FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Tema pentru astăzi
Text postat de latunski criticul
Înainte de a merge la culcare, vă propun tema pentru astăzi. Ca să uitați cît mai repede de grupajul meu de versuri… Ea nu are legătură cu buletinele de vot, cu suspendarea lui Băsescu, ori cu Roșia Montană.

Tema:
„Este Rusia, tatăl, cumnatul sau maica României voastre?”

Citat:
„România există grație faptului că mii de soldați de-ai noștri au eliberat-o de sub jugul otoman. Cum poate să se întoarcă împotriva celui care a creat-o, care i-a făcut bine? Istoric, Rusia este tatăl României.”
(Serghei Markov, deputat în Duma Rusiei, citat de Mediafax, 9 august, 2011 – citat preluat din Dilema, 18-24 august 2011).

Eu credeam că Rusia este cumnatul, care o ține pe sora voastră mai mică, Basarabia, cum fiul lui Hmil, hatmanul, o ținea pe Ruxandra lui Vasilie-vodă, armeanul (de ce o ținea? – nimeni nu știe).

În fine, tată sau cumnat, important este că vă păstrează Tezaurul și îl ferește de furi și de vînzătorii a orice se poate.

Spasiva, maică Rusia! Aferim!

(Despre această problemă nu știe nici Becali, nici EBA)
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Eu cred că și Becali și EBA știu, mr. Latunski.
De ce spun asta?
Păi primul are un ditamai cristosul răstignit în curtea palatului și lumea spune că ar fi boit cu aur! Ba chiar și mînerele scărilor și, pardon! scaunul de domnitor, bașca oglinzile și șemineul.
Prin urmare, pentru a păstra mereu vie memoria Tezaurului, prețiosul nostru ciobănel, tras printr-un inel (tot de aur) a recurs la acest mod compensatoriu de evocare.
EBA, deasemenea știe, dacă să judecăm după desele-i intervenții, încununate de succesuri, în fața a mai multor indivizi ostili, care nu prea vor să vorbesc cu ea (cică din motive de lipsă rezonanțe în zona occipitală). Fata, patrioată din naștere, reclamă deseori retrocedarea binecunoscutului Tezaur, dar, din pricina traducerii defectuoase, se înțelege cu totul altceva, anume ce fel de poșetă a mai apărut pe piață și care poșetă ar valora cam cît un pui al Cloștii!!
De menționat că mult rîvnitul Tezaur ar da o strălucire aparte unui tablou votiv, cu Tăticul președinte clocind ouăle puterii, alături de aceeași Cloșcă!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-08-27 21:23:19
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE