FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Confirmare de acceptare la participare
Text postat de latunski criticul
Am acceptat invitația la „Al IIlea „Colocviu…………………….”; vom veni: eu, în calitate de critic înmatriculat, Nina Lapșeninnikova în calitate de secretară, Viktor Latunski-junior în calitate de redactor-șef al mensualului „Critica acțiunii dure” și Afrodita Alizeu în calitate de editor-senior și generatoare de scandal în cadrul criticii.
Ce sens mai are să ne inserăm în adresa de e-mail parteneriatul instituțional sau confirmarea? Ele derivă din capacitatea domniei-voastre de a folosi limba de lemn (a domniei-voastre sau a organizatorului de factur㠄fost?”).
Pînă pe 3 nov. am trasat sarcina colectivului redacțional să memoreze această sublimă exprimare, dacă voi fi nevoit să o repet, trei suflători vor sta lîngă mine (lîngă ministrul Funeriu stăteau două suflătoare, apoi a rămas doar una).
Fără avizul Inspectoratului Școlar, pas de m-ați fi prins la această manifestare, care a mai avut loc anul acesta la Strunga Mieilor, iar acum la Înăsprirea Mustului.
Am și eu o întrebare: participă și Eudoxiu Hurmuzachi? el e rudă cu mine pe linie maternă și tare aș vrea să-l întîlnesc, chiar dacă acum hălăduiește prin Vlașca și Delieorman.
- Chirimbule, mă uitai pe „siviul” tău, dacă terminai Ștefan Burghiu te exprimai mai bine, sau nu acceptai termenii impuși, cum accept eu invitația virtuală, nulă și neavenită (într-o inserare dulce, nu mă duc, deși m-aș duce (aiurea !).
- D’aia avem elevii pe care-i avem!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE