| 
             | 
             | 
             | 
             | 
             | 
             | 
             | 
           
           
             | 
             
              Peia               | 
             | 
           
           
             | 
                        Text 
                postat de  
                voicu marin                  | 
             | 
           
           
             | 
             
              Tu te vaiți întruna de picioare, 
Și tu mereu ești pus pe rele, 
Ba cîteodată ești in stare, 
Să critici versurile mele. 
 
Ba zici că nu țin măsura, 
Că am destule versuri șchioape, 
Și văd că-i dai mereu cu gura, 
Încât m-ai amețit aproape. 
 
Când ai picioarele umflate, 
De o podragă rea, ia spune, 
Tu crezi că nimenea nu poate, 
Să aibă și picioare bune? 
 
   Autor necunoscut               | 
             | 
           
		   
             | 
             
                
                Parcurge cronologic textele acestui autor
                
                  | 
             | 
           
		   
             | 
             
			                Text anterior 
								     				
				Text urmator                  | 
             | 
           
		             
             | 
             
              Nu puteti adauga comentarii acestui text  DEOARECE 
              AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT! | 
             | 
           
                     
             | 
            
  | 
             | 
           
           
            |   | 
            Comentariile 
              userilor | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
           
                     
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
           
           
            |   | 
            
  | 
             | 
           
           
            |   | 
             
              Peia, dar tupeul tău chiar nu are limite daca ai curaj tocmai tu sa vorbesti despre atac la persoana. 
Atunci astea ce sunt? Instantanee cu rodii coapte? 
 
de-aia îl și cutreieră dracii... lirici, dă pe răscoale, balbotează, flencăie, colcăie, molfăie, clămpăne, măcăne și, în general, rîgîie. 
 
Ia seama la sfatul lui, că e neam de traistă, se duce și se întoarce de la tîrlă cu ea-n băț, să o burdușească pe drum cu haleală,- de la unu', de la altu'! 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-07  
22:50:25  
 
(haplea pușcoci) 
 
Mai e ceva de comentat la comentariul mîrlanului? 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-08 22:42:33  
 
Tu nu produci nimic, cichindele, decît zgomot, rumeguș și prostie țanțoșă. Și consumi pe spezele altora. Un pomanagiu amărît. 
... îți cunosc agitațiile de activist - ești o caricatură de individ,... 
Du-te-n cîrnați de-aici, te-am băgat prea mult în seamă. 
Dacă așa crede Înălțimea-Sa Corbu, că poate da acces la orice zarzavagiu agramat și gureș să facă pe literatul pe aici, eu nu mă mai pot compromite în prezența unor astfel de cioclovine gulerate, drept care îmi retrag iarăși textele și prezența, pînă la o dată ce se va anunța ulterior. 
Sorry! 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-09 13:33:03  
 
si mai am reo 200 de exemple 
Astea ce sunt Peia? Umbrela de la vodafone, țipuituri de MALU sau atacuri la persoana? 
 
Observ ca situatia este mult mai coplicata. Uiti instantaneu relele tale cand nu mai ai replica si devii brusc vitima atacurilor la persoana? 
 
Peia, mastile cad mai devree sau mai tarziu 
 
Cum a ramas cu :drept care îmi retrag iarăși textele și prezența, pînă la o dată ce se va anunța ulterior. 
Sorry! 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-09 13:33:03  
 
s-a revocat  ::) hai, Peia  un pic de bun simt stiu eu,simt ca ti-a mai ramas.....                | 
              | 
             | 
           
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Ion Gabriel Pusca               la data de  
              2011-09-12 04:48:59               | 
             | 
             | 
           
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
           
           
            |   | 
            
  | 
             | 
           
           
            |   | 
             
              Pdap, în debaraua voastră, editoare, se află un post, căruia nu știu ce vină i s-ar putea găsi, dar dacă e nevoie ca să spăl și ultima rămășiță legitimă de identitate de pe aici, nu e mare lucru: o puteți spune. Dar cinstit, în văzul lumii. Și fără vreo granitură de morală insipidă! 
               | 
              | 
             | 
           
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              ioan peia               la data de  
              2011-09-11 14:21:46               | 
             | 
             | 
           
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
           
           
            |   | 
            
  | 
             | 
           
           
            |   | 
             
              Mister editoare, 
Dacă tolerezi atacuri la persoana mea, ale  sinsistrului personaj pușcă și, în același timp, îmi invalidezi mie reacțiile legitime, să înțeleg că te afli într-o drăgălașă comuniune de idei, concepții, gusturi și, nu în ultmul rînd simpatii cu mai sus citatul? 
Nu de alata, dar, în felul acesta, aflu și eu - dar nu numai eu - cam pe ce orbită valorică s-a înscris saitul pe care cu onoare îl diriguiți! 
 
                | 
              | 
             | 
           
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              ioan peia               la data de  
              2011-09-11 14:18:53               | 
             | 
             | 
           
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
           
           
            |   | 
            
  | 
             | 
           
           
            |   | 
             
              erata  iar memoria pe termen lung ...                | 
              | 
             | 
           
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Ion Gabriel Pusca               la data de  
              2011-09-10 23:06:34               | 
             | 
             | 
           
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
           
           
            |   | 
            
  | 
             | 
           
           
            |   | 
             
              Peia, in primul rand sa lamurim un lucru: am pieptul mare si bratul gros (48 cm circumferinta) pentru ca am facut sport de performanta (rugby ca sa nu iti dai cu presupusul) asa ca de asta sunt pieptos, nu din motive de p.d.b. ::) 
 
Apoi, tie,  nimeni nu ti-a contestat doua lucruri:  
 
1. faptul ca esti vechi pe acest sit si  iata cum, nu e prima data, iar iti dai cu firma-n cap. Ai fost printre cei care au infiintat siteul si ai avut grija sa marchezi locul. Ori minti, si m-as bucura pentru tine -desi este o gaselnita de o jumatate de ban-, ori spui adevarul si in acest caz  mi-e doar mila de tine, daca asa ai gandit atunci si acumte lauzi. 
 
2  faptul ca ai probleme de relationare care merg pana la mistificarea faptelor, scoaterea lor din context, prezentarea trunchiata a lucrurilor. In mare parte o faci slab pentru ca repeti doua greseli majore: 
a) nu citesti decat in diagonala textele  -toate textele-  si de aceea mereu vii cu o completare: A, si am uitat.... parca ai fi Al Ciocioi  Am uitat sa va spun  
b) fiind un temperament coleric iti schimbi ideile -în functie de situatie - ca sa iesi nevinovat sau deasupra. Sper sa fie asa ptr ca in cealata situatie ar trebui sa conluzionez ca nu ai logica si coerenta iar memoria pe termen lung 
 
Unde gresesti tu total? Gresesti cand iti inchipui ca eu vreau sa demonstrez cuiva ca sunt  mare poet sau ca vreau sa ma ajung pe situl europeea 
Peia, eu am intrat pe acest site din doua motive: 
 
1 sa propun spre lectura niste texte care la mine se afla  in faza de atelier sau sunt rezultatul jocurilor de versificatie pe care le facem pe la intalnirile noastre amicale.   
2 ca sa anunt anumite ativitati culturale organizate de  Breasla Cuvântarilor  si Asociația Culturala Adsum sau de alti actori ai sectorului cultural din Romania si nu numai, activitati care sunt deschise si publicului . 
 
Tu, Peia, inainte de a spune despre cineva ca e golan, uita-te in ogilnda si intreaba-te de ce esti singur  la varsta ta de ce ai ajuns ca unica  legatura cu lumea sa-ti fie acest sit  si mai ales de ce singurii care te sprijina sunt un pensionar fara coloana vertebrela si un IT-ist esuat pe la nu stiu ce  primarie comunala.  
 
Sa stii Peia : daca cineva, vreodata, ti-a spus  fara rautate MERGI CU DUMNEZEU INAINTE! acela sunt eu, sarmanule, batut de soarta. 
 
Tu,  probabil, nu m-ai admite aici sau aiurea nici ca maturator, dupa cum spui, in schimb, eu  -cand o sa ne intalnim, pentru ca ne vom intalni curand,  ti-am spus-o intr-un comentariu anterior -  te voi trata ca pe un om, Peia, pentru ca asa facem noi, oamenii.  
Oricum ar fi, tu nu vei putea influenta sau decide niciodata destinul nimanui pentru ca, desi iti doresti sa fii omul care da sentinte, nu ai abilitatile necesare unei astfel  de pozitii.  
Poate de aceea ai ratat si afacerile incepute candva.  
Nu mai ai rabdare, Peia, si lipsa rabdarii vesteste apropierea batranetii, sarmanule. 
Asa ca MERGI CU DUMNEZEU,  INAINTE! ... Patrauleo! 
               | 
              | 
             | 
           
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Ion Gabriel Pusca               la data de  
              2011-09-10 22:23:13               | 
             | 
             | 
           
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
           
           
            |   | 
            
  | 
             | 
           
           
            |   | 
             
              Pușcoci, 
Tu ești prototipul absolut al îngălatului care se care se vîră-n ciorbă și se crede-n piscina olimpică. Un îngălat care-și umflă piepții cu pompa de bicicletă. 
Iar tu ești ultimul dintre indivizi care-mi poate spune mie să mă "duc cu dumnezeu", căci ești ultimul parvenit pe aici - un golan care nu a mai avut loc prin alte părți și a dat buzna încoace, spărgînd capul cu ușa, ca să-și facă și el un loc în viață.  
Eu exist prin zonă din prima secundă, tîrlane, și nu știu dacă ai observat, dar numele saitului rimează, în mod interesant, cu al meu. Așa că eu mă duc, nu mă duc cu dumnezeu, dar tu ai putea să te duci nouă și cu-a brînzii, dacă ar exista un criteriu corect de evaluare în mintea diriguitorilor.  
Eu nu te-aș admite aici nici în calitate de măturător. 
  
 
               | 
              | 
             | 
           
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              ioan peia               la data de  
              2011-09-10 09:30:03               | 
             | 
             | 
           
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
           
           
            |   | 
            
  | 
             | 
           
           
            |   | 
             
              DACA  Eu cunosc foarte bine cu ce te ocupi, ATUCI nu inteleg de ce ai urlat pe aici, ca un clovn expirat, vreo 3 saptamani intreband de 28 de ori in stanga si in dreapta de unde am eu bani ? 
Peia daca citesti Revista ZIP o sa vezi cam ce oameni vin in taberele de creatie si la Evenimentele Marca Adsum 
Parerea ta conteaza  pentru noi la fel de mult ca temperatura inregisrata ieri la Novosibirsk  
 
Asa ca mergi cu Dumnezeu, fa-te sihastru, și invata, repetentule la examenele vietii  ca actul creativ se pretrece în solitudine dar verificarea  calitatii si fortei lui se face numai si numai in public 
Sanatate, sarmane cașectic sihastru               | 
              | 
             | 
           
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Ion Gabriel Pusca               la data de  
              2011-09-09 16:32:13               | 
             | 
             | 
           
		  		   
             | 
             
                Parcurge cronologic comentariile acestui autor
                  | 
             | 
			 | 
           
		   
             | 
            
			 
			                Text anterior 
								     				
				                Text urmator 
							
			
			 | 
             | 
             | 
           
		  
                     
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
           
           
            |   | 
            
  | 
             | 
           
           
            |   | 
             
              De cînd lumea și pământul, hapleo, actul creativ se pretrece în solitudine. 
Chilabalele tale culturale sunt ecouri ale "descîntării româniei", de pe vremea ceaușistă.  
Tu nu produci nimic, cichindele, decît zgomot, rumeguș și prostie țanțoșă. Și consumi pe spezele altora. Un pomanagiu amărît. 
Să nu crezi că oameni serioși se vîră-n clacă cu tine. Eu cunosc foarte bine cu ce te ocupi, îți cunosc agitațiile de activist - ești o caricatură de individ, - un clovn, da, te-ai autodefinit, încercînd să mă califici pe mine.  
Du-te-n cîrnați de-aici, te-am băgat prea mult în seamă. 
Dacă așa crede Înălțimea-Sa Corbu, că poate da acces la orice zarzavagiu agramat și gureș să facă pe literatul pe aici, eu nu mă mai pot compromite în prezența unor astfel de cioclovine gulerate, drept care îmi retrag iarăși textele și prezența, pînă la o dată ce se va anunța ulterior. 
Sorry! 
               | 
              | 
             | 
           
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              ioan peia               la data de  
              2011-09-09 13:33:03               | 
             | 
             | 
           
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
           
           
            |   | 
            
  | 
             | 
           
           
            |   | 
             
              aici au fost 2 commuri nevinovate, nu înțeleg de ce rădulescu mi le-a șters, erau parfum de violete pe lîngă sudalmele trîntite de ms.pușcă și dom'Peia!?               | 
              | 
             | 
           
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Gheorghe Rechesan               la data de  
              2011-09-09 11:19:04               | 
             | 
             | 
           
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
           
           
            |   | 
            
  | 
             | 
           
           
            |   | 
             
              Da, Peia, mai este de comentat, de exeplu : tu spui despre mine ca sunt marlan si cum nici eu nu am o impresie mai buna despre tine, iata diferenta intre cele doua forme de marlanie  
 
pe de o parte se afla un marlan care -impreuna cu echipa lui- face niste lucruri la care tu nici nu poti visa: publica autori valorosi, organizeaza lansari de carte, expozitii de pictura si sculptura, tabere de creatie  etc 
 
in cealata parte se afla  un marlan egoist bolnav de invidie fara viata sociala cu grave probleme de relationare care ii injura pe toti sperand ca se va vorbi si despre el candva- de bine, de rau nu conteaza - un prost-crescut care sub acoperirea unei gandiri asociative si cu experienta unei vieti de informator  crede ca poate manipula totul.  
 
 Peia, in continuare ramai seful  cuibului  de clovni al sitului europeea si ma bucur ca iti aperi aceasta pozitie pentru ca ea este singura ta legatura cu lumea.   
 
hai, vira!               | 
              | 
             | 
           
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Ion Gabriel Pusca               la data de  
              2011-09-09 09:16:08               | 
             | 
             | 
           
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
           
           
            |   | 
            
  | 
             | 
           
           
            |   | 
             
               mă, buric de râmă, mă, păstârnacule.; Mă, râmătorule,; burtă verde de la Malu; mă, cioc de rață bengaleză; mă, gaură de covrig uscat; N-are decât să-ți plesnească si rânza și pipota de poftă și de ciudă dacă ești neam de traistă, mă, damf care plutești în urma cirezii. 
Hai, vira de aici. (pușcoci haplea) 
 
"Iata cum Peia face cea mai buna si completa confirmare a comentariului meu." (haplea pușcoci) 
 
Mai e ceva de comentat la comentariul mîrlanului? 
 
               | 
              | 
             | 
           
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              ioan peia               la data de  
              2011-09-08 22:42:33               | 
             | 
             | 
           
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
           
           
            |   | 
            
  | 
             | 
           
           
            |   | 
             
              Daca proprietarul acestei pagini (literare, nota bene!) ar fi impus un nivel minim necesar, nu s-ar fi putut ajunge la asemenea derapaje in primul rand mintale: e necesar s FII SANATOS LA CAP ca sa stii ca scrii sau nu literatura beletristica sau alte trasnai. daca iti inchipui numai ca esti literat, dar scrii ca posteriorul, adica, pe limba cateilor, ca un...(posterior, dorso-sacral), problema e sigur de la cap. Asadar, domnule Cristescu, asanati sau lasati asa, e singura solutie.                | 
              | 
             | 
           
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              sters sters               la data de  
              2011-09-08 12:54:18               | 
             | 
             | 
           
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
           
           
            |   | 
            
  | 
             | 
           
           
            |   | 
             
              Iata cum Peia face cea mai buna si completa  confirmare a comentariului meu. In afara de aceste incercari ratate de  intimidare,  nu poate nimic altceva in discutia directa.  
Inchipuiti-va cum ar arata Peia daca ar mai fi trei patru oamnei cu bun sumt care sa ii taie macaroana despre care am aflat -el mi-a zis- ca trebuie sa 
 
 `scoți macaroanele pe nas și le sorbi, din nou, pe gură, să nu pierzi cumva vreo fărîmă de inspirație.`  
 
Eu nu incerc asa ceva ca mi-e greata, dar la el se pare ca este un exercitiu obisnuit din moment ce stie ata de bine toate fazele derularii lui. 
 
Citez din comentariul meu textul netrunchiat  ca sa inteleagem toti cum gandeste (oare?)Peia: 
 
`Iata, deci , Peia, sarman casectic, ce notiuni te caracterizeaza -pe tine in comentariile tale- si te tin ferecat in gropnita ta de la Malu ... samahoanca, pomanagiu, satrar, burdihan, flescait. 
 
Din zona aceasta vii tu, din zona in care acest vocabular este unul obisnuit, al locului. 
 
La noi, se spune altfel, se spune tabara de vara, pictura, sculptura, poezie, slujba de dimineata, mers la vanatoare, foc de tabara, chitari, drumetii la Ciucea*), placinte, palinca, bograci, pui la ceaun si mamaliguta, vin de Cotnari si Murfatlar, sarmalute, drumetii la Jibou, intalniri cu scriitorii din Bistrita, Zalau si Cluj, tocanita de iepure salbatic, tablouri pictate de prieteni, cantece batranesti cantate de bunii satului etc... 
Vezi, tu, Peia, cam asta este diferenta. ` 
 
 
Observati cum rupe din context si schimba sensul ca sa `manipuleze` -zice el- atentia colegilor de sit? Ei daca face asta doar intr-o discutie fara miza, pe un ATELIER LITERAR in subsolul unei poezii slabe  va puteti inchipui cam cum arata poetul Peia, in realitate? Pai ne mai miram de rautatea pe care o afiseaza, de pizma in care se inneaca, de invidia care ii cocoseaza sufletul? Nu are sens.. omul este cum este si noi trebuie sa il ajutam.  
Sarmane Peia, ramai pe aici prin zona, pana dimineata iti mai scriu un comentariu.. ai grija sa fii pe faza.. 
 
 
               | 
              | 
             | 
           
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Ion Gabriel Pusca               la data de  
              2011-09-08 00:23:14               | 
             | 
             | 
           
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
           
           
            |   | 
            
  | 
             | 
           
           
            |   | 
             
              A, și uitasem: haplea e un june căruia i-a dat recent bobocu': e vioi ca un cintezoi și săltăreț ca o căprioară... muuu!! 
               | 
              | 
             | 
           
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              ioan peia               la data de  
              2011-09-07 22:52:25               | 
             | 
             | 
           
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
           
           
            |   | 
            
  | 
             | 
           
           
            |   | 
             
              Voicule, 
Ia aminte la sfatul înțelept al lui pușcă, marele scriitor de pe valea Geadăului, unde au păstorit strămoșii lui miorițe, o laie, - ia aminte, zic, la îndrumările lui căci el știe ce spune. Mai ales după o masă de neam prost, cu "placinte, palinca, bograci, pui la ceaun si mamaliguta, vin de Cotnari si Murfatlar, sarmalute, drumetii la Jibou, intalniri cu scriitorii din Bistrita, Zalau si Cluj, tocanita de iepure salbatic..." 
 
Observi că a mestecat și scriitori, de-avalma cu bogracii, de-aia îl și cutreieră dracii... lirici, dă pe răscoale, balbotează, flencăie, colcăie, molfăie, clămpăne, măcăne și, în general, rîgîie. 
 
Ia seama la sfatul lui, că e neam de traistă, se duce și se întoarce de la tîrlă cu ea-n băț, să o burdușească pe drum cu haleală,- de la unu', de la altu'!  
               | 
              | 
             | 
           
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              ioan peia               la data de  
              2011-09-07 22:50:25               | 
             | 
             | 
           
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
           
           
            |   | 
            
  | 
             | 
           
           
            |   | 
             
              Observ, cu mirare, ca majoritatea celor care scriu bine pe acest sit, si nu sunt putini,  se retrag cu teama si nu sanctioneaza nesimtirea, tupeul, proasta crestere  exprimata cu o fericita detasare, nu darama  cele trei patru sperietori care vezi, Doamne- vegheaza langa lanul europeic nu cumva sa intre pe aici vreunul cu cas la gura intr-ale poeziei. 
Daca ii macelarim pe toti cei care incearca sa puna mai mult sau mai putin de 65 de cuvinte  intr-o forma de text poetic fara a le explica mai intai ce si unde au gresit,  fara a le da un sfat, fara a le oferi acel imbold uman pe care toti l-am primit cand ne-am apucat de scris, credeti ca ajungem undeva?  
 
La textul de mai sus nu pot aprecia versificatia pentru ca este usoara, fara nerv fara acid cum observa dl Bordas.  
 
Apreciez in schimb curajul autorului de a da o replica, este adevarat slaba, fara umor,  cu un instrumentar sarac si scartaind din toate incheieturile.  
 
A avut curaj sa raspunda unui culturist al virgulelor care a demolat inestetic, nu cu umor ci cu  ura nejustificata si cu proverbiala lui lipsa de bun simt un text care, poate, dupa o cosmetizare usoara ar putea capata o forma placuta. 
  
Nu cred ca are cineva dreptul sa se adreseze cu un limbaj de maidan unui om care intra pe un ATELIER LITERAR :  
`Ai putea, măi poetu lu pește, să ne explici logic cum dracului ` 
`Cred, însă, că-n capul tău se petrece fenomenul, acolo unde sunt și apele alea singuratice. Ca neuronul tău.` 
 
`Și ce scoici sunt alea care se rotesc în coliere, neică?! Ai toți boii acasă? Cum vine asta, neamule?` 
 
`Aoleu! Vei fi fiind gravid, taică, vai de suflețelul tău, naști frun pui dă coropopircăniță, de-o să ajungi faima ghinisbucului!! ( Un 
 frustrat!)` 
 
`Ca tot ce mîzgălești tu în biata limbă română, care a ajuns pe mâna tuturor flecarilor!` 
 
  Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-04 23:10:56 
 
Poate ca Peia ar trebui sa isi aduca aminte de ucenicia lui ca poet la fel cum ar trebui sa facem noi toti, sa ne amintim ca nu ne-am nascuti invatati.  
Sau  
`Alt amator, făcător de versuri șchioape! 
Mai ai mulți ageamii din ăștia, la cutituță, dom'le? 
 
  Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-04 15:14:00 ` 
 
Ma intreb de unde si pana unde a ajuns, Peia, scriitor profesionist si mai ales referent, sa hotarasca el cine este amator , ageamiu, flecar etc.  
Poate ca dl Corbu, aici, ar trebui sa apese pe cateva pedale / butoane / manere sau ce mai are dumnealui in arsenal ca patron si dumnezeu al sitului Europeea, ca sa obtina un sit ecoliterar. Sau poate ca doar editorii ar trebui sa refuze toate comentariile in care se fac atacuri la persoana. Poate, zic si eu
imi dau cu parerea, nu dau sfaturi. 
 
Oricum, il felicit pe dl Voicu Marin, nu pentru productiile literare care sunt slabe dar nu lipsite total de perspectiva, ci pentru curajul de a incerca un raspuns cvasipoetic .  
 
Este adevarat ca, daca, te ataca maidanezii si esti singur te poti speria, dar domnule VM in jurul dvs mai sunt oameni, ca cei de care aminteam la inceputul acestui comentariu si doi trei oameni cu bun simt, pot anihila oricand o haita de maidanezi. In definitiv si maidanezii au fost candva caini pe langa casa omului. 
 
Pentru ca am facut trimitere la  inceputurile poetice ale fiecaruia dintre noi, am sa propun spre lectura (si exemplu  pentru dl Voicu) un text al poetului Cristian Simionescu, care mi-a fost profesor candva: 
 
`Această mică rușine  
 
Te mai doare câte ceva. Iei hapuri, mai merge. 
Visezi urât. Ce faci, bătrâne, cu sistemul nervos? 
Ei, mai iei un rachiu, un vin. 
Mai cade inima pe gânduri, iei un rachiu, un vin, mai trece. 
Te mai hulește cineva, mai rabzi pizmuiala, 
lumea-i anevoioasă. Te iei cu lumea, mai trece! 
Îți face găgăuță, hlizindu-se, 
un gest barbar, te scalâmbă, 
ei, lumea, se purifică încă. Mai uiți, mai trece. 
Îți mai pune câte unul piedică 
se mai joacă omul, nu-i viața doar 
pentru mâhnire și silă. Mai trece. 
Eu însumi am văzut un tip - 
dar ce tip! mâncase vita cu tot cu făt. 
Rușinat peste poate, i-am spus: 
Ce faci, bătrâne, ce faci cu gândirea, te lasă ? 
Mai iei un vin, mai iei hapuri, 
Mai iei bun-simț, mai trece. 
Dar vine cineva odată și-ți pune laba pe dinți, 
te calcă pe ficat și nici nu spune măcar: 
pardon și scuze. Ei, bine, asta nu trece! ` 
 
 
Hai, la buna recitire.. 
 
 
               | 
              | 
             | 
           
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Ion Gabriel Pusca               la data de  
              2011-09-07 20:22:07               | 
             | 
             | 
           
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
           
           
            |   | 
            
  | 
             | 
           
           
            |   | 
             
              "mă-ntreb, dacă aș scrie un text intitulat "ștefănescu" ce ar conține date clare despre "podagra" shakesperiană a lu' fănică cît ar sta în prima pagină? un minuțel, maxim un fîrtar de ceas!?" 
 
(ghiță recheșan) 
 
scrie-l, și-ai să vezi.               | 
              | 
             | 
           
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Radu Stefanescu               la data de  
              2011-09-07 14:30:49               | 
             | 
             | 
           
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
           
           
            |   | 
            
  | 
             | 
           
           
            |   | 
             
              pe orice sait normal cu pretenții literare, o năzbîtie d'asta ar fi trimisă (indiferent de valoarea ei literară, ceea ce nu e cazul aici)la recycle bin; mulat  pe profilul ecoliterar  al atelierului de sporovăială și bălăcăreală socializantă, făptura editorială își rîde-n barbă că iote, ce replică dișteaptă născoci poetul marin și voicu, în loc să procedeze firesc. 
mă-ntreb, dacă aș scrie un text intitulat "ștefănescu" ce ar conține date clare despre "podagra" shakesperiană a lu' fănică cît ar sta în prima pagină? un minuțel, maxim un fîrtar de ceas!?               | 
              | 
             | 
           
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Gheorghe Rechesan               la data de  
              2011-09-07 12:25:08               | 
             | 
             | 
           
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
           
           
            |   | 
            
  | 
             | 
           
           
            |   | 
             
              O mare bucurie pentru mine, Liviu S. Bordaș, să vă regăsesc în virtual. Că atunci cînd v-am căutat pentru "o pricină", nu erați la cabinet. Era doar Adriana. Giurcă. Eh, sait de conversațiuni, nu ca pe vremuri cînd îi ridicați osanale lui Florin, parol, Radu Șefănovici. Scuze, este un deces cu înhummare pe strada mea, sună claxoane, miroase a tămîie... Domnia-voastră sînteți bine?                | 
              | 
             | 
           
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              latunski criticul               la data de  
              2011-09-06 13:18:58               | 
             | 
             | 
           
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
           
           
            |   | 
            
  | 
             | 
           
           
            |   | 
             
              Ce să-i mai spui lu ăsta? 
Și-o trage singur în meclă taman ca borcea, cu mingea de fotbal! 
               | 
              | 
             | 
           
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              ioan peia               la data de  
              2011-09-06 12:58:40               | 
             | 
             | 
           
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
           
           
            |   | 
            
  | 
             | 
           
           
            |   | 
             
              Tu crezi că nimenea nu poate, 
Să aibă și picioare bune? 
 
Autor necunoscut 
 
 
Dacă întrebarea nu e una retorică, aș avea un răspuns: sigur că poate! Da' aș avea și un adagiu: nu în cazul de față. 
 
De la textul (cu diminutivele de rigoare, textuleț, textișor și altele) de sus pînă la o replică acidă, plină de umor (și satiră, de ce nu) e cale lungă. 
 
Mai încercați. 
 
Deși, după cum ați început, cred că demersul va fi zadarnic. 
 
               | 
              | 
             | 
           
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Liviu S. Bordas               la data de  
              2011-09-06 12:22:20               | 
             | 
             | 
           
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
           
           
            |   | 
            
  | 
             | 
           
           
            |   | 
             
              Eu cred că domnia-sa, domnul Voicu(?) are picioare bune, metrice și autobiografice, Peia nu poate să-l ajungă, cum nici Ahile pe broasca țestoasă. Autor cunoscut în Tiraspol, Latunski.               | 
              | 
             | 
           
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              latunski criticul               la data de  
              2011-09-06 12:20:16               | 
             | 
             | 
           
		           
               | 
       
                
                  
                     
             | 
              | 
             | 
           
           
             | 
            Texte: 
              23983               | 
             | 
           
           
             | 
            Comentarii: 
              120107               | 
             | 
           
           
             | 
            Useri: 
              1426               | 
             | 
           
           
             | 
              | 
             | 
           
          | 
        |