FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
72-74
Text postat de nicolae tudor
72

Athanasiu zice ca "nu suntem in dictatura, ci intr-o democratie de panarama", dar detaliaza ca Basescu e dictator fiindca-si impune ideile in contra ideilor poporului. Vadim acuza biserica fiindca l-a pus pe Presedinte sa vorbeasca, in loc sa-i scoata dracii. Ponta promite imediat ca el nuu... nu va vorbi in biserica! Apoi si-arata ochelarii de cal: "nu putem avea lapte si miere pentru toata lumea, dar sa nu mai avem coruptie, se poate!" Imi este limpede ca oricat lapte si oricata miere ar curge in Romania, nu va ajunge la toata lumea, o s-o luati voi pe toata, ma, o s-o pititi sub pamant... Daca Geoana nu este invitat la decizii, imi inchipui ce acces are ultimul inscris in PSD la cuvant, dar la miere? Sa zicem ca Geoana nu prea stie. Si nu stie daca zice "sa ne disciplinam si sa colectam mai multe impozite la buget". Lupta trebuie dusa pentru extinderea evantaiului aducator de profit si nu pentru disciplinarea colectorilor taxelor sigure de la intreprinzatori. Hitler avea un chestionar, un chestionar al raului, l-as numi, prin care depista evreii si pe cei care i se opuneau. Basescu nu stie nici macar de ce au oprit sticlaria 170 de firme din Buzau. Intrebati-l! Ponta este laudat ca bine face ca mobilizeaza permanent primarii, ca face... efervescenta! Cu cine, cu ala care duce buzoienii cu microbuzu la vot? De ce nu a strans pe cei 170 si sa gaseasca o solutie pentru renasterea sticlariei, daca tot a consumat benzina? Macar sa faca un "chestionar al binelui". Dar sa nu vii la mine cu ochi hulpavi de sarlatan sa-mi iei pe nimic ce vezi prin curte, ca sa vinzi tu maine la suprapret. Ai curaj si tine in maini cartoful fierbinte, nu scapa de el cum i se pare normal Prostanacului.... Obliga biserica sa se transforme intr-un spatiu in care, la intalnirile de credinta, toti oamenii sa vorbeasca despre problemele care ii leaga si ii desleaga, sa se judece singuri intr-o Judecata de mai-nainte de-apoi si sa-si dea pedepse cu suspendare...

Stiu, de maine vom avea tirania altei majoritati. Si-atunci, mai draga, de ce sa mai alegem Parlamentul, daca legile pot trece foarte bine si prin asumare? Ce putem face in fata acestei lumi absurde? Ce bine mi-ar fi fara voi! Poate se gandeste Dumnezeu si hotaraste sa.

73:
Nicolas Sarkozy tuna:"Sa muncim mai mult!" Sa mori tu? Da' mai multi ce-are?

O femeie s-a declarat atee la recesamant si-a doua zi i-a venit preotul s-o convinga! (Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date prevede ca obtinerea si prelucrarea acestor date se face numai de catre structuri constituite pentru siguranta si ordinea publica, pentru siguranta nationala si similare. In sensul Legii ANUMITE date nu pot fi cerute si prelucrate sub nici o forma, decat cu acordul EXPLICIT al celui in cauza. Legea cere ca fiecare dintre persoanele împuternicite de INS pentru a colecta date să fie înregistrată la ANSPDCP. În caz contrar, nu au voie să întrebe nimic. Iata datele considerate “cu caracter special”: convingerile religioase, datele privind starea de sănătate, CNP, originea etnică)

Adeptii puterii striga: "Antonescu ar trebui numit Bășina Porcului, ca jigneste cu numele frumoasele flori imperiale", "exersează tragand la nimereală în oricine-l enervează." Pinalti, unul dintre bogatanii tarii, s-a jurat ca nu mai calca la televiziune ca-l intreaba ca procurorii - (Fiii lui au incheiat contracte cu Primaria pe care o conduce, iar el bagatelizeaza: "au incercat sa traiasca si ei!") Alo, justitia?? Opozitia se cruceste: "Atati prosti in conducere n-a vazut Romania de cand e ea!" "DD, noapte de noapte, trage din elicopterul propriu cu ciocoi în popor". Basescu a facut o fotografie intre popi de i s-a dus deja buhu. Mugur Mihaiescu are solutia:" Fiecare a trebui sa fie un partid. Familia e un partid! De ce atatea partide nu fac nimic si asteapta doar de la unul?" Apoi se desumfla: "Le-am propus o noua formula de abordare a bugetului cu mediul antreprenorial, sa salvam economia, dar n-au vrut sa se uite, nu-i intereseaza."

Poporul simte o sfârșeală. Castelul dracula vinde "barbatii de drac" la gratar. Vindeti mai repede, poate scapam!

74
In Paris a avut loc manifestatia “Je suis Roumain” (“Si eu sunt roman!”). Participantii au purtat insemne cu numele, varsta si profesia lor, dar si imagini cu personalitati romanesti de talie mondiala care au trait in Franta, precum Emil Cioran, Mircea Eliade, Eugen Ionescu sau Constantin Brancusi. Deasemenea au fost initiate discutii cu trecatorii, pentru o incercare de schimbare a perceptiilor colective prin comunicare si contact direct cu oamenii. (...) "In Finlanda (unde există școli sătești și pentru câțiva copii!), unde, după prânzul și odihna din școală, tot în școală se desfășoară varii activități până seara: Cine nu știe să citească, socotească și scrie corect, nu are dreptul prin lege să întemeieze o familie și nici să aibă copii." (...) Potrivit noilor reguli, fiii si fiicele viitorilor monarhi din Marea Britanie vor avea drepturi egale la tron. (...) Newyorkezii mananca doar ce pot tine in mana (...) UNESCO a recunoscut statul palestinian - Romania te-ai facut de ras! (....) De Halowen multi s-au deghizat in raniti de razboi.

Romania are o inflatie...deflatie si voci care intreaba de ce avem si Curte Constitutionala si Inalta Curte de Justitie. Romania plateste cu 20% mai mult un copil la gradinita decat cheltuieste o gradinita de fite.(...) S. Bota acuza tirania majoritatii ca nu respecta algoritmul impartirii institutiilor (alo, Curtea Constitutionala, dormiti?), ca opozitia sa poata controla puterea si sa-si aplice o parte din program. Cezar Preda este ingaduitor:"Totdeauna cand sunt functi grase nu se mai intelege mama cu tata, sora cu frate!" "Au facut bine liderii pdl?" este intrebat de reporter si raspunde sec: "Nu stiu!"(...) Curtea de Conturi a controlat CNAS si a gasit banii cheltuiti fara eficienta economica, dar Basescu, "hârșit în lupte pe mare și pe uscat, plin de cicatrici politice", vrea musai sa controleze pe cel care ar trebui sa-l controleze pe el - Parlamentul.(...)Jumatate din paine se produce fara acte, dar nu-i nici o problema, zice ministrul Tabara, populatia nu pierde, doar sacul comun. Sa nu fie remaniat, independentul Tabara pupinbăseste acuzand cu vorbe goale, gat la gat cu puterea, ca" programele economice ale USL sunt niste prostii". Radu Moraru crede ca "Pana cand nu vom zambi din nou, Romania va ramane departe!"

Anca Gavril, zambareata de la "Cultural" anunta ca intr-un spatiu public, undeva in lume, a aparut de frumusete o moneda uriasa din aur pur de 1 tona. Poate ne promite cineva la alegeri macar un curcubeu pe cer.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Multumesc, Mihail. Aprecierea dv imi da curaj sa merg mai departe.  
Postat de catre nicolae tudor la data de 2011-11-01 13:16:45
         
 
  frumos eseu!
Felicitari!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-11-01 12:33:01
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE