FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Caut muza într-o cafenea…
Text postat de Lenuș Lungu
Merg la cafeneaua din colț să beau o cafea…Intru în cafenea unde este plină de nori de fum,mă așez la o masă fac semn ospătarului să-mi aducă o cafea.În timp ce aștept cafeaua scot fila sufletului o pun pe masă…Cafeaua îmi este servită și privesc dincolo de aburii cafelei cu o aromă puternică unde fumul se unduiește ușor într-un ritm suav al muzicii…Încerc să mă pierd în fumul cafenelei din sticla gândurilor mele.Privesc pe masă fila sufletului scot pixul și încerc să aștern dar deodată gândul meu se topește ca fumul de țigară. Astăzi gândurile mele îmi joacă feste…Literele alunecă lin pe fila sufletului meu…Un amalgam de jocuri de cuvinte îmi ies pe dos.Un gând ușor îmi șoptește la ureche să las pixul jos și să privesc pe fereastra inimii mele dincolo de nori și să ascult pe o aripă de vânt, melodia dragostei ce plutește în zarea albastră.Soarele îmi zâmbește și cu o rază îmi atinge părul într-o mângâiere de alint…În ritmul melodiei păsările cântă,cerul vibrează,norii dansează,îngerii chiuie.Este vis sau realitate?Ascultam și privesc cum totul se învârte în jurul meu.Mai sorb o gură de cafea și constat că e un vis al realității unde dragostea domnește în aer și pe pământ în tot ceea ce ne înconjoară.Mii de culori îmi zugrăvesc imaginea în fața ochilor….
Dragostea-i o floare
ce răsare și-nflorește
sub raze de soare
iubește apa,cerul,
natura și pământul
iubește-ți prietenii
și dușmanii
dragostea-i frumoasă
nu lăsa să piară.
vă las cu dragoste un zâmbet,să-l duceți mai departe…
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "ascultam și privesc cum totul se invarte in jurul meu"

Ce cafea or fi servit aia in cafeneaua aia?
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2011-09-03 15:26:43
         
 
  Lenușel,
Bre, nu cumva ai nimerit la o nuntă de maneliști și tu te crezi în cafenea? Păi, dacă "În ritmul melodiei păsările cântă,cerul vibrează,norii dansează,îngerii chiuie", atmosfera este specific cartieristică. Iar îngerii ăia, care "chiuiau" - probabil că o luaseră zdravăn la măsea ! - nu erau cam tuciurii? Nu întunecaseră horizontu, bre? Și-atunci cum de mai năzăreai matale "fila" aia a suflețelului personal, năpădit de nostalgii
celestine? Lenuș, un ultim sfat dezinteresat: aibi grijă să nu te apleci prea tare pe fereastra aia, săscapi, în gol, că, doamne fere, rămînem adînc îndurerați după geniul tău liric!
Ca o curiozitate personală: tu încă mai folosești pixu cînd își vine inspirațiunea?

Buriceo, ți-a scăpat o bucățică de lirică universală, în suc propriu, de o rară splendoare! Păi se poa?!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-03 15:01:25
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE