FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
INVITAȚIE: Al IIlea COLOCVIUL INTERNAȚIONAL „ PERSPECTIVE ȘI PROVOCĂRI ALE LUMII CONTEMPORANE ȘI SPAȚIULUI EUROPEAN”
Text postat de Sebastian Chirimbu
In cadrul parteneriatului instituțional „Îmbunătățirea capacitătii de inserție a tinerilor pe piața europeană a forței de muncă prin intermediul programelor de formare, tehnologiei informației și comunicării”, Institutul „Eudoxiu Hurmuzachi pentru Românii de Pretutindeni” va găzdui în perioada 3-5 noirmbrie 2011 lucrările colocviului internațional „PERSPECTIVE ȘI PROVOCĂRI ALE LUMII CONTEMPORANE ȘI SPAȚIULUI EUROPEAN” (”CHALLENGES AND PROSPECTS OF THE CONTEMPORARY WORLD AND THE EUROPEAN SPACE”) în cadrul manifestărilor internaționale dedicate spațiului european, multilingvismului și identității naționale.
Evenimentul se va bucura de prezența cadrelor didactice din învățământul preuniversitar și universitar, cercetătorilor, doctroranzilor din țări precum: România, Republica Moldova, Spania, Franța, Maroc, Rusia și va fi organizat cu avizul Inspectoratului Școlar al Municipiului București (Direcția Alternative Educaționale, Proiecte Europene).
Secțiunile colocviului: Lingvistică și Literatură, Studii Culturale, Jurnalism, Relații Internaționale, Științele Educației, Economie, Științe Juridice, Științe Politice.

Evenimentul se va bucura de lansarea unui volum de poezie, expoziție de pictură și de un concurs cu desene ale elevilor școlilor participante.

Pentru înregistrare și participare (sau altre informații) vă rugăm să confirmați prezentă pâna la data de 25 octombrie la adresele: [email protected]
Vă așteptăm!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE