FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
De unde vine raul in Romania si in lume
Text postat de Mihail Buricea
Accesand acest site veti gasi titlurile unor carti de referinta care demonstreaza de unde vine raul pentru Romania si, de ce nu, pentru lume in general!

http://deconspirareafrancmasoneriei.wordpress.com/biblioteca-virtuala/
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Păi, dacă, pînă mai ieri-alaltăieri, binele venea de la răsărit, laolaltă cu lumina, apăi, de-o vreme, vine taman din partea haialaltă. Adică de la coana Evropa și, iavaș-iavaș, de la marele licurici, carele tot un fel de luminiță este, dar ceva mai jucăușă și plină de un gheșeft cu nuanță ceva mai maronie! Da' unora dintre noi - ființe exagerat de sensibiloase - le pute. De-aia zicem: un "cod de bare", aplicat temeinic, băsește, pe ei, să le treacă pofta de cîrcotit! Că epocilii, în curgerea nemiloasă a vremilor, să schimbă, mînca-ți-aș, și anume: de la "epoca de aur" a lui cenușescu, la cea de cupru, ductil și maleabil,- moluț - a lui băsiescu.
Dacă ai priceput, dom Epigramist, că le ai cu poantele!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-24 02:06:03
         
 
  Multam fain. Acuma am inteles cum de a ajuns Basescu sa fie reales si am inteles cine i-a bagat pe POLI in B. :)

Ce nu inteleg eu este de unde vine binele.



 
Postat de catre General Motors la data de 2011-09-23 23:45:29
         
 
  a gasi, in forma sa de viitor suna "veti gasi", cu un singur "i". Forma "gasii" este la perfectul simplu, adica asa numitul timp verbal oltenesc, datorita intensei folosiri in aceasta regiune (eu gasii, tu gasisi, el gasi, noi gasiram, voi gasirati, ei gasira). Romaneste, cum ar veni. Nu sunt mason, dar nu pot lasa sa treaca asemenea erori.  
Postat de catre sters sters la data de 2011-09-22 15:06:27
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Dom'le,
Deocamdată nu putem să nu observăm că puterea ăstora s-a întins pînă și în DEX-ul nostru: a fost eliminat din el cuvîntul "jidan"!
Mă rog, și "țigan", dar asta ține de o conotație mai puțin importantă pentru situația nou creată. Ca să nu bată la ochi cum că ei, evreii, tooot ne bat la cap cu poporul ales și marile nedreptăți istorice care li s-au făcut numai lor, numai lor și numai lor, drept pt care au cerut despăgubiri imense, i-au vîrît și pe țigani, ca să capete conceptul de "discriminare" ceva mai multă consistență!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-22 12:45:56
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE