FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
priveghi
Text postat de adrian paparuz



cuvinte leg noaptea
să le alung dimineața
stupid doar
în curtea mea plouă
cu tine cineva
îmi bate în inimă canțonete
ascult și mă legăn
pe visurile tale despuiate
înnod vorbe dulci de
blestem să te pot dezlega
fără pleoape ochii tăi
închid ferestrele timpul
eternitatea mă pândește
din colțul buzelor
surâsul tău spart
de singurătate nu voi răbda
niciodată n-am știut
să atârn de-o cravată
fă-mi loc în liniștea ta

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  va multumesc,domnilor pentru comentariile creatoare
o zi frumoasa si dv , va doresc!
 
Postat de catre adrian paparuz la data de 2011-07-27 09:28:25
         
 
  Na-ți-o frîntă că ți-am dres-o!
Eu ce-i zic și el ce-ndrugă!
De unde pînă unde "vînătoare de femei", matadorule?! Poate că asta visezi tu, măi Igaș Branconieru!
Gigilă,
întreceri de tip socialist, afișate la Gazeta de perete, sunt taman comentariile tale gonflate, de filfizon al cuvîntului chinuit.
Voi, măi prețioșilor, n-o să reușiți în veci să faceți deosebire între o rostire deșteaptă, plină de miez - fie ea și parodiată - și bîlbîielile voastre împopoțonate, de mitici (accent silaba 2) ai scrisului!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-07-26 23:23:04
         
 
  Atunci, chiar nu înțeleg de ce te mai acoperi tu de ridicol cu comentarii de saltimbanc despre comentariile celor care, cu amărâtele lor de studii filologice în raniță, încearcă să exprimă o opinie? Peia. Screnută, nescremută este o opinie.
P.S.
nu-ți mai obosi ochii. Încă nu ai depășit nivelul la care inviți lumea la întreceri socialiste pe câmpul muncii și apoi la vânătoare de dame.
Abia asta este ridicol , Peia: să poți considera o femeie drept vânat.
 
Postat de catre Proca Luige Sabin la data de 2011-07-26 23:04:44
         
 
  Gigilă,
Comentariile tale scremute nu merită altfel de tratament.
Voi, cei care credeți că, lustruind bastoane filologice și vîrîndu-le în raniță, deveniți generali în umanioare.
De o mie de ori ridicoli!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-07-26 14:25:37
         
 
  Peia ! Eternul Peia, împietrit de propria nedumerire in fața porții noi.
De ce nu faci tu un comentariu mai bun dacă te simți -cum spuneai tu, intr-un alt comentariu?- zmardoi??
 
Postat de catre Proca Luige Sabin la data de 2011-07-26 10:56:05
         
 
  Textul e cum e, da' comentariu' onorabilului kriticos te face să te tăvălești de rîs!

I-auzi colea: "efortul de a căuta o logică a aglomerației de material."

Ai, bre, nu mă-nnebuni!... da' o logică a aglomerației dîn metrou nu găsești pă nicări?

P'ormă, cică "haosul lingvistic" e ceva dă nu să poate, mînca-ți-aș!... da' să vezi cum e cu "aria" aia "semantică", oiliooo!... pune d-o "atmosferă specifică", care va să zică, dă să lasă cu dăscărcări ilectrice "co(h)erente". Nasol, ce mai!
Ce? n-ați priceputără?!
Avem acilea un domn hermeneut - mulțam,Domnică! - care ne luminează și pă noi dîn toate pozițiili ălea teoretico-intertextualisto-maneliste!

(Cînd nu ai nimic a spune, o dai pă filongleza dă baltă!...)
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-07-22 08:56:38
         
 
  Din păcate, textul nu merită -deocamdată- efortul de a căuta o logică a aglomerației de material. O lectură cursivă nu scoate la iveală nimic nou, nimic construit temeinic.
Textul -în opinia mea- suferă de haos lingvistic, motiv pentru care este și greu de citit.
Aria semantică prea largă nu creează o atmosferă specifică sau măcar o sugestie coerentă.
Este un text la care mai ai mult de lucrat. Spor!
 
Postat de catre Proca Luige Sabin la data de 2011-07-21 08:30:19
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE