FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Vinovații!
Text postat de Emanuel Cristescu
Ion Corbu, Elena Ștefan, Emanuel Cristescu, Gheorghe Recheșan, România, UE, Planeta Pământ. Însă vinovatul principal este Dumnezeu. Pentru că i-a permis lui Satan să se strecoare în creația domnului Radu Ștefănescu și, împotriva voinței sale, ecoliterară, firește, l-a obligat să scrie un text, pentru care cuvântul licențios este cea mai blândă caracterizare.

Vinovat cu asupra de măsură este totuși Emanuel Cristescu pentru că, deși a declarat, că nu va vizita link-ul indicat de către domnul Recheșan - adică nu a putut compara textul redat de către dl. Gh. Recheșan și textul integral, secretat neecoliterar, de către acuzatorul public TOTAL, distinsul domn Radu Ștefănescu! Nefăcând comparația, a considerat "citat" textul semnalat de către domnul Recheșan. În plus, această citare a avut rolul de a demonstara apetența ecoliterară a distinsului acuzator și aderența sa pentru mișcarea ecoliterară.

Prin urmare, se impune lapidarea vinovaților și sanctificarea "rebelului".

Pentru aceia care nu au capacitatea să discearnă dacă un text este ecoliterar ori nu, vă sugeram să vă imaginați un test, înainte de a da "Enter": vedeți dacă puteți citi textul pe care tocmai l-ați creat și încă nu a văzut lumina bleu-ciel a ecranului europeic, așadar vedeți dacă puteți citi acel text în fața copilului, soției, mamei, în public, etc. Dacă răspunsul este nu, nu dați enter. Dacă răspunsul este nu și totuși ați dat enter, nu aveți ce căuta aici. În plus ar putea ține lecții de morală Ciociolina?

Am stat trei luni în această vară fără permis, pentru exces de viteză! Și, de fapt, vinovații, în serie, erau: operatorul radar, agentul care a întocmit procesul verbal, șeful Poliției, ministrul de resort, UE și, evident Dumnezeu! Regret că am acceptat să nu conduc trei luni. Trebuia ca vinovații să fie sancționați și nu eu! Să-mi fie învățătură de minte!

PS. Am citit și m-am minunat "logica raduștefănesciană" potrivit căreia eu aș fi vinovat de mizeria textuală comisă și asumată de distinsul Radu Ștefănescu! Mă întreb: oare creativitatea este fără limite ori tupeul!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Dumnezeu a dat, altii au luat.Noi? nu ne-am predat.Oare e vreo pricina ca suntem fara vina?:)

http://www.youtube.com/watch?v=MXQUB-UQ-NE...
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2011-09-15 15:01:59
         
 
  Si combinatia si coalitia :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-09-13 20:43:00
         
 
  spune, omule, tot ce ai pe suflet. amîndoi ne-am compromis 100%. nu mai contează. oricum, îți voi spune o chestie pe care ți-ar fi spus-o mai mulți, dacă nu s-ar fi temut de tine, sau de unele consecințe administrative. ești bolnav. necazul e că ești talentat, și ai foarte, foarte mult timp liber. combinația s-a dovedit monstruoasă.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-09-13 20:06:34
         
 
  ăsta e cel mai nevinovat exemplu de exprimare colocvială a unui ins care se "destrăbălează" pe ascuns; există și altele care nu pot fi reproduse din motive ecoliterare.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-09-13 19:59:19
         
 
  comentariul ăsta e o operă de artă, Recheșane, nu-l meritai...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-09-13 19:50:18
         
 
  și încă ceva d-le Costoveanu: faptul că dumneavoastră vedeți dihotomia om-autor distorsionat și dezechilibrat asta nu vă dă dreptul să mă etichetați drept odios.
E drept observația cu admirația aia dacă mă gîndesc bine sună rău, știute fiind apetențele la nivel literara a rădulescului-ștefănescului sau cum naiba l-o mai fi chemînd. Ia admirați-vă omu' ...cam cum ați reacționa dumneavoastră dacă de pildă cineva vi s-ar fi adresat așa, dacă la un adliteram v-ați ieșit din pepeni:

"@ distinsului autor și coleg de lavră, maestrul Ghiță Recheșan


băi cocoșel.


în ciuda numeroaselor avertismente lansate de cercetătorii sovietici privind riscurile amorului solitar, văz că nu vrei să te lași.

dacă te mănîncă așa de rău tîrtița, zi, frate, te scarpină băiatu' - o să fie ca și cum te-ai tampona cu naveta Atlantis, da' măcar o să ai și matale un orgasm pe bune, chiar dacă ultimul.

să-ți pui budigăii ăia cu iepurași, și nu uita stecluța de coniac, să-mi lucească și mie un pic ochii, deh.

în rest, pînă la proxima ploaie, rămîne cum am stabilit.


colegial, etc

Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-07-22 15:50:23

Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-07-23 13:52:02
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-09-13 19:43:05
         
 
  și du-te cu Dumnezeu odată...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-09-13 18:59:10
         
 
  Gheorghe Recheșan, nu din respect (respectul tău m-ar jigni), ci din pură convenție eco-literară, scrie-mi, rogu-te, numele, ca pe orice alt nume, cu majusculă.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-09-13 18:57:35
         
 
  erata 2
am sperat ca lucrurile să se calmeze prin plecarea mea
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-09-13 18:46:33
         
 
  erată:
"afirmații" în loc de informații
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-09-13 18:45:13
         
 
  ps.
mi-am permis să mă adresez pre numele real fiindcă dumneavoastră, rădulescu și alți cîțiva goliarzi ștefănescieni uzați de pseudonime și consider că nu e corect față de mine care îmi expun numele real scuipăturilor de tot soiul.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-09-13 18:44:08
         
 
  Q.E.D.
De ce țineți neapărat să am dreptate d-le Costoveanu(sau cel puțin acesta este bănuiesc că acesta e numele din buletin pe care-l ascundeți după pseudonim)intuind această atac la baionetă pe care-l desfășurați coleric; eu cred că e neînțelegere ce aluzii am făcut, recitiți:
"Cunosc admirația care vă animă vis-a-vis nu numai de scrierile lui Ștefănescu ci și de persoana sa ad-literam."
V-am învinuit de apetențe pidosnice aici? Nu e stilul meu, dacă avea chef s-o fac o scriam de-a dreptul. Vă scapă sensul sintagmei adliteram? Din zelul depus și observațiile privind înalta ținută morală a unui ins care joacă la două capete am dedus că îl admirați și ca persoană, nu doar ca scriitor. De aici pînă la homosexualitate ,cred că e cale mai lungă decît de la calmul meu pînă la colericele dumneavoastră răbufniri.
Ce ură sau vezi-doamne ranchiună? Nu vedeți că picați în ridicol făcînd astfel de informații;eu speram ca lucrurile să se calmeze,am spus de o sută de ori că sunt împotriva pedepsirii exemplare prin demitere și căam schițat un pamflet în care relevam un principiu: e corect să fii dual și licențios ca slujbaș ecoliterar sau nu?Iată comentariul postat la editorial imediat după postare, cînd mă temeam că textul va fi cenzurat)bănuiesc că d-l Cristescu a intervenit ca el să fie postat la 10:30)

"a se vedea, onorabile proprietar, că nu e denigrare în ultimul meu articolaș polemic ci adevărul în pielea goală...poate interveniți, stimabile, nu retezînd fala învîrtoșată a slujbașului inchizitor-deratizator de spurcăciuni și voroave urîte ci lăsînd fîrtații lavrei să afle cine-i diriguie!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-09-09 10:40:45
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-09-13 18:41:57
         
 
  Domnule (inca!) Rechesan,
Persoana lui Radu Stefanescu ma lasa rece. De iubit, eu iubesc femei. Ma rog, cate pot fi apelate astfel, si nici pe acelea pe toate, ar fi un nonsens. Insinuarea dumneavoastra va face si mai odios, chiar daca un odios talentat, caruia i-am recunoscut adesea acest merit. Insa sunteti si veti ramane un ticalos, daca asa intelegeti sa va razbunati pe cineva care v-a aratat ce ati gresit. Sa va fie rusine!din acest moment incolo va ignor ca pe un biet neajutorat. Dumnezeu sa va ajute sa intelegeti.
 
Postat de catre sters sters la data de 2011-09-13 16:37:51
         
 
  "Eu nu văd decât o soluție. Bună și pentru tine și pentru Europeea: șterge naibii textul ăla (eu îți jur că nici măcar nu m-am dus la acel link) și revino la sentimente exclusiv ecoliterare."

(Emanuel Cristescu)

chiar și olimpicii mai fumează în WC-ul din curtea liceului, domnule Corbu.
(în timp ce faptul e consemnat în jurnalul clasei de un coleg cu vocații, să le zicem, literare).
iar dirigintele, din întîmplare, nefumător, îl aplaudă.

altfel zis, îmi pare rău, d-le Corbu, nu șterg textul.
nu din considerente exclusiv ecoliterare.
dar l-aș fi șters.
așa cum s-a întîmplat în agonia, în urma unor critici clare, argumentate, relaxate - deși dure, la obiect.
e foarte simplu, l-aș fi șters dacă-mi spuneai radule, dpdv literar, e slab, e un caraghioslîc, dă-l dreaq.
revin. ecoliteratura e un proiect grandios, după unii - o himeră, după alții.
probabil va deveni un trend, sau cine știe, după apocalipsă, singurul mod de-a fi al literaturii.
deocamdată e o nișă, în care foarte mulți (inclusiv campionul civismului tău) nu încap.
deși, cu ezitări, cu dubii, l-au/l-am servit.
și nu de azi de ieri.
amintește-ți de derapajele (ghilimele facultative) lui Creangă, Eminescu, și cîți alții.
(scuză-mi ridicolul absolut al analogiei, nu e una axiologică)
ci pur umană.
oameni au fost cu toții, nu sfinți, nu îngeri, nu castrați.
în schimb, promit că după andropauză (după ce o să ne ierte pe toți Dumnezeu) am să gîndesc/scriu ecoliterar, și nu numai.
am să mă angajez paznic la o mînăstire de măicuțe condusă de maica stareță Vasilica.
doar că trebuie să mai aștepți un pic. sau mai mult. răbdare.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-09-13 14:21:35
         
 
  D-le Cristescu,
Scîrbit de polemica iscată de dezvăluirea unei incompatibilități evidente, agasat de atacurile repetate ale goliarzilor fideli magistrului truver ziua cavaler, noaptea becher, constatînd că după Canossa musai va urma un asediu la San Angelo și dorind să vă ușurez demersul diplomatic de tranșare a conflictului am hotărît retragerea pentru o perioadă nedeterminată de pe situl europeea cu rugămintea să-l repuneți în funcție pe editorul ștefănescu;motivul cererii mele este unul sentimental, așa cum am spus-o și-n momentul redactării articolului incriminant.(a se vedea, onorabile proprietar, că nu e denigrare în ultimul meu articolaș polemic ci adevărul în pielea goală...poate interveniți, stimabile, nu retezînd fala învîrtoșată a slujbașului inchizitor-deratizator de spurcăciuni și voroave urîte ci lăsînd fîrtații lavrei să afle cine-i diriguie!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-09-09 10:40:45 )
Se poate invoca și reinvoca un viciu procedural de regulament și astfel onoarea respectivului e "reperată" fără alte eforturi.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-09-13 13:48:41
         
 
  "îl consider același om talentat și cu un spirit ascuțit. Mai mult îl percep ca pe un amic europeic și, de ce nu? ca pe un amic personal."

mai dureros este că am pierdut un editor, Radu și asta, exclusiv din vina ta. De ce te-ai vulnerabilizat? De ce ai oferit acestă vulnerabilizare? Presupun că înțelegi că am un comportament normal. După ce te-am rugat și am insistat să accepți să fii editor de ce te-aș fi demis? Însă prin vulnerabilitatea ta, ai vulnerabilizat și Europeea și m-ai vulnerabilizat și pe mine.

Domnului Recheșan, în această speță nu i se poate reproșa nimic. Dimpotrivă spiritul său de erxigență a semnalat o lacună. Decât o mie de yesmani mai bine un adversar exigent! Ascultă-mă pe mine!

Eu nu văd decât o soluție. Bună și pentru tine și pentru Europeea: șterge naibii textul ăla (eu îți jur că nici măcar nu m-am dus la acel link) și revino la sentimente exclusiv ecoliterare. Nu de alta dar peste un timp s-ar putea să afle și altul (alții) ce mai scrii tu ca să te refulezi și ai putea să îi (le) zdruncini stima pe care firesc o va (vor) avea față de tine. Și lasă-l naibii de orgoliu. Ai greșit. Și eu am greșit. Mi-am cerut scuze public chiar aici.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-13 13:13:20
         
 
  Stiu ca nu aveti usurinta de a accepta cand gresiti. Mi-ar prinde bine o discutie tete-a-tete, deoarece nu ma exprim destul de liber in scris si mai am si tendinta de a jigni, din neintelegere probabil. Dar nici dumneavoastra nu puteti vorbi cu mine, fie si la telefon si nici eu n-as suporta un dialog al surzilor, asa cum am mai purtat. Ramane faptul intristator ca noi doi nu ne putem intelege, fie din vina mea, fie din vina dumneavoastra. Diferentza este ca eu recunosc ca am gresit uneori fata de dvs, Dumneavoastra niciodata. KV  
Postat de catre sters sters la data de 2011-09-13 12:57:55
         
 
  "Repet și îmi asum și pot justifica gestul: domnul Recheșan merită toate felicitările. Cei care încearcă să ascundă gunoiul sub preș ar trebui să reflecteze mult la aceasta." (Emanuel Cristescu)

Ion Corbu, iartă-mi truismul - multe pot fi discutate pe lumea asta, pentru că, firește, nimic nu-i mai frecventabil în discuții decît lumea, și nimic nu-i mai subiectiv și păcătos decît natura umană.

[și din păcate, văd că discuția continuă, deși v-am rugat pe toți, respectuos, să o închideți. probabil, discuția în sine e plăcută, nu știu].

doar un lucru nu poate fi contestat, și nu suport să fie contestat, cum incredibil o faci mai sus!

nu am încercat să ascund "gunoiul sub preș", domnule Ion Corbu! puteam să șterg textul incriminat (ok, "gunoiul"), de la bun început. delațiunea ar fi rămas fără obiect. dar nu l-am șters. dincolo de orice alt considerent cosmic, administrativ, moral, tehnic, etic, sau estetic, textul era la fel de real ca și mine însumi, era AL MEU. ștergîndu-l, m-aș fi negat. ștergîndu-l ca urmare a unei delațiuni ordinare, mi-aș fi pierdut respectul de sine. și ăsta e ultimul pe care un om îl poate pierde. sper că pricepi. CHIAR SPER SĂ PRICEPI.

nu-l șterg nici acum, și nu-l voi șterge niciodată. textul în sine e slab, poate că l-aș fi șters după o vreme, ca pe multe alte năzbîtii, (de care, din perspectiva timpului, paradoxal, te apropii, și începi să le observi ridurile, sau pur și simplu, ca de-o femeie, te plictisești).

dar acum va rămîne. mai mult decît atît, mi-l asum, îmi asum libertatea de expresie, dreptul de a greși, dreptul de a rîde de greșelile mele, de ale altora. îmi asum dreptul de a disprețui. îmi asum și dreptul de a ierta, atunci cînd voi fi în stare.

pe scurt, îmi asum întîmplarea dreptului de a exista.

și îmi asum toate consecințele care decurg din asta.

P.S. și nu cred că scopul, dacă a existat vreodată unul, scuză mijloacele, domnule Ion Corbu. dacă ai altă opinie, trăim în lumi diferite.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-09-13 12:56:54
         
 
  Da, cu deosebirea ca nemtii parasc fara sa dusmaneasca, pe cata vreme gestul lui Rechesan este unul pornit din ranchiuna.Intelegeti diferenta, pentru numele lui Dumnezeu! Ce este fatarnic sau duplicitar in a fi editor absolut respectabil pe Europeea, timp in care, pe un alt site, care permite literatura de un anumit gen, nu neaparat pornografie, cu care nici eu nu sunt de acord, ci doar texte in care sunt pomenite anumite cuvinte strict anatomice, postezi ceva incriminat in alta parte? Gestul nu mi se pare mai reprobabil decat sa doresti sa detronezi un editor, bun-rau, din ura, ranchiuna sau, naiba-stie, invidie ori altceva. Iar a va cobori aici, in infernul acestor mizerii, mi se pare cel putin amendabil, in calitatea dvs. Sanatate.  
Postat de catre sters sters la data de 2011-09-13 12:49:16
         
 
  Nu, in mod cert Europeea n-ar fi fost afectata! Nu mai mult decat prin prezentza in paginile sale a acelora, stiti dumneavoastra care! Pe care ii tolerati in numele unei libertati, de un anume fel. Acelasi fel de libertate pe care o negati in alta parte! Nu vi se pare la fel de ciudat? In particular, va pot cere scuze, pentri incapacitatea reciproca de a ne intelege, pentru cuvantul "rusine" pe care vi l-am adresat, pentru orice doriti. Asta insa nu vindeca fractura de logica, inadvertentza intre fapta si rasplata. Europeea este infinit mai mult terfelita de voci care in mod normal nu ar avea ce cauta aici, fiind lipsite de urma oricarui talent literar. Evident, daca ma considerati dintre aceia, spuneti-mi, ca sa dispar de aici si eu. Inca ceva: retrageti multumirile! Ele va transforma in ceva la fel de odios! Credeti-ma pe cuvant, n-am niciun interes sa va laud sau sa va denigrez, suntem doi straini care odinioara se respectau, atat si nimic mai mult. Cu respect nedisimulat, KV
 
Postat de catre sters sters la data de 2011-09-13 12:43:14
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Felicitari, Gheorghe! Spirit civic ca al tau mai rar intalnesti. Foarte rar. Atat de rar incat am si uitat vremuriule cand Romania era plina de spirit civic.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-09-13 12:20:19
         
 
  Domnule Cristescu, eu mi-am terminat argumentele. Efortul nu a fost efort, pentru ca, pana la un moment dat, am crezut ca este o farsa. Cand mi-am dat seama ca nu este, am inteles ca cel mai nimerit mod de a comenta o astfel de "intamplare" este sa o fac ca si cum ar fi fost o farsa.
In principiu, va respect deciziile, chiar daca cu unele nu pot fi de acord. De asemenea, nu am intentia sa iau in mod personal discutiile de pe Europeea, adica pot trai cu ele, dar si fara ele, fara sa imi afecteze starea generala.
Ca o mentiune, pozitia pe care am luat-o in "cazul" Stefanescu as fi luat-o si in cazul in care delatorul ar fi fost parat si paratul delator, desi am indoieli serioase ca Radu ar fi putut face asa ceva unui coleg.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-09-13 12:14:41
         
 
  Iar domnului Recheșan îi mulțumesc personal pentru că a luat atitudine și și-a asumat cu responsabilitate civică gestul pentru care acum suferă această nemeritată terfelire la care unii se dedau. Delațiune ar fi fost dacă îl trăgea de limbă pe colegul nostru și apoi mă suna. Așa a făcut-o public, în spiritul principiilor și și-a asumat gestul. Pentru aceasta el trebuie FELICITAT, domnilor, nu admonestat. Operați cu o logică mutilată din vrema totalitară.

Să ne imaginăm că nimeni nu sesiza, lucrurile evoluau, apăreau și mai multe texte și, odată și odată adevărul tot ieșea la suprafață. Nu ar fi fost total compromisă Europeea? Eu am spus de mai multe ori: și lauret al premiului Nobel aici nu are voie să scrie licențios.

Însă constat cu durere că la noi spiritul civic este obnubilat de vechi tare și anume de imoralitatea delațiunilor de pe vremea comunistă. Delațiunea este una spiritul civic este alta. Ne minunăm de ce curat și îngrijit este totul în Germania. Ei bine, să meargă cineva în Germania și să încerce să schimbe uleiul la mașină în spatele blocului. Nu unul ci zece nemți, în spirit civic, vor suna la poliție și vor sesiza încălcarea legii. Noi ne mulțumim cu un fel de cloacă existențială. Ne semnalăm unii altora radarele de pe șosele în loc să circulăm corect iar când ni se întâmplă un accident, oricine este de vină cu excepția noastră!

Repet și îmi asum și pot justifica gestul: domnul Recheșan merită toate felicitările. Cei care încearcă să ascundă gunoiul sub preș ar trebui să reflecteze mult la aceasta.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-13 12:08:12
         
 
  "Iar lui Rechesan si Maestrului Emmanuel, sa le fie rusine."

De rușinea domniei voastre. Nu credeți că este mai mult decât excesivă afirmația de mai sus? Fără prezentarea cuvenitelor scuze, de acum înainte vă voi condamna la întreaga mea uitare.

Poți fi user pe Europeea și pe oricâte alte site-uri vrei. Inclusiv deocheate. Nu poți fi sancționat pentru aceasta. Chiar dacă ești licențios în altă parte.

Însă nu poți avea credibilitate că păzești valorile europeice privind ecoliteratura, care poate fi orice dar nu licențios, vulgar, deocheat, atâta timp cât în altă parte chiar asta faci adică scrii licențios și mai mult decât atât. Pentru că nu poți fi credibil, și asta nu ar fi mare lucru însă această lipsă de credibilitate se răsfrânge asupra Europeii. Și, pe bună dreptate, oricine se poate întreba, cum să pui lupul paznic la stână? Ce este așa de greu de priciput? În plus, Radu nu a fost sancționat ci a înțeles incompatibilitatea în care se află și răul pe care îl poate provoca Europeii și, ca atare, a demisionat. Iar demisia acceptată. Oricum, dacă nu ar fi făcut-o ar fi fost demis. I-am oferit și o variantă: să se dezică de textele pornografice. Nu numai că nu s-a dezis ci și le-a asumat.

Personal nu l-am repudiat, îl consider același om talentat și cu un spirit ascuțit. Mai mult îl percep ca pe un amic europeic și, de ce nu? ca pe un amic personal.

Însă, constat, este tare grea logica și etica pentru unii!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-13 11:51:55
         
 
  Rusine, mai, Gheo! Mare rusine.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-09-13 11:46:35
         
 
  d-le Kosta,
Cunosc admirația care vă animă vis-a-vis nu numai de scrierile lui Ștefănescu ci și de persoana sa ad-literam.Nu cred că are de ce să-mi fie rușine pt simplul fapt că am postat aici, fără intenția de a-i ponegri persoana ci doar dualismul(să nu zic apucăturile sale schizoid literare)un text aflat la îndemîna oricui, în replică la opiniile sale directe privind persoana mea( cele gen "băi cocoșel, amărîtule, etc). Jena e în ograda lui, nu fiindcă n-ar avea dreptul să posteze sub semnătura proprie sau pseudonim oriunde ci fiindcă aici cenzura conștiincios orice deraiere de limbaj, făcea stavilă licențiozităților(în paranteză fie spus "epigramele" unor membri marcanți sunt mult mai porcoase decît textul incriminat), ba mai mult probează faptul că n-are minima morală să-și asume deraierea. Pînă cînd vă veți reconsidera părerea față de numele meu, renunțînd la atitudinea asta infantilă "l-ai pîrît, scîrboasă delațiune" îmi permit cu tot respectul să vă ignor orice opinie exprimată.
Cu respectul nițel zdruncinat, delatorul blestemat, pîrîciosul scîrbos fie-i numele călcat de ocară!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-09-13 11:34:11
         
 
  Revenind la fapte, ce mare merit reprezinta functia de editor pe Europeea, alta decat de a te bucura de respectul proprietarului, un respect conditionat, uneori chiar "reconditionat" sau "reconditionabil"? Nu voi mai aduce istoria in sprijinul afirmatiei de mai sus, ma voi margini sa spun ca pana la Radu Stefanescu am avut parte (si poate ca mai avem) de editori absolut detestabili, ca sa nu folosesc cuvinte care i-ar descrie mai exact, evident, din motive eco-lingvistice. Marele Emmanuel, dumnezeul mititel varianta virtuala i-a tolerat fara sa-i pedepseasca indeajuns. Nici Radu n-o fi fost vreun sfant de icoana bizantina, recunosc. Conflictele lui cu Peia (cu Peia numai eu n-am avut!) si cu Rechesan sunt de regretat, dar sunt reale. Dar calitatea lui de editor pe Europeea era probabil datorata talentului si profesionalitatii. Ce sa-i zic: sa se bucure c-a scapat de responsabilitati si sa scrie. Iar lui Rechesan si Maestrului Emmanuel, sa le fie rusine. Cred ca ar fi cazul! KV.  
Postat de catre sters sters la data de 2011-09-13 11:12:19
         
 
  Cand e vorba de "vinovatie" si de "vinovati", acuzatorul ar trebui sa se uite bine in oglinda constiintei. Fapta de a scrie licentios acolo unde este permis nu poate fi sanctionata in alt loc, acolo unde n-ai comis-o! Logica! Gandirea simpla! Bunul Simt! toate acestea imi spun, imi striga, ca am dreptate. Nu conteaza cine si mai ales ce este Radu Stefanescu! Eu insumi pot sa scriu licentios pe...Agonia, sa zicem, si nu te poate interesa pe mata, user de pe Europeea ca eu "asa-si-pe dincolo" deoarece nu te afecteaza decat cel mult indirect. Fapta domnului Rechesan este delatiune, cu atat mai scarboasa cu cat se stie de conflictul pe care, voit sau nevoit, il are cu Stefanescu. Vad cu durere cum Domnul Cristescu se coboara pana la asemenea ignominii, facand jocul acestor mini-dusmanii (cum sa urasti cu adevarat pe cineva pentru simple opinii sau mici rautati, adica daca nu ti-a produs daune ireparabile, cum ar fi r.. folositul nevestei la altceva decat sarutatul mainii sau nu ti-a ucis pe cineva drag etc?) de cartier literar marginas cum este Europeea. Pagina a fost una de elita, circulau pe aici alceva decat contabili de virgule, numaratori de silabe, postaci si isterice, erau oameni de valoare, pana la navala rinocerilor literari, se stiu ei care sunt aceia si bine fac daca nu-i nominalizez, suferinta lor e mai mare cand stiu singuri ca ei sunt! Pacat!  
Postat de catre sters sters la data de 2011-09-13 10:48:06
         
 
  "trebuie mai intai sa stabilim cadrul unde acesta isi produce efectele"

Exemplul personal produce efecte oriunde evoluează cineva și are repercusiuni interspațiale. Iar moralitatea este ca graviditatea adică este sau nu!

Când văd ce eforturi face distinsul coleg Andrei Florian pentru a demonstra nedemonstrabilul mă minunez.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-13 07:58:44
         
 
  "cel mai mare fiind lipsa de umor."

Umorul să fi fost scopul textului polemico-satiric de mai sus?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-13 07:51:41
         
 
  Dar pentru ca tot vorbim despre legi si regulamente, in Arkansas, "barbatul are dreptul sa-si bata sotia, dar numai o data pe luna". Iata o lege care poate fi considerata nedreapta pentru ambele personaje aflate in conflict, pentru ca, in Los Angeles, problema se rezolva elegant si prin negociere directa: "Un barbat poate sa-si bata nevasta cu o curea de piele, daca latimea acesteia este sub 5 cm; el poate folosi o curea mai lata daca sotia îi acorda permisiunea"
Domnule Cristescu, ce doresc eu sa spun este ca, pentru aceeasi viteza consemnata in procesul verbal, motiv pentru care ati fost sanctionat cel mai probabil intr-o localitate, daca v-ati fi aflat pe Autostrada Soarelui, spre exemplu, adica acolo unde limita de viteza este alta, ati fi avut si acum carnetul de conducere. Altfel spus, vinovatia este determinta strict de spatiul unde se aplica legea.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-09-12 14:06:06
         
 
  In timp ce in Illinois este interzis sa-ti lasi cainele sa fumeze, aici, pe Europeea este interzis sa produci texte literare care contin in corpul lor cuvinte si expresii licentioase.
In Colorado, spre exemplu, in cazul in care un delator ar depune o nota informativa la adresa vecinului sau in care ar sustine, cu probe solide, ca vecinul a sarutat o preafrumoasa femeie in ce aceasta dormea, ei bine, paratul este considerat vinovat si sanctionat conform legii.
Ca sa se poata discuta despre vinovatie pentru incalcarea unui regulament trebuie mai intai sa stabilim cadrul unde acesta isi produce efectele, pentru ca, spre exemplu, in Australia este interzis sa porti pantaloni roz duminica dupa pranz, in Anglia e interzis sa mori in Parlament, in Ohio este interzis sa imbeti un peste, in Indonezia, masturbarea este pedepsita prin decapitare, iar in Florida femeile necasatorite care sar cu parasuta duminica risca inchisoarea.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-09-12 13:10:30
         
 
  pe fugă - luni dim, filipica de mai jos/mai sus are în opinia mea, mai multe păcate, cel mai mare fiind lipsa de umor. dar am obosit. probabil voi reveni cu explicații, mulțumesc oricum pt. răspuns. celor care care măcar m-au înțeles, dacă nu cumva și iertat, mulțumiri.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-09-12 09:29:15
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE