FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
79
Text postat de nicolae tudor
Rusia se apropie de occident, sa-i profite elita, dar sta la distanta - sa nu fie influentata. Monitorizarea secretă a angajaților face obiectul unor uriașe controverse în Germania, unde mari companii au fost forțate să plătească amenzi de milioane de euro din cauza asta.

"În România, o femeie pretinde că a fost forțată să demisioneze, după ce șefa ei i-a accesat email-ul privat pe care i-l trimisese unui prieten. Angajatorii au dreptul legal să își monitorizeze personalul, dar sunt obligați, conform legislației europene și celei naționale, să-și informeze angajații. În schimb, aceștia trebuie să consimtă să fie supravegheați." (sursa: ziua veche) Mihail Neamtu se lupta sa ajunga in atentie manipuland laturi: "Mircea Geoană - un om în inteligența căruia nu m-aș încrede niciodată. Dacă Ceaușescu era cizmar, Iliescu era șiret." Liviu Ioan Stoiciu afirma ca "justitia din România se face că nu întelege cum se fură banul public", Prigoana striga: "De-aia-m taiat salariile si le-am inghetat: sa crestem porci!" dar lui Adrian Ursu i-e teama ca Basescu vrea ca fiecare s-avem cate 4 cuburi de gheata! Cezar Preda este dezamagit ca dl. Melescanu a vorbit un sfert de ora despre lege si, cand l-a intrebat daca a citit-o, i-a spus ca nu.

Cainii latra toata ziua, politicienii se cearta (le vor ramane taieturile pe obraz!), Parlamentul s-a transorfmat intr-un caravanserai de hoti. Desteptii au prins gustul marilor idei si-au devenit pacle prin craterele carora-si respira filozofia lichida spre interiorul oamenilor, dar oamenii se feresc fiindca miroase a iahnie uitata pe foc- influenta economica prea marsav s-a convertit in una politica! Vor intelege Cei Vesnici sa faca o fandare minunata in laturi si sa lase tinerilor primplanul? Adrian Nastase afirma ca nu vrea sa fie prim ministru de facto, nu vrea in guvern, nu vrea nici sa conduca parlamentul... Cand candida Iliescu, a fost intrebat daca vrea sa fie Presedinte, si-a zis si-atunci ca nu, nu se gandeste, a zis ca are timp.Sa fi intrat el intr-o altfel de dimensine sau vrea sa fie capul limpede si sa-si aduca aportul unde se pricepe, doar in Legislativ?

Mi se spune ca-s prea de tot, dar nu cunosc altfel. Sunt fericit ca gandul meu nu-i zbatere inutila si trist, nu pentru ca mi-s luate ideile aplicabile si altor ideologii, ci pentru ca raman tot cu bolovanul saraciei in brate. Tv Trinitas ma invata insistent sa gandesc ca omul care face un rau este in suferinta si-mi va aparea iertarea, apoi, imediat, iubirea ("Spune-I lui Dumnezeu ce nu-ti convine, cearta-te cu El, du-te la El asa cum esti, du-te sincer!") Dar mi-e si rusine cand oameni simpli imi arata ce frumosi sunt pe dinauntru. M-a surprins cineva care nu era imbracat in straiele negre si cred ca preotii imbracati distinct pe strada ma indeparteza de biserica vie si m-apropie de cea din suflet. "Jos sutana!" as striga, fiti oameni printre noi, faceti exercitii de iubire cu noi, daruiti-ne ce nu aveti, iubititi-ne, ca Dumnezeu, pe fiecare cel mai mult, si vom alerga sa ne aruncam la picioarele sfintilor!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE