FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Domnului Victor Ponta...
Text postat de Octavian Sergiu Ciurtin


La mulți ani domn` Președinte
astăzi îți urăm cu drag
spre biruință înainte...
ca să pui picioru-n prag!

Țara are azi nevoie de bărbați
cu fruntea lată ageri în gândire
o forță să strângă-ntre Carpați
bucuria lăsată-n adormire!

Și când vei fii mare în stat
ajuns pe culmi și glorii
să nu uiți de unde ai plecat
să nu faci ce fac...actorii!

La mulți ani domn` Președinte
mulți ani să fim aproape
și peste ani aducerile-aminte
tristețea națiunii să o-ngroape!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  N-a fost să fie așa...
și jalea mă cuprinde
avem mulți, nu că aș vrea
mai mulți romani ne "vinde"!
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2014-01-20 18:23:47
         
 
  Mai domn Andrei...stau si ma gandesc, la ce mi-ai scris, si nu-mi vine sa cred. E oare posibil un om talentat ca tine, in decursul timpului, sa nu invete nimic de la istorie? E oare posibil ca un om devotat si patriot, ca tine si generatia ta, sa nu vada lucrurile-fapte cu ochii lui? da acum vad...ai fost indoctrinat de mic sa fii aplaudaci al fraudarii tarii tale... iar cand am spus de actori ( sa nu faci ce fac actorii) ai dato-n balba...fara ratiune sau cu ratiune impusa de la centru, pai ce fac actorii , stimabile? nu stii ca joaca teatru?

Radu, un joc de cuvinte doar(..)...ceea ce-ti doresti si tu in viitor, romanul sa nu mai fie trist...
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2011-09-30 11:08:55
         
 
  Domnule Peia, daca nu ati dorit sa fiti amuzant, tot e bine, pentru ca reusiti sa fiti fara sa faceti eforturi. Dar pentru ca suntem pe un site de literatura, n-am de gand sa va cer sa publicati extrase din dosarele de la CNSAS. N-ar fi fost nici amuzante, precum au dovedit ceilalti ca le pot scrie, si, cu siguranta, ar fi fost lipsite de esenta lirica, muncitoreasca, pe care reusiti sa o strecurati in comentarii. Pentru ca nicio combinatie nu ar putea fi mai jenanta decat statutul de activist de partid si cel de turnator la securitate. Corect?
In rest, sunteti bine? Sanatos?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-09-24 15:37:30
         
 
  rectific: "Vreau sa promovez bunul gust si talentul dumneavoastra nemasurabil."  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-09-23 22:50:29
         
 
  Domnule Ciurtin, sa nu cumva sa stergeti poemul acesta, pentru ca vreau sa dau "link-uri" la el si pe alte site-uri. Vreau sa promovez bunul gust si talentul nemasurabil al poemei dumneavoastra :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-09-23 22:44:22
         
 
  Despre "duda" lui Băsescu vorbește, aferele, aia care șienghieniește în Parlamentul Evropii! Și care nu are fason nici de degetul mic al lui Duda ăla, pe care-l iei tu peste picior. Și care, și ție, ți-ar da lecții de cultură!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-23 22:39:25
         
 
  Măi rădulescule (sau cum te-o fi chemînd, în fapt!),
eu am mai pus o astfel de întrebare pe aici și mi-a fost radiată. Totuși, o repet, în speranța că voi trece de cenzură și că voi afla răspunsul, direct din gurița-ți dulce, de ascultaci: "dacă vă iubiți aș de mult, tu și aferel, de ce nu vă luați, frate, de mînă și nu dați fuguța la ofișerul stării civile?... că e voie! Sau... mai știi?!... Poate că, deja, ați pus de o progenitură! Și aveți și voi nevoie să-i luați pempărși, cărucior, să-l alăptați, să-l...educați!


Deocamdată, vă întreb pe amîndoi,a șa-ntr-o doară, căci știu că veți aplica procedeul așchiei lui Bulă: ați văzut cum cumpără stăpînii voștri voturi? Cum racolează, pe NV, membri? Pe trei pîini. Ați văzut cum calcă legile-n picioare? Ca pe niște preșuri. Vedeși în ce hal a fost adusă Românica de stăpînii voștri, slugilor?
Oooo, dar de ce pun eu astfel de întrebări, cînd voi ați DORIT s-o aduceți aici! Ca să fiți stăpîni absoluți. Știu că păreți a fi de neînlăturat, dar s-au mai văzut inși din ăștia, în istorie, care credeau la fel. Mărturisesc că singurul lucru pe care-l aștept e să vă văd stăpînii-n dungi și pe voi cu petlițele proptite-n în gît!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-23 22:37:01
         
 
  Radu, dar despre asta ce spui? ”să nu uiți de unde ai plecat / să nu faci ce fac...actorii!” Eu nu cunosc decat un actor in politica, Mircea Diaconu, pentru ca celalalt nu face politica si este Alteta Sa Regala Radu, Principe al României, fost Principe de Hohenzollern-Veringen. Tu despre care duda crezi ca vorbsete domnia sa, domnul Ciurtin?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-09-23 22:36:00
         
 
  dom Tavi, că îi urezi lui Ponta să pună picioru-n prag biruinței, mai e cum mai e.
că de fapt, tot pe ăi cu fruntea pîn' la ceafă îi vrei la timonă (țara are azi nevoie de bărbați cu fruntea lată, ziseși), e o judecată ageră și înțeleaptă - evident, țara nu va mai importa șampon.
că ai dăruit viitorului un i, în "vei fii", și asta e de înțeles pe undeva, că doar trăim moment generos, aniversar.

dar că "peste ani aducerile-aminte tristețea națiunii să o-ngroape", uite, aici, nu prea pricep eu cum vine. deci peste ani o să fim atît de amărășteni încît vom mîngîia cu amintirea fericirii de azi?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-09-23 22:13:02
         
 
  Nene Ciurtin, pacat ca nu se consemneaza undeva si perlele astea, gen "bacalaureatul web". Pai cum vine asta, nene: "nu fii trist ca-ti pare rau / cand vei afla ca ai pierdut / va veni si ziua, zau / cand pdl e doar ...trecut!"?

Sunteti defect cu "timpii", nene. Foarte defect. Pentru ca, ori pe timpul dumneavostra nu se dadea bac-ul si ati trecut, ori se de dadea si l-ati picat :)
Unde mai punem ca sunteti defect si la logica. Adica, spuneti dumneavoastra, sa nu fiu trist pentru ca imi pare rau. Ar trebui sa fiu trist ca imi pare bine sau sa fiu vesel pentru ca imi pare rau?
Daca n-ati priceput chestia aia cu timpii, rugati-ma ca va invat cum se face. Chiar asa, chiar ati luat examenul de bacalaureat?


 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-09-23 21:54:43
         
 
  draga Aferel,
ma simt atat de bine ca ai inviat
si greata ti-a trecut
te simt cat esti de-nvidiat
simtindu-te rebut!

draga Cămila,
o sa transmit de am sa pot
aceasta rugaminte de la tine
la voi la noi precum socot
si de pupat...pe orisicine!

draga Andrei
nu fii trist ca-ti pare rau
cand vei afla ca ai pierdut
va veni si ziua, zau
cand pdl e doar ...trecut!


 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2011-09-23 20:38:03
         
 
  La multi ani si multa minte,
grija sa aveti de Roi,
c-or sa fuga multi la voi
ce-au pupat alt... Presedinte.
 
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2011-09-20 16:15:50
         
 
  Aferel a citit și alte texte, la fel de penibile, dar era entuziasmat. Aci, nu prea-l interesează scrierea în sine, ci faptul că este omagiat unul de la opoziție. Pupincuriștii lui băsiescu, din care, cu onor, face și el parte, au voie să facă tot felul de giumbușlucuri omagiale, căci, nu-i așa? limbuța distribuită unui oficial are infinit mai multe vitamine, decît aia dată unui amărît de președinte, care se mai întîmplă să fie și din partea ailaltă.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-20 16:04:53
         
 
  Domnule Cristescu, va rog sa infiintati si o rubrica de omagii, pentru ca observ ca se poarta. De altfel, omagiul dumneavostra, domnule Ciurtin este tot atat de inspirat precum va este muza.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-09-20 15:38:43
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE