FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Sa omoram... CAINII !!!!
Text postat de nicolae tudor




















































































                                                             sa omoram cainii??

nota: fotografiile nu-mi apartin.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  aspectul este un pic delicat. Cand crestem animale pe care le sacrificam pentru a le manca oferim vietilor sacrificate un surplus de iubire si grija, ceea ce face va viata lor sa fie oarecum implinita, singura problema devenind scurtimea. toti murim intr-o zi, important este cum.
a ne omori cainii arata o cruzime a omului dincolo de pro si contra. omul, cu cat este mai inteligent, ofera si argumente credibile care-i sustin atrocitatile.
Adevarul, daca vrem sa avem un etalon, il putem gasi doar in dreptatea pe care o fac copiii.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2011-11-11 08:44:58
         
 
  "daca nu se pomenea, nu se fotografia!
si mai am cateva zeci, mi-a placut sa le colectionez. Si am si cu pisici, le postez cand se va vota eutanasierea "martanilor".
multumesc de vizita "
(Nicolae Tudor adresandu-se lui genuneanu)

Bade Nicolae
Matale ai inceput sa colectionezi poze cu animalele cele mai putin "eutanasierizate" din Romania. Cati caini domestici au avut pana acum aceasta trista soarta? Cateva sute, probabil, sau cateva mii, (mult mai putin probabil)? Cat despre pisici, ce sa mai vorbim, degetele de la o mana sunt suficiente pentru enumerarea acestor cazuri de sadism extrem. Fiindca suntem in preajma Craciunului m-as fi asteptat la dumneavoastra sa afisati poze cu cel mai eutanasieza animal domestic din Romania care este... porcul. Romania are 20 de milioane de locuitori, o familie, care are in medie 4 persoane, eutansiezeaza cel putin un porc, deci iata cinci milioane de eutanasiezari pe an despre care dumneavoastra nu ati afisat nici o poza si nu ati suflat nici o vorbulica. Ca sa nu mai vorbim de mieluseii si mieluselele eutanasiezate tot cu milionele cand vine Pastele.
Dupa mine aceste animale domestice merita mult mai mult compasiunea noastra fiindca nu am auzit pana acum ca un porc sa imbolnaveasca de turbare sau sa muste de fund pe cineva ori ca un miel sa isi scoata ghiarele pentru a zgaria un singur copil.
Deci bade Nicolae, nu vreau sa ma intelegeti gresit, eu nu pot iubi aceste jivine (cainii) cum le poate iubi poetul Radu Stefanescu, eu am iubit inca din frageda copilarie mai mult porcii si mieii, fiindca aceste minunate creaturi au contribuit la sanatatea mea trupeasco-sufleteasca. Rugamintea mea este sa afisati niste poze cu aceste nevinovate fapturi, care, de milenii, au parte de o moarte violenta in proportie de suta la suta.
Cu multumiri anticipate.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-11-10 22:15:47
         
 
  :)

Și una, și cealaltă, Radu. Ba chiar și invers :)

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2011-11-10 14:31:34
         
 
  Liviu,
acum vreo oră intru într-o parcare aparent full, la intrare o barieră, lîngă barieră, un fel de creatură cu aspect de femeie, o întreb din priviri dacă are sens s-o deranjez, zice ok, îmi ridică bariera, intru.
ghinion, mergînd mai în profunzime, constat că nu e absolut niciun loc liber, ajung în capăt (e genul de parcări capcană, fără vizibilitate, dacă ai intrat și constați că n-ai avut noroc pe lume, fie dai înapoi în marșarier - asta dacă mai poți, fie lași mașina unde dă Dumnezeu, cu oarece riscuri) și dau să-ntorc - ceea ce nu-i tocmai ușor. în fine, reușesc, apoi Fortuna îmi zîmbește, iese cineva, și mă parchez în locul lui, ies, îmi fac cumpărăturile, etc. la ieșire, aceeași creatură, cu un zîmbet glamour (mai puțin 2-3 dinți din față lipsă) îmi zice suav:
- bonuleț? cu ștampiluță?
mînca-ți-aș (în gînd) nu zic nimic - aș zice, dar nu găsesc cuvinte eco - mă mulțumesc s-o privesc în ochi, chestie la care pupăza nu rezistă mai mult de o secundă, se duce în cabină de unde revine cu un bonuleț. de 2 lei, c-așa-i la noi la Buc. mă uit pe el, de curiozitate, bineînțeles, e fără ștampiluță. asigurîndu-mă că mă vede, mototolesc bonulețul, îl pun în scrumieră, ridic geamul, plec.
să-i spun că emiterea unui bon cînd primești bani, fie și de la un amărăștean ca mine, nu e facultativă?
s-o mai întreb de ce m-a lăsat în parcare cînd știa că nu e niciun loc liber, sau, mă rog, în caz că nu știa, că e plătită să știe?
să-i spun că nu e ceea ce pretinde că este?
ei, acu' te-ntreb. cînd vii dintr-un război ca ăsta, mai ai nervi pentru ale altora?
o să zici că ar trebui.
iar eu o să-ți dau dreptate, dar o să-ți mărturisesc că am ostenit.
mă mai mobilizez doar în cazuri speciale, cînd amicii mă înjură de mamă, sau mă acuză că le ascult telefoanele. sau că-l plagiez pe Tomozei, sau că n-am prințipuri, sau maniere. și nici atunci prea convingător, că deh, ecologia salvează România. sau prietenia.
sper că m-ai înțeles. sau dacă nu, că m-ai iertat, sau invers.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-11-10 14:21:58
         
 
  Radu, dar faptul că nu suntem ceea ce pretindem că suntem are vreo importanță?

În fine, să trăiască toată lumea. Și noi cu ea, așa cum este.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2011-11-10 11:39:27
         
 
  Vasilico, mi-ai năruit speranțele. Contam mult pe acordul tău. Sincer. Ce mă fac acum fără el?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2011-11-10 11:37:10
         
 
  Domnilor, studiile si functia se folosesc acolo unde esti angajat. Pe baza acestora iti iei si salariul. Nu scrie pe fruntea nimanui ce functie are cand iese din birou, in drum spre casa si nici acasa. Cand iesi in lume conteaza educatia si bunul simt iar cand iesi la pensie, chiar ca nu mai conteaza functia pe care ai exercitat-o, esti un simplu om care ingrosi randul pensionarilor.
CV-ul se foloseste cand doresti sa fii angajat undeva, pe siteurile literare se foloseste doar CV-ul literar.
Domnule Buricea, te rog sa nu te superi pe mine ca spun toate acestea. Este adevarat, nu sunt de acord nici cu tonul lui Liviu Bordas.
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2011-11-10 11:31:46
         
 
  domnilor, cu scuzele de rigoare, aș observa că aici n-are absolut nicio importanță ce sau cine suntem, ci cum și mai ales ce scriem.
din acest punct de vedere - pur textual (și numai din acest punct de vedere) are importanță cv-ul. pentru unii, din păcate. pentru alții, care au avut inspirația să-l omită, din fericire. în fine, să trăiască.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-11-10 10:36:55
         
 
  E un început bun, domnule Bordas, spre o nomalitate!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-11-09 20:56:17
         
 
  Domnule Buricea, profesor cadru didactic șef de lucrări, tocmai mă pregăteam să-ți dedic un pamflet. Matale, avînd în vedere calitatea de laureat al olimpiadei de limba română (apud propriei dumitale afirmații din pagina de autor), ai fi putut să-i spui, după lecturare, eseu, așa cum ai botezat textul lui Radu Ștefănescu. Am ajuns însă la concluzia că ar fi pierdere de timp. Poate mă voi răzgîndi.

Voi încerca, pe viitor, să fiu mai omenos cu domnia ta. Știu că te-ai luptat din greu cu viața. Parcă văd, cu ochii minții, scena încleștării: cînd viața deasupra, cînd matale dedesubt. Nu știu dacă voi reuși. Nu promit nimic. Am niște mîncărimi în condei atunci cînd dau ochii cu insolența, cu lipsa bunului simț, cu infatuarea păguboasă, cu multe, multe alte tare prea des întîlnite, prea des exhibate.

Cît privește normele de scriere, nu la ele făceam referire. Pot accepta (deși cu greu, mai ales cînd cei care le comit se pretind autori de literatură) că există scăpări. Eu aveam în vedere normele de exprimare, ceea ce înseamnă altă gîscă în altă traistă.

Apreciez faptul că ai înmuiat tonul. Probabil că un anume sentiment de vinovăție te-a îndemnat la asta. Nu apreciez însă modul absolut penibil în care încerci s-o dregi atunci cînd vine vorba despre asumarea unui titlu didactic pentru a cărui dobîndire mai aveai mult de parcurs. Justificarea de mai jos este absolut puerilă.

Nu am avut nicio clipă pretenția că am descoperit o fraudă. Termenul pentru ceea ce ai făcut dumneata este altul. Îți las plăcerea de a răsfoi cîteva dicționare pentru a-l identifica.

La bună vedere, domnule fost profesor, actualmente cadru universitar.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2011-11-09 19:55:23
         
 
  Domnule Bordas, s-a încetățenit de mult ideea ca orice dascăl din învâțământul superior, fie ca este asistent, lector, șef de lucrări, conf. sau prof, să fie apelat, mai ales de către studenți, cu "domnule profesor". Nu a existat niciun moment intenția de a mă da mai mare decât sunt atâta vreme cât sunt o persoană publică.
De altfel în perioada 1975-1990 am funcționat ca profesor asociat la ACE, de bază fiind activitatea mea de proiectant și cercetător în IT, intr-o mare instituție de profil.
Așa că n-ai descoperit o mare frauda, cum ai inteționat să prezinți investigația ta.
In ceea ce privește specialiștii din domeniile tehnico-științifice, recunosc că nu dau prea multă atenție normelor de scriere (ele fiind totuși niște norme, uneori supuse modificărilor), preocupați fiind de esența fenomenelor respective

Încercă să fii mai omenos cu semenii tăi, indiferent dacă mai greșesc. Niciun om nu este perfect, dovadă că se mai și moare!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-11-09 19:16:28
         
 
  daca nu se pomenea, nu se fotografia!
si mai am cateva zeci, mi-a placut sa le colectionez. Si am si cu pisici, le postez cand se va vota eutanasierea "martanilor".
multumesc de vizita
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2011-11-09 18:43:26
         
 
  Bade Nicolae,
Pozele afisate de matale sunt, ce-i drept, frumoase, insa in marea lor majoritate nu corespund realitatii. Sunt deci poze trucate.
Una din legile inviolabile ale naturi spune ca datoria sfanta a oricarei pisici este sa alerge dupa soareci in timp ce orice creatura canina, indiferent cat e de mica, are obligatia sa alerge dupa o pisica indiferent cat e ea de mare si fioroasa. Ori in jumatate din pozele afisate pisicile nu fac alceva decat sa dovedeasca cat de neputinciosi si slabi de caracter sunt caini. Nici un dulau impaiat nu ar suporta jignirea ca un matoc sa-si ridice coada la modul cel mai sfidator in fata lui, asa cum se intampla intr-una dintre pozele afisate. Vecina mea are un catel care este, ca dimensiuni, numai pe jumatatea cotoiului meu, si totusi cand vecina ne viziteaza, fiorosul meu cotoi este pe gard in timp ce catelul ii adreseaza cele mai amenintatoare si insultatoare latraturi. Asta dovedeste nu lasitatea ci inteligenta cotoiului meu care stie ca respectivul catel intr-un an va fi ditamai dulaul, deci nu e bine sa te pui rau nici cu un vecin mic atunci cand perspectiva lui de a ajunge mare e certa. Orice martan intreg la minte stie ca cei mai ucigasi dulai sunt aceia a coror onoare a fost jignita grav in copilarie. Ori in alta poza selectata de dumneavoastra alte doua pisici isi permit sa isi faca patucul pe spinarea unui caine de 20 de ori mai zdravene decat sunt ele, iar in alta un martan vargat isi permite sa sforaie sub urechea altui canin care se preface ca doarme. Cine a mai pomenit asa ceva?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-11-09 17:29:07
         
 
  A propos, in loc sa-l faca asa cum ii vine la gura, domnul profesor doctor ar trebui sa-i multumeasca domnului Bordas ca l-a ajutat sa mai invete un pic de sintaxa a limbii romane, adica exact limba in care domnul universitar pretinde ca scrie literatura. Sine ira et sine studio, evident. De ce l-as uri eu pe dom' profesor? Din invidie? Hai, sa fim seriosi!  
Postat de catre sters sters la data de 2011-11-09 15:06:57
         
 
  Savuroasa si plina de un umor decent, demonstratia domnului Bordas dovedeste ceea ce era de dovedit: nec, sutor, ultra crepidam!
cand i-am aratat domnului profesor doctor sef de lucrari ce este cu domnia sa pe lume, ca dumnealui nu prea stie, dupa cum se vede, m-am trezit insultat. De altfel, domnia sa se insuulta singur, asa cum, iarasi, cu competenta lingvistica tot maestul Bordas a dovedit, in propozitia cu catalogarea, emisa chiar de profesorul doctor. Eu as fi zis ca ar trebui chiar mult mai mult modificata, adica "nu-l pot cataloga decat ca fiind un..." sau "...ca pe un...", dar probabil sefii de lucrari si profesorii universitari doctori nu se incurca cu asemenea prostii. Ei scriu literatura, nu conteaza corectitudinea gramaticala, nu? In constiinta domnului sef de lucrari profesor doctor gramatica e un lucru neinsemnat. Mult mai de pret pentru ei sunt Cobolul, Fortranul, Assiris-ul, Pascalul, C-ul, dar ceea ce uita acesti domni este ca si acele programe au nevoie, poate mai mult decat limbile vorbite, de sintaxa, care e o parte indispensabila a gramaticii.
S-auzim de lucruri fine, rezistoare si bobine...
 
Postat de catre sters sters la data de 2011-11-09 15:03:13
         
 
  Brrrr, ce titlu, domnule Tudor!
Imaginile sunt grozave!
Norocul lor, al patrupedelor, ca se conduc dupa instinct, de cele mai multe ori! Altfel, nenorocire, ar putea sa se comporte precum unii oameni!
 
Postat de catre Florentin Maftei la data de 2011-11-09 14:52:37
         
 
  Uite, te scutesc și de efortul căutării prietenului.

Sună la 251.435800 sau 0251.435700 sau 0251.435724 sau 0251.435727 și solicită legătura la domnul profesor universitar Mihail Buricea.
O voce feminină te va ruga să aștepți puțin, după care va rosti, intrigată: nu e profesor universitar, domnule, e doar șef de lucrări...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2011-11-09 13:26:03
         
 
  Nea Buricea, eu zic să nu insiști asupra modificării paginii de internet a facultății. Știi prea bine că demersul ar avea aceeași utilitate ca încercarea de a opri rotația Lunii în jurul Pămîntului.

Soluția este aceea a modificării paginii de autor. Acolo unde, șef de lucrări fiind, te dai prof universitar.

Rușinică, nene. Rușinică.

Dacă nu mă crezi, sună un prieten.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2011-11-09 12:52:14
         
 
  http://www.software.ucv.ro/cadre_didactice.htm

Domnule profesor, nea Buricea, două lucruri se impun aici cu puterea evidenței.

Unu. Pagina de internet a facultății trebuie actualizată, deoarece domnia ta figurezi acolo ca șef de lucrări, nu ca profesor universitar


Doi. Pagina matale de autor de pe Europeea trebuie actualizată, deoarece domnia ta te prezinți acolo ca profesor universitar, nu ca șef de lucrări:

-Doctor în Științe Electrice
-Doctorand în Cibernetică și Statistică Economică
- Profesor Universitar la Facultatea de Automatică, Calculatoare și Electronică.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2011-11-09 12:21:25
         
 
  :)))
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2011-11-09 12:03:36
         
 
  Nea Buricea (atîta vreme cît eu sunt, pentru matale, bordaș, consider că te pot apela, la rîndul meu, cu duiosul nea Buricea, utilizînd, totuși, majuscula pentru ortografierea numelui) deci, nea Buricea, s-o luăm băbește.

Probabil că nu am cunoștințele (sau cunoștiințele, cum vrei) necesare pentru a analiza, din punct de vedere științific, lucrarea de doctorat. De citit însă, dă-mi voie să te contrazic, pot să o citesc. Promit chiar să o analizez și din punct de vedere lingvistic, domeniu pe care, trebuie să recunoști, îl stăpînești tot atît cît stăpînesc eu limbajul Pascal.

Un singur exemplu. Verbul a cataloga. Eu cataloghez, tu cataloghezi, el cataloghează.

Cum cataloghez eu? Utilizînd logica. Deci, eu cataloghez logic. Științific. Uneori mi se poate întîmpla să cataloghez empiric. Dar asta e altă poveste.

Acum, să vedem cum cataloghezi matale. Nu e nevoie de vreun efort de cercetare. Citez din comentariul postat mai jos:

Nu pot sa(-l) cataloghez decat ca un magar

Nu cred că ai sesizat diferența, dar asta nu mai e vina mea.

Numai bine, domnule profesor universitar doctor. Și mult noroc, nea Buricea.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2011-11-09 11:59:29
         
 
  Domnule Buricea, asemenea abordare n-o fi fost provocata cumva de abordarea dvs initiala? V-o amintesc :

"Sa nu te afle bordas ca iubesti animalele, ca te musca!
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-11-08 15:34:37"

Sunt convinsa ca stiti ca numele unei persoane se scrie cu majuscula, iar a ignora voit aceasta regula de politete intr-un context la fel de elegant, poate constitui o provocare pe care v-o asumati.

Presupunand ca as avea vreo legatura cu stergerea comentariilor, nu faceti altceva decat sa va inselati. Din nou.
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2011-11-09 11:45:10
         
 
  Adriana Giurcă, ți se pare normală o asemenea abordare?
"Domnule profesor universitar doctor nea Buricea"
Nu pot sa-l cataloghez decat ca un magar, ca om in niciun caz!
Apropo, de ce mi-ai sters comentariul?
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-11-09 11:32:32
         
 
  Mai pe scurt, cred ca avand inteligente diferite, raportati si aprecierile in mod diferit, la cea pe care o aveti in vedere. Totusi, avand in vedere spatiul in care o faceti, cred ca una singura este pertinenta.  
Postat de catre . Fiinta la data de 2011-11-09 10:32:40
         
 
  Pt. dl. doctor:

Cunostinte- 1 i
Constiinta- 2 i




http://www.fin.ro/articol_9814/inteligenta-multipla-poate-fi-folosita-in-scopuri-financiare.html

 
Postat de catre . Fiinta la data de 2011-11-09 10:23:38
         
 
  "Domnule profesor universitar doctor nea Buricea, nu te-am acuzat (nici măcar nu te-am suspectat vreodată) de inteligență. "
postat bordas

bordas, privitor la inteligenta m-au testat mari profesori...Titlul de doctor in Stiinte electrice
a fost obtinut printr-o teza de exceptie..
Pe saitul facultatii mele o poti vedea, ca de citit nu ai cum, iti lipsesc totalmente cunostiintele matematice, electrice, electronice si de IT.
Prin afirmatia de mai sus dai dovada de invidie, chiar mai mut, de magarie!
Esti un om de nota zero, adica josnic!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-11-09 09:43:34
         
 
  civilizatia presupune si un cost.Indienii ofera o masina barbatului care accepta sa fie castrat chimic. Noi am platit bani grei inca dupa revolutie. Cred ca autoritatile au furat banii sau au lucrat de mantuiala. Romania sufera de lipsa clauzelor. Daca aveam banii pentru castrare, organizam concurs sa pot ajunge si eu, cel din afara sistemului, si puneam clauza: "ce se intampla daca?" Si daca veneati dv la mine sa vreti sa castrati cainii, dupa 1 an va aduceam acasa toti cateii fatati, ca urmare a incompetentei dv si va obligam, monitorizandu-va public, sa-i cresteti pe cheltuiala proprie pana ii lua Dumnezeu. Dupa 22 de ani Romania trebuia sa fie o tara curata. Asta nu ne da dreptul sa eutanasiem, ci sa mai incercam 22 de ani. Poporul sufera si poate inca. Ramane problema banilor. Un strain deja sterilizeaza gratis. Daca sustineti puterea, puneti poprire pe salariile celor care au avut in sarcina sterilizarea si sa reia actiunea pe banii lor.

A-i omori este cea mai proasta solutie din 10 posibile. Si se-ntampla asta doar fiindca traim in Romania.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2011-11-09 08:49:55
         
 
  err: pictorialul  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-11-08 22:14:13
         
 
  Nu, desigur, mai simplu este sa ii lasam pe ei sa ne omoare. Realitatea despre care vorbesc a fost consemnata in nenumaratele cazuri redate in presa vremii. Civilizatia este proprie societatilor cu reguli stricte de convietuire, ceea ce nu cred ca mai este cazul sa mentionez.
Patetismul ieftin si lipsa de criterii morale care a dus la aparitia turmelor de "comunitari" nu au nimic comun cu pictorialul de mai sus.
Domnule Nicolae Tudor, astept sa vad si pistorialul in care apar victimele "comunitarilor"
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-11-08 22:12:45
         
 
  Domnule profesor universitar doctor nea Buricea, nu te-am acuzat (nici măcar nu te-am suspectat vreodată) de inteligență.

Neexistînd vreo modificare psiho-somatică în comportamentul matale, care să mă îndrituiască să-mi schimb opinia, nu o voi face nici acum.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2011-11-08 18:02:27
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Foarte frumoase pozele. Ar trebui sa ne gandim la sanatatea si la siguranta noastra, dar si la ei. Solutii exista, dar nu si vointa.  
Postat de catre Carmen Zaniciuc la data de 2011-11-08 17:49:31
         
 
  vot fiindcă iubesc aceste jivine  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-11-08 16:46:11
         
 
  Bineinteles ca nu. Cainii fara stapan trebuie sa fie sterilizati. Sterilizarea ar fi si mai ieftina decat eutanasierea. Insa la noi totul se rezuma doar la afaceri murdare  
Postat de catre Dan Marcu la data de 2011-11-08 16:17:22
         
 
  Minunate fotografii, felicitari!
Sa nu te afle bordas ca iubesti animalele, ca te musca!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-11-08 15:34:37
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE