FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Lipsa de activitate
Text postat de Emanuel Cristescu
Editorilor și userilor care nu au activitate pe site li se vor reduce nivelele de postare.

Nivelele de acces reprezintă facilități pentru cei interesați de activitatea de pe site și pentru implicarea lor în viața site-ului. Nu pentru intervenții sporadice. Uneori și acelea în defavoarea site-ului. Eventual pentru sabotarea activității site-ului. Îmi amintesc de un user care a tunat și a fulgerat, producând un scandal de nedescris aici, în Europeea, împotriva unei doamne pe care o considera culturnică. Acum, într-un alt spațiu virtual, nu mai este deranjat de compania acelei doamne!

Evaluez care să fie perioada de inactivitate care să conducă la reducerea nivelelor. Mă gândesc la două săptămâni. Aștept și alte propuneri ori idei.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnule IGP. Mergi de urgență și la deținătorul drepturilor pentru opera lui Adrian Păunescu. Înâmplător m-am întâlnit astăzi cu fiul său și, la fel ca și domnul Ilderim, mi-a confirmat că nu v-a dat niciun accept pentru a-i prelua poezia "Iancu la Țebea" Sigur, după aceea repetați povestea. Aveți un atu, ați avut dinainte acceptul, etc. Vedeți distinse domn cine vă compromite "onoarea"? Domnia voastră! Nu eu. Știți că pentru două versuri preluate fără acordul său AP a intentat proces? Și știți că l-a și câștigat?

Aștept totuși scuzele și mulțumirile pe care mi le datorați.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-10-18 15:37:38
         
 
  Domnule Cioaca, nu este absolut nici un fel de problema cu drepturile de autor. Nu a fost niciodata vorba despre drepturile de autor, care nu este decat paravanul dupa care se ascunde un orgoliu ranit . Este vesnica problema a celor care neavand snaga sa faca ceva incearca sa ii impiedice si pe altii ca sa se poata simti si ei in normalitate.


Kosta Vianu!
Se pare ca totusi nu ai urmarit firul discutiei, pentru ca in schema prezentata iti scapa exact esentialul. Multumesc.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-10-17 17:38:52
         
 
  "În plus ce-ați zice dacă un club oarecare (mai deocheat ori nu) sau ca să îngroș tușa,Al Quaeda, ar scrie la intrare sau la ieșire "Dumitru Cioacă este colaboratorul nostru" ?"
(Emanuel Cristescu)

Domnul Cristescu, incep raspunsul meu cu acest citat fiindca imi place cel mai mult.
Daca clubul oarecare ar avea ca membre de onoare personaje care apar, fiind prea sarace, desbracate in Playboy, nu numai ca nu asi protesta impotriva acuzatiei din afisul "Dumitru Cioacă este colaboratorul nostru" dar l-asi afisa si pe Europeea pentru ca pritenii mei latunski, Peia si Rechesan sa moara de invidie. Daca el ar apare in limba harapa deasupraa intrari cartierului general Al Quaeda, mi-asi anhaja imediat pe cel mai bun avocat pe care mi l-as putea permite si as mai si jura cu mana pe Koran ca acest anunt nu e adevarat, fiindca imperialistii americani nu se joaca cu astfel de anunturi publicitare, intai trag si numai dupa acea sunt dispusi sa stea de vorba. Atitudinea mea dovedeste inca odata cat de duplicitara poate fi natura umana.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-10-16 19:12:18
         
 
  Drepturile de autor, domnule Cioacă, reprezină proprietatea aceluia care le deține: autor, moștenitori, asociații, fundații, societăți, stat, etc. Și, ca de orice proprietate, proprietarul poate dispune, după voința sa. Să ofere utilizarea cu titlu grațios, adică fără să pretindă nimic ori cu titlu oneros, adică să primească la schimb ceva.

Fondul problemei este să nu se considere drepturile de autor drept ceva al nimănui sau o proprietate comună și să se înfrupte din ele oricine vrea și în orice condiții!

Sigur, nimeni nu vă poate opri să tratați problema la modul bășcălios la care o faceți. Dar tot la fel ați proceda dacă aș intra în casa domniei voastre și aș lua și eu așa câteva tablouri, ceva obiecte, de ce nu? mașina ori mai știu eu ce? Și aș spune "le-am luat de la adresa x la care locuiește domnul Cioacă" adică aș indica sursa.

În plus ce-ați zice dacă un club oarecare (mai deocheat ori nu) sau ca să îngroș tușa,Al Quaeda, ar scrie la intrare sau la ieșire "Dumitru Cioacă este colaboratorul nostru" ?

Sunt fapte și gesturi care pot fi ironizate dar cu care nu se glumește distinse epigramist. Nu de alta dar respectul pentru proprietate nu este unul facultativ. Ci este unul prevăzut în mod expres de lege. Și anume de o lege care a avut ca inițiator o mare personalitate: Victor Hugo. Ce ați spune dacă eu aș scrie "Victor Hugo" este editorul Europeii? "Hemingway" este coalboratorul meu?

Ironia domniei voastre a fost prea fină și mă tem să nu fie persoane care să o ia tel quel! De aceea am scris cele de mai sus.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-10-16 12:42:53
         
 
  Domnu Pusca, dupa cate stiu eu drepturile de autor se platesc de editurile particulare din profiturile realizate prin vanzarea respectivelor opere de respectivele edituri. Avand in vedere ca dumneavoastra ati realizat 0% profit, de ce va incapatati si nu dati domnului Ilderim Rebreanu 25% din acest profit ca drept de autor iar alti 25% ca daune ca nu l-ati anuntat in prealabil de publicare? In felul acest si eu si domnul Cristescu si domnul Kosta am rasufla usurati ca s-a facut dreptate, dumneavoastra si site-ul ar dormi mai linistiti, iar domnul Ilderim Rebreanu nu ar mai duce grija zilei de maine. De ce sunteti atat de zgarcit incat nu vreti sa impartiti cu nimeni acel 0%?!Nu vi se pare si dumneavoastra ca asta e culmea zgarceniei?  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-10-16 12:11:58
         
 
  Consider o impietate sa induci in eroare spunand ca liviu Rebreanu ar fi nici mai mult nici mai putin decat colaborator la revista dumitale. Orbirea de care dai dovada astfel te descalifica. Plus pretentiile absurde ca ai avea acceptul detinatorilor drepturilor de autor, cand mata ai comis o simpla infractiune, reparata ulterior. Atat!  
Postat de catre sters sters la data de 2011-10-16 11:24:40
         
 
  Domnule Kosta Vianu, dvs considerati ca a prezenta publicului articole importante ale scriitorilor romani este o impietate.
Considerati ca publicand intr-o revista cu un tiraj mic -deocamdata doar 1000 de exemplare- distribuita gratuit, articole ca "Goana Tortelor", de L.Rebreanu, sau "Archaeus", de M.Eminescu sau G.Popa-Lisseanu "Izvoarele istoriei românilor", ori Mihail Dragomirescu, comunicarea "Eminescu - poet universal", facută in ședință publică la Academia Română in 14 martie 1941, fac un lucru aberant?
Considerati o aberatie sa fac prezentarea unor reviste vechi cum este de exemplu ~Licariri~ si sa reiau texte bune scrise de autori ca: N.N. Anghelescu, D.Belemace, Em.V.Dumitrescu, Talex etc?
Considerati ca asumarea literaturii inaintasilor si readucerea in actualitate a unor materiale foarte bune care nu pot fi accesate de publicul larg este o aberatie?
Cine mai cauta si citea ~Goana tortelor~ daca noi nu o publicam? Cate persoane/cine mai merg/e la Biblioteca Academiei sa citeasca superba demonstratie a universalitatii vesului eminescian facuta de acad. M.Dragomirescu?
Considerati ca actul de republicare a unor texte valoroase drept o aberatie, un act care nu este nici moral nici logic? Oare asa sa fie?


 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-10-14 19:13:55
         
 
  pacate, scuze!  
Postat de catre sters sters la data de 2011-10-14 16:06:37
         
 
  Normal, omeneste si logic ar fi sa-ti ceri scuze domnului Cristescu si sa dispari de aici, asa ca sa iti linistesti si constiinta si sa lasi si oamenii in pace. in schimb., dumneata intinzi pelteaua si o tii "gaia-matu" cu aceste invinuiri absurde. Oricate pacare ar avea (si are!) domnul Cristescu, in acest caz, repet, in acest caz, are dreptate. Asa se vede din exterior, crede-ma, dincolo de orice animozitati or fi fost intre noi, pe tema vreunor texte, te asigur de parerea mea onesta. Te faci de ras continuand, asa ca, trage singur concluzia care se impune. S-auzim de lucruri bune!  
Postat de catre sters sters la data de 2011-10-14 15:49:14
         
 
  mizerabil te comporti, domnule IGP! sub orice demnitate umana este sa scuipi in casa in care ai intrat.
Am urmarit povestea dumitale cu "Goana Tortelor" de la inceput si pot sa jur cu mana pe inima si pe constiinta ca nu este nici moral nici logic ce ai comis mata. mie, unul, nu mi-a venit sa cred, am avut convingerea ca este articolul unui ins in viatza care se numeste intamplator Rebreanu. Evident, nu am de unde sa stiu pe de rost toate numele articolelor publicate de marele scriitor, dar chiar si asa nu mi-as fi putut crede ochilor ca un ins, fie el cat de faimos, ar comite o astfel de impietate la adresa marelui scriitor! Trezeste-te la realitate, domnule, si incearca sa intelegi! E aberant ce faci si ce spui, iar tupeul dumitale nu cunoaste margini! Acest comm nu este injurios, porneste din dorinta de a-ti arata ce gresesti. Cu compatimiri sincere, KV.
 
Postat de catre sters sters la data de 2011-10-14 15:42:58
         
 
  Dle Corbu, eu nu v-am acuzat. Doar am prezentat faptele fara sa le rup de context si v-am pus in garda!

Ar trebui sa imi multumiti pentru asta la fel cum ar trebui sa imi multumiti si pentru ca publicand articolul `Goana tortelor` v-am oferit ocazia sa il cititi, apoi l-ati putut cunoaste pe scriitorul Ilderim Rebreanu ca acum sa primiti si o invitatie la lansarea cartii domniei sale care va avea loc in data de 26.10.2011 la Bistrita Nasaud, in cadrul Festivalului Rebreanu.



Dar spuneti-ne mai bine cum e cu santajul ...
sau pe aia cu: `i-ai domnule banii, da-l in judecata`...


 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-10-14 02:02:50
         
 
  Ce mizerie. IGP ma acuza pe mine! Omul asta este in stare de orice. Dupa ce l-am invatat cum este cu proprietatea intelectuala, cu opera si articolul de presa. Dupa ce l-am trimis la domnul Ilderim Rebreanu!

L-am last in plata domnului insa vine el si-mi da lectii cum se scrie nivel la plural. Evident ca i-am replicat dar n-am uitat sa spun ca ca astept in continuare multumiri si scuze.

Cand am vazut ce replica a dat evident m-am dus la domnul Ilderim care a confirmat in scris exact cum a procedat domnul IGP. Adică eu l-am intrebat daca a acordat in vreun fel, cu titlu oneros ori grațioios dreptul de a prelua acel articol. Omul, onest, mi-a spus că nu. După ce i-m spus acestui domn IGP să meargă la deținătorul drepturilor, la cca. o săptămână după discuția mea s-a dus ca un mielușel și a cerut permisiunea, pe care a și primit-o. Cu aeastă ocazie a descoperit și manuscrisul romanului familiei Rebreanu (omul avea sponsor și căuta o editură mai avantajoasă (deci datorită mie domnule ai ajuns acolo!)Ei bine el știe că așa s-au desfășurat lucrurile și iată cum reacționează. Ca măsură de precautie, după ce mi-am recăpătat permisul m-am dus la domnul Rebreanu care a scris cu mâna domniei sale exact situația reală, însă m-a rugat să nu periclitez apariția cărții. Eu sunt un om de onoare și i-am dat asigurări că și în cazul în care, din nu știu ce motive, domnul IGP nu ar mai avea posibilitatea să tipăreacă acel roman îl voi ajuta eu. Mai mult i-am promis că voi merge la lansare dacă mă va invita.

Că acest domn insinuează, calomniază și escamotează adevărul este pentru mine o certitudine. Auzi "clientul lui", îi fur eu clienții eu care l-am găzduit aici și l-am învățat despre ce este vorba! Un asemenea tupeu este de neacceptat.

Auzi mizerie "a intervenit pe langa un client de-al meu insistand pentru rezilierea unui contract de editare, afirmand ca eu l-am santajat (pe dl Corbu)." Ca să te pretezi la așa ceva trebuie să fii complet lipsit de caracter. I-am explicat domnului Rebreanu că am nevoie de acea declarație pentru că IGP mă amenință, fapt pe care oricine îl poate constata pe topic. Și cum știam că după discuția cu mine IGP s-a dus și a luat acordul mă gândeam că poate fi în stare de orice. Cum, iată, se dovedește.

Această intervenție este pentru membrii site-lui.

De la IGP aștpt citația să văd cât pot să-i cer pentru denunț calomnios. Pentru că faptele sunt vizibile pe net, mie nu mi-e frică de ce am spus și argumentat ca să șterg textul și comentariile care reprezintă adevărul și realitatea. IGP a șters textul și comentariile. Însă sunt oameni care l-au salvat și mi l-au trimis și cred că vor depune mărturie în caz că va fi nevoie.

"insista sa va fure clientii" asta da calomnie!

Că minte cum respiră, am demonstrat-o mai jos. Calomnie ar fi dacă nu ar fi adevărat.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-10-13 18:24:54
         
 
  Doamna Adriana Giurca,
faptele sunt simple: nu eu am aruncat cu piatra!

Eu am cerut de mai multe ori stergerea postarilor care aduc atingere imaginii mele si a colaboratorilor mei, de asemenea am fost dispus, de mai multe ori, sa scuz si sa uit `exagerarile nefondate` (eufemism pentru `calomniile`) facute de domnul Corbu.

Din pacate sau din orgoliu, dumnealui a continuat sa ma calomnieze ba chiar a intervenit pe langa un client de-al meu insistand pentru rezilierea unui contract de editare, afirmand ca eu l-am santajat (pe dl Corbu).
Sper ca dl Corbu are documente, inregistrari si martori cu care sa demonstreze santajul.

Dumneavoastra, doamna Adriana Giurca, ce ati face daca cineva dupa ce v-a calomniat, insista sa va fure clientii pentru a va face sa va pierdeti locul de munca?
Ati medita la spusele lui Ludwing van Beethoven despre superioritatea prin bunatate, ati intoarce si obrazul celalat?

Sfatuiti-ma dvs, doamna Adriana Giurca, cum sa procedez, va rog...
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-10-13 15:00:54
         
 
  pardon, mie mi se par extrem de activ cenaclul(vizualizînd statisticile)doar că probabil activitatea e de la vesperal spre nocturn.
nu prea înțeleg însă ce se întîmplă în subsol, comentariile par desprinse dintr-un proces verbal, intenții, acuze, un ton nu prea literar și pacifist.

entre nous, cred că am gafat la butonașe, nu pot afla din Forum, Chat(e cumva un club exclusivist)scriind niște comentarii(o duzină)dacă sunt pertinente, acceptate sau pur și simplu nu vor fi înregistrate.
 
Postat de catre Bernadette Ventra la data de 2011-10-12 13:55:28
         
 
  Domnule Ion Gabriel Pusca,

marturisesc ca, fiindu-mi imposibil sa cunosc adevarul din spatele cuvintelor si fiind, din principiu, precauta in ceea ce priveste verdictele si pentru ca ma pot situa exact la polul opus ideii de justitie mot-a-mot pentru ca stiu ca am acest defect de a incerca sa pun deseori interesul general mai presus de cel particular si imi repugna la fel de mult procesele pe site-uri literare ca si executiile publice, va rog doar sa meditati la cuvintele unui geniu:



" Nu recunosc alt semn al superiorității decât bunătatea."
Ludwing van Beethoven

Apoi sa va ganditi daca acela care arunca piatra e fara de pacate.

Nu intru pe fond.

 
Postat de catre . Fiinta la data de 2011-10-12 13:02:55
         
 
  Domnule Recheșan,

Nimeni nu este indezirabil aici dacă scrie și comentează literatură. Mai precis ecoliteratură.

Obstinația cu care în fiecare com aduceți în discuție un membru al site-ului mi se pare de neînțeles. Stau și mă întreb: oare calitatea textelor domniei voastre să nu poate fi pusă în valoare decât prin raportare la un user?

Ostentativ ați încălcat regulamentul și m-ați obligat să vă reduc nivelul. Mai departe vă asigur că nu vă vor fi validate decât texte și comentarii ecoliterare.

PS. Nu mai faceți loby. Chiar domnia voastră mi-ați demonstrat incompatibilitatea, ca editor, a distinsului coleg, pentru care pledați acum. Dacă nu din ipocrizie, de ce o faceți?

V-am mai spus și repet și este valabil pentru toată lumea: am pus punct la ce a fost. Nu am timp și nu doresc să fac anchete. Cine și pe cine a jignit, cine a jignit primul, cine a jignit mai apăsat, cine a jignit ecoliterar, etc.

De asemena nu voi tolera continuarea pe Europeea a unor conflicte dintre membri avute în alte spații. Mai mult ori mai puțin literare.

Cine se consideră în incompatibilitate ideologică ori valorică sau funcțională cu site-ul Europeea nu are decât să nu mai publice aici.

Eu nu pot citi tot ce se scrie aici. Citesc însă ce validez/invalidez. Dacă observați încălcarea regulamentului ori dacă sunteți lezați prin încălcarea regulamentului nu răspundeți cu aceeași monedă. Sesizați-mă.

Presupun că observați că atmosfera de pe site s-a schimbat. Și sunt dispus să fac toate eforturile și să iau toate măsurile legale pentru a o menține.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-10-08 12:59:46
         
 
  RASPUNSUL DVS este penibil dle Corbu.
„Am documentul olograf de la un om de mare valoare pe care încercați să-l implicați și să-l murdăriți. „
Eu incerc sa il implic si sa il murdaresc?

Din cate stiu dumneavoastra dle Corbu, i-ati cerut dlui Rebreanu sa vina sa depuna marturie in favoarea dvs intr-un eventual proces.
Eu nu am disutat cu dl Rebreanu decat probleme de editura.
Si tot dumneavoastra i-ati cerut sa renunte la Editura ZIP si ati propus sa SOATETI DVS ROMANUL failiei Rebreanu. Aestea sunt faptele domnule Corbu.

Asa ca nu mai veniti cu discutii colaterale.

Materialul la care se faceți referire este scos la imprimanta, alaturi de fotografia si adresa paginii si se afla la dosar. Asa a nu va mai faceti probleme despre asta.



 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-10-08 02:05:40
         
 
  Domnule IGP,

domnia voastră cred că respirați ceva mai greu în raport cu ușurința cu care mințiți. V-ați șters textul însă el a fost salvat*. Și sunt sigur că membrii Europeea, la nevoie, vor depune mărturie.

iată ce spuneți:

"Revista ZIP
Text postat de Ion Gabriel Pusca
Astăzi, 31 Martie, 2011, de ziua poetului Nichita Stănescu, am scos de la tipar Revista ZIP, Anul IV, Nr. 1(13), revistă trimestrială de cultură, informație și atitudine."

Iată ce scrieți mai jos:

"Dle Corbu! Eu nu am spus niciodata cand si unde am tiparit revista,"

Mai este ceva de dovedit?

* Sunt useri care îl au salvat.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-10-07 22:11:38
         
 
  Dumneavoastră domnule nu aveți proprietatea termenilor și simțul ridicolului.

V-ați dus la domnul Ilderim Rebreanu după ce ați realizat gravitatea gestului pe care l-ați făcut și după ce eu am insistat să o faceți. Inițial ați dat-o cu "informație de presă" și cu "articol care nu este operă literară". Am documentul olograf de la un om de mare valoare pe care încercați să-l implicați și să-l murdăriți. Urât domnule IGP. Foarte urât.

Restul? Dumneavoastră sunteți în stare de orice.

Auzi "pregătesc impreună cu editorialistul Mihai Eminescu"

Se răsucește marele poet în mormânt domnule de o așa mare enormitate. Mata pregătești cu editorialistul Mihai Eminescu!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-10-07 21:20:51
         
 
  Domnule CORBU cititi, va rog, cu atentie!

„Iar deturnați fondul problemei. Nu are relevanță când unde și dacă ați tipărit "revista"Toată discuția a avut loc pe baza a ceea ce ați postat dumneavoastră în Europeea. Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-10-07 10:27:15„

GRESIT, Dle Corbu! Eu nu am spus niciodata cand si unde am tiparit revista, am spus ca atuul de care tot zic il aveam si il mai am pe masa mea de lucru inainte ca revista sa apara pe suport de hartie sau ca dvs sa auziti despre ea .


Doar dvs derturnati fondul problemei care pleaca de la

ACTUL I - DOVADA :
CORBU : „Domnule Pușcă,
Am răsfoit doar revista. Succes și felicitări.
Se impune totuși o observație: este excesiv gestul colaboratorului revistei, Liviu Rebreanu, de a seman "Liviu Rebreanu" chiar dacă așa se numește în buletin! Nu se face așa ceva. Liviu Rebreanu este un monument al literaturii române!„ Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-04-03 23:02:54 „

Pusca „Aș vrea să cred că dvs. ca un fin observator, atunci când o să aveți timpul necesar să citiți revista, o să înțelegeți că onorantul meu colaborator, dl. Liviu Rebreanu, are tot dreptul să semneze ”Liviu Rebreanu„ (...) Desigur, pentru a certifica autenticitatea demersului nostru puteți consulta și nota de la finalul articolului(pag. 3). „

Corbu: Nu are! Gestul său este o blasfemie la adresa unui mare scriitor. Mai întrebați și pe alții!
Pusca: Cât privește afirmația dvs. vă recomand, respectuos, încă o dată, să consultați nota de la finalul articolului, adica în pagina 3.

CORBU: Domnule coleg, Poate să scrie și să semneze la fisc, la starea civilă, în afaceri, etc "Liviu Rebreanu" În literatură nu. Pentru că există un Liviu Rebreanu! Care evident, nu are nevoie de susținerea argumentată sau nu a nimănui

Pusca: Domnule Cristescu, cheia acestei discuții, se află, cum am mai subliniat de două ori, în finalul articolului (pagina 3). Vă urez lectură plăcută

Pe finalul actului 1 intra si exintescu sa sustina teoria corbiana: „Rebreanu n-are voie sa semneze: Rebreanu„. Cortina.

ACTUL II - recheșanisme

dl CORBU, da telefon, după metoda rechesan, dlui Ilderim Rebreanu si il instiga sa ma dea in judecata si sa imi ia banii (retineti aceasta idee).
Omul, cu bun simt, spune ca nu poate face asa ceva din anumite motive!

Apoi, dl CORBU , bun bazat pe convorbirea telefonica, nu mai acorda atentie repetatelor afirmatii prin care eu sustin ca am un atuu mare, imbatabil si insista cu afirmatii calomnioase.
Intamplator sau nu pe baza afirmatiilor calomnioase facute de dl CORBU mai ataca pe extreme, fara a cunoaste fondul problemei, alte 5-6 persoane. Numele lor si ce au spus nu conteaza decat ca o circumstanta agravanta pentru fapta incriminata
Se solicita in mai multe randuri stergerea aticolul calomnios – lucru pe care nu se intampla ba chiar dl CORBU se arata disponibil pentru a primi o citatie.

ACTUL III - En garde, souris!

Eu am spus ca fiecare pasare pe limba ei piere. ȘI Pentru ca nu imi place sa atac pe la spate, l- am atentionat dl CORBU si i-am dat cateva hinturi . Mai mult de atat nimeni nu ar face. Nic măcar eu!

Epilog
Hartie deschisa cu martori și documente olografe

Dle Corbu, Mai tineti minte ideea pe care v-am sugerat sa o retineti?
Ei bine, hartia pe care ati cerut-o de la Ilderim Rebreanu, ieri seara (06.10. 2011) nu are niciun fel de valoare !

Iar minciuna ca

eu VA SANTAJEZ (???)

coroborata cu cererea
facuta catre dl Rebreanu de a renunta la colaborarea cu Editura ZIP in favoarea unei edituri propuse de dvs

spun multe despre metodele de lucru si despre credibilitatea omului Corbu Ion

(hint: credibilitatea dlui Corbu Ion = Europeea și credibilitatea ei).

Domnule Corbu, poate ca nu veti publica acest raspuns sau, poate, veti repeta povestea comentariului publicat in 2011-10-05 01:36:28, republicat in 2011-10-05 23:11:36 si aprobat aseara 06. 10. 2011.

Nu conteaza, important este sa il cititi si sa intelegeti, sa constientizati MACAR ACUM postura jenanta, dezonoranta in care va aflati dupa ce ati obtinut o hartie care

contine un mare neadevar,

si anume ca la recomandarea dvs (probabil aceea cu „dă-l domnule in judecata, ia-i banii„)

mi s-a acordat dreptul sa public articolul Goana tortelor.

Am demonstrat mai sus ca habar nu aveati in momentul postarii linkului spre Revista ZIP ca Liviu Rebreanu a scris un articol intitulat Goana tortelor.

Va dati seama ca voi rade multa vreme pe baza aceastei boroboațe apocaliptice.
Sper ca nu va inchipuiti ca dl Ilderim Rebreanu va veni sa sustina calomniile dvs indreptate impotriva editorului sau. Sper ca nu sunteti atat de naiv!
Domnule CORBU, eu ma distrez copios, si pregătesc impreună u editorialistul Mihai Eminescu
(hint: vol VII, Opere, pag 278-284,Ed Academiei RSR, 1977) un alt numar al Revistei ZIP in care anuntam si lansarea „Romanului familiei Rebreanu„ in data de 26 noiembrie 2011 la Festivalul de teatru si literatura de la Bistrita, dvs cum o mai duceti? Nu ne dati o mana de ajutor cu editura?

Va urez sanatate... si inima puternica.



 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-10-07 17:52:45
         
 
  recheșan, scuză-mă dacă greșesc, numai un bolnav poate urî cu atîta înverșunare...

a, că mă discreditezi, calomniezi, pe unde poți? că-mi spui "loază" chiar aici, dedesubt? m-am obișnuit.

dar cu faptul că mă urăști în halul ăsta, încă nu.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-10-07 17:22:42
         
 
  Domnule Corbu,

Nu aș fi intervvenit dacă după invocarea unui moment zero în care proclamați amnistia totală, n-aș fi fost constat ironizat și atacat aici...cu aluzii mărunte ca cea din commul adresat lui Pușcă (în care aluzia, întrebați-l pe scatologul curajos, e la mine)sau în atacurile imunde la persoană:"recheșan, bătrîne, cu părere de rău ți-o repet, ești bolnav de-a binelea"
Sau poate ultima afirmație e doar o formă de salut prietenesc nu un imund atac la persoană.
Czu ce vă șantajez eu, domle apropritar? Cu faptul că am spsu că nu voi mai posta aici decît dacă realmente spațiul va fi unul literar, lipsit de "personalități" de genul r.ș., a.f. sau alte loaze cu nume de clonă ecsintențială?! Păi asta e o opțiune sănătoasă, nu șantaj...ce v-am cerut eu în numele așa-zisei delațiuni? Vă reamintesc e și-n editorial: să nu-l demiteți pe duplicitar, asta vă ceream!
Daă însă veți contiuna să admiteți atacuri precum cel recent, spiritul europeeic va deveni similar cu bălăcăreala gratuită, imundă și tembelă, un adevărat etalon de dublu standard și duplicitate literară(sau mai curînd scato-literară)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-10-07 17:00:22
         
 
  Domnule Recheșan,

Atunci când ați sesizat incompatibilitatea statutului de editor a domnului Ștefănescu Radu cu aceea de postator de texte vulgare v-am lăudat și v-am mulțumit. Pentru că era în joc Europeea și credibilitatea ei.

Acum nu vă mai înțeleg. Europeea nu are ca rol, misiune ori preocupare credibilitatea membrilor săi. Fiecare și-o structurează ori destructurează după propria opțiune, putință, dorință, aptitudini, talent, inteligență, intenție de a se prezenta public, etc. Evident într-o polemică în care distinsul nostru coleg va susține ecoliteratura și demersul ecoliterar afirmațiile sale pot fi reținute ori nu pot fi luate ca beneficiu de inventar ori pot constitui adevărate argumente. După caz.

Însă, atâta timp cât respectă regulamentul Europeii poate publica aici iar gestul domniei voastre într-adevăr, de data aceasta nu mai are componenta etcă pe care a avut-o prima intervenție. A, dacă îmi veți sesiza și alți editori duplicitari, după ce mă voi convinge și dacă va fi demonstrată această duplicitate voi renunța fără să clipesc la serviciile lor.

În rest formulări de tipul "la apelurile dumneavoastră calpe de salubrizare." nu au acoperire. Userii atașați ideii de ecoliteratură au reacționat, în opinia mea corect, constructiv și implicant. Iar eu am ținut cont de argumentele pertinente aduse în discuție. Oricum, situația este mult schimbată pe Europeea.

"exeditorul de tristă și veșnică asiduitate scatologică r.ș. nu va opera opinia acestea (în paranteză fie spus, năravu' din fire n-are lecuire, fiindcă l-ați mazilit formal, acum versifică melancolic, abulic și coprofilic în "canal" Nu este treaba Europeii, a mea și, mă gândesc nici a dumneavoastră. Este major, își asumă textele și condiția, în paranteză fiind spus eu nu agreez și nu înțeleg o astfel de postură, poate că viziunea mea excesiv puritană să fie de vină, însă repet este treaba domniei sale și riscul domniei sale. Sper că vă veți opri cu astfel de informări la nivel europeic și nu veți împinge mai departe procedeul. Că mai știi, puteți și nu ar fi onorant puteți băga zâzanie în familie, în mediul social, etc.

În plus, domnule coleg, constat că nu vreți să punem punct și să o luăm de la capăt. De ce nu priviți situația empatic? Ia puneți-vă dumneavoastră în situația distinsului nostru coleg și vedeți cum ați reacționa la asemenea catergorisire "exeditorul de tristă și veșnică asiduitate scatologică" ,"versifică melancolic, abulic și coprofilic"! Ce faceți acum este încercarea de a produce scandal pe Europeea și de a menține vrajba. Evident, am mai spus-o, nu voi asista pasiv la această acțiune distructivă, i-aș zice dușmănoasă. Talentul dumneavoastră nu vă legitimează să procedați astfel aici.

"nici gînd să activez într-un spațiu în care respectivul, simte nevoia să mă porcăie constant, aici și aiurea; motiv pt care atelierul a devenit nevizitabil în pofida asigurărilor dumneavoastră ferme."

Am avut astfel de încercări de șantaj chiar și cu domnul Radu Ștefănescu. Nu am cedat și nu voi ceda NICIODATĂ, cu niciun risc la niciun fel de șantaj. Adică prezența ori absența cuiva aici să fiecondiționate de decizia mea de a admite ori a interzice prezența cuva pe site. Este exclusiv opțiunea personală a fiecărui membru. Eu am constatat că, de la aceel moment zero nu RȘ v-a atact ci, iată, în comentariile de mai jos, domnia voastră ați făcut-o la adresa lui. Ca atare, făcând-o asumat, ostentativ și cu premeditare intervenția mea repreintă ATENȚIONAREA publică a domniei voastre că ați încălcat regulamentul. Așadar, la următoarea primă încălcare a regulamentului veți avea nivel 10.

PS.
1. Nu am înțeles nimic din "Și fiindcă tot ați emanat o bîrfă fără acoperire..." Detaliați.

2. Mă credeți ori nu, am intart cu link-urile date de către domnia voastră în site-ul respectiv însă a apărut un mesaj cu "text vulgar etc. Evident că nu am intrat. Oare de ce credți că gestul colegului RȘ, repet în opinia mea condamnabil ecoliterar, de a publica texte vulgare este mai condamnabil decât gestul domniei voastre de a citi texte vulgare? De ce vă maculați retina și spiritul cu astfel de aberații?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-10-07 16:29:45
         
 
  recheșan, bătrîne, cu părere de rău ți-o repet, ești bolnav de-a binelea.

ai părăsit de 18 ori europeea, ce mai cauți aici, omule? crezi că interesează pe cineva din europeea, inclusiv pe d-l Corbu, ce poeme postez eu în roliteratura sau la gazeta de perete a asociației mele de locatari? sau că nu poți respira în europeea? o știm cu toții. du-te cu Dumnezeu, omule, și respiră unde vrei...

p.s. și nu mai sta lipit de calculator toată ziua, mai fă ceva mișcare.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-10-07 15:50:01
         
 
  PS

Și fiindcă tot ați emanat o bîrfă fără acoperire de a cărei adiere m-am simțit vizat(dacă erați interesat puteați verifica informația cu pricina și respectiva doamnă și ați fi constatat că e falsă)îmi permit și eu una, cu aspect scatologic evident:
http://www.roliteratura.ro/text/melancolia.html
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-10-07 15:02:03
         
 
  Mă alătur și eu gestului de protest al d-lui Kosta Vianu și vă cer să-mi scădeți nivelul.la zero dacă se poate. Așa, exemplar, că tot n-aveți ce face; de altfel intenționez să fiu foarte,extrem, ultra, mega-insensibil la apelurile dumneavoastră calpe de salubrizare. Pot să adaug, dacă cenzura va permite și ferventul dumneavoastră susținător exeditorul de tristă și veșnică asiduitate scatologică r.ș. nu va opera opinia acestea (în paranteză fie spus, năravu' din fire n-are lecuire, fiindcă l-ați mazilit formal, acum versifică melancolic, abulic și coprofilic în "canal":

http://www.roliteratura.ro/text/melancolia.html)

că nici gînd să activez într-un spațiu în care respectivul, simte nevoia să mă porcăie constant, aici și aiurea; motiv pt care atelierul a devenit nevizitabil în pofida asigurărilor dumneavoastră ferme.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-10-07 14:59:28
         
 
  și mai e ceva, nene Pușcă. uite, eu sunt un tip, așa, mai fără carte, recunosc. nu știam ce vasăzică "publicistică" și am căutat pe google, care, de cum m-a zărit, țup! la DEX m-a dus:


PUBLICÍSTICĂ f. 1) Literatură care tratează probleme actuale ale vieții social-politice și culturale, reprezentată prin publicații periodice (ziare și reviste). 2) Totalitate a publicațiilor periodice. 3) Ocupație a publicistului; gazetărie; ziaristică; jurnalistică. / Sursa: NODEX | Adăugată de siveco | Greșeală de tipar | Permalink


în cazul ăsta, mă gîndesc eu, un editorial din 1932, de fapt un mic eseu - l-am citit - o face parte din specia literară numită "publicistică" sau nu?

sau o fi "informație de presă" gen rubrica meteo, sau rezultatele etapei 8 din liga lui Mitică?

e drept, Rebreanu nu ne furnizează acolo nicio informație despre Oana Zăvoranu, și nici nu ne spune dacă s-au încheiat arăturile de toamnă, dar parcă poți să știi.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-10-07 13:26:33
         
 
  onorabile nea Pușcă, în polemica asta, știi de ce-l cred eu pe d-l Corbu și pe matale nu?

paranteză - v-aș putea crede pe amîndoi, dar aș cădea în paradoxul lui epimenide (ăla cu toți cretanii sunt mincinoși)

bun. hai să-ți zic de ce.

1. cînd sunt prinse la înghesuială, caracterele microscopice dispar - în general mimînd indignarea. a se vedea cazul distinsului meu fost coleg și bun amic, al cărui nume nu-l mai pomenesc aici, că mi se blochează tastatura.

or, matale ți-ai șters textul (din nefericire, eu, ca mare amator de scandaluri, cred că l-am salvat pe undeva)

2. d-l Corbu are 48 de păcate (cu ăsta că te îngăduie încă aici, 49) dar pe ăla cu minciuna, nu. l-am verificat îndelung, cu tehnica operativă. detalii la Peia.

3. faptul că-l ameninți cu justiția. și știi de ce? dacă aveai de gînd s-o faci, o făceai și gata, fără zarvă. așa, evident, e doar un bluf, un joc de glezne, menit să-ți dreagă un pic atomul ăla de reputație care ți-a rămas.

paranteză. în plus, mai e ceva care ține de etică. gazda care te-a lăsat atîta amar de vreme să intri încălțat în sufragerie, și cînd, în fine, te-ai decis să te sui cu cizmele-n pat, te-a tras un pic de atenție, crezi că e frumos s-o ameninți cu avocații tribunalului de la Haga? eu zic că nu.

asta e declarația pe care o dau, susțin și semnez...


 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-10-07 12:38:50
         
 
  Domnule Pușcă,

Iar deturnați fondul problemei. Nu are relevanță când unde și dacă ați tipărit "revista"

Toată discuția a avut loc pe baza a ceea ce ați postat dumneavoastră în Europeea. Cu toate că v-ați șters textul, în cea mai mare parte firul discuției există în celelate topicuri.

Esențial este că în prima faza ați spus că este vorba de "informație de presă" și că nu necesită drepturi de autor.

Apoi că este articol care nu este "operă publicistică" și care de asemenea nu necesită drepturi de autor.

Când v-am explicat despre ce este vorba și când ați înțeles gravitatea situației, v-ați dus ca un mielușel și ați cerut acordul pentru a prelua acel articol. Adică v-ați dus după ce eu am vorbit cu deținătorul legal al drepturilor de autor și după ce a avut loc discuția de pe Europeea. Faptul că, în sfârșit v-ați dus și ați intrat în legalitate, este în regulă. Însă la data când ați postat textul pe Europeea nu erați în legalitate. Și este deranjant să continuați să mințiți și să deturnați atenția de la fondul problemei. Cu martori și documente olografe, pentru mine este floare la ureche să demonstrez aceste aspecte. Dar tupeul domniei voastre întrece orice limită. Ați fost prins cu mâța în sac și din acuzat vreți să deveniți acuzator! Așa credeți că vă apărați "onoarea"? Puteați, cavalerește, să spuneți da, am greșit, am înțeles despre ce este vorba și am intrat în legalitate. Așa ar fi procedat un om de onoare.

Cât privește calomniile recitiți și vedeți cine pe cine a calomniat.

În rest aștept citația. Să văd ce și cât să vă pretind pentru denunț calomnios. Și la ce v-ați mai pretat. Eu vă lăsasem în plata domnului. Fapul că, într-un târziu, mi-ați urmat sfatul și v-ați dus la domnul Ilderim Rebreanu și i-ați solicitat acordul a fost suficient. Pentru că pe mine mă interesa îndreptarea și nu distrugerea domniei voastre. Totodată, cum v-am mai spus, am tratat problematica și ca un studiu de caz. Ca să înțelegeți, în primul rând dumneavoastră ce este aceea o informație de presă, că un articol publicistic este o operă, protejată de Convenția de la Berna și de Legea română în materie. Și că preluarea și publicarea oricărei opere fără acordul deținătorilor drepturilor de autor reprezintă o încălcare a legii. În al doilea rând să înțeleagă și alți membri ai site-ului aceste aspecte și apoi mai tinerii membri care evoluează pe site. Și bineînțeles să înțeleagă și să respecte munca și drepturile autorilor.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-10-07 10:27:15
         
 
  Dle Corbu, apreciez in continuare dorinta dvs de a ieși deasupra, ca untdelemnul, dar, iata, unde gresiti si, desigur, veti plati pentru aceasta (nu o spun eu ci avocatul care se ocupa de instrumentarea cazului):

1. eram in legalitate in momentul tipăririi revistei, și am documente in acest sens
2. ati facut afirmatii calomnioase despre mine si despre Revista ZIP
3. eu nu vă ameninț, stimate dle Corbu, doar v-am atras atentia sa va pregatiti documente care sa va sprijine afirmatiile de genul:

a) „Domnul Ion Gabriel Pușcă a preluat, fără drept, un articol al scriitorului Liviu Rebreanu,„

b) „Domnul Ion Gabriel Pușcă a preluat (...) fără acordul deținătorului drepturilor de autor ale celebrului scriitor.„ / „Am vorbit personal cu detinătorul legal al drepturilor de autor. Nu aveți niciun acord.„
sper ca aveti documente are sa demonstreze cine era detinatorul drepturilor de autor la data aparitiei revistei

c) „Investigând am descoperit ceva mult mai grav și anume incidența penală.„

d) „Este de presupus că procedează la fel și în cazul altor opere.„

e) „În continuare domnul Pușcă MINTE efectiv și aceasta îl descalifică.„

f) „De aceea domnul Pușcă și-a pirdut credibilitatea iar membrii serioși ai Europeii vor evita pe viitor "colaborarea" cu acest domn.„

V-am prezentat doar câteva dintre afirmatiile calomnioase pe care le-ati facut la adresa mea. La ele se mai adauga afirmatiile a inca 5-6 stimati colegi de sit care au fost influentati de calomniile dvs. Adica fapta dvs -care este incriminata de C.Civ.- a prejudiciat demnitatea, onoarea și a adus atingere dreptului la propria imagine.

Asa ca stimate dle Corbu, eu nu va amenint, doar va pun in garda. Stiti cum se spune:
ai grija ce iti doresti! s-ar putea sa se intâmple.

„Aștept citația.
Aveți și vreo Constituție la îndemână? Citiți articolul 30.
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-04-10 11:25:56 „


Sanatate.


 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-10-07 09:08:21
         
 
  Domnule Ion Gabriel Pusca, după ce v-am demontat bălmăjeala cu "informația de presă" și după ce v-am inițiat în problemele de protecție a operelor literare, ați intrat într-adevăr în legalitate. Adică, v-ați dus la domnul Rebreanu care v-a acordat cu titlu grațios permisiunea să preluați acel articol.

Încă mai aștept să vă prezentați scuze și să-mi mulțumiți pentru cursul gratuit pe care vi l-am ținut. Ar fi singura șansă de a mai repra din "onoarea" pe care singur v-ați făcut-o ferfeniță. Știți bine că v-ați dus la deținătorul drepturilor de proprietate privind opera scriitorului Liviu Rebreanu după ce eu v-am cerut să intrați în legalitate și după ce eu avusesem confirmarea că ați preluat fără a avea dreptul, acel articol.

Acum mă amenițați? Cât tupeu puteți să aveți domnule? Repet prezentați-vă scuze și mulțumiți-mi. Este singura dumneavoastră șansă înainte de a vă acoperi cu tot ridicolul unui om lipsit de orice urmă de onoare.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-10-07 00:14:28
         
 
  Pentru cei care nu au înțeles, nu știu ori nu vor să știe: aici este un spațiu în care se pot publica și comenta "toate tipurile de „creatii” ale spiritului uman care în mod curent pot fi desemnate prin cuvântul “LITERATURA” dintre care enumeram exemplificativ: poezie, schite, nuvele, roman, recenzii, comentarii, eseuri, exegeze, articole, critica literara, reportaje, însemnari, jurnal, polemici, etc. Forma de prezentare, grafica, modalitatea de expresie etc. sunt si ramân la latitudinea creatorilor. Acestea vor fi denumite cu un cuvânt generic drept “texte” Opiniile, parerile, evaluarile etc. ale textelor existente vor fi denumite pe scurt “comentarii”[1]"

Unii, care probabil nu au ce face ori din motive care îmi scapă ori, în ultimă instanță, din motive care țin de o anumită patologie comportamentală, eludează aspectele prezentate în paragraful de mai sus cu privire la ce se poate publica și comenta în acest spațiu și încearcă să-l transforme într-un spațiu de hărțuire, de răfuială personală, de adresare de injurii, de tot felul de întrebări și multe altele, care nu au legătură cu textele ori comentariile pe texte. Ca atare rog editorii să invalideze tot ce nu are legătură cu aspectele legate de creații ale spiritului uman și care nu se pot încadra în categoria de texte ori comentarii. O fac și o voi face în continuare și eu. Userilor care au nivel care le permite să posteze direct și care vor mai încălca regulamentul li se va reduce nivelul astfel încât textele și comentariile lor vor fi validate/invalidate de către un editor. Userilor care nu au nivel care să le permită postarea direct doar atât le spun: adio validarea a altor tipuri de postări în afara textelor și comentariilor pe texte. Găsiți-vă alte site-uri.



[1] Extras din regulamentul pe care oricine și-a făcut cont aici l-a acceptat.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-10-06 06:08:55
         
 
  dle CORBU,

„1. Nu-mi plac oamenii care nu au simțul înțelegerii și recunoașterii erorii. Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-10-04 18:12:33 „

putem lesne intelege că aveți mari probleme dimineața la bărbierit, când trebuie să vă priviți in oglindă popria imagine.

„Îmi plac oamenii fermi și corecți chiar și când greșesc. Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-10-04 18:12:33 „


Dacă afrmația de mai sus ar avea vreo corespondență in real, ați fi avut curajul sa vă recunoasteti „eroarea„ de a nu fi stiut că articolul „Goana tortelor„ este scris de Liviu Rebreanu și atunci poate v-as fi spus cateva amănunte despre situație (procesele copyro, suspendarea copyro si inca doua lucruri dovedite cu date, semnaturi si nr de inregistrare anterioare datei aparitiei revistei, pe care le veti primi si dvs, curand ).

Dar dvs ca un bun „cetatean„ dle CORBU ati dat telefon sa-l informati pe dl Ilderim si sa-l intrebati „de ce nu îmi ia banii„ apoi ati scris un articol calomnios la adresa mea.

Domnule Corbu, tin sa vă multumesc că nu ați sters articolul calomnios, semnat de dvs, „Practica incorecta„ . Imi este de mare ajutor ca si comentariile defaimatoare facute la adresa mea de cativa membri ai sitului.

„Și știți bine care este adevărul.
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-10-04 18:12:33 „

Eu il știu si il veți recunoaște și dvs, dacă nu din onoare –a observat acestlucru- , obligat de lege. Va sugerez cu amicitie sa aveți dovezi solide care sa probeze afirmațiile facute la adresa mea intrucât eu am dovezi clare că spusele dvs sunt calomnii.
Si daca atunci cand va scriam:
„Domnule Corbu,
încă mai aștept retractarea afirmațiilor din acest text calomniator și scuzele dvs pentru atingerea nejustificată a imaginii unei publicații culturale. Sunt convis că onoarea dvs este mai presus decât orgoliul.
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-04-12 21:36:02 „

eram dispus sa va trec cu vederea calomniile acum mi-ati confirmat a nu am gresit cand am deschis actiunea civila pentru pretentii si reparare(daune-morale).

Știți cum e fiecare pasare pe limba ei piere.

Sa ne vedem sanatosi.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-10-05 23:11:36
         
 
  Si, da, asa este, sunteti un adevarat sumum de exceptii. fiti fericit, nu va voi mai deranja, site-ul a devenit o kestie de care ar fi trebuit sa ma dezic de multa vreme.  
Postat de catre sters sters la data de 2011-10-05 16:33:05
         
 
  replica dumneavoastra cum ca eu n-as fi instantza de administrare a nu-stiu-ce seamana ingrijorator de tare cu raspunsurile vasilicii ilie, cea de trista aducere aminte. Sunt, credeti-ma, consternat.  
Postat de catre sters sters la data de 2011-10-05 16:12:59
         
 
  in acest sens, un argument, tot ludic, ar putea fi bancul cu oamenii care merg la doctor pentru ca aveau vise care ii oboseau peste masura. N-o sa va mai incarc insa mintea si cu asemenea insanitati. fiti fericit!  
Postat de catre sters sters la data de 2011-10-05 16:10:31
         
 
  nici in cazul citat, acela cu culesul, sensul nu este si nu poate fi acela. sa mai culeaga barbatii(cum au mai cules), da, dar in a doua formulare, acel "si", insist, are EXACT rolul de a delimita si exclude. in acest gen de formulare. credeti-ma pe cuvant sau mai intrebati, aceasta nu este o suficientza, este un adevar semantic. faptul ca va consider mason(nu ati produs nici macar o singura afirmatie in sensul ca n-as avea dreptate) n-ar trebui sa va determine sa nu acceptati un simplu fapt de limba. in ce masura a afirma despre cineva ca este mason ar fi o insanitate, este alta discutie, dar nici de data aceasta nu cred ca are vreo importanta pentru dvs. s-auzim de scaderea nivelului!  
Postat de catre sters sters la data de 2011-10-05 16:08:57
         
 
  "Evaluez care să fie perioada de inactivitate care să conducă la reducerea nivelelor. Mă gândesc la două săptămâni. Aștept și alte propuneri ori idei. " Emanuel Cristescu

Maestre, cer acum un sfat
Cu gândul numai la urmări,
Când v-apucați de numărat
Veți ține cont de... repostări?


 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2011-10-05 13:09:20
         
 
  Câtă suficiență. Și cât venin. Pentru o remarcă ludică!

Formularea,așa cum a fost făcută, distinse domn, are o doză de ambiguitate și remarca mea ludică acest aspect a vrut să-l scoată în evidență. De altfel tonul glumeț continuă "Niciun bărbat nu va percepe aceasta ca o sarcină." Adică nu o va percepe drept o corvoadă! Dacă ați înțeles ce am vrut să sugerez, ecoliterar vorbind.

"Eu propun sa mai nasca si barbatii, ce naiba..." Sigur prin datumul genetic bărbații nu nasc. Și prima idee este aceasta. Până acum au născut numai femeile. Ia să nască și bărbații.Cu un conotativ "să vadă și ei cum este"

Însă dacă este să vorbim de finețuri lingvistice construcția în care intervine adverbul "mai" poate induce, cum am subliniat și în comentariu, ideea că acțiunea denotată de verb s-a mai petrecut. Numai faptul că știm că bărbații nu nasc exclude această interpretare care, evident ar duce la un paradox fiziologic. Însă dacă nu am avea acest paradox, fără nicio problemă, am putea interpreta așa cum am spus. Ca în exemplul următor. Eu propun să mai culeagă și bărbații, ce naiba. Nemaifiind vorba de un paradox, ca în cazul nașterii, se poate înțelege că bărbații au cules dar că a venit timpul să mai culeagă și ei nu numai femeile, de exemplu.

Însă, distinse domn, nu adevărul propoziție a fost vizat în comentariul meu ci speculația ludică. Pentru că nu sunt și nu vreau să fiu un încrâncenat și un morocănos. Iar Sabina, sunt sigur, are simțul umorului. De fapt și remarca ei tot umoristică s-a vrut.

PS. Fiți mai prudent în afirmații "Nu, de data asta nu aveti dreptate." De când sunteți ori vă considerați instanță de administrare a dreptății? Fie și gramaticale! "Celor care nu inteleg fina diferentza nu am ce le face" Ce vă face să credeți că nu o înțeleg? Și de când sunteți domnia voastră o mama Dolores să le faceți ceva celor care nu înțeleg? "pretentia dvs absurda ca ati inteles exact." Păreți un "absurdometru" în acțiune. Să nu exagerăm distinse domn. Pentru insanitatea trecută, pentru care nu v-ați prezentat scuze, până nu o veți face, îmi propusesem să vă ignor. Chiar și când ați mai produs o alta în care ați făcut trimitere la nu știu ce organizație secretă. Considerați răspunsul de astăzi ca o excepție.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-10-05 09:55:45
         
 
  excluziva, scuze. Alta diferenta! exclusiv are sensul de "numai acela" iar excluziv are sensul "care exclude".  
Postat de catre sters sters la data de 2011-10-05 09:06:09
         
 
  Nu, de data asta nu aveti dreptate. Expresia "Eu propun sa mai nasca si barbatii, ce naiba..."
nu contine in ea nicidecum ideea ca procesul s-ar fi mai petrecut anterior. Ba, chiar dimpotriva! Acel "si" este toata cheia afacerii!
Daca doriti, analizam cele doua formulari posibile: eu propun sa mai nasca barbatii, expresie care, intr-adevar, are sensul exprimat in comentariul dumneavoastra. In cazul celelalt insa, se manifesta valoarea exclusiva a particulei "si", utilizata de regula pentru a uni, dar in cazul formularii Sabinei este cu sens de excludere, in sensul ca aceia, care pana acum nu... sa mai faca si ei. Celor care nu inteleg fina diferentza nu am ce le face, lor limba romana le serveste pentru altceva, probabil. In materie de semantica si semasiologie e destul de dificil de distins, distinse domn. A propos, ma inscriu cu aceasta ocazie pe lista celor carora doriti sa le produceti scaderea nivelului pentru inactivitate. Interventia prezenta poate fi considerata o exceptie, m-a enervat pretentia dvs absurda ca ati inteles exact. De fapt, ati inteles exact pe dos.
 
Postat de catre sters sters la data de 2011-10-05 08:49:54
         
 
 
dle CORBU,
„1. Nu-mi plac oamenii care nu au simțul înțelegerii și recunoașterii erorii. Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-10-04 18:12:33 „

putem lesne intelege că aveți mari probleme dimineața la bărbierit, când trebuie să vă priviți in oglindă popria imagine.

„Îmi plac oamenii fermi și corecți chiar și când greșesc. Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-10-04 18:12:33 „


Dacă afrmația de mai sus ar avea vreo corespondență in real, ați fi avut curajul sa vă recunoasteti „eroarea„ de a nu fi stiut că articolul „Goana tortelor„ este scris de Liviu Rebreanu și atunci poate v-as fi spus cateva amănunte despre situație (procesele copyro, suspendarea copyro si inca doua lucruri dovedite cu date, semnaturi si nr de inregistrare anterioare datei aparitiei revistei, pe care le veti primi si dvs, curand ).

Dar dvs ca un bun „cetatean„ dle CORBU ati dat telefon sa-l informati pe dl Ilderim si sa-l intrebati „de ce nu îmi ia banii„ apoi ati scris un articol calomnios la adresa mea.

Domnule Corbu, tin sa vă multumesc că nu ați sters articolul calomnios, semnat de dvs, „Practica incorecta„ . Imi este de mare ajutor ca si comentariile defaimatoare facute la adresa mea de cativa membri ai sitului.

„Și știți bine care este adevărul.
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-10-04 18:12:33 „

Eu il știu si il veți recunoaște și dvs, dacă nu din onoare –a observat acestlucru- , obligat de lege. Va sugerez cu amicitie sa aveți dovezi solide care sa probeze afirmațiile facute la adresa mea intrucât eu am dovezi clare că spusele dvs sunt calomnii.
Si daca atunci cand va scriam:
„Domnule Corbu,
încă mai aștept retractarea afirmațiilor din acest text calomniator și scuzele dvs pentru atingerea nejustificată a imaginii unei publicații culturale. Sunt convis că onoarea dvs este mai presus decât orgoliul.
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-04-12 21:36:02 „

eram dispus sa va trec cu vederea calomniile acum mi-ati confirmat a nu am gresit cand am deschis actiunea civila pentru pretentii si reparare(daune-morale).

Știți cum e fiecare pasare pe limba ei piere.

Sa ne vedem sanatosi.

 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-10-05 01:36:28
         
 
  Cred că, în esență, am răspuns tuturor. dacă nu am făcut-o, atenționați-mă.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-10-04 19:15:56
         
 
  Sabina Datcu,

"Eu propun sa mai nasca si barbatii, ce naiba..."
Formulată astfel, aserțiunea domniei voastre induce ideea că bărbații au născut deja! Și că ar trebui să mai nască! Așa să fie? Ori prin naștere înțelegem procesul în care vectorul anentropic antropogenetic participă la generarea noului și miraculosului eu? Că atunci, nu-i nicio problemă. Niciun bărbat nu va percepe aceasta ca o srcină. Ba dimpotrivă. Te aștept cu detalii.

PS. Mulțumesc pentru implicare și sprijin.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-10-04 19:15:10
         
 
  Nicolae Tudor,

O dată vede nașul neecoliterar fina! Am la activ această expetriență. Și nu o dată. De două ori.

Cu privire la regulament, îl voi reelabora.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-10-04 19:08:37
         
 
  Veronica Pavel

Am aceeași viziune. Însă se întâmplă să mai greșesc. Uneori furia, alteori opboseala și de ce să nu recunosc, enervarea. O fi tot furie sau o fi altceva.

PS. Cumoști o companioe care ar fi capabilă să construiască niște sfere, metalice sau din alte materiale, cu diametre peste doi meri, ideal ar fi vreo șase, care să poată fi amplasate în mare sau ocean și care să floteze, sus-jos, urmâmd evoluția valurilor? Pentru un proiect de cercetare.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-10-04 19:05:59
         
 
  Liviu S. Bordas,

Cred că am lămurit-o. Adriana a punctat corect. Userilor nu trebuie să li se reducă nivelul decât în situația că încalcă regulamentul. Așa că să nu-l mi implicăm și pe Mendeleev. Punct ochit punct lovit.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-10-04 19:01:29
         
 
  Radu,

"Sunt prea bătrân de joc să mă mai țiu,
Prea tânăr sunt, fără dorinți să fiu."G
Don Carlos ori Faust.Nu-mi amintesc. Și nu am nici timp să caut. C'est trop loin de l'ecole! cum ar zice un amic de-al meu de la Geneva.

Propunerile sunt bune. Mijloacele de a le pune în practică sunt informatice. Și nu cred că aș avea eficiența să învăț acum eu informatica. Îmi ajunge cât știu. Din păcate informaticienii sunt imprevizibili. Acum vreo lună bătusem palma cu unul. După o zi a ridicat prețul cu 50%. Și ca principiu și este inacceptabil. D'apoi ca valoare ]n sine. Știu, explicații se pot găsi mereu. Însă nu trage în pianist! face și el ce poate.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-10-04 18:58:29
         
 
  "în altele, nu prea. oamenii se mai îmbolnăvesc, se mai îndrăgostesc, femeile nasc, etc."

trebuie găsită o soluție. Acum nu am. Și sunt și pe fugă. La noua am oră.

Emanuel Cristescu

Eu propun sa mai nasca si barbatii, ce naiba...
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2011-10-04 18:55:13
         
 
  Liviu S. Bordaș,

Voluntar, involuntar, umor să fie.
Graba. Nu găsesc, nu găseam soluție pentru eventuala reducere ale nivelului acelora care se pot afla în situațiile enumerate. Nu o soluție situațiilor în sine! Taxare la obiect. Chapeu bas!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-10-04 18:48:26
         
 
  "în altele, nu prea. oamenii se mai îmbolnăvesc, se mai îndrăgostesc, femeile nasc, etc."

trebuie găsită o soluție. Acum nu am. Și sunt și pe fugă. La noua am oră.

Emanuel Cristescu

Eu propun sa mai nasca si barbatii, ce naiba...
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2011-10-04 18:48:21
         
 
  Adriana Giurca,

Corect. Îmi fac mea culpa. Un drept câștigat, este un drept câștigat. Conform teoriei, cutumelor și practicii. Numai în viziunea lui Boc nu este valabil.

Poate eram nervos. Poate nu am avut viziune. Subiectul meu era "că de ce să fie blocat un cont de editor de către cineva care nu mai activează". Și aici cred că am dreptate. Am greșit, când am extrapolat reducerea nuivelului și pentu useri. Într-adevăr, intru în contradicție cu libertatea absolută a fiecăruia dintre noi, cei care avem cont aici. Poate că un simplu e-mail, (voi discuta cu d-l Vlăduț, acest discret și neprețuit informatician care ne ajută, să vedem dacă este posibil) din timp în timp, ar fi suficient. Pentru că, da, libertatea este cel mai prețios dat al ființei umane.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-10-04 18:44:35
         
 
  Domnule Gh. Recheșan. Prezumpțios, insinuant și acuzator. Vă propusesem un punct. Mare cât o istorie. Să reconstruim. Dacă putem. Izoavre de reproșuri,animozități, conflicte și multe altele...cât cuprinde.

"Între tăcere și păcat
Ce-o să aleg, cireși sau lotuși,
O drama de-a muri de alb
Ori moartea, de-a învinge, totuși"

Ana Blandiana. (ciat din memorie, nu mai știu de unde și nu știu dacă este corect. Dar nu acestea contează. Ci fondul.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-10-04 18:35:00
         
 
  Am să încerc să abordez cronologic răspunsurile.

IGP.
1. Nu-mi plac oamenii care nu au simțul înțelegerii și recunoașterii erorii. Știți bine, distinse domn, la ce mă refer. De regulă îi ignor. Îmi plac oamenii fermi și corecți chiar și când greșesc. Nu este cazul domniei voastre.

2. Nu sunt ranchiunos și sunt dispus să înțeleg și să iert. Nimeni nu este perfect.

3. Fac o excepție și vă răspund. Nu știu dacă va fi ultima excepție. Ambele variante sunt corecte. Și "nivele" și "niveluri". Bănuiam, presimțeam, cum ar zice un celebru actor, că vor fi cârcotași, așa că, de aceea, am făcut trimitere către cele două variante. Dacă totuși aveți probleme beep și vă voi lumina.

PS. Ați preluat volumul cu privire la memorialistca distinsului urmaș al lui Liviu Rebreanu? Știți despre ce vorbesc. Nu-i așa? Am avut permisul suspendat în această vara. Acum l-am redobândit și, dacă timpul îmi va permite, îi voi face o vizită distinsului domn căruia, după ce amical v-am atenționat, i-ați cerut permisiunea să preluați acel articol. Nu mi-a plăcut, distinse domn, că ați încercat eludarea faptului. Și știți bine care este adevărul.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-10-04 18:12:33
         
 
  scuzati greselile.  
Postat de catre nicolae tudor la data de 2011-10-04 16:20:27
         
 
  solutia este "fereastra". La Mizil, un membru al "cenaclului din bar", editeaza o revista si organizeaza concursul "Agatha Grigorescu Bacovia" Anul acesta s-au strans in micul orasel mi multi poeti decat locuitori, iar la anul vor fi si mai multi.
de atatia ani puteam sa avem o revista de invidiat, eu ma oferisem cu galleu premiu (cand aveam). a fost concursul de versificatie, dar a esuat dinlipsa bunei organizari. mai inainte fusese altul de kaiku.
este o rautate sa credem ca doar violenta catorva useri a dus la parasiri in masa. violenta este o normalitate in libertate, ea trebuie acceptata ca o constanta. un organizator bun face calitate cu toti angajatii, nu se plange ca n-are nici unul talent.
Eu am pierdut un prieten din cauza europeei, am invitat aici un creator care se desprinsese de lianele mlastinii incepatorului, i-am zis sa-si incerce valoarea, sa vedem daca rezista pe europeea, locul unde un poet se lauda public ca i-a pus la punct pe cutare si cutare. si n-a rezistat, a disparut umilit, am aflat ulterior, findca s-a intamplat n perioada cand am fost absent 1 an de pe internet. probabil se astepta sa-i sar in ajutor, dar ce puteam sa-i fac, de-abia ma apar pe mine!
Dar Europeea are aici LEI europeici (nu spuneti ca are si javre), creatori care ar putea fi reprezentativi pentru spatiul literar romanesc daca ar canaliza energiile mai putin in dispute contradctorii, ci in scrieri artistice.
organizarea de concursuri pe teme, si tiparirea unei reviste poate aduce europeea in prin planul vietii literare.
pentru asta trebuie ca dl Corbu sa predea fraiele sitului unui om care lasa toate la o parte si se ocupa doar de asta. Gen CTA, Stefanescu. Iar primul lucru de organizare: reguli noi, dure, clare.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2011-10-04 16:18:01
         
 
  1. Adriana are dreptate.
2. Liviu are dreptate (mai ales acolo unde zice de tabelul lui Mendeleev, zis si tabelul periodic).
3. Radu Stefanescu are dreptate.

etc...:))))

D-le Cristescu, esista 2 modalitati de a obtine ceva, ambele cu un considerabil risc.
a) sanctiune
b) incurajare
Eu functionez la sectiunea "b" ..:))
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2011-10-04 14:39:53
         
 
  Dap :))

Cu un amendament: ceva mai zvelt :) Și cu capul mai puțin pătrat. Părerea mea. :)



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2011-10-04 13:27:48
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Liviu, vrei să zici că...

Photobucket
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-10-04 13:21:39
         
 
  :)))

Radu, un lucru e cert: dacă mă voi întoarce, o voi face înainte de a trece în lumea celor drepți!

Monstru sacru? E mult prea mult! Mai degrabă dinozaur :))))

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2011-10-04 13:06:57
         
 
  încă o chestie... sunt conturi emblematice, pe care nu le vei putea șterge niciodată, nici măcar după trecerea autorilor în lumea celor drepți, de ex. Liviu Bordaș, Gina Goia, Florin Rădulescu, CTA, și mulți alții care acum nu mai postează nimic, dar și-au cîștigat un statut special... ce faci cu monștrii tăi sacri? o țară fără istorie e una fără nume. dacă le lași nivelul, se vor întoarce, poate, cîndva. dar dacă nu, e sigur că n-o vor mai face în vecii vecilor, amin.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-10-04 12:56:36
         
 
  a, și mai e ceva. sunt conturi în care omul își manifestă clar opțiunea de a părăsi saitul, schimbîndu-și username-ul în chestii de genul "retras definitiv", "aaaxxx", etc. și astea trebuie șterse, chiar dacă au rămas comentarii.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-10-04 12:43:25
         
 
  de fapt, nu se poate face mai nimic. o comunitate care clamează libertatea de expresie, trebuie să privească cu aceeași îngăduință opțiunea tăcerii... în plus, poeții scriu cînd au chef, bere și iubire, ce naiba.

ce s-ar putea face pt. restabilirea credibilității saitului, și punerea viitoarei case europeene pe temelii solide și oneste, am mai spus-o eu demult, dar ca de obicei, am rămas cu spusul, și am fost înfierat ca dușman al poporului.

* sunt f. multe conturi cu 0 texte și 0 comentarii [de ordinul sutelor!] unele făcute la mișto, altele, conturi de clonă, cu activitate nulă în ultimii 4-5 ani. ele trebuie șterse. tehnic e posibil.

** editorilor inactivi de luni-ani de zile, și aflători în viață, trebuie să le dai mail și să-i întrebi ce-au de gînd. în funcție de răspuns, fie le lași nivelul de editor, dar le amintești că a fi editor NU ÎNSEAMNĂ SĂ VALIDEZI UN TEXT PE SĂPTĂMÎNĂ, fie îi demiți - cum pe mine, în 5 minute, lăsîndu-le nivelul pe care l-au cîștigat ca autori.

dar toate astea înseamnă timp, efort, migală. și fiindcă niciodată n-ai acceptat ajutorul nimănui, pentru că n-ai avut încredere în nimeni din interior, va trebui să le faci singur, sau să subcontractezi lucrarea. de-aia zic, nu se va schimba nimic.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-10-04 12:40:27
         
 
  Îmi amintesc de un user care a tunat și a fulgerat, producând un scandal de nedescris aici, în Europeea, împotriva unei doamne pe care o considera culturnică. Acum, într-un alt spațiu virtual, nu mai este deranjat de compania acelei doamne!

bunul și blîndul Emanuel



Are dreptate Adriana. Interziceți-l pe Cupidon! Tăiați-i nivelul! Vedeți cîte rele ne aduce cînd colindă alte meleaguri internautice.

PS

Propun ca perioada de inactivitate care să conducă la reducerea nivelului să fie calculată ca medie arirmetică a perioadelor din tabelul lui Mendeleev. Iar pînă cînd userii vor dobîndi instinctul de a scrie, să li se aplice experimentul lui Pavlov.

Atenție însă la efectul Stahanov. Și la riscul de a obține, dintr-o cantitate dată de bare de oțel, o cantitate dublă de șpan. Un soi de perpetuum mobile sui generis. O nouă Fabrică de Absolut.



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2011-10-04 12:40:14
         
 
  Liviu, eu cred ca, de fapt, Cupidon e capul rautatilor. Din cauza lui oamenii se indragostesc, femeile nasc si, pesemne, are legatura si cu multe din imbolnaviri, deoarece orice tulburare care afecteaza sufletul se rasfrange asupra corpului. Poate ca tot el le da ghes unora sa scape si vorbe non eco.
Sa i se taie nivelul de acces, deci. Insa nu pentru lipsa de activitate. Ba, vazand cate probleme a creat pe site, as spune, din contra. ;))
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2011-10-04 12:07:29
         
 
  "Ceea ce mai rămîne ține de competența lui Cupidon. Vreți să-l detronați? :)))))))))))" *

(adaug hohotele mele virtuale)

în această variantă retrag critica adresată distinsei Elena Ștefan, care firește va putea activa la nivel emoțional, ca pețitoare lirică autorizată sau mai prozaic ca moașă de sait.

 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-10-04 11:20:13
         
 
 
"în altele, nu prea. oamenii se mai îmbolnăvesc, se mai îndrăgostesc, femeile nasc, etc."

trebuie găsită o soluție. Acum nu am. Și sunt și pe fugă. La noua am oră.


Emanuel Cristescu



Domnule Cristescu, cel mau suculent umor ramîne cel involuntar.

Căreia dintre situațiile de mai sus vreți să-i găsiți soluția? De boli și de nașteri se ocupă, atîta cît poate, sistemul național de sănătate. Ceea ce mai rămîne ține de competența lui Cupidon. Vreți să-l detronați? :)))))))))))



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2011-10-04 11:14:40
         
 
  Domnule Ion Corbu,

a fost o vreme cand activitatea mea pe site a fost intensa. Nu am in vedere toate comentariile pe care le-am facut, ci doar pe acelea care s-au incheiat cu un "multumesc" pe care l-am simtit sincer. Poate era alta atmosfera, poate stateam mai bine cu timpul, poate simteam nevoia sa scriu si sa comunic mai mult decat in prezent.
O sa incerc sa nu fac reprosuri si sa va inteleg nevoia de useri activi.
Daca tot vreti sa schimbati ceva, o sa va rog sa intrati si in textul "Spre luare aminte" si sa cititi comentariul care asteapta raspuns. Nu pentru mine, eu chiar reusesc sa ma descurc singura pana la urma. Pentru ca v-ati lovit si dvs de aceasta problema recent, pentru ca se vor mai lovi si altii. (PS. Incercati sa scrieti ceva inainte de a posta codul embed al unui clip si nu se va mai bloca afisarea comentariilor.)
Nu cred ca m-ati vizat personal, dar constructia mea e intr-un anume fel, scriu doar cand simt si nu ma vad socotind zilele pentru a posta iute ceva inainte de expirarea termenului. Nici nu vad cine ar sta sa socoteasca daca au trecut 2 saptamani de cand un user nu a postat.
Nu regret ca am scris aici cand am simtit, nu imi pot gasi vreo vina cand nu mai simt nevoia sa scriu.
Chiar daca, avand in vedere intentiile mele din prezent, presupun ca peste doua saptamani imi veti retrage nivelul, nu ma plang. Dvs. faceti ce trebuie sa faceti. Mie imi ramane totusi un site pe care n-am postat de muulta vreme, care mi-a acordat nivel avand in vedere valoarea si nu mi l-a retras niciodata, pe care pot posta cand si daca voi mai simti vreodata nevoia sa. Si multe altele, carora inca nu le-am acceptat, dar nici declinat invitatiile. Adica, n-am de ce sa ma supar.
Am spus mereu ce am gandit. N-as spune nimic nou multumind pentru ceva sau dezaproband altceva.

Se intampla mereu cate ceva te determina sa alegi alta cale decat cea pe care o aveai in vedere si asfel iti schimba viata. Eu sper mereu ca in bine.

:)
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2011-10-04 09:21:27
         
 
  Subscriu, faceți stimabile apropritar de sait literar(și nu prea)o listă a rușinii, dar nu uitați să puneți în cap de tabel pe onorabila colegă Elena Ștefan, ale cărei texte sunt excepționale, sublime da' lipsesc cu desăvîrșire.
Cît despre stabilirea unui termen, privind pagina principală și văzînd că ultimul meu text, postat acu o lună se află încă în primele 20 vizibile, aș opina(la un trafic de 3 texte pe săptămînă)să-l lungiți cam la juma de an.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-10-04 09:05:41
         
 
  Niveluri, domnu Corbu.
Nivela - nivele - nivelele este folosit mai mult pentru cumpana. Iar despre inactivitate nu trebuie sa va plangeti. Actiunile dvs au creat aceasta situatie pentru care ”trebuie găsită o soluție. Acum nu am. Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-10-04 08:20:47 ”

Va urez succes!


 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-10-04 09:02:03
         
 
  Bună ideea. Trebuie reactualizate toate nivelurile. sau nivelele!

"în altele, nu prea. oamenii se mai îmbolnăvesc, se mai îndrăgostesc, femeile nasc, etc."

trebuie găsită o soluție. Acum nu am. Și sunt și pe fugă. La noua am oră.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-10-04 08:20:47
         
 
  deși cam anticonstituțională, ideea (dacă va fi aplicată - ceva mă face să cred că nu va fi), pare bună, în unele cazuri.

în altele, nu prea. oamenii se mai îmbolnăvesc, se mai îndrăgostesc, femeile nasc, etc.

sau muza le pleacă cu altul.

nimic despre cei care de ani buni nu mai au niciun fel de activitate, dar au nivel de everest.

sau despre cei care sunt la al 18-lea "adio, dar rămîn cu tine".

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-10-04 08:00:24
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE