tulburari politice.
Daca, dupa toate acestea, inca doriti sa va mai complaceti in stadiul de pion, vioara a saptea sau a cincea roata la caruta, este problema dvs. Daca doriti mai multe informatii despre proorocia la care fac referire, ma mai gandesc daca se merita sa le postez pe site sau sa le dau doar in particular, celor cu adevarat interesati de a afla adevarul.
Sa fiti iubit!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-01-16 16:27:40
         
 
  a“Este o viziune. Care trebuie asumată, spusă public și validată sau nu în cadrul alegerilor. Pe mine incompetenții ăștia repetenți în ale economiei, m-au convins cu acestă idee. Că au ajuns cel mai corupt regim al României este altă poveste. Adică o ciumă. Care se va vindeca numai cu extract de stradă fierbinte. Da știi cum? Fierbinte rău. Adică arzândă!

Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-10-01 02:28:38”



b“Nu. Eu spun altfel. Daca unui om care munceste si castiga 1000 de ron lunar ii iei 16% il ucizi. Statul trebuie sa-si ocroteasca cetatenii, nu-i asa. Daca unuia care castiga 4o 000 de ron lunar ii iei 40 la suta este corect. Are din ce sa traiasca. Statul da sanse egale tuturor. Dar fiecare trebuie sa plateasca pentru aceste sanse. Ideea cu Bulgaria e cam puerila. E ca si cum cresterea salariilor profesorilor nu ar fi sustenabila pentru ca dau meditatii ne impozitate.
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-10-01 02:24:27”


Ha, ha, ha! Domnule MTL, ai lipsuri mai mari decât prevede standardul. La punctul a este replica mea la o altă replică, punctul b, a lui exintescu și numai în imaginația domniei voastre poate fi înțeleasă ca un îndemn la violență! Acolo, domnule, încerc să traduc într-un limbaj pe care sper să-l înțelegi este, UN DIAGNOSTIC, făcut cu un an în urmă! Și iată, distinse domn, diagnosticul mi-a fost confirmat de realitate. De altfel am anticipat că aici e va ajunge cu mult mai dinainte (2009) când am denunțat cea mai mare încălcare, spuneam eu, fără precedent a Constituției. Când voința populară rezultată din alegeri a fost deturnată iar rezultatul alegerilor a fost întors pe dos!

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=35878

Însă și atunci, așadar când constatam și DEMONSTRAM cea mai mare încălcare a Constituției nu militam și nu îndemnam la mijloace violente ci, poți reciti topicul, spuneam, “Curtea Constituțională, mitinguri masive, denunțarea pericolului, sesizarea organismelor internaționale și a țărilor democratice și evident, în ultimă instanță, SUSPENDAREA PREȘEDINTELUI. Până nu suspendă el și bruma de DEMOCRAȚIE care mai există în afara cizmei de pe, în percepția d-lui Băsescu, “puntea navei” numită România.

Pentru că nu s-a procedat astfel, iată, niște incompetenți și rău-intenționați au ajuns, ilegitim să conducă România, și am ajuns unde se poate constata cu ochiul liber: la dezastru. Mult mai mare decât acela postcomunist. Și oricât de limitați au fost conducătorii comuniști, până și analfabetul de Postelnicu, a reușit, în sfârșit să înțeleagă și să spună: “am fost un dobitoc”!

PS. Bănuiesc faptul că îmi fișați opiniile (probabil am déjà un dosar)! Însă dacă toate probele pe care le conține sunt ca aceasta, expusă aici, se înscrie în conținutul topicului meu: Stupideea!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-16 15:39:04
         
 
  mr.meteleu,
poate ai vrea să pozezi în "gentleman" da' vezi n-ai nici joben nici prestanța necesară.e evident din alte împrejurări că pt tine dialogul e doar pălăvrăgeală fără argumente.da' să revenim la subiectul ce ne arde...
în primul rînd, o minte ceva mai scotocitoare ar fi observat că îndemnul la violență a d-lui Kosta e o metaforă...deh, greu cu figurile de stil cînd te plimbi cu agramatica la susuori și că niciun europeic nu te va fugări prin reședință sau dependințele matale cu un cuțitoi în mînă.
pe urmă, tot ce s-a scris pe subiect e limpede și clar, violența e doar verbală, iar colportările pe care ți le asumi mi se par de-a dreptul grețoase.lucrurile-s limpezi, aproape identice cu alte situații de aburire în masă, practicate de putere, de orice coloratură ar fi ea.
ieri în tîrgu Ieșilor, un bugetar necăjit( o fi fost din rîndu dascălilor cu salariul jecmănit) readuce un dicton al unui revoltat celebru, tot din perioada fanariotă, ca-n îndemnul d-lui Kosta.
"„pesemne dumneata pă nărod cu al căror sânge s-au hrănit și s-au poleit tot neamul boieresc, îl socotești nimic, și numai pe jefuitori îi numeri patrie... Dar cum nu socotiți dumneavoastră că patria se cheamă poporul, iar nu tagma jefuitorilor“.
Acum, dear mr. MLT-eu, eu unu'nțeleg din luarea dmitale de poziție că ești antiviolent și proprezidențial, proguvernamental, pro-oranj în general și aș riscă să mă lămurești, în acest moment al istoriei recente, cine-s jefuitorii cu pricina:doctorul Raed Arafat, de la care porni zarva, pensionarii, studenții,dascălii, medicii,gospodinele înfuriate că nu le-ajung paralele,huliganii din sălăjan care n-avură alte argumente decît bolovanii,proprietarul acestui sait, userii europeici ce te urechiară fiindcă "dialoghezi" necontrolat sau poate d'alde băieții șmecheri acuiați în mănoasa penumbra portocalie, oficialii îmbuibați, șleahta ce ne guvernează eficient pt ei, ineficient pt noi, cei cîteva milioane ce-i huiduim?

 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-16 14:47:35
         
 
  Iata, stimate domn, un comentariu postat de dvs la un text care va apartine, "Stupideea". Desi dateaza de peste un an in urma, se pare ca l-am retinut destul de bine si la el ma refeream:

"Este o viziune. Care trebuie asumată, spusă public și validată sau nu în cadrul alegerilor. Pe mine incompetenții ăștia repetenți în ale economiei, m-au convins cu acestă idee. Că au ajuns cel mai corupt regim al României este altă poveste. Adică o ciumă. Care se va vindeca numai cu extract de stradă fierbinte. Da știi cum? Fierbinte rău. Adică arzândă!
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-10-01 02:28:38 "

Spuneti ca niciodata nu ati incitat la violenta? Ca nu ati indemnat la dat in cap? Da, aveti dreptate si chiar eu am afirmat ca nu-mi aduc aminte citatul exact. Insa, ce sa insemna oare expresia "extract de strada fierbinte, da fierbinte rau"? Cea de aseara a fost oare destul de "fierbinte" pentru dvs? Pentru ca, vedeti dvs, indiferent ce ati intelege dvs prin "strada fierbinte, fierbinte rau", tinerii aceia, majoritatea imberbi, care au aruncat cu pietre, asta inteleg ei prin "strada fierbinte rau".
Asa ca indraznesc sa va mai intreb o data: preferati dialogul sau o strada "fierbinte rau" pentru impunerea ideilor politice? Pentru ca, cel putin pana acum, discursul domniei voastre este mai mult decat contradictoriu.
Cat priveste adjectivul "primitiv" folosit la adresa demersului meu, sunt situatii cand acesta poate fi golit de orice conotatie jignitoare. Prefer sa-l consider astfel. Cred ca nu va deranjeaza.

P.S.
Va citesc cu mare atentie, aproape cu religiozitate uneori. In afara de partile care nu-mi plac, stradania de a ramane un gentleman, ma face sa va apreciez. Tocmai de aceea am tinut minte acest comentariu, aparent obscur, al domniei voastre. Imi displace insa total faptul ca ma dezapreciati si subestimati in mod constant. Si nu pentru ca m-ar deranja astfel de atitudini, ci pentru ca ma astept la mai mult de la dvs.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-01-16 13:58:52
         
 
  Domnule MTL, este primitiv ceea ce faceți. Când eu scriu mai jos chiar "Problemele oricât ar fi de dificile trebuie discutate, argumentate, combătute. Și totul civilizat și argumentat. Eu cred cu toată capacitatea mea de a înțelege și argumenta în democrație, în principiile democratice, în dialog.". cum puteți fi atât de incorect și vulnerabil, în același timp?

"ca sa scapam de astia, singura solutie ar fi sa le dam in cap" (imi cer scuze ca nu am rabdarea sa caut si sa dau citatul exact, dar sper ca onor domnul E.C. isi va aduce aminte cum a sustinut ca violenta ar fi o alternativa de schimbare a puterii)..

Ceea ce ați scris mai sus este o calomnie! Niciodată nu am scris așa ceva. Acum demonstrați că pe lângă limitare (aaceasta spus eufemistic, pentru că sunt politicos!) dați dovadă și de rea credință. În plus vă discreditați total!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-16 12:54:48
         
 
  Am o mica nelamurire: limbajul d-lui Kosta este evident agresiv iar expresia "sa-i scurtam de nas ca pe vremea fanariotilor" este un indemn (nici macar disimulat) la violenta fizica; limbajul d-lui Cristescu, chiar daca a fost totdeauna civilizat, nu este mult timp de cand si d-lui facea afirmatii de genul "ca sa scapam de astia, singura solutie ar fi sa le dam in cap" (imi cer scuze ca nu am rabdarea sa caut si sa dau citatul exact, dar sper ca onor domnul E.C. isi va aduce aminte cum a sustinut ca violenta ar fi o alternativa de schimbare a puterii). Deci, daca ambii domni au sustinut sau sustin recurgerea la violenta pentru schimbare politica, acum, cand aceasta violenta s-a intamplat deja, cum se pot disocia de cei care au infaptuit-o, sustinut-o sau provocat-o prin gesturi, atitudini si cuvinte?!  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-01-16 12:32:52
         
 
 
Am fost in fiecare zi in Piata Universitatii si voi fi si azi acolo. Din pacate grupul violent a incercat sa discrediteze miscarea de protest impotriva dictatorului marlanescu. Mai mult ca sigur ca acest grup de huligani era format din agitatori platiti de pedelisti ca sa se infiltreze printre demonstranti. Exact ca la revolutia din 1989. Rusine sa le fie!
 
Postat de catre Mihaescu Mihai la data de 2012-01-16 10:46:23
         
 
  Dumneavoastra, domnule Cristescu,poate ii puteti suporta. Sunt din aceeasi categorie cu aceia care, in loc sa-si spuna pasurile in mod cinstit, rup bucati din asfalt si arunca in scutieri, ca sa deturneze revolta pasnica in confruntare violenta, justificand astfel represalii sangeroase. vin aici si va striga in fatza "comunistule!" (ce altceva este de inteles din baiguielile bietului meteleu?)iar dumneavoastra le puneti in fatza principiile vsaloroasei democratii. Acestia ar trebui scurtati de nas, ca pe vremea fanariotilor, ei sunt ai acelei epoci, intelegeti tragedia?  
Postat de catre sters sters la data de 2012-01-16 08:58:37
         
 
  Democrația se construiește greu. Și se apără și mai greu. Însă trebuie să sperăm. Și, cei care vrem, care putem trebuie să ne implicăm și să convingem și pe alții. Odată și odată tot va fi democrație și la noi!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-16 08:57:29
         
 
  Democratie AR FI DACA mi s-ar permite mie sa am mijloacele cu care sa-l determin pe cel ales in numele meu sa faca ceea ce a promis. Democratie ar fi cand alegerile ar desemna majoritatea reala nu o gasca de smecheri care sa manevreze portitele sau scaparile unei legi pentru a constitui un guvern neiesit din urne ci din combinatiile din capul cuiva. Altfel, e o fusereala de pietzari. Cum determini un parlament ticalosit, aflat la bunul plac al unei muieri nesimtite sa nu mai fure pe fatza voturi? Ce daca te arunci, disperat de la balcon? Vor sterge sangele si vor fura mai departe, senini, cu aceeasi nepasare ingrosata de dispretz. In vremea aceasta, naivii, spera in democratie si in virtutile ei. Ma tem ca noua democratia nu ni se potriveste. Vor fi intotdeasuna smecheri care s-o deturneze in folosul lor. sau, si mai rau, sa se eternizeze la conducere cu de-a sila. Mi-e scarba de mine insumi cand vad ca muncesc 8 ore pe trei sferturi de salariu si nu ma revolt, nu-i dau in judecata, pentru ca sunt convins ca si justitia e confiscata si eu nu am mijloacele sa repar nimic din asta. in vremea aceasta, niste metelei si afei ma poreclesc comunist. Vedeti in ce hal suntem?  
Postat de catre sters sters la data de 2012-01-16 08:53:45
         
 
  Nu domnule Kosta, nu trebuie nimeni dat afară. Ar fi o tactică a struțului. Problemele oricât ar fi de dificile trebuie discutate, argumentate, combătute. Și totul civilizat și argumentat. Eu cred cu toată capacitatea mea de a înțelege și argumenta în democrație, în principiile democratice, în dialog. Știu că pe moment, impostura, manipularea, dezinformarea, pot câștiga. Adevărul așteaptă, numai minciuna se grăbește. Aseară în Piață au fost peste 10.000 de oameni. Dezinformatorii susțin 1500. Au apărut pe net deja fotografii panoramice care arată realitatea. Toată esplanada TNB a fost ocupată!

Și mai știu că site-ul este monitorizat și infiltrat însă unii, care fac aceasta, sunt așa de slab pregătiți că mai dau și pe afară din ignoranța lor.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-16 08:41:26
         
 
  In locul proprietarului acestui site l-as da frumusel de manutza afara pe oricine are opinii antiromanesti pe aceasta pagina! Sa plateasca din banul lor un site unde sa sustina guverne si presedinti anticonstitutionali si antiromanesti. Punct. Vehementa pe care o afiseaza in probleme literare ar trebui focalizata astfel. Nu contra lui Peia sau impotriva mea. Evident, n-aude, nu vede si bineinteles, nu va fi de acord!  
Postat de catre sters sters la data de 2012-01-16 08:30:24
         
 
  Da, am interesul ca în România să nu se mai fure voturile, să se țină seama de rezultatul alegerilor, să se voteze potrivit legii.

Am interesul ca România să nu mai fie ultima în clasamente, am interesul să nu mai plece românii din țară, am interesul ca munca românilor, care nu sunt deloc mai prejos ca alte nații, în condițiile în care prețurile sunt ca în Europa, să fie plătită ca în Europa.

Și mai am interesul ca aceia care nu sunt capabili să realizeze nimic din aceste aspirații legitime să lase locul altora. Este ceva greșit aici?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-16 08:26:15
         
 
  Are cineva naivitatea de a-i considera pe acesti guvernanti a fi anticomunisti? Are cineva curajul opiniei, argumentele cu care sa o sustina? Este proiectul Rosia Montana, sustinut atat de vehement de presedinte, un bine pentru Romania? Daca va veti uita in oglinda, domnilor sustinatori ai regimului, nu se poate sa nu va raspundeti sincer. Daca intelegeti ce inseamna sinceritatea, daca nu, nu si gata, nu mai e nimic de facut pentru voi...  
Postat de catre sters sters la data de 2012-01-16 08:26:14
         
 
  A propos, sa-l ia cu domnia sa si pe vocalul afeu (de la A.F.) care, paradoxal, nu-si mai striga sustinerea acum, cand a inceput sa fie groasa. Pe asta se vede caracterul, intelegeti? Pe constantza opiniilor, pe perenitatea lor.  
Postat de catre sters sters la data de 2012-01-16 08:22:33
         
 
  il invit cu toata seriozitatea pe bietul meteleu (de la M.T.L.) sa mearga sa-si debiteze argumentele "pro" regim in piatza, in fatza manifestantilor. Cei care nu-si dau seama singuri cat sunt de ridicoli, pot fi invatati sa-si dea seama. Dar, atentie, totu-n viata se plateste, numai...  
Postat de catre sters sters la data de 2012-01-16 08:20:30
         
 
  1. Oamenii politici nu prea iubesc pe cine vor, ci pe cine trebuie, mai ales cei aflati pe ultima treapta.
2. Toate revolutiile au fost trambuline pentru...neolichele. Singurul noroc a fost cand lichelele vechi erau mai rele ca cele noi.
3. Nu va cred naiv, deci nici dezinteresat.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-01-15 21:54:47
         
 
  Distinșilor colegi de site, care sunt interesați exclusiv de ecolitteratură, probabil, acest topic le va fi pricinuind un oarecare disconfort. Le prezint scuze. Și îi invit să ignore topicul meu.

Mulțumesc pentru înțelegere.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-15 21:17:59
         
 
  Da, vin din piață. Am protestat lângă pancarta cu Roșia Montana. Nu-mi explic de ce televiziunile anunță 1500 de participanți! Toată esplanada din fața Teatrului Național a fost ocupată. Toată partea de vis a vis, adică de lângă Universitate a fost plină. Am în minte imaginea unui amfiteatru de 200 de locuri pentru studenți. Empiric, am suprapus peste ceea ce era în piață, de minim 50 de ori imaginea unui amfiteatru de 200 de locuri! Părerea mea este că la ora 19,30 în Piața Universității se aflau peste 10.000 de participanți!

Lumea nu mai suportă.

PS:

Domnule Hurmuzache, România are un popor minunat. Cu toții ar trebui să-i sărutăm mâna.

MTL, chiar așa de slabi profesori ai avut? Cum poți să vii cu așa argument? Mai ales când idolul tău a făcut și face lobby pentru ruși!

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-15 21:14:53
         
 
  Da, neolichele, reveniti la Mama Rusia. Chiar nu va este dor de ea?!  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-01-15 19:38:56
         
 
  Pentru acest ,,Apel catre neolichele'',va spun din tot sufletul:,,Sarut mana popor roman''!.O meritati cu prisosinta!  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-01-15 19:21:34
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE