FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Cîtă piele pe-un robot/ atîta talent pe Bot
Text postat de latunski criticul
(în virtutea dreptului la replică)

Domnule Bot, Eugen Bot,
era să încep prin a spune că ai o problemă. Am reformulat: tu n-ai nici o problemă. Despre tine se poate spune doar ce gîndea ducele Paul Atreides (Muad'Dib) despre contele Fenrig: "Un eunuc condiționat".
Zici că trebuie să plec acasă?
Te rog insistent să mă mai accepți o vreme, doar pînă găsesc ceva de închiriat la preț modic. Apartamentul meu (nr. 84) din "Casa Dramlit" a fost vandalizat de Margareta, iar "Casa Griboedov" a ars în întregime.
D-le Bot, noi ne asemănăm foarte mult. Ca și domnia-ta, eu am o părere excelentă despre mine, mă cred talentat, dar, ce spun eu? - genial de-a binelea! Doar că nu pot face publică această informație, o păstrez în particular, la fel ca momentul igienei intime sau minunatele senzații gustative oferite de cafeaua diurnă, de țigara canceroasă și de sublimul așteptării în stația lui 123.
Chiar te simpatizez. Fără semne auxiliare. La fel ca în reclama aia care se termină așa: "Ce vor bărbații".
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 
"Caută-mă. Dar nu la birou! Acasă. Am un apartament cu chirie în Casa Buddenbrook. Cam veche, dar trainică. Mai sunt niște camere libere, dacă Bot nu revine la sentimente mai bune.

E drept, după atîta amar de ani, casa e cam bîntuită. Nu mai mult însă ca Europeea, unde fantomele se mai întorc din cînd în cînd, ba pentru o vorbă în doi peri, ba pentru un recensămînt...

(Liviu Bordaș)

Totul a pornit de la acest comentariu. Intuiția mea feminină(și nu numai), nu mă înșeală...
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2011-10-30 13:57:35
         
 
  Caută-mă. Dar nu la birou! Acasă. Am un apartament cu chirie în Casa Buddenbrook. Cam veche, dar trainică. Mai sunt niște camere libere, dacă Bot nu revine la sentimente mai bune.

E drept, după atîta amar de ani, casa e cam bîntuită. Nu mai mult însă ca Europeea, unde fantomele se mai întorc din cînd în cînd, ba pentru o vorbă în doi peri, ba pentru un recensămînt...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2011-10-30 07:47:52
         
 
  Liviu S. Bordaș, din cînd în cînd mai dau pe Bot.

O să te caut și la birou! Dacă nu vrei, pune un anunț permanent pe ușă: "Nu suna, ies eu din cînd în cînd!"
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-10-28 17:45:57
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  *

Pentru Te rog insistent să mă mai accepți o vreme, doar pînă găsesc ceva de închiriat la preț modic. Apartamentul meu (nr. 84) din "Casa Dramlit" a fost vandalizat de Margareta, iar "Casa Griboedov" a ars în întregime. Și nu numai.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2011-10-28 16:14:26
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE