FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Parafrazând un bătrân grefier
Text postat de Luchi Tenenhaus
Scrie lumea, scrie…

http://www.dailymotion.com/video/xjs7hl_lansare-volumului-ryscrucea-destinului-vasilica-ilie_creation

Sincere felicitări colegei noastre pentru debutul în proză!









Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Păi ce, ăia-s mai breji, cumetre șecspirolog?
Americanii de rînd, spre ex, sunt niște bătuți în cap! Norocul lor că s-au adunat de-a lungul vremii - nu am prea priceput circumstanțele istorice care au dus la asta - niște oameni cu tărtăcuța luminată care le-au pus la punct un sistem social-economic ce funcționează de vreo sută de ori mai bine decît în restul lumii. În timp ce ei, vegetativii, se mecdonaldează zilnic cu hotdoguri și cole, de-au ajuns ca niște ardei umflați și seci la creier.
Pe de altă parte, cînd văd entuziasmul tălîmb al engliterienilor cum că li s-a împerecheat odrasla regală, zău că mă paucă greața. Se pare că sapiensul - vai, vai, omul doldora de neuroni! - nu poate trăi fără prjiturica admirației idolatre.
Ori asta nu poate fi numită decît prostie universală!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-07-10 14:10:14
         
 
  frate Spinoza, cînd oi vedea matale un miting la Moscova, Viena, Roma, New York, Ulan Bator sau aiurea, oriunde în lumea asta mare, unde plebea scandează în delir numele vreunui pămpălău de 16-18 ani, cîștigător al campionatului mondial de dezlegat ecuații diferențiale, viitor angajat NASA, Google sau Microsoft, să mă anunți și pe mine.

e adevărat, din perspectiva amatorilor de sfîrlează, poarcă, oină și arșice, boxul pare un pic elitist, atîta vreme cît există flegma, piatra și bîta, dar să nu exagerăm.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-07-10 12:59:44
         
 
  Lasand la o parte comentariile in legatura cu meciul de box de aseara, despre copaci,etc., Luchi, "prietene", iti multumesc pentru cuvintele tale, adaugate la link...Nu stiu daca se cadea sa faci cunoscut, aici, acest lucru,- eu, de la un timp "ocolesc"- stiind ca sunt o persoana indezirabila pe acest site.
Dar ii pot anunta pe "dusmanii" mei ca ii invit la o lansare in Bucuresti, mai spre toamna,as vrea sa ne privim reciproc,fata in fata!
Le doresc tuturor, mult succes! Vasilica Ilie
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2011-07-10 10:28:20
         
 
  Ce prostie incomensurabilă!
Atîta entuziasm că se bat unii, ca chiorii!
O întreagă Românie a căzut pe spate că i-a tras ăsta, Bute, o carabă lu' ălălalt și la proiectat cu cîrma-n podea!
Dar că niște copii de-ai noștri au venit cu medalii cîștigate la olimpiade internaționale, nu preocupă mai pe nimeni.
Păi da, că e mai ușor să dai la cap decît să ai în cap!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-07-10 01:04:14
         
 
  Eu aș spune "bravo, Mendy!"... Nici Van Damme nu cădea așa. Ce artifică de boxer(ă).  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2011-07-10 00:59:56
         
 
  Eu aș spune "bravo, Mendy!"... Nici Van Damme nu cădea așa. Ce artifică de boxer)ă).  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2011-07-10 00:58:08
         
 
  sau cu pere pergamute  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-07-09 23:40:40
         
 
  cum te prinde, cum te bute, și-ți mai dă un coș cu fructe...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-07-09 23:40:22
         
 
  Luchi, scuze: BRAVO, BUTE!!!  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-07-09 23:38:51
         
 
  "1. Copacii sunt bariere de sunet foarte eficiente, aproape la fel de eficienti ca peretii de piatra. Copacii plantati strategic pot micsora zgomotele traficului de pe autostrada sau cele provenite de pe aeroporturi.

2. Copacii produc oxigen. Un copac cu frunze, ajuns la maturitate, produce intr-un sezon necesarul de oxigen inhalat de 10 oameni intr-un an.

3. Copacii sunt consumatori de carbon. Pentru a isi produce hrana, un copac absoarbe dioxidul de carbon, unul din suspectii inclazirii globale. O padure urbana poate stoca intreaga cantitate de carbon produsa de respectivul oras, iar 4000 m2 inlatura 2.6 tone de dioxid de carbon anual.

4. Copacii curata aerul. Ei intercepteaza particulele din aer, reduc caldura, absorb poluantii. Copacii lupta impotriva poluarii aerului prin reducerea temperaturii aerului si prin retinerea particulelor din aer.

5. Copacii ofera umbra si racoare. Umbra copacilor reduce nevoia de aer conditionat pe timpul verii. Pe timpul iernii, copacii reduc forta vanturilor, reducand cheltuielile de incalzire.

6. Copacii ne ajuta in lupta impotriva eroziunii solului, conservarii apei de ploaie si a reducerii depozitarii sedimentelor dupa furtuni.

7. Copacii actioneaza ca tampon impotriva vantului, putand sa reduca cheltuielile cu incalzirea cu pana la 30%.

8. Copacii imbunatatesc calitatea apei prin incetinirea si filtrarea apei de ploaie."

(http://gandeste-verde.blogspot.com/2007/10/sfatul-nr-4-plantati-un-copac.html)
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-07-09 00:39:10
         
 
  Mi-a crescut inima când prezentatoarea volumului a spus cu o dicție impecabilă că eroina principală deferește justiției...


 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2011-07-08 22:26:48
         
 
  Altă maculatură, pe lîngă atîtea altele!
Păcat de pădurile alea...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-07-08 21:24:49
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE