FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Scrisoare desfăcută de-a binelea
Text postat de latunski criticul
Stimate domnule Cristescu,

organizînd și conducînd măreața operă de făurire a literaturii virtuale, ați acordat permanent o atenție primordială făuririi unui om nou, mai curat, mai uscat, cu o conștiință înaintată și trăsături morale la fel. Aceste norme și principii eco-victoriene (vedeți Victoria Lipan și victoria capitalismului) s-au concretizat pe Europeea prin lichidarea exprimării licențioase, prin înlănțuirea si încarcerarea unor subiecte delicate, cum ar fi: defecația și sexul, coșmaruri care ne urmăresc toată viața.
Datoria noastră fundamentală, în calitate de editori, postatori și postaci este: să nu tratăm prima problemă în maniera lui Giovanni Papini (vedeți Giovanni Papini) și să ne referim doar la prima latură a metabolismului; în ce privește sexul, avem obligația de a da tot ce avem mai bun în noi, întreaga noastră energie, capacitate și pricepere, doar cu acordul primăriei, în intimitate și doar de la 18-45 ani, cum spune și Osho (vedeți Osho). Dacă nu ne vom bucura de acest fenomen natural și în afara „celulei de bază”, vom ajunge obsedați, libidinoși, vom vorbi porcos, vom scrie licențios, ba chiar pornografic.
Mai avem (noi, vedeți noi) datoria să fim cinstiți, sinceri, principiali, corecți, să nu tolerăm minciuna, ipocrizia, trădarea, dar să și acționăm cu fermitate, ca niște adevărași sicofanți, atunci cînd este cazul, pentru a preveni orice manifestări de deviație (kakaia deviația? – vedeți Marin Preda), aici cît și dincolo (adică în alt spațiu virtual).

Prin cele spuse mai sus, îmi exprim totala adeziune față de ultimele măsuri administrative aplicate; manifestîndu-mi și nemulțumirea pentru faptul că ați dictat arbitrar o sancțiune, fără a consulta și Biroul personal critic-retribuire-resurse literare; nerespectînd gradualitatea: mustrare, avertisment, reducerea retribuției și trecînd direct la retrogradare.
Pentru a preveni și desfacerea abuzivă a contractului de muncă, mă văd nevoit să fac recurs în numele contravenientului, bazîndu-mă pe următoarele argumente (vedeți argumente):
- referitor la spațiul virtual în care s-au încălcat normele de comportare, vă aduc la cunoștință faptul că, acolo este o adevărată modă în a comite asemenea „producțiuni”. Fiind cotate drept bijuterii epico-liricoide, sînt notate cu „excepțional” și rămîn în top cîte un trimestru. Un ilustru (ca să nu zic – stimat) comentator (care bîntuie pe aici numai cu pudibonderii) spunea de curînd (citez din memorie): „ar fi bine să fie cît mai multe poeme de acest fel pe sait (wwwedeți saitul!), ca să vadă și alții ce-i aia poezie adevărat㔠(închei citatul din memorie).
- contravenientul stăpînește la perfecție tehnica de a se exprima în diverse maniere și stiluri poetice, abordează cu ușurință și dispozițiune (dispozitio) orice discurs poetic și are o înclinație nativă în a transforma elocuțiunea (elocutio) în rime, ritm, cadență, armonie și idei. După îndelungate cercetări și săpături prin virtualul incriminat, am ajuns la concluzia că a săvîrșit fapta doar din dorința de a-i fi recunoscute meritele enumerate mai sus. Poate și pentru a fi promovat editor, cine știe? Acolo sînt puține voci distincte (la fel și aici), iar cea a contravenientului este una dintre ele (la fel și aici).
- în aplicarea sancțiunii nu ați ținut cont de abnegația și dăruirea depusă la locul de muncă (editor), de faptul că a păstrat permanent legături strînse cu postatorii de rînd (telefonic și prin e-mail), oferindu-le indicații prețioase, trasîndu-le recomandări pertinente (…). Mai țin să vă aduc spre cunoștință că, la secțiunea „înjurături” este slab pregătit, are doar un bagaj clasic, nu cunoaște nici măcar înjurătura (vedeți înjurătura …) „copiroait㔠a nației noastre (trăiască nația, sus cu ea!).

Deznodînd cu greu firele acestei afaceri tenebroase (printre atîtea feedbach-uri, bachbook-uri, offtopice și tranzitropice) m-am străduit și am militat (în această expunere) pentru promovarea propriului meu subiectivism, încercînd (cumva) să repar și relațiile de colaborare și întrajutorare tovărășească dintre postatori; am acționat în spirit de solidaritate, stimă și respect reciproc față de postaci.
Toată considerațiunea mea,
Latunski, șef Birou personal critic-retribuire-resurse literare.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Parafrazez un clasic in viata:
Gheorghe, nu pleca. Pe noi cui ne lași? Nu te gândești și tu? Nu ai milă? În plus mi-e teamă de un posibil val de sinucideri dacă pleci! Îți asumi tu așa o mare responsabilitate? Mă dau afară pe mine îi dăm afară pe d-nii Peia, Vasilica, Bordaș, Ștefănescu. Pe toți dacă vrei. Dar te rugăm iartă-ne și iubește-ne. Așa păcătoși și neschimbați cum suntem. Și nu pleca.

PS. Nu mă îndoiesc de faptul că așa cum ne-ai spus de multe ori, ești un user de prima mana, adica stanga. Ori perfecțiune fără simțul umorului nu să ezistă!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-09-14 14:02:57
         
 
  respectul lui e-un oximoron, oare balega miroase a eau de rose sau a eau de orange..  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-09-14 13:46:47
         
 
  scuze latunski că m-am "lățit" aici, n-avea sens să mp-ntind la vorbă cu un troglodit, șterge-ți dați cu mopu' , basta.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-09-14 13:45:30
         
 
  Gheo, sa stii ca eu te-am iertat. Poti ramane, daca asta doresti, dar potoleste-te, te rog! Respecta-ti colegii si vei fi respectat.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-09-14 13:36:35
         
 
  Gheo, furia oarba dauneaza grav sanatatii. Deschide ochii si priveste in jurul tau. Esti singur. Ai doua variante: Ori iti speli discursul balos si incerci sa rationezi si sa te exprimi civilizat, ori vei ramane acolo unde esti.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-09-14 13:24:44
         
 
  cîinele moare de drum lung și prostu' de grija altuia...altă imixtiune într-un text a anofelului afe care nu poa' să priceapă că mortu' e-n groapă...cîntă-i prohodu' cu chioru prezidențial în frunte da' lasă-mă dracului în pace, nu mai îmi pomeni numele, m-ai umplut(ne-ai umplut) de scuipați oranj băi, muhaia,că am plecat n-ai priceput?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-09-14 13:13:43
         
 
  A.F., asta spuneam și eu în cuvinte mai puține, tu ai scris mult, precum Marx care a recunoscut în final că...  
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-09-14 12:54:38
         
 
  latunski, astazi nu mai puteti fi comunist decat, poate, in convingeri, lucru pe care nu-l pot ignora, desigur, si imi permit sa il ironizez atunci cand iese la suprafata. In fond, gratie libertatii de opinie, dumneavostra il puteti simpatiza pana si pe domnul Rechesan, cu riscurile unei asocieri de tip subliminal cu eco-delatiunile acestuia, dar nu putem discuta despre o vina anume. Asa e viata construita, ca o perpetua lupta intre bine si rau. Eu vad Regimul Criminal Comunist ca fiind un lucru rau, malefic, deci ma plasez in categoria celor care considera ca libertatea asumata, democratia de tip occidental, libera initiativa si meritocratia fac parte integranta a sumei de valori pe care eu o consider partea pozitiva aflata in pe talerul celalalt.
Ca o mentiune importanta de retinut, consider ca am discernamantul necesar pentru a evita caderea in pacatul de a confunda planurile discutiei, deci nu iau in mod personal o disputa de idei sau principii. Poate si de aceea, atunci cand aveti tendinta sa va atribuiti, prin nascare, "valorile" comunismului, ma pufneste rasul in mod involuntar. Este ca si cum ati sustine ca sunteti stelist pentru ca v-ati nascut intr-o familie de sustinatori ai echipei Steaua, si, desigur, considerati ca aceasta intamplare este o virtute.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-09-14 12:47:39
         
 
  Andrei Florian - lasă și tu pe etajeră manualul de politețe - hai să stabilim un canal de comunicare pe unde coerente. Adică, tu să nu mă mai consideri comunist și criminal comunist etc., pentru că eu n-am avut nici o vină că m-am născut cînd m-am născut, cum nici părinții tăi n-au avut. Apoi putem discuta, eu îți voi citi "producțiunile" literare, voi emite considerațiuni critice și reciproca.
Cît despre Recheșan, așa e! Mi-e teamă să-l contrazic, așa sînt eu, mai "temos".
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-09-14 08:21:07
         
 
  Suferă rrrău, aferel! Rrrău di tăt!
Mare mirare de nu se va duce la ghicitoare, să vîre piranda nește magii negre pă sub ușa lu Reche!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-13 23:16:33
         
 
  Domnule latunski, atat ar mai fi lipsit, sa fi comentat ceva :) E bine, insa, ca acum stiti de cine trebuie sa va feriti. Si aici si pe celalalt site. Cred, totusi, ca stiati cu cine aveti de-a face si de aceea nici nu ati indraznit.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-09-13 20:53:08
         
 
  aha, l-am dibuit, e orto-nistrean...Moi izvineniya, rămîi sănătos!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-09-13 14:58:17
         
 
  ești în eroare d-le Recheșan, ptr. edificare :http://www.roliteratura.ro/text/ipostaza-matinala.html#comm67944
citit cu atenție, pentru a elucida originea citatului incriminat.
Nu am pomenit nimic de domnia-ta p-aici, parol! Și nici în alt context.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-09-13 14:46:04
         
 
  latunski,
faci o eroare, nu prin faptul că m-ai citat incorect, ci eludînd ironia groasă din comentariul respectiv.De altfel, te-aș ruga să mă scutești de implicațiile imixtiunii în opera ștefanian aka danraduliană, din simplul motiv că resimt o jenă fizică ori de cîte ori mi-l imaginez cu nădragii pe vine.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-09-13 14:26:37
         
 
  Da sdrastvuiut literaturnaia kritika i jizni!
Milai i prealiubimai kritik,
Tavarisi Latunski!
pretine
Cunosc atitudinea dumitale literara si nu o voi mai detalia aci, incurcand astfel iarba sitului de pomana, neproductiv si virtual. Ma bucura demersul domniei tale, care vine intrucatva in sprijinul ideii ca
editorele a fost demis in urma unei defaimari patimase si unei gretoase delatiuni, se stie pe sistem. De asemenea remarc tonul voit impaciuitor cu care incerci sa impaci capra cu varza si utilul cu futilul, dupa cum bine te-ai mai exprimat odata. N-am decat laude fata de initiativa dumitale. La buna revedere, da sdrastvuiet Massolit, sto delaiet Nina? KV
 
Postat de catre sters sters la data de 2011-09-13 10:58:55
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE