FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
80-81
Text postat de nicolae tudor
81.
În ce țară trăim? Românii, de ziua Președintelui i-au urat acestuia să moară; presa l-a apărat pe Huidu ca pe un bun național; Iliescu afirmă despre Obama că are o inteligență precară și-i indignat că nu vede nimeni, apoi îl compară cu Geoana:"Unul mai prostănac ca altul"(chiar așa, mai, dragă?); puterea, văzând gafa lui Ponta de a-l da jos pe Geoană, exclamă:"Ațâță-i, Doamne!"
Supărarea lui Ponta este specifică fiarelor sălbatice. După ce forțosii se bat pe femele, cel învins pleacă și-și face altă turmă/haită. De ce trebuie să semănăm cu ele? Boc a fost înțelept, nu și-a ușuit contracandidatul, i-a dat funcția de vice, nu a dezbinat partidul, îl propune la senat...
Ponta parcă era Jijii, supărat că Geoană n-a acceptat să supună la vot, că "erau majoritari în sală și putea să" bage gol pentru Steaua. Nu-i pasă de popor că slăbește stânga, nu-i pasă de partid, fiindcă este un pui de dictator mai prost că Protanacu'. Am convingerea că a creat presiune în Biroul Permanent, n-am auzit să se fi votat secret când s-a luat decizia. Dacă demersul lor eșuează, pierzând poziția nr 2 în stat, ar trebui să-și prezinte demisia în bloc.

Geoană a dus singur o luptă în alegeri și este cel mai puțin vinovat că a pierdut prezidențialele. De aceea se și bucură de respect în ochii cetățenilor. A ajuns la Senat prin negocieri într-o conjunctură politică favorabilă și a înțeles să lupte în condițiile noi oferite. Dacă ceilalți dorm sau nu pot cât el, de ce să fie vinovat că face? Politica este o întrecere continuă, nu ai nevoie de girul nimănui să demonstrezi că ești cel mai bun! Avem voie să ne substituim celui mai slab, când impotența lui ne atrage după el în hău. Dacă a-ncalcat regulile jocului merită o mustrare concomitent cu schimbarea regulilor încât acțiuni de acest gen să devină legitime.
Când Ponta s-a dus în China și a vorbit în numele României n-a avut girul puterii. Sunt 150 și ceva de țări în lume - să meargă toți pe banii personali și să vorbească măcar cu femeile de serviciu ale Președinților și... vom câștiga ( poate?) mai mult decât am vorbi cu Președinții.

Șeful Senatului ar trebui, prin Constituție, să devină învinsul de la prezidențiale, ca formă supremă de respect.

80.
O sa patim ca Danila Prepeleac: din tot sacul cu bani ne alegem cu un metru de elastic, daca Statul va risipi inca sute de milioane de euro pe an, bagand 100% profit in buzunarul catorva, si nu-si face o firma sa asfalteze. Lavinia Sandru arata cu degetul spre autoritati cerandu-ne sa obligam institutiile sa dea raportul. Tot ea afirma ca nu aveam cersetori in strainatate, daca autoritatile de-acolo nu-si luau partea. Adrian Nastase crede ca România este neguvernata si-i condusă de Frica. "Frica de a nu pierde locul de munca sau de a nu gasi unul. Frica de a nu putea plati intretinerea sau facturile sau datoriile. Frica de a nu avea bani pentru medicamente sau pentru „spaga” la doctor. Frica de a merge pe strada si de a nu fi nevoit sa te aperi singur. Frica de a nu gasi o gradinita pentru copii. Frica de a nu fi ascultat la telefon. Frica de a nu fi hartuit de institutiile statului etc."

In timp ce dreapta se mobilizeaza:"Să fim peste tot astfel incit domn Iliescu să fie mereu in urma noastră", virtualul priveste "stânga încă buimacă, rătăcind prin muzee cu artă, muzee cu închisori si conferinte internationale despre muzee, absolut neîndemânatică si nepregătită în bătălia politică pe marginea inegalitătii si cât se poate de refractară la ideea redeschiderii vechiului front al luptei anticapitaliste în forma sa cea mai brutală, lupta de clasă."

In satul lui Bute clopotul bisericii a fost lovit indelungat cu crosee de stanga anuntand ca se-ntampla ceva deosebit. Si s-a intamplat - Fiul satului a invins a 9-a oara, pastrandu-si centura. Poate vine sa faca knock-out molecula neprietenoasa din oameni.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ca pti fi urmarit, n-ar trebui sa ne sperie. dar ca poti fi atacat este o problema. vedeam ieri un videoclip cu arestarea unui tanar care manifesta pe trotuar impotriva sistemului. deci autoritatea nu numai ca nu te apara de agresori, este ea insasi agresoare. si m-apuca un dor de Ion Ratiu, batranelul acela ciudat care avea o organizatie de aparea drepturilor omului, organizatie care a murit odata cu el, daca am putut face legi care impiedica grav dreptul la exprimare libera.

Despre Monarhie evit sa ma pronunt fiindca ma aflu pe o scala apropiat de punctul zero, dupa ce am fost radical contra.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2011-11-09 08:58:05
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  A fost o vreme cand il preferam pe Basescu. Acum mi-e rusine de asa o gafa. Problema e ca nu esti ascultat numai la telefon, ci poti sa fii urmarit pas cu pas, fara mandat, atacat pe strada de fetze intunecate si murdare. Acestia sunt platiti de otrava oranj sa se bage in seama si la mitinguri pe post de agitatori(la mitingul anti-abuz, de exe). In porcariile astea este amestecata si mafia din presa. Presa vanduta. Presa portocalie. Si aia rosie sau cameleonica are misiunea ei, la fel de murdara. Cum ziceam: unii sunt cascadorii rasului si altii cascadorii plansului.
Monarhia sa salveze Romania?
 
Postat de catre Dan Marcu la data de 2011-11-08 16:06:38
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE