FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Visul unei nopți de vară...
Text postat de Lenuș Lungu
Privesc prin fereastra inimii cum noaptea încet se lasă peste sufletul meu.Visul unei nopți albastre de vară cu iz de trandafiri,cu adieri calde de vânt,cu murmur de șoapte purtate de norii pufoși.Să-mi îmbrac inima în cununi de frunze și flori ce se împletesc în noaptea albastră…Să zbor să culeg praf de stele de pe cer,să fac o mantie de curcubee și să arunc în univers.Vise pierdute…vise uitate de timp prefăcute în cenușă…Merg cu gândul rătăcit pe aleile sufletului meu într-un labirint ce literele suspin. Curg gânduri de ape cristaline,pe ploapele mele unde se împletesc liane de ciorchini amestecate cu un parfum divin de sentimente…Îți caut chipul tău de ceară, prin cenușa timpului țesută-n pânză de paianjen într-un colț întunecos…Am obosit să scotocesc prin amintirile prăfuite de timp și mă așez pe barca inimii mele plutind și la cârmă gândul chinuit mă poartă pe aripi de dor prin galaxie…Și la Starbucks am ajuns unde soarele și luna m-a servit cu o caleea lactee alături pus un trandafir…Privesc un trandafir ce mi l-ai dăruit uscat cu petale scuturate de timp ce emana un parfum de iubire,dar totul s-a prefăcut în cenușă…Mângâi cu degetele subțiri petalele uscate,simt încă parfumul tău și o lacrimă îmi picură pe obraz…Aș vrea să vii în visul meu în nopțile cu lună unde stelele argintii sclipesc în șoapte de iubire,să-mi mângâi privirea cu surâsul tău,inundă-mi clipa cu atingeri tandre să simt alinare.Ești în inima mea,în visele mele,dar nu pot să te ating…Te aștept în vis să pornim în călătoria universului printre miile de stele…Să fim doi fluturi albi îmbrățișați în noaptea albastră să dansăm în melodia nopții, în acorduri de pian cântate în surdină și îngerii să ne ocrotească.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "Unde ați găsit liane de ciorchini? Se zvonea că ar fi dispărut.


Unde a gasit si Caleea Lactee. Pornind in calatoria universului, cate nu poti gasi!:)



 
Postat de catre . Fiinta la data de 2011-09-03 13:38:06
         
 
  Et in Arcadia ego, ne spune autoarea. Dar o face în dulcele grai romînesc: am fost și io la Starbucks!

PS Privită prin prisma teoriei mecanicii fluidelor, expresia o lacrimă îmi picură pe obraz mă face să mă întreb: a cui lacrimă?

Lacrima altuia, probabil, deoarece propria lacrimă nu poate decît să se prelingă pe obraz. Desigur, ar exista și o excepție. Hiperexoftalmia.

Sfatul meu? Lecturi cît mai multe. Administrate, pe cît posibil, înainte de a scrie.


Alt pies. Lasați textul să respire. Punctul și virgula au nevoie de spațiu după ele.

Și o întrebare. Ploapele acelea unde se împletesc liane de ciorchini sunt femininul de la plopi?

Întrebarea era de fapt două. Unde ați găsit liane de ciorchini? Se zvonea că ar fi dispărut.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2011-09-03 13:12:18
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "Merg cu gândul rătăcit pe aleile sufletului meu într-un labirint ce literele suspin" what??

"Și la Starbucks am ajuns unde soarele și luna m-a servit" ups! ..." cu o caleea lactee alături pus un trandafir…" wow!

...
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2011-09-03 11:45:06
         
 
  Mulțumesc frumos Mihail Buricea pentru apreciere.  
Postat de catre Lenuș Lungu la data de 2011-09-03 06:54:10
         
 
  impresionante descrieri metaforice!
Succes in continuare si te mai astept
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-09-02 14:33:28
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE