FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
un minut din realitate
Text postat de nicolae tudor

47.
Din 1956 fericitii americani scad in numar invers proportional cu bunastarea economica; globalizarea a dus la insingurare, ceea ce inseamna nefericire.(...)In Spania o romanca e fericita, se simte "rege, chiar de este femeie de servici!"(...)In Romania oamenii mici au vise mari. Cei mai multi viseaza un loc de munca pentru o zi. Sorin Rosca Stanescu spune ca la noi domneste dreptul fortei si nu forta dreptului. Ca avem pseudodemocratie - castigatorul ia totul.(...) Vladescu filozofeaza: "Pe langa responsabilitatea statului pentru cetateni mai exista si responsbilitatea individului pentru famlia sa."(...)In Romania cresterea pib o avem cand merge agricultura, daca ploua; deci cand vrea Dumnezeu.(...)Romania s-a clasat in primele 10 tari cu risc de faliment. Dar romanii sunt pe invers, stau linistiti. Churchil a castigat razboiul, dar a pierdut alegerile. Noi pierdem razboiul,dar vom castiga alegerile!(...)Florea Dumitrescu crede ca suntem pe marginea prapastiei, ca avem criza si haos de 20 de ani."Nu se poate sa vinzi tara, fara sa raspunda nimeni", zice, "Nu se poate sa indatorezi inconstient tara! Cei care au indatorat-o sa fie pusi sa ia masurile pentru a plati datoria." Crede ca solutia este sa bagam mana in banii tarii si sa facem intreprinderi care sa angajeze poporul si companii de stat care sa ia din curte produsele taranilor.(...)Puterea se plange ca nu poate schimba birocratii, pe Stolojan il incurca democratia, la guvern se incurca intre ei (si cum nu, daca intai s-au asociat, apoi nu se inteleg la idei?) Acuza opozita ca arunca piatra ca "n-o sa avem grau, inainte de a-l semana". Ministrul Tabara declara cocoseste "Am luat masuri!" "Ce masuri?" este intrebat. "Urmarim treaba! Ne gandim sa pompam apa pe canalele de irigatie!"

In aceasta zarva generala Cristoiu il intreaba pe Duda sa spuna "unde-i regele Mihai, ca nu e-n tara?" Nu m-ar surprinde sa ni-l arate momaie la geam, cum a facut ani la rand o batranica de la tara cu postasul, sa-i primeasca pensia mosului.

O galerie de arta a oferit gratuit gazduire de expunere unor studenti.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Sănătate și inspirație din realitate, pe bune!
Latunski, oarecum suferind împreună...
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-10-06 19:32:21
         
 
  multumesc pentru doza de umor. recunoasteti probablil ca eu nu fac altceva decat sa pun cap la cap stiri reale. am ajuns la 47, daca voi fi sanatos sa ajung la 365, inseamna ca voi avea zile cate-s intr-un an. vor urma, binenteles, cuiele de pe casa, c-asa-i cantecul Mariei lu' Tanase:)))  
Postat de catre nicolae tudor la data de 2011-10-06 18:24:48
         
 
  Un alt fapt din realitate
Turcul Akim Kürosi si-a stabilit domiciliul la Podul Înalt în urmă cu șapte ani, sau cu șapte ani înainte de relatarea mea (timpul e relativ!). S-a însurat cu Maricica și apoi a vizitat toate monumentele noastre istorice și de interes local. El era reprezentant al firmei Ortadogu Turism, iar între două curse internaționale juca poker cu cei trei asociați.
Bătălia de la Vaslui a început în clipa în care socrul lui i-a cerut un camion de marfă pentru a transporta oasele martirilor noștri la muzeul din Capitală. Akim nu avea mahmudele pentru această expediție demnă de ONG-urile locale. Atunci socrul său, nașul de cununie (Petrică Rareș) și finul nașului de cununie (Luca Arbore) au pus mîna pe topoare, pe furci și pe coase (după ce, în prealabil, a avut loc un schimb de cuvinte bilinque).
Mai tîrziu, cînd lupta inegală era aproape încheiată, soacra, nașa și fina nașei au lichidat invadatorul cu tigăile, cu oalele și cu „spumierele”, așa cum știau ele din cărțile de istorie și din vechime.
Acest eveniment a fost cunoscut în urbe drept „Lupta de la Vaslui” și a fost transmis la știrile de la ora 5 și la alte posturi concurente. Audiența a fost de 4.2 pe scara de valori a talk-show-urilor istoriei.
Pam, pam !
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-10-06 18:03:19
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE