FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Ella (răzbelul femeilor) I
Text postat de Toth Nibira
Ella sau Elo (rostit ungurește ), este o enciclopedie rar întâlnită în era Internetului și a călătoriilor spațiale!
În primul rând, la cei șaizeci de ani ai ei este o frumusețe de femeie, înaltă, zveltă, cu părul alb-alb, dar o față superbă, pe care ridurile par semne de noblețe și nicidecum de bătrânețe!
Pielea ei este și acum elastică și mâinile, dragii mei... mâinile, care sunt cartea de vizită a oricărei femei, la ea sunt ca două păsări albe, speriate, dornice să-și ia zborul din clipă în clipă.
Ochii Ellei sunt albaștri, dar nu albastrul spălăcit de trecerea vremii, ci unul viu și jucăuș, mai degrabă corespondent al unei vârste de douăzeci și ceva de ani...
În orice clipă, Ella este îmbrăcată asortat, adică dacă e ziua de roșu, ea are opincuțe roșii de piele moale cu șireturi fine, fustă de mătase roșie asortată cu bluză de tull roșu-stins, la care adaugă o poșetuță mică de piele întoarsă rubinie.
Dacă e ziua de albastru... oh! dragii mei! merită s-o vedeți pe această doamnă care se acoperă în costum bleu-ciel la care adaugă o cămașă de mătase naturală albă-spumă cu bumbi de sidef alb și care fac casă perfectă cu decupații ei albi și poșetuța albastră cu
perluțe mici, albe!
Nu vreți s-o vedeți pe Ella în negru, este imaginea femeii superbe care își arată durerea unei pierderi cu demnitatea unei zeițe!

Pe Ella am cunoscut-o întâmplător, prin natura muncii mele reușesc să cunosc fel de fel de oameni, mai ales femei! Ea a fost una dintre femeile care mi-au îmbogățit universul și căreia îi mulțumesc pentru toate clipele de bogăție sufletească la care a fost parte!

Pentru că Ella nu este numai o femeie elegantă, ci și un exemplu de om, o rămășiță a ceea ce a însemnat frumusețe umană pe acest pământ!
Cum altfel s-o numesc, când ea mi-a destăinuit ca o adolescentă cu obrajii îmbujorați ,, sunt unguroaică, dar am iubit acest soț român al meu, care m-a urgisit toată viața că sunt bozgoroaică, căruia i-am dăruit doi flăcăi ca doi brazi!... și pe care l-am înșelat, doamnă! nu regret! că prea m-a umilit... dar pe care îl iubesc acuma, bătrână, ca pe un frate, ca pe un tată... ca pe un prieten bun, cel mai bun!``

Îl iubește Ella, pentru că văd cum îi face dulceața lui preferată, murăturile lui românești, sarmalele dar și gulașul unguresc, de care el nu se poate lipsi!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ooooo....:))) tx!  
Postat de catre Toth Nibira la data de 2011-09-09 19:20:07
         
 
  că n-are limba maternă, româna e limpede :
"sunt unguroaică, dar am iubit acest soț român al meu"

fiindcă trebuia să ortograieze corect cam așa:
"én vagy unguroic, da' iubit acest soț la mine"

 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-09-09 10:26:50
         
 
  io cre' că Nubira...pardon, Nibira asta e Doina Levintza-Catrintza că iote ce bine să pricepe la țoale,colori și croieli!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-09-09 10:23:24
         
 
  Ma rog, exagerez: "incap" e un fel de a zice, mai mult "dau pe-afara", daca e sa fiu de tot sincer. Si cine ar fi acela care sa-mi interzica? Doar Marele Emmanuel, care a facut lumea aceasta dar acum se odihneste nitel, a proclamat deja libertatea de exprimare. Nu?  
Postat de catre sters sters la data de 2011-09-09 09:57:08
         
 
  Desi pare o dare de seama, intocmita cu zel la sfarsitul unei sedinte de partid, sau o nota informativa intocmita de un colaborator prost ales al securitatii, astept ELLA II ca pe o confirmare a faptului ca n-am asteptat degeaba. Adica astept clenciul, spilul, punctul in care povestea devine literatura, daca ma intelegeti. Daca nu, nu, nu e nicio suparare, lumea e mare, literatura, de asemenea, daca incap in ea meteleul si pusca, acela care nici nu trage nici nu-mpusca, numa latra da' nu musca. Plus Afeul, care nu scrie nimic literar dar are pretentia ca ar face-o. Vorba cercetatorului acela german, i-am uitat numele: -ce cauta asta printre voi? -pai, asta se preface asa de bine ca s-ar pricepe incat e indispensabil...  
Postat de catre sters sters la data de 2011-09-09 09:52:28
         
 
  un bun exemplu de iubire si tristete, tristete, aventura si...resemnare/iubire in cele din urma...pareri de rau tardive. asta se intampla si pe la casele mari, nu doar la famili "bicefale ednice" :) o poveste adevarata! :) nu stiu de ce il spui "razbelul femeilor". aici ar merge : tristetea pacatoasa a femeilor! ca nu-i usor sa urasti apoi sa iubesti...cine te mai poate crede? cand te-am prins cu...cioara vopsita si tu spui ca-i papagal...e greu sa mai vopsesti penele indoliate ( sa para...zori de zi!) :)) vot si sterluta pentru idee!  
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2011-09-08 23:46:58
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Și care-i faza?
N-am prea priceput.
Să fie sănătoasă Ella aia, dar mie, unul, nu-mi spune mare lucru.
Și nici zicerea de mai sus.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-08 22:46:57
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE