FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
concluzie plauzibila
Text postat de Dumitru Cioaca
"Nu stiu ce as fi votat, eu am participat cu voturi numai la ridicari de nivel,..."
(Veronica Pavel catre Radu Stefanescu)

cand dai votul, Veronica,
eu observ ca ai un fel,
de-a-ncuraja un nivel,
doar atunci cand se ridica.


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnul Rechesan,
Replica dumneavoasstra imi aminteste de un banc, destul de popular pe timpul meu.
Se zice ca odata o sotie si-a dus sotul la un medic specialist spre a fi analizat pentru anumite apucaturi.
Medicul a dsesnat un patrat si l-a pus in fata pacientului;
-Ce va imaginati cand vedeti asa ceva?
-Una blonda, cam de opspe ani, intinsa, in asteptare, pe o canapea.
Medicul a desenat apoi un triunghi repetand prima intrebare.
-Asta e o bruneta, ceva mai coapta, dar la fel de ispititoare ca si prima.
Medicul a desenat apoi un triunghi pe care l-a pus in fata sotului adus cu forta in cabinetul lui de catre sotie.
-Asta seamana izbitor cu vadana de vizavi care se afiseaza goala in fata ferestrei cand stie ca sunt acasa.
-Domnule, dumneavoasstra sunteti obsedat sexual, a exclamat doctorul.
-Eu domnule, sau dumneata care indraznesti sa desenezi in fata mea toate porcariile astea, a venit promt replica pacientului.
Asa si dumneavoastra, indiferent cat de nevinovate sunt catrenele mele, ma invinuiti pe mine de gandurile ascunse care va bantuie.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-11-13 03:04:44
         
 
  lasă-mă domnu Cioaca cu argumentațiile astea gen "c-o fi c-o păți la popa la poartă e-o catrință spartă" îs bune pt admiratoarele din L.A. E limpede și pt nea Mișu Buric profesor de științele calculatorului,posesor de autovehicul epigramistic (și-uneori de pastișard anacronic)fără permis că te dai șoltic și scrii porcărele cu aluzii.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-11-12 12:48:16
         
 
  "....bineînțeles de obsesiile vulgare a d-lui prof Buricea!Halal să vă fie în fizic că ...."
Rechesan

Literatule, spune ce dezacord grosolan ai facut mai sus?
Fa-ți autocritica...aici, daca esti asa de mare...
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-11-12 11:21:00
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Domnul Rechesan,
Care catren scatologic? Puteti sa-mi explicati si mie prin ce este el catren scatologic? Eu nu-mi dau seama la ce va ganditi dumneavoastra cand cititi catrenele mele, dar, dupa reactii, imi dau seama ca, probabil, va ganditi la lucruri la care nu ar trebuii sa va ganditi si dupa aceia, avand constiinta incarcata, dati vina pe mine.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-11-11 15:26:34
         
 
  penibil domnu Cioaca, nici măcar nu știți despre ce e vorba(de quoi s'agite'il, "neamțului" da' iute, pac cu catrenu scastologic pe pagină...secondat. bineînțeles de obsesiile vulgare a d-lui prof Buricea!Halal să vă fie în fizic că tare "dotați" literar mai sunteți amîndoi, bre!Poa' să doarmă Păstorel și Cincinat liniștiți cu așa urmași.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-11-11 13:04:30
         
 
  E femeia ideală,
ajută câte un pic,
poetul lipsit de fală,
cu nivelul mult prea mic!

Însă când nivelu-i crește,
are majore intenții,
vrea, cum este creștinește,
să-l uzeze cu pretenții!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-11-11 10:14:58
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE