FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Sentință
Text postat de mihai enescu
Pentru crima de a distruge țară și neam,
Pentru fetele vândute în turcești lupanare,
Pentru feciorii morți în războaie străine,
Vă condamn la uitare.

Pentru crima de a fi distrus omenia din noi,
Pentru bătrânii umiliți care cerșesc ajutoare,
Pentru copiii ce cresc cu părinții plecați,
Vă condamn la uitare.

Pentru crima de a-nchide spitale și școli,
Pentru cei ce nu se vând pe un pui și-o căldare,
Pentru cei ce rămân, deși voi îi goniți,
Vă condamn, vă condamn, vă condamn la uitare.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Doamnă, Îmi faceți, din nou, onoarea de a mă "băga în seamă".
Sincer, nu cred că ceea ce scriu eu se ridică la nivelul de care aminteați, însă, dacă domnia voastră considerați că merită osteneala..., sunt onorat de propunere.
 
Postat de catre mihai enescu la data de 2011-08-05 22:27:10
         
 
  Dle Mihai Enescu, vă mulțumesc ! Ca fapt divers, în emisiunea mea " Dincolo de aparențe, la Radio R România, în fiecare joi, ora 22, realizez "Seară de Cenaclu" Pe parcursul a două, trei, ore, muzica folk, poezia, sunt atracția românilor din diaspora. Postul nostru de radio, cu sediul în Nurnberg, vizează, în special, românii din diaspora. Dacă îmi permiteți, voi citi poezia aceasta și nu numai. Aștept un răspuns, pentru a vă face și un medalion poetic pe blogul meu și apoi în emisiunea "Seară de Cenaclu".
Colegial,
Elena Toma
 
Postat de catre - ipocrizie la data de 2011-08-05 17:23:16
         
 
  "Dle Mihai Enescu, mi-am permis să postez poezia dvs și pe blogul meu. Dacă vă deranjează, șterg.
Colegial, Elena Toma"

Dimpotrivă, stimată doamnă. Este o onoare la care nici măcar nu îndrăzneam să sper vreodată.
Mulțumesc.
 
Postat de catre mihai enescu la data de 2011-08-05 16:27:37
         
 
  "Cristi Vasile, și și Radu v-ați dori măcar un sfert din harul meu. " Uitasem cat de tonic este personajul E.T. :))))

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2011-08-05 14:53:00
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Cristi Vasile, și tu, și Radu... v-ați dori...
a se citi:)
 
Postat de catre - ipocrizie la data de 2011-08-05 14:42:12
         
 
  Cristi Vasile, și și Radu v-ați dori măcar un sfert din harul meu. Că nu vreți voi să-l acceptați, e fix problema invidiei voastre. Restul e can can, vorba reclamei. De ce nu scrii pe pagina mea ? Și tu, și Radu, comentați pe pagini străine, irelevant, grobian, deși niște gânduri ale mele vă așteaptă comentariile. dacă tot sunteți zmei, zburdați în jurul meu, aveți din ce vă înfrupta:)  
Postat de catre - ipocrizie la data de 2011-08-05 14:41:28
         
 
  Vad ca Radu a amendat-o pe E.T. cu o vorba de duh :))) :

"modestia, singura virtute posibilă a celor ocoliți de har..."

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2011-08-05 14:35:22
         
 
  Cristi Vasile, nu cârcoti la colțul paginii. Ai la dispoziție pagina mea, acolo poți scrie ce vrei.. ipocrizia urlă în tine..  
Postat de catre - ipocrizie la data de 2011-08-05 14:30:49
         
 
  Cat de infatuat trebuie sa fii ca poti afirma fara rusine ca esti modest?!
:) "În modestia care mă caracterizează, nu-mi permit să afirm că aș scrie poezie" E.T.

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2011-08-05 14:27:18
         
 
  "Poftim, de!
De ce nu, mai simplu spus:" (Ioan Peia)

Pentru că, urmând un asemenea îndemn reducțioist, mai devreme ori mai târziu ne-am afla în postura unor distinse personaje dintr-o locație cu profil curativ în care au ajuns să spună doar: 34 ha, ha,ha. 49, hi, hi, hi. Adică nu mai spuneau bancurile cu savoarea fiecărei spuneri. Ci simplificaseră, standardizaseră și catalogaseră astfel încât spuneau doar numele bancului.

Ar fi obositor și plictisitor distinse coleg. Arghezi, (că tot simulați recent amnezia în legătură cu un oarecare Testament) spunea că dacă scrie de două ori pe aceeași pagină un cuvânt îi vine să înghită foaia (sau cam așa ceva. Dacă are cineva acuratețea acele ziceri l-aș ruga să o posteze) Dar să ne încăpățânăm să folosim aceleași și aceleași sintagme, aceleași și aceleași fraze doar de dragul simplității mi se pare excesiv. Exemplele date nu pot decât să asigure un fel de referențial ori contrast contrapunctic. Mai mult, este loc pentru toate genurile. Nu putem impune un anume stil. Iar, dacă vă amintiți, Le style est l'homme meme) după spusa lui Buffon. De ce ne vreți standardizați? Că mai adineauri, neînțelegând la ce tip de standrde făceam eu trimitere, tunați și fulgerați împotriva standardizării.


 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2011-08-05 13:35:59
         
 
  "iubesc peste măsură copacii, dracu știe de ce" (Radu Ștefănescu)
Cei de la supermarketurile celebre și agresive nu iubesc de loc copacii. Zilnic (din cutia poștală) mă lovesc în creștet cîteva trunchiuri, sub formă de pliante, oferte, concursuri cu premii etc.
Nici politicienii nu iubesc copacii, dacă ai uitat, mai așteaptă cîteva luni.
Chiar și popii au uitat să-și iubească "aproapele" vegetal; Pimen taie păduri în neștire; și nu numai pentru noi ediții ale Bibliei...
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-08-05 13:27:27
         
 
  Nu vreau sa-l acuz pe poetul mihai enescu de scrierea unui poem pe comanda desi aceasta opera poate fi atribuita oricand unui poet de curte. Pai ce fel de pedeapsa este asta, uitarea?
Toti politicienii corupti si excrocii de mare clasa nu-si doresc alta pedeapsa, decat uitarea.
Cum sa uiti domnule de criminalii care au dat zeci de mi de fecioare mioritice nevinovate pe scularia turcului, contribuin astfel la infometarea populatiei masculine autohtone? Eu, daca aasi fi cu zece ani mai tanar, nu numai ca nu asi uita acesta crima oribila, dar nu le-asi ierta-o niciodata.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-08-05 12:58:31
         
 
  @ Lenuța, în primul rînd felicitări pentru volum!

în al doilea rînd, aș vrea să-ți răspund la întrebarea pe care... nu ți-ai pus-o, și anume:

"nu mă întreb, de ce dvs., Ioan Peia, Radu Ștefănescu, etc., nu vi se oferă aceeași șansă, deși sunteți sclipitori, aici, pe pajiștea albastră unde devorați poezia întinsă, ca untul, pe pâine."

din 2 motive:

iubesc peste măsură copacii, dracu știe de ce

și doi, fiindcă pe fondul cenușiu al mediocrității mele, triumful operei tale, înnobilată de recunoașteri unanime, generoase și complet dezinteresate, capătă o și mai mare strălucire...

pe scurt - modestia, singura virtute posibilă a celor ocoliți de har...

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-08-05 12:48:38
         
 
  Stimate domn Gheorghe Recheșan, vă doresc bucuria mea de azi. Când am primit telefon și am fost anunțată că mi-a apărut cartea, am crezut că este o glumă, nu am dat importanță. E minunat sentimentul trăit de mine, azi. Fără să ai habar, să ți se ceară adresa, pentru a-ți fi oferită cartea scrisă, trimisă prin Fan Curier, fără gând, fără speranța posibilității de a fi editată, din motive lesne de înțeles, în condițiile în care trăim asimilați de occidentali:)
- nu mă întreb, de ce dvs., Ioan Peia, Radu Ștefănescu, etc., nu vi se oferă aceeași șansă, deși sunteți sclipitori, aici, pe pajiștea albastră unde devorați poezia întinsă, ca untul, pe pâine.
- eu vă doresc, tuturor, să aveți parte de bucuria mea de acum.
 
Postat de catre - ipocrizie la data de 2011-08-05 12:13:01
         
 
  sincere felicitări, asemenea gesturi sunt tot mai rare! (Alexandru Mitrea nu e un simplu "anonim", părerea mea!)
Tot mai des mă încearcă o milă adîncă vis-a-vis de foioase, conifere și alte specii convertibile în celuloză (ați văzut masacrul din Retezat) și-apoi de ce aș avea nevoie să-mi public poveștile, am mai mulți cititori pe internet și saituri a textelor decît dacă mi s-ar edita un tiraj 600 de volume ; trebuie să recunosc fără ipocrizie că am curtat cîteva edituri de top(10)care ar fi dispuse să publice textele(din cele nepostate pe internet, gen lavra bleu sau pastișe după kitāb 'alf layla wa-layla ;)) cu 1/2 din cheltuieli, restul suportînd un autorul, așa că ideea unui sponsor nu-i de lepădat.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-08-05 12:05:36
         
 
  băieței, tăbărâți. am postat ceva din gândurile mele
mușcați, rar și apăsat.
vă rog ! simțiți-vă bine ! :)
ce nu fac eu pentru iubiții mei ?
vă hrănesc, cu hălci din sufletul meu.
luați !:)
 
Postat de catre - ipocrizie la data de 2011-08-05 12:02:15
         
 
  Iar i s-a urcat la cap Lenuții!
Poeteso, ăla care ți-a sponsorizat cartea a făcut-o nu pentru că a fost dat pe spate de geniul tău pustiu, ci pen'că a vrut și el să fie bifat pozitiv la rubrica: "habarniști cu cocardă-n piept"!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-08-05 11:55:11
         
 
  Preadistins domn Gheorghe Recheșan, dorința dvs. este lege pentru mine, voi posta gândurile mele.
În modestia care mă caracterizează, nu-mi permit să afirm că aș scrie poezie:)
P.S Tocmai sunt pe culmile fericirii. Acum, am primit noua mea carte tipărită, apariția ei fiind posibilă grație interesului unui domn anonim, pentru cele scrise și publicate de mine... pe internet. Dl Alexandru Mitrea, habar nu am cine este și nici nu dorește să devină cunoscut, a sponsorizat cartea mea. :)) Ce spui ? Ia exemplu de la mine. Fă-ți un blog, publică pe el ceea ce scrii și, poate, cineva, plăcându-i ce ai scris, va binevoi să-ți sponsorizeze apariția cărții. Voi posta pe blogul meu întâmplarea. Pe cei răutăcioși, vă condam, vă condamn la uitare, vorba distinsului Mihai Enescu. :)
 
Postat de catre - ipocrizie la data de 2011-08-05 11:42:29
         
 
  erată:să vă văd cu dosu...etc  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-08-05 11:40:22
         
 
  "Probabil mesajul atitudinal și sentința, originală, în viziunea mea, să fi obnubilat doza de vetustitate pe care, sincer, nu am decelat-o." (Elena)

Poftim, de!
De ce nu, mai simplu spus: //Probabil, mesajul direct și coerent, la care se adugă sentința din final, (care, între noi fie vorba, nu e deloc originală!) cu accente intens acuzatoare, acestea să fi mascat forma ușor vetustă a scriiturii, (“vetustitate”, “vetustism”! – un alt mod silnic de a trage de gumilasticul cuvintelor – alte barbarii!) formă pe care, sincer, nu am sesizat-o.// (își mărturisește, oare, comentatorul neputința critică?).

Sau, mă rog, zis altfel, dar lipsit de pedanța aia doctorală, de aglomerația aia noțională, de poliloghia aia lustruită și îmbîcsită, de salata aia grețoasă (“mesaj atitudinal”, “obnubilare”, “vetustitate” – sclifoseli!, care nu adaugă nici un fel de “originalitate” comunicării, ci o gîtuie, “obnubilîndu-i” (na!) orizontul senin al comunicării.
Poți arunca, la o adică, pe ici, pe colo, cîte un “radical” din ăsta, dar cu măsură și pe deplin justificat de necesitatea de a completa discursul cu un ce mai subtil, pe care cuvintele obișnuite nu-l au în aria lor semantică. Dar să vii și să-l mitraliezi pe bietul cititor, împănînd limba curată cu un caier de vorbe bonjuriste, pompoase, marțiale, ăsta nu mai e stil, ci argou de academic!
Dacă insistați, am să vă dau numai trei nume de critici care nu se castrafilesc inutil, încercînd să impresioneze asistența cu formulăriel lor abracadabrante: Gheorghe Grigurcu, din cei vechi și Daniel Cristea Enache și Nicolae Tzone, din cei noi!
Citiți-i mai cu atenție și sesizați nuanțele!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-08-05 11:39:43
         
 
  păi postați o poezioară, distinsă colega și-om vedea noi cine-i înalt...eu am 1,85 m maestrul ștefănescu vreo 1,90 dumneavoastră pe tocuri de 12 cm cred că ne-ajungeți; promit să vă comentez cu umor, dar fără răutate!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-08-05 11:04:54
         
 
  Distins domn Gheorghe Recheșan...
amintirea de dvs. nu mă lasă :) în plus, fiind femeie simplă, de la sat, dorul de bunica, de satul în care am copilărit, în vremuri apuse, când țara nu era vândută, exploatată, etc... amintirea de tine, de scenariile premiate, etc., m-au determinat să mă simt mai aproape de dvs., crezându-vă modest, onest, ca și mine. Știți ce se spune despre "mințile superioare" : modeste, pe cât de înalte, etc..

 
Postat de catre - ipocrizie la data de 2011-08-05 10:48:32
         
 
  "expirat?"
Mesajul e ratat în opinia mea și fiindcă autorul nu dă măcar o soluție casandrică, ceva în același ton, vetust au ba, a indignării unanime(cu excepția micilor delatori ce perie sensibilitățile oranj), de pildă:

Și-n firescul ce așează pe oricare dintre noi
Să văd cu dosu'n ghene, colo-n lada de gunoi!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-08-05 10:46:23
         
 
  Elena,
te respect prea supericial, am să-ncerc, obiecția mea e că-n sec XXI nu se mai exprimă nici măcar liric indignarea cu astfel de expresii prăfuite "crima de-a distruge neam și țeară" hai s-o cotim spre uniunea europeană, ce ziceți?
Absolut insignifiant, stmată colega, mă întreb ce vă determină să treceți de la tonul firesc de ieri la adresări amicale cam buruienoase:măi, jiji,bre etc?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-08-05 10:43:06
         
 
  vetustisme (în opinia mea): Bine zis.


Poate să aveți dreptate. Este o percepție. Probabil mesajul atitudinal și sentința, originală, în viziunea mea, să fi obnubilat doza de vetustitate pe care, sincer, nu am decelat-o. Însă poate cu excepția sintagmei “turcești lupanare” în care înclin să vă dau dreptate celelalte exemple nu justifică atribuirea caracterului de “vetust” pentru acest text. Poate altul dar nu vetust. Aș mai preciza că, principial vorbind, cu excepția invențiilor lingvistice, toate cuvintele au mai fost utilizate! Asta nu înseamnă că toate textele sunt vetuste.

Eu mă așteptam, ca exemplu, la un text similar prin care să fie demonstrată vetustețea textului. Așa, mutatis mutandis, pare un procedeu similar celui folosit de distinsul nostru consăitean (cu siguranță, iar o să sară în sus!) Ioan Peia care, pentru a “demonstra” “incompetența poetic㔠a cuiva realizează colaje cu versuri ale celebrităților și apoi reproșeză necunoașterea acelor colaje!
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2011-08-05 10:40:58
         
 
  mai ales că pușlamaua transformă subsolul oricărei pagini într-un ring imund, politizînd nu doar pe marginea unor texte ca acesta, dar pe orice subiect!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-08-05 10:39:37
         
 
  Măi Jiji Recheșan, drag, mic și iubit !
De ce, bre, nu intri și pe paginile mele, cu asemenea comentarii în detaliu, să-mi spui și mie de unde am luat ideea aia, ailaltă, etc ? :)
Știi că-mi ești drag ! :)
" Pentru crima de a distruge și țară și neam" - asta de unde e luată, bre, nea Jiji ? Realitatea îți spune ceva ?
 
Postat de catre - ipocrizie la data de 2011-08-05 10:33:13
         
 
  da' pe "zexeur"-ul impertinent de ce nu-l cenzurează nimeni? chiar nu-i pune nimeni botniță lu' afei-grivei...n-are nici măcar o brumă de umor în lătrăturile-i ofuscate cu dam de portocală putredă!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-08-05 10:28:11
         
 
  vetustisme(în opinia mea):
inversiuni a la Bolintineanu: turcești lupanare
pentru cei ce se vînd pentr-un pui și-o căldare(căldare, arhaism-regionalism de sorginte sămănătoristă)
feciorii morți în războaie străine- a la Coșbuc, Alecsandri
tonul generalizat de profet sfătos și revendicativ folosit acu cincizeci de ani și mai bine.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-08-05 10:25:52
         
 
  Doamna, cred ca e cazul sa mai cititi o data comentariul meu. Eu n-am vorbit despre valoare nicio clipa. Dimpotriva, am marcat aspectul liric asemanator precum si mesajul inaltator al poemelor. Dumneavoastra vorbiti despre valoare, dar pentru ca educatia nu imi permite sa va raspund pe acest palier, ma abtin si las pe ceilalti sa aprecieze in tacere.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-08-05 10:21:32
         
 
  Dle Mihai Enescu, mi-am permis să postez poezia dvs și pe blogul meu. Dacă vă deranjează, șterg.
Colegial, Elena Toma

http://elenatomaxxl.blogspot.com/2011/08/sentinta-mihai-enescu.html
 
Postat de catre - ipocrizie la data de 2011-08-05 10:18:25
         
 
  Dacă educația mi-ar permite v-aș trimite la școală, domnule AF. Credeam că vă respectați mai mult propria persoană. De ce țineți cu tot dinadinsul să deveniți ridicol? Fiți consecvent, nu-i o rușine, cu propriile convingeri dar fiți onest. Chiar nu puteți face diferența valorică dintre cele două texte? Vă descalificați total distinse domn cu un așa argument. Însă aceasta pare a fi paradigma care vă ține prizonier și v-a anulat eul cugetător: arbitrariul. Păcat!  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2011-08-05 10:12:10
         
 
  Doamna Elena, va dau eu exemplul:

sursa: http://partidul-comunismul-romania.blogspot.com/2008/11/poezi-comuniste.html

Epoca de aur de Răzvan Claudiescu

Comunismul pentru unii a fost o epocă de aur,
Pentru alții a fost un chin ca iadul cu balaur,
Bunul simț era principul omului de rând,
Tinerii avea ce să învețe în școala valorificând.

Ceaușescu părea un om rău, dar era un mare geniu,
Dacă el nu exista multe lucruri din acest mileniu,
Mulți de pe urma lui aveți case unde să locuiți acum,
Dacă nu era, acum unde stăteați acasă la Boc?

Nu trebuia să fie omorât ca și-un animal râios,
La fel și soția sa, Elena care a contribuit și ea voios,
Bun a fost, săracul atunci când va făcut bine ca niște camarazi,
Atunci bogatașii de astăzi simțea ce simțim noi astăzi.

Acum toți cei care l-ați vrut dat jos din frunte,
Să fiți liberi să faceți ceea ce doriți fără conferințe,
Acum suferiți de foame și de locuri de muncă pe bucată,
Fără bani și unii dați afară din casele lor de-o viață.

Atunci existau legi în care se respectau cu strictețe,
Cine ieșea pe stradă era legitimat cu acuratețe,
Și nu exista homosexuali care influența ai noștri copii,
Care acum spun cu inima strânsă sunt cu mii.

Mesajul este acelasi, forma lirica este identica, si doar autorul parca difera. Putin, la nume.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-08-05 10:02:43
         
 
  Latunski, eu nu imi aduc aminte sa fi amintit vreodata de parintii tai, pentru ca dintodeauna mi-ai lasat impresia ca n-ai fi avut. N-am vrut sa deschid un capitol dureros din viata ta. Daca, insa, ai avut si tu parinti, ca noi toti, imi dau seama de ce urasti atat de mult alcoolicii si ca a fost si mai frustrant pentru tine. Deh!
Imi pare atat de rau pentru tine si tocmai de aceea te iert pentru impertinenta din comentarioul anterior. Daca ai fi avut si tu niste parinti pe care sa ii iubesti, nu ai fi scos comentariul acela absolut cretin si plin de invidie.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-08-05 09:36:52
         
 
  "din pdv liric, textu'i vetust"

Un exemplu ne-ar putea ajuta să vă dăm dreptate. Așa pare o simplă impresie.
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2011-08-05 09:25:58
         
 
  pies:cre' că în ciuda evidențelor boc și băse n-au vîndut fete la turci ci doar otavă cosită măiestru și vo cinzeci-o sută de epave.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-08-05 09:18:21
         
 
  din pdv liric, textu'i vetust, colbăit și prea puțin atrăgător; repetiția emfatică nu aduce nimic în plus, iar tonul vag stîngist a la j'acus-ul zolanian sună ca un dangăt de toacă la urechea surdei autorități.
Pă latura ideatic-social revoltată poate fi luat în seamă, deși lipsește un slogan care să zgîlțîie:ultima soluție, înc-o revoluție, hai cu tății, spargeți geamuri, dați la moacă pietricica ca-n Athina și Atica.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-08-05 09:16:56
         
 
  Printre altele, rolul artei, al literaturii, poate fi și acela de a se manifesta atitudinal. Atunci când justiția nu mai funcționează, când Parlamentul este călcat în picioare și ținut, illegal, sub obrocul imperativității, când arbitrariul incompetenței produce dezastre după dezastre, până la ieșirea în stradă, până la mijloacele extraparlamentare de protest, iată, poate interveni condamnarea artistică. A Înaltei Curți Etice și Morale a Talentului și Artei. Condamnare greu digerabilă de către mazochismul oranj.
Felicitări distinse autor!
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2011-08-05 08:49:18
         
 
  "Cine a condamnat pe cine? Când? Care muzeu?" (Mihai Enescu)
Nu sînteți la curent cu opiniile lui A.F. V-a categorisit de comunist, vă acuză de nostalgii criminale comuniste.
Că el și pe părinții lui îi acuză: "măi criminalilor de comuniști, dacă erau permise avorturile, eu nici nu vedeam lumina zilei", cam așa cred că începe discuția cu părinții lui, atunci cînd îi vede, dacă mai acceptă să-i vadă!!!
Iar tu, Cristiane, ești tot un nostalgic, un criminal comunist. Nu contează că ești tînăr și n-ai stat le cozi...
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-08-05 08:46:22
         
 
  Andrei nu a gasit raspunsul la ghicitoare...

Sa-l ajutam:
- in alte vremi (condamnate!)
- batranii NU cerseau ajutoare (puteau supravietui din pensie!)
- NU se inchideau scoli si spitale (dimpotriva! pe atunci - ce crima! - se infintau prea multe)
- NU te gonea nimeni din tara (cum sunt goniti astazi tocmai de catre Mare Om doctorii de exemplu! Dimpotriva! NU te lasau sa pleci!)
- si altele...
- de remarcat ca autorul foloseste timpul prezent...

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2011-08-05 07:52:53
         
 
  @mihai enescu, nu vreau sa va stric surpriza. Plus de asta, liber fiind de contract, dar cu dosarul curat, adica fara rude in strainatate, doresc sa ma angajez sa rup bilete la intrarea in muzeu si promit sa va fiu ghid. Daca apuc sa ocup postul, desigur, pentru ca e "aglomeratie" mare, mon cher.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-08-05 00:42:03
         
 
  Aici am avut un com care punea lucrurile la punct.
A fost cenzurat de protocaliul rădulescu!
Îi supăram ciracii.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-08-05 00:19:56
         
 
  Cine a condamnat pe cine? Când? Care muzeu?  
Postat de catre mihai enescu la data de 2011-08-05 00:00:51
         
 
  Domnule Enescu, ma tem ca sentinta si condamnarea au venit prea tarziu, pentru ca deja i-au condamnat altii, in mod oficial, iar acum se va deschide si un muzeu dedicat numai lor, impotriva uitarii :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-08-04 18:27:08
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE