FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
De luat aminte
Text postat de Emanuel Cristescu
Europeea se vrea un proiect cultural colectiv. Nicidecum un site de socializare ori, și mai grav, un site în care membrii se pot hărțui unii pe alții ori mă pot hărțui pe mine sau mai ales pe mine. Dacă aș sta să răspund tuturor acuzațiilo, interpelărilor, insinuărilor, reproșurilor, etc. ar însemna să nu mai fac nimic altceva decât să stau toată ziua lipit de tastatură.

Am cele mai bune intenții, nu am partipriuri, nu sunt ranchiunos însă toate au o limită. Încercați, în filosofia acestui site, să coexistați și să vă rezolvați problemele de aici ori de prin alte spații, direct între domniile voastre. Și numai în cazuri de încălcare a regulamentului sesizați-mă. Nu răspundeți cu aceeași monedă și , mai ales, nu încălcați și domniile voastre regulamentul. Nu am timp de investigații așa că, în caz de încălcare a regulamentului nu o să caut să văd cine a început. Pur și simplu, dacă eu constat direct ori dacă sunt sesizat și sesizsrea se dovedește corectă, după caz, voi merge până la reducerea nivelului la 10.

Realizez că mă expun însă mizez și pe o minimă educație a celor care postează aici. Pentru că, fie și pentru faptul că știu să utilizeze un calculator pentru a accede aici, se presupune că toți au un anumit nivel de instrucție. Care le permite să înțeleagă regulamentul acestui site. Și, dacă nu participă la efortul comun, dacă nu mă ajută, măcar să nu mă mai hărțuiască.

Rămân stupefiat cum unii membri, prin comportamentul lor, au alungat de aici alți membri, nu puțini, iar acum îmi reproșează mie că au plecat mulți de pe site. Dau doar exmplul Loredanei Cristea. Care m-a ajutat extrem de mult la începuturile acestui site.

Mi-ar fi foarte simplu să introduc obligativitatea asumării unui singur cont, cu declinarea datelor personale, să stabilesc după gusturile mele ori ale câtorva editori, ce se publică și ce nu se publică și gata. Însă atunci am spune adio libertății de expresie care este, mai ales în vremuri cumplite, ca acestea pe care le trăim, cel mai important drept al ființei umane, am spune nu, sincerității absolute, am spune nu, valorii textuale și multe altele. Avem aici posibilitatea să creăm, să ne perfecționăm, să învățăm unii de la alții, să polemizăm pe idei, civilizat și frumos, să ne respectăm să fim întransigenți cu diplomație și în final să performăm și să lăsăm ceva urme în literatura română. Nu-i păcat să ne batem joc de acest spațiu? Pornesc de la ideea că toți sunt bine intenționați și că nimeni nu vrea cu premeditare să distrugă acest spațiu.

Este probabil unul dintre ultimele apeluri pe această temă. Pentru cei care nici acum, în al enșpemiilea ceas, nu vor înțelege, voi suspenda democrația, le voi reduce nivelul și vor publica numai ceea ce editorii cred de cuviință.

Pe de altă parte, cine nu aderă la valorile acestui site, este rugat să nu mai publice aici. Până a nu i se interzice să mai publice aici. Pentru că nu putem avea mazochismul de a ne lăsa atacați, hărțuiți, subminați, sabotați de nimeni.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  typo - scuze  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-11-17 20:01:43
         
 
  scze, domnule Corbu, un anunț - ascultați mîine de la 12 la 13 "vorba de cultură" pe radio romania cultural, invitat e Vasile Ernu, e f-f interesant...

pentru cei care-i iubesc pe prozatorii ruși. păcat că e ultima zi.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-11-17 20:01:23
         
 
  "Nu-i păcat să ne batem joc de acest spațiu?!"
ba da, dar și mai mare păcat mi se pare ca spațiul la umplerea căruia cu texte am contribuit și eu să-și bată joc de mine!
Chiar așa, îmi interziceți, domnule Corbu, să public aici?

ps: și nu mai redactați "masochism" cu Z, sună ca "avertizmentul "(sic) lui Cioacă!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-11-17 14:19:35
         
 
  așa dă pampleziru libertății de expresie! :)  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-11-17 13:04:40
         
 
  Îmi interziceți domnule Corbu să public aici? Spuneți direct, bărbătește în față, fără ocolișuri...Pînă una alta, la viitoarea dumneavoastră intervenție cu speța mea cum rămîne? E albă sau neagră: ori dispare porcărioara lui nea Cioaca ori validați, în virtutea dreptului la replică și parodia mea?!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-11-17 13:04:04
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE