FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Fluviu
Text postat de boris mehr
Fluviu

Ne-am iubit pe malul fluviului Timp,
Am stat goi sub lună,
Ne-a îmbrăcat lumina,
Dimineața eram robii Tăi, Doamne.
Liberi de orice cuvinte,
Ca un poem niciodată scris,
Treceai prin sângele meu,
Treceam prin sângele tău,
Fluviul Timp curgea
Pe lângă noi.
Atunci am întrebat
Ce este iubirea
și tu ai dispărut în Timp.
BORIS MARIAN
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Bernadette mergi în --- Rolit, vade retro  
Postat de catre boris mehr la data de 2011-11-15 11:26:18
         
 
  Mr. Cioaca, ești political corectly? hai, freacă atunci un catren pînă te epuizezi testicular! sau testamentar?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-11-15 11:23:02
         
 
  Probabil că nu din moment ce sunt apostrofată pentru un comentariu (e drept ironic ) pe un text prezumtiv literar...și pe urmă adresarea mitocănească, aluziile la sănătatea mentală mă îndreptățesc să cred că am nimerit într-un sait de socializare mitocănească! Da, bizar, mai ales că eram sigur că orice referiri la persoană vor fi oprite.
(Bernadette Ventra)

Bernadette, hotareste-te, ori esti fata si atunci poti sa fi "apostrofata", ori esti flacau si atunci poti fi "sigur". Sau esti cumva, Doamne ferseste!, bisexual?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-11-14 23:39:09
         
 
  mr.Stefanescu, sunteți cumva rudă(consanguină, prin alianță)cu celebrul critic? N-are importanță, oricum ar trebui să dovediți mai multă prudență cînd asimilați textul naiv, școlăresc și mediocru de mai sus în categoria scris! De scris scriu și grefierii, furierii și normatorii de pe șantier, dar nu se rătăcesc pe saituri literare! Sau am nimerit eu greșit, nu e un atelier/cenaclu literar această limpidă pagină bleu, ticsită de frumos, intitulată europeea ? Probabil că nu din moment ce sunt apostrofată pentru un comentariu (e drept ironic ) pe un text prezumtiv literar...și pe urmă adresarea mitocănească, aluziile la sănătatea mentală mă îndreptățesc să cred că am nimerit într-un sait de socializare mitocănească! Da, bizar, mai ales că eram sigur că orice referiri la persoană vor fi oprite. Ori dumneata, mature domn, chiar asta ai făcut, sărind să aperi o producție de o calitate îndoielnică (cred că domnul Mehr Marian Boris ) este încă suficient de bărbat ca să se apere singur)încălcînd nu vreun regulament efemer ci o normă elementară de adresare.Au revoir, petit psychologue traîné!  
Postat de catre Bernadette Ventra la data de 2011-11-14 20:01:25
         
 
  Bernadette Ventra (gheorghe recheșan), nu-ți ajunge că, în calitate de editor în roliteratura, ai făcut tot posibilul ca domnului Boris Mehr să i se blocheze contul? în disperare de cauză, omul s-a refugiat aici. lasă-l să scrie.
o să te întrebi de unde știu că ești cine ești. după stil. după obstinația vecină cu patologia. în plus, nu lași pauză după semnele de punctuație. în comentarii. în texte, bizar, sau nu, lucrul ăsta nu se întîmplă.

aș vrea să știu și eu, dacă se poate, cine a validat acest comentariu. mă refer la pasajul cu "punînd semnul egalității între o(s)curgere vag erotică".
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-11-14 19:24:50
         
 
  Ohooo, musiu Marian ( bonjour Boris, comment ca va?)are o tehnică aparte de a poetiza...de fapt, de la Heraclit încoace cam toate mințile poetice iscoditoare și nu numai au luat la vale...panta rhei pe apa sîmbetei, iordanului(în acest caz a iordanelor că "e" mai multe fluvii)sau a gîrlei din fundu' grădinii prozodice!Special e modul repetitiv-convulsiv în care autorul percepe fenomenologia hidrotehno-lirică,trecînd cu avînt juvenil peste barajele limbă-creier-cuvînt punînd semnul egalității între o(s)curgere vag erotică, cu toate hopurile inerente din circuitul sanguin propriu și dimensiunea cronofagă.Bineînțeles de remarcat e și faptul că acest poem frust și brusc ar putea fi scris și de elevul Georgică dintr-a șaptea, dar ce contează, te pui cu fluidele cînd filosofezi spre (pro)fundu' gîrlei gnosice?
Vot, stea și-o măslină nevirgină!
 
Postat de catre Bernadette Ventra la data de 2011-11-14 14:57:57
         
 
  mister Liviu, îndielile dumitale mă lasă absolut rece, cred că ai preocupări mult mai setrioase  
Postat de catre boris mehr la data de 2011-11-14 14:30:22
         
 
  Fluviu de patru ori (de două ori în titlu, de două ori în text), timp de trei ori, fluviul timp de două ori. Prea multe repetiții, prea supărătoare, prea banale (vezi fluviul timp) într-un text de 13 versuri.

Valida-va cineva/ceva acest text ca fiind poezie? Poate fluviul Timp? Am îndoielile mele.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2011-11-13 15:43:21
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE