FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
iarna
Text postat de nicolae tudor































































































Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Sarbatori fericite, Nicolae !

Io zic sa te infortzosezi si sa "pui" de Anu' Nou niste foto faine winters personal, trebuie sa ai...

mie imi plac si cele de sus, eu sunt vanduta americanilor prin forta imprejurarilor, dar aici ai si cate ceva nordic european sau catune austriece si nemtzashti, cine mai stie :)

iar barca. acolo o-ntepenit, o tras-o spre mal cand a inceput inghetul. au nevoie de ea pt ca parauletzu' da intr-un helesteu, inghetzat si el. deep vision
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2011-12-28 14:46:41
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Nicolae Tudor, m-ai facut sa-mi reamintesc de perioada de gratie a copilariei mele, cand iarna parea feerica. Va vine sa credeti ca era anotimpul meu preferat? Intre timp lucrurile s-au mai schimbat: si gusturile mele, si viata noastra, si clima. Insa, sincer, doresc sa traim vremuri atata de bune, incat sa redevina iarna o feeerie.
LA MULTI ANI!
 
Postat de catre Gabi Resu la data de 2011-12-28 13:50:04
         
 
  Craciun fericit, Nicolae !
Si numai ganduri bune !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2011-12-21 15:54:43
         
 
  sarbatori fericite tuturor!
nicolae nu are aici nimic personal, doar am cules de pe feisbuc, am mizat ca v-ati dat seama. sa ne bucuram de alb, dupa boboteaza o sa incepem iar cu gandurile: negre, portocalii, rosii, violet...
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2011-12-21 14:53:10
         
 
  Frumoooos, foarte frumooos... Eu mă dau în vînt după tablouri cu păduri și căprioare adăpîndu-se pe malul apei. După cum mă dau gata și imaginile cu cîte o lotcă părăsită pe malul gîrlei. La ce i-o fi trebuit cuiva o barcă pentru pîrîul anemic din ultima imagine, nu mă mai întreb. Ca și dragostea, arta are rațiunile ei, pe care rațiunea nu le înțelege.

Îmi vor replica unii că este vorba despre spiritul Crăciunului. Așa o fi. Da' nici măcar spiritul ăsta nu mă poate determina să înghit orice.


Una peste alta, internetul s-a mai îmbogățit cu cîteva imagini dulcege. Contribuția lui Nicolae? Știu eu?....

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2011-12-21 13:25:13
         
 
  Feerice imagini de iarna! Drept pentru care, sincera sa fiu, mi-e dor de iernile copilariei! Sarbatori fericite, Nicolae, alaturi de cei dragi!  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2011-12-21 11:41:10
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE