FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
70
Text postat de nicolae tudor
(70)

Se spune ca daca nu lupti pentru drepturile tale, ti le va lua altul. Sub sloganul “Nu îmi place sistemul!”, la Budapesta, o miscare populara a demonstrat pașnic. Vom avea si noi o... Miscare, al draku' de impopulara! (...) Jeffrey Franks spune: "Ne uitam sa vedem ce tara va cadea!" - ce-i mai place lu' FMI să fim prostii lui! In noaptea deciziilor de la Bruxelles s-a renuntat la principii si s-a protejat evaziunea: se are incredere in greci, "calul troian" n-a invatat nimic. Recuperarea jumatatii datoriei prescrise o "vom plati si noi, pe dedesubt, pusi de fmi", afirma Ilie Serbanescu, "nu ne vom mai imprumuta la banci pentru investitii, vom avea dobanzile mai mari." Madalin Voicu ne vede in pozitia de bastarzi asistati a caror solutii le gasesc strainii. Romania, cea care a privatizat invers, ce mergea bine, are hoti ce se-mbraca-n haine monahale, sa nu fie giniti, si functionari care au acordat intr-o veselie certificate de handicapat pe motivul "retard mintal", primii trecandu-se ei. Totusi criogenia salveaza Romania! Guvernul ofera la caserole cod etic si salarii inghetate, in zadar face Diconescu pe desteptul strigand: "Daca ingheti, inseamna ca n-ai nici o solutie!" De cand va vorbesc, intr-un parc studenti si minori fumeaza etnobotanice pana organismele lor vor ceda, mortii din parlament si-au tras zi libera de "Ziua mortilor", lui Mihai ii sta papionul ca ochelarii lui Ciorbea, Basescu regreta conflictul iscat pe seama regelui (din surse apropiate cotroceniului) - pentru ca l-a luat gura pe dinainte, este nevoit sa joace de-acuma un rol istoric propriu. Romania are carmuitori obositi care n-au facut in trecut macar o scofala, o populatie care se-nghesuie la orice si o elita falsa pana-n maduva oaselor, care vrea prosti sa aiba in locul cui sa gandeasca.

Se spune ca suntem manipulati, ca reactia asteptata este revolta in masa, pentru a avea motiv sa se implementeze sistemul la care se lucreaza de mult timp. Dar mamaliga nu explodeaza, chiar de-i iei cuiul - romanul nu ia atitudine nici cand ii ajunge cutitul la os! El papa mici si ragaie bere, isi injura vecinul, de cateva zile se-nzesteaza cu iphonul inventat de cel care n-a vrut sa se opereze de cancer. Chiar daca invatatii ne-au facut atenti - “Lustruiește-ti lentilele”(Spinoza), "Fii suspect in tot” (Marx)-, ignoram dinamica și polarizarea capitalismului care a produs deja o stanga burgheza si centre de putere care nu mai lasa spatiu pentru moralitate și valori etice. Nu mai avem un punct de echilibru sa putem distinge, avem doar acuza/greseala ca 1% s-au îmbogătit - un egal-inegal, nicidecum legalul-ilegal. Peste 50 de ani populatia tanara a Romaniei, cea care va asigura bugetul tarii, va fi compusa din... romi - ne spune SUE si nu ne speriem! De astazi liderii opozitiei s-au mutat pe insula nebagarii in seama. Iata ce a zis aseara, cu virgula si semnul mirarii, mancatorul de oua, Adrian Nastase: "Daca eram noi la guvernare, era o diferenta: era mai bine sau mai rau!"

69.
Un sat din Italia, asuprit de mania apelor, a cautat cu degetele goale prin noroiul alunecarilor de teren doi romani disparuti. Tristetea imi este mangaiata ca romanii nu sunt de peste tot alungati, ci sunt, iata, cautati noaptea, strigati cu disperare, se preling lacrimi pentru ei.(...)In Turcia, spre un pachet sosit ca ajutorare se-ntind zeci de maini. In timp ce M. Jackson castiga postmortem sute de milioane de dolari.(...) Papa condamnă capitalismul promovand „o nouă ordine economică mondială bazată pe etică și binele comun"(...) Romania este in pom, cum o arata sigla lui Neamtu. Auziti inconstienta: 18 % mor de cancer, dar numai 4% se tem de cancer! 60% mor de infarct, doar 39% se tem de bolile cardice! Peste o luna vor sosi facturile de infarct, si-o sa vedem atunci...(...) Da-mi-as una, capelele din cimitire se aproba doar pentru... autoritatile locale!(...) In Huedin, primarul vrea sa dea jos turnuletele de pe palate.(...)Sulfina Barbu se va plange la FMI ca Parlamentul nu aproba "legea asistentei sociale", iar Petre Roman este disperat: "Guvernul nu cade, cadem noi!!" (...)Oamenii inteleg sa se sacrifice "pentru Dumnezeu" (am citat!) indarjindu-se intr-o suferinta fizica provocata de drumul lung si statul afara pe timpul noptii, pentru a ajunge sa atinga cu degetele moastele cate unui sfant.(...) Azilele sunt solicitate cu sute de persoane peste numarul de locuri. Ar trebui ca guvernul sa ne treaca iarna pe toti bagandu-ne fortat in azile/ spitalele inchise (cum era vorba?), prin Parlament, -cred ca-ncapem!- Daca face un singur foc in hardughia aia mare, ne-ncalzim toti.(...) Pe timpul racoros deja elevii unui liceu sunt mutati in altul mai departe cu 20 km.(...)Un politist isi opreste seful adjunct in trafic pentru ca nu a oprit la trecerea de pietoni si este imediat pedepsit pentru "atitudine necorespunzatoare"; Seful cel mare "nu comenteaza". E Romanica ta, Basescule, cate minute trebuie sa treaca pentru ca acestia doi sa dispara din sistem?

Un artist care nu vrea sa devina cunoscut face portrete din cenusa umana. Ionut Dolanescu lanseaza spectacolul "Dor de tata" - era si cazul, numai mama aud ca se plange...
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Și încă ceva! Tu, cel puțin, ai un vis, idealist, proletcultist și de neîmplinit "în veac". Dar "propretarul" saitului ce vis are? De propășire a literaturii scuipate și defecate aici? Never, nicevo, nikagda! Nici o speranță...
(latunski criticul)

catre latunski, sfiosul:
-nu cumva te-abati din cale,
catre scrisu-mi din fecale,
fiindca te-atrage mirosul?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-10-29 07:12:13
         
 
  sa apara... unde? nu scriu sa public, scriu sa inteleg.
iar visul meu nici nu are importanta, daca se va implini sau nu.important este doar daca am dreptate. iar daca am, unul singur impotriva tuturor, atunci este grav.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2011-10-29 06:52:07
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Și încă ceva! Tu, cel puțin, ai un vis, idealist, proletcultist și de neîmplinit "în veac". Dar "propretarul" saitului ce vis are? De propășire a literaturii scuipate și defecate aici? Never, nicevo, nikagda! Nici o speranță...  
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-10-28 18:09:38
         
 
  sper că le vei peria înainte de apariție. cum și eu voi pune virgule acolo unde cred că e cazul.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-10-28 18:01:29
         
 
  bun si ala:)))
astept o palma pentru "ii sta papionul ca ochelarii lui Ciorbea". mi-e teama ca n-am vazut bine, daca este stramb din constructie?
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2011-10-28 17:42:50
         
 
  Nicolae, ai un vot pentru: "Ionut Dolanescu lanseaza spectacolul "Dor de tata" - era si cazul, numai mama aud ca se plange...".
E fenomenelă observația!
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-10-28 14:35:16
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE