FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Flegmatic
Text postat de Bot Eugen
Nopțile au devenit
mai mult decât perfecte,
trezirile -
mai puțin dureroase
din dimineața în care,
la o cafea instant,
mi-am scos din buzunar
bricheta-pistol
și te-am fumat.
Miroseai a alt bărbat.
Am tras atunci în piept
cancerul întregii lumi
și-am expirat :
Dragostea mea,
pasăre de fum,
mi s-au terminat țigările,
e timpul să ne despărțim.
Hai pa!


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Petronela, mulțumesc pentru compliment. Bineînțeles, în raport cu ceea ce scrii tu, textul de mai sus nu poate fi decât unul foarte prost. Dar eu zic să fi și tu un pic mai înțelegătoare cu ceilalți: nu toți pot fi atât de geniali și de neînțeleși ca și tine. Aștept cu nerăbdare să-ți citesc și alte capodopere. Eugen.  
Postat de catre Bot Eugen la data de 2011-10-23 15:59:41
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  da chiar, e doar o poezie proasta, si atat, ce rost Bernedette? :)  
Postat de catre Iulia Elize la data de 2011-10-21 17:57:02
         
 
  Radu, nu mă enervez, însă, uneori lucrurile trebuie tranșate. Cât despre cei irecuperibl pierduți dtpdv, nu merită osteneala să mai vorbim, nici să ne pierdem cu ei timpul. Știi și tu f.bine la cine mă refer.

Mulțumesc de trecere,
Eugen.
 
Postat de catre Bot Eugen la data de 2011-10-12 21:45:26
         
 
  nu te enerva, eugen, e clona lui recheșan. despre poem, rămîne valabil ce-am spus dincolo + vot.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-10-12 21:24:36
         
 
  berndette, e clar că n-ai habar de literatură și nici măcar o părere personală despre...(chestia cu Bukowski ai preluat-o de la un coleg care a comentat același text pe un alt site cu câteva zile în urmă) Din aștia de alde tine sunt sute pe siteuri. Răsar ca ciupercile după ploaie și se bagă aiurea în seamă, fără să aibă nimica de zis. Când vei avea și tu curajul să-ți asumi până la capăt identitatea și să ai o părere proprie despre un text, atunci mai vorbim. Sau poate că nici atunci.Eugen.  
Postat de catre Bot Eugen la data de 2011-10-12 20:54:15
         
 
  vaaai ce flegmatic sunteți d-le poet Bot( enumele d-voastră real...atunci de ce nu adoptați un pseudonim?)și misogin.Eu, biată cititoare ce decelez aici? nu parfum obsesion for man ci vagi reminscențe din bukowski...dar atît de vagi că nici nu merită să ne oprim. ce să mai comentăm, dacă îi spuneți bietei muze fiindcă nu v-a cumpărat tutun, atît de crud și definitiv: hai pa? aurevoir și-o flegmă toujour?  
Postat de catre Bernadette Ventra la data de 2011-10-12 12:30:22
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE