FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Europeea rediviva
Text postat de Emanuel Cristescu
Vă rog pe toți aceia care sunteți atașați Europeii și spiritului europeic să postați pe rețelele de socializare unde aveți conturi sau în alte spații internautice anunțul de mai jos ori ceva similar.

Mulțumesc!

"Sunteți pasionați de literatură? Sunteți împotiva trivialităților și obscenităților în textele literare? Sunteți pentru libera exprimare și împotriva cenzurii ideologice?Atunci ecoliteratura vă așteaptă. Accesați link-ul http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_editorial=1
și faceți-vă un cont apăsând link-ul "Nu am cont" din pagina principală. După validarea contului puteți să vă publicați textele. Nu mai mult de trei pe zi."


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Revin și cu rugămintea de a promova site-ul în spațiile pe unde mai evoluați.

"Sunteți pasionați de literatură? Sunteți împotiva trivialităților și obscenităților în textele literare? Sunteți pentru libera exprimare și împotriva cenzurii ideologice?Atunci ecoliteratura vă așteaptă. Accesați link-ul http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_editorial=1
și faceți-vă un cont apăsând link-ul "Nu am cont" din pagina principală. După validarea contului puteți să vă publicați textele. Nu mai mult de trei pe zi."
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-10-23 10:49:18
         
 
  Nu aș vrea nici să mă grăbesc nici să fiu excesiv subiectiv însă cred că deja este o altă atmosferă pe site. Am o percepție corectă ori mă înșel?

Pentru distinșii colegi care încă hărțuiesc site-ul cu diverse comentarii off topic: nu mai insistați să postați comentarii ori texte prin care sunt aduse în discuții dispute personale din alte spații, nu mai comentați persoane, nu-mi mai faceți procese de intenție. Nu voi ceda. Voi invalida eu și ceilalți editori orice astfel de text. Scrieți și comentați texte literare, polemizați pe idei, respectați principiile polemicii civilizate și scrieți mai valoros ori mai puțin valoros, însă ecoliterar iar textele dumneavoasră vor fi publicate aici.

Vă doresc tuturor succes.

PS. Am auzit că un distins user bălăcărește prin alte cyberspații Europeea. Să-i fie de bine!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-10-23 10:47:53
         
 
  erata?  
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-09-27 01:41:22
         
 
  Ei, dacă a apărut și Traian, puteți să vă culcați liniștit. Talentul lui (în care și eu am crezut, cîndva) vă v-a salva! Noapte bună, boss!  
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-09-27 01:37:49
         
 
  Domnule latunski,

Am vaga impresie că dumneavoastră uneori pricepeți când nu înțelegeți și înțelegeți când nu pricepeți. Da asta sinusoidal. Ciclic adică. Să fie de la samovar?

Unde vedeți dumneavoastră șotron aici? Ori lapte gros? Nici măcar bridge pe nasturi! Europeea nu crede în lacrimi distinse coleg.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-27 00:59:45
         
 
  Nu vă mai agitați și nu-mi reduceți nivelul, ori puțina mea inspirație!
Peia chiar știe ce spune!
- redați-i dreptul (pe care îl are de la M-arx și de la N-atură), carnetul de partid și cel de conducător auto;
- "ungeți-l editor"! Veți vedea că starea lui "de facto", se va schimba în stare "de visu" și "de iure". Și că va face ordine în acest amalgam.

Pariez, după un timp (eheu fugaces....) saitul se va îmbățoța cu adevărate scriituri(opere?).
- și veți avea 10-15 autori "de marcă" - pe lîngă cei (și care) vor să stîrmocească-n van, bine primiți și cu toate țoalele trîntite peste neîmplinirea lor.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-09-27 00:45:17
         
 
  Basescu si-a tras comision. Rosia Montana e una din ultimele afaceri. Astazi Cadastru a trecut la Udrea. Urmeaza sarea..  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2011-09-27 00:17:53
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Am domnule coleg. Am. Nu accept nici mort statutul de râmă pe care vor să ni-l asigure unii!

Da nu mă supăr pe aceia care acceptă.

Și ce să fac? Să-l admir pe trădătorul de Bicilis care a făcut ca aurul dacic să ia drumul Romei? Evident, atunci. Nu acum. Acum al Canadei!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-27 00:15:21
         
 
  Boss, aveți o problemă! Mai grasă decăt Europeea.
Ce-aveți, bre, cu Roșia Montană?
Eu am fost însurat de trei ori, n-am purtat niciodată verighetă.
Aurul scos din pămînt se ntoarce tot acolo. V-a obligat cineva să beți cianuri?
Prietenii nu v-au propus să evadați(Socrate)?
Ați rememorat exploatarea romană a resurselor dacice și aurifere, clamală de către M. Robea? Ori vreți să fiți viitorul hortulanus (lat.) al grădinii maicii domnului (sic).
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-09-27 00:08:01
         
 
  Iata:
http://theophylepoliteia.wordpress.com/2011/09/26/politeia-adera-la-noua-republica/#comment-165109
Romania renaste! Nu v-am spus eu?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-09-26 23:27:52
         
 
  Se pare ca internetul a luat foc. Nici nu mai stiu ce sa cred.
http://alexaionescu.wordpress.com/2011/09/26/toamna-bobocilor/
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-09-26 23:23:09
         
 
  In acest caz, voi veni cu siguranta.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-09-26 23:18:49
         
 
  1.Nu este niciun partid dar poate veni oricine.
Este organizat de Asociația Salvați Roșia Montana.

2. Vedeți că încep deja să se înscrie noi membri. O domnișoară chiar mi-a spus că îi trebuie curaj. Sper ca de acum înainte Eurpeea să devină un model de comportament civilizat.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-26 23:11:36
         
 
  Deci, cine figureaza la Primaria Capitalei ca organizator?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-09-26 23:07:15
         
 
  Promit sa vin si eu la manifestatie, daca si numai daca aceast mars nu va fi sub sigla unui partid oarecare. Altfel, imi va fi rusine de vecinii si prietenii mei.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-09-26 23:06:20
         
 
  Domnule Cristescu, intamplator sau nu, sunt un militant activ impotiva exploatarilor de la Rosia Montana. Nu amestec lucrurile, insa, si nici nu imi place sa ma bat cu caramida in piept.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-09-26 23:03:17
         
 
  Domnule coleg Andrei Florian,

Vă invit mâine la ora 16 la Universitate la cortul Salvați Roșia Montana, cu Manualul de campanie. Și vă rog să-l prezentați oamenilor care trec pe acolo. Apoi mergem împreună în Marșul aurului la Cotroceni.

PS. S-au strâns într-o săptămână peste 10.000 de semnături în București.

Pe internet s-au mai srâns 30.000. Fără semnături prin corespondență. Fără bani publici. Fără televiziunile cumpărate toate cu reclame. Fără implicarea instituțiilor statului. Pardon. Aici am greșit. Cel puțin una am văzut-o implicată. Ne-a filmat dintr-o mașină. Probabi pentru Noua dumneavoastră Republică!

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-26 22:54:35
         
 
  Subscriu celor mentionate de domnul profesor. Este timpul renasterii, aici si oriunde.
http://theophylepoliteia.files.wordpress.com/2011/09/manual-noua-republica.pdf
Cititi si dati mai departe!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-09-26 22:31:35
         
 
  (de exemplu Leonard ancuța) - acum leonard ancuța e listat la litera A, chestie pe care o găsesc cam aiurea.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-09-26 16:23:07
         
 
  scuze, ceva nu merge cu html-ul...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-09-26 16:22:00
         
 
  (de exempluL  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-09-26 16:21:24
         
 
  oarecum în altă ordine de idei, propun indexarea alfabetică a autorilor.
așa cum e acum, ca să găsești un autor al cărui nume începe, să zicem, cu litera P, ai de ales între 20 de clickuri, luînd-o de la A, sau un google search norocos.

în pagina "autori", pe orizontală, trebuie să apară alfabetul, de la A la Z.

urmează UN SINGUR CLICK, de exemplu, pe litera L, se deschide pagină nouă, care afișează toți autorii ai căror nume începe cu L (de exemplu L
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-09-26 16:19:27
         
 
  Domnule coleg,

Amabil și săritor ca întotdeauna. Neprețuitele dumneavoastră sfaturi, ca om de bine ce sunteți, mă emoționează.

Cred că, totuși, dumneavoastră țineți ocheanul invers. Sau ocheanul vă ține pe dumneavoastră?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-26 15:16:44
         
 
  FĂRĂ MIZĂ

N-am înțeles niciodată nu atît pasiunile pe care le stîrnesc disputele de pe acest site, cît mobilul care le declanșează. Deși este evident că fără ele site-ul este mort. Așa este doar bolnav. Cronic și fără scăpare.

Se pare că nișa atît de dragă patronului este doar un refugiu pentru acest mod de conviețuirea fără rost și fără perspectivă. Dar poate că există, vorba editorialelor, o înaltă teleologie de nepătruns pentru cei care se vîntură pe-aici (disprețuind-o fără să o ascundă).

Mi-am zis, ironizînd și avînd în vedere principiul excesiv al permisivității, că e vorba de o casă de toleranță. Este un adevăr care trebuie însă amendat și oarecum îmblînzit, poate este mai adecvat să ne gîndim doar la un azil, un adăpost pentru nevolnici, exilați, infirmi, refugiați, invalizi. Dar și asta a ilustrat-o cu brio Recheșan.

Ceea ce aș putea să adaug este că tot ce se petrece aici este fără nicio miză. Se joacă, cu gravitate nemăsurată, pe boabe de porumb, pe nasturi, pe monede expirate în urmă cu cîteva stabilizări.

Iar azilul este cam șubred, se clatină la seisme doar închipuite amenințîndu-i mereu pe bieții osîndiți.


E o părere veche, reconfirmată mereu cu asupra de măsură. Credeți că, știind realitatea, o să vă facă cineva promoție?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2011-09-26 15:04:55
         
 
  Istoria se asumă.
Doar nu o să-i dau foc.

DE AICI SE PLEACĂ. Nu pot și nu vreau nici să înfrumusețez lucrurile dar nici să văd totul în negru.

Cine privește detașat prima pagină are ce vedea. Dacă vrea să vadă. Pete se găsesc, extrem de multe, și în soare, domnule coleg.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-26 14:55:51
         
 
  Nu vă suspectez de demagogie adminstrativ ocupațională, dar oricine dintre cei cărora li se adresează apelul intră pe sait, în acest moment ce observă pe prima pagină cu obiectivitate? 3-4 texte meritorii, cvasignorate, 4 ucazuri/filipice de admonestare aparținînd administației, o pastișă (după...doar autorul știe cine)repostată și...fără întenția de a jigni autorii,un maldăr de mediocrități evidente.De textele recomandate ce să mai spun...  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-09-26 14:48:13
         
 
  Încerc reconstruirea site-ului. Cu oameni care înțeleg să sprijine inițiativa, cu oameni dispuși la construcție.

Dezgroparea morților, gâlceava, prilejurile de gâlceavă, vor fi amendate prin invalidare.

Da, "intră cine vrea, rămîne cine poate(rezistă)..." Însă mi s-a părut că este inutil să precizez că este vorba de valoare și nu de pumni, gâlceavă, lovituri sub centură, etc.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-26 14:27:10
         
 
  așa deschideți noua "eră" ecoliterară:cenzurînd 2 comentarii? doar fiindcă relevau o stare de fapt...mă-ntreb cu ce împietau ele regulamentul? persoana/susceptibilitatea anunțului de mai sus? we, de la intenție la faptă,d-le apropritar, te năpădește "urticaria"  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-09-26 14:25:53
         
 
  și nu-mi răspundeți că-s malițios, din moment ce mottoul funcționării saitului atelier-literar europeea(ați specificat asta de nu știu cîte ori) este: "intră cine vrea, rămîne cine poate(rezistă)..."  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-09-26 14:21:06
         
 
  Just!  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-09-26 13:10:29
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE