FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Astept scuze și mulțumiri ...
Text postat de Emanuel Cristescu
de la domnul Ion Gabriel Pușcă. În sfârșit mi-a urmat sfatul și a intrat în legalitate. În cazul Liviu Rebreanu. Sper ca în toate cazurile să se afle în legalitate de acum înainte.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  @emanuel cristescu.
deci l-ati dat gata,click-ul pe tastatura este mai periculos decat tragaciul pustii.
probabil merita o astfel de polemica chiar daca eu n-o inteleg.
fata mea spune ca are un vecin care face mobila si foloseste modele din vechime, cele mai noi l-ar obliga la plati ale dreptului de autor. dar modelele sunt prea incarcate din cauza stilului obligat sa-l adopte.
ar fi vrut sa lucreze stil dali, chiar crede ca ar reusi astfel sa invinga crizele acestui timp.
deci un om sufera.

in alta ordine de idei multi oameni accepta sa salveze cu trupul lor alte vieti daca ar suferi un accident. ori familia isi da acordul. recent un mort clinic a salvat 6 vieti.

cred ca dreptul de autor este compus abuziv. nu cred ca liviu rebreanu ar fi refuzat ca un text de-al sau sa apara intr-o tiparitura, cu atat mai mult daca este distribuita gratis.
experienta mea imi confirma ca autorii nu se opun sa fie popularizati, multi, chiar o tara intreaga, contribuim gratuit la ceea ce numim cultura/act cultural.
inteleg sa nu folosesti imaginea /creatia intr-un spot publicitar care-ti aduce bani grei sau intr-o afacere de pe urma careea castigi. dar si atunci, am convingerea ca initiatorul intelege sa multumeasca intr-un fel raspunzand pozitiv la sponzorizarea unei carti sau ajutorarea unor copii saraci dar care au talent la ceva. cunosc cazuri.
cred ca legea dreptului de autor scarbeste oamenii care vor sa faca ceva cat de mic.

ma doare ce ati facut aici. acest om face ceva, si nu pentru sine.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2011-06-27 15:39:23
         
 
  Nu mai citesc de mult mizeriile domnului Pușcă. Să fii prins ca procedând incorect și tot tu să acuzi pe toată lumea și să deturnezi orice discuție aceasta ori este prostie ori profesionalism. Mediul în care mă învârt eu exclude astfel de exemplare sau le marginalizează.

Începând de astăzi domnul Ion Gabriel Pușcă nu va mai fi tolerat pe Europeea. Din motive igenice.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-06-27 13:59:01
         
 
  Peia, eu sunt heterosexual așa că dacă vreți să vă întoarceți cu fundul și să serviți drept ținte este doar alegerea voastră.
Pe mine nu mă interează.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-06-25 21:14:32
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  De aceea îți propunem cu adînc respect, măi Flintă,
Să ne-ntoarcem toți cu fundul și să îți servim drept țintă,
Însă foartre mare grijă să ai, dragă,Flintă boy,
Să nu te trezești, în față, c-o rafală de la noi!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-06-25 17:26:49
         
 
  Da, dar Flintă este un erou, nu'ș dac-ați băgat de seamă! El se bate cu noi toți și ne dovedește. Cu noi editorii, în primul rînd!! Unul dintre ei fiind chiar eu, care nici nu beneficez de libertatea de a mă încura pe pajiștea asta bleu, ca bidiviul cu lîna neagră și tropot la mansardă, Flintă!
Flintă, ia strînge tu centura și mai arată-ne o dată cît de grozav ești.
Dar ai grijă să n-o strîngi prea tare, ca să nu te podidească muștarul pe bumb!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-06-25 14:01:57
         
 
  Cocalar cu traista-n par,
Cerșetor, marca Fanar,
Spiță joasă de sforar,
Hoț, pramatie, șperțar,
Gorobete literar,
Repetent la grai și har,
Ce te crezi un superstar,
Care-ți plimbi hoitul hîrbar
Să strîngi biștar cu biștar
Pentru mațul tău precar
Ce se-nfundă cu muștar, –
Măi dulău de tîrlă, dar,
Te-ai privit și tu, măcar,
În băltoaca din hotar
Să-ți vezi boiul temerar
Cum schelălăie-n zadar?




 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-06-25 13:33:50
         
 
  ”domnul Ioan Gabriel Pușcă s-a dus "ca un mielușel" expresia îi aparține distinsului urmaș, la cca o săptămână după convorbirea mea cu domnul Rebreanu, moștenitorul celebrului scriitor.”
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-06-20 08:20:18

Domnule Cristescu Corbu, expresia de mai sus VĂ APARȚINE! Mi-a confirmat dl Ilderim Rebreanu - cu care am vorbit ieri la o cafea despre cum l-ați întrebat, uimit peste poate, DE CE NU MI-A CERUT BANI!, când v-a comunicat că am fost la dumnealui acasă și i-am dus 40 de reviste- mi-a confirmat dl Rebreanu că niciodată nu a folosit această expresie în cele două convorbiri cu dvs, referindu-se la mine. SI DA, LUCRUL RESPECTIV SE ÎNTÂMPLA LA O SĂPTĂMÂNĂ DUPĂ APARIȚIA REVISTEI. Sau dumneata ai inventat cumva un mod de a da revista pe suport de hârtie înainte de a o scoate de la tipar?

”În continuare domnul Pușcă MINTE efectiv și aceasta îl descalifică. ”
Singurul MINCINOS dintre noi doi SUNTEȚI DVS, dl. Corbu, cel care faceți afirmații fără acoperire. Știți de ce a fost dl Rebreanu în București?
Știți că la Copyro activitatea este suspendată? Știți de ce? Știți de când? Știți că din luna februarie am sesizări confirmate din mai multe surse despre manevrele lui Uricariu și controalele asupra Copyro?

”Când faci din MINCIUNĂ un mod de argumentare nu ai ce căuta aici. ”Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-06-20 08:20:18

Vedeți că ar trebui să vă reduceți singur nivelul , la modul cum puneți problema.


”Aici au fost polemici dure, aici au fost încălcări ale regulamentului și multe altele. Însă, cred, întotdeauna s-a procedat cavalerește” Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-06-20 08:20:18

ȘI MAI SUNT D-LE CORBU.. CITIȚI COMENTARIILE LUI RECHEȘAN și PEIA SĂ VEDEȚI MOSTRE DE LIMBAJ ECOLITERAR AMESTECAT CU TRIMITERI LA FAMILIE, LA BĂTAIE, CITIȚI CA SĂ ÎNȚELEGEȚI CE EPAVE OMENEȘTI OCROTIȚI. Orice amestecare a familiei și jigniri făcute de PEIA și RECHEȘAN sunt doar șarje/ proceduri cavalerești în opinia dvs? Iar cenzura editorilor nu funcționează decât dacă ii pun eu la punct. Onestă abordare, n-am ce zice!

”Să minți împotriva evidenței depășește limitele minimei morale.”Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-06-20 08:20:18

Deturnați atenția grupului, încercați prin manevre ușor de descoperit și dejucat să manipulați viziunea colectivă, neținând seamă de faptul că aceste jocuri de culise se intorc impotriva dvs. Asta depășește limita minimei morale. Și asta faceți dvs.

”Am un atu mare de tot”, v-am spus, dar ați alergat repede să il întrebați pe dl Rebreanu de ce nu imi cere bani pentru că am publicat un articol de presă în revista noastră. Ați atacat Revista ZIP, nu pentru că ați fi cine știe ce exemplu de morală - și pentru edificare vă recomand să aflați ce spun studenții despre conf univ Corbu- ci pentru că revista noastrăm face ceva ce dvs nu ați fost, nu sunteți și nici nu veți fi in stare să faceți vreodată. Mă atacați pe mine crezând că vă faceți un serviciu dvs? Vă asigur că nu ați ales nuca potrivită pentru dinții dvs.

Chiar dacă vă folosiți –prin editori aserviți- de invalidarea comentariilor mele în care vă atrag atenția asupra neregulilor de pe sit, sau de serviciile mitocanilor Recheșan și Peia, tot nu puteți nega evidența faptelor: Noi facem ceva, scoatem o revistă, alergăm liberi, iar dvs de pe margine săpați gropi, intrebați de ce nu ni se cer bani pentru serviciile aduse comunității, intrebați ce câștigăm noi din ”afacerea” asta și ne faceți mincinoși! Iată de ce v-am inclus în categoria GLOABELOR! Nu e o poezie de valoare, cea scrisă despre Caii negri, dar mesajul textului este unul real. La fel ca mesajul din Goana torțelor pe care până la apariția Revistei ZIP nu ați apucat să îl citiți. Dovada este că ați simțit nevoia să minimalizați textul dar mai ales să amenințați că îmi veți reduce nivelul. Mă faceți să râd.
Cam așa stăm domnule Corbu.
Deci, mai bine vedeți bârna din ochiul dvs, minciunile la care apelați ca să vă salvați o verticalitate iluzorie și abia apoi atacați pe cei care măcar muncesc să nu se piardă valorile literaturii române sub tone de praf și și ignoranța unora ca Peia, Recheșan sau Ștefănescu..
Vă urez o viață lungă în deplină înțelegere cu conștiița dvs.


 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-06-25 11:59:43
         
 
  Peia, mai oxiurule, tu ai învățat că nu e treaba măgarului de unde beau oile apă? Hai, pașol na turbinca!  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-06-23 21:38:21
         
 
  Măi pușcă, pricoliciule,
Iar te-ai uitat în oglindă ca să faci freza pe stînga și, amețit fiind de tropăiala hipică, aia din căpățîna ta turmentată, văzînd un "măscărici", ai început să "suinezi" p-acilea, făcîndu-ți, involuntar autocritica!

Dar ce emfază pe tine, ce persoană marcantă te crezi, că ar trebui să te caute lumea-n pridvor, unde-ți redactezi gazetele de perete, și să te roage de-o colaborare, două pentru binele cultural al națiunii:

"mai bine să fi pus mâna pe telefon sau să imi fi dat un mail pentru a discuta despre ce și cum s-ar putea face să fie bine pentru cei care trăiesc și scriu si pentru cei care vin după noi și vor trăi și vor scrie."

Măi, pușcă, înaintea ta sau după tine nu va scrie nimeni nimic, din simplu motiv că tu nu știi să scrii corect românește, darmite să fii dat drept exemplu de urmat!
Poate exemplu negativ, așa da!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-06-20 23:33:13
         
 
  La a... fără număr "ultimă intervenție" ați găsit explicația. Evreii, Ardealul, etc. Nu era mai simplu să vă prezentați scuze și să-mi mulțumiți? Ați fi evitat ridicolul în care ați intrat. Jenant domnule. Dar continuați. Vrem să vă vedem evoluția în toată splendoarea.

Radu Ștefănescu, ai pus punctul pe i. Așa este Am exagerat. Considerându-l mai mult decât un acronim. Ba și acronim pare acum exagerat.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-06-20 22:44:29
         
 
  domnilor Cristescu, Peia, Recheșan, etc

m-ați plictisit, ca să zic așa, de moarte.

vă rog, lăsați omul în pace.

certific prin prezenta că domnul I.G.P. reprezintă mult mai mult decît un simplu acronim (interpretat insinuant-facil-malițios de către firile dvs. devorate de morbul plebeu al invidiei).

în ciuda aparenței sale auctoriale, ca să zic așa, fantomatice, domnul Pușcă e prietenul meu, și asta e de ajuns.

luați aminte.


pt. conf.
Liviu Rebreanu
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-06-20 22:17:47
         
 
  Erată:
pe nu poe
se va intoarce
Sârbu Nicolae
discreditați
Și acestea fiind zise
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-06-20 21:39:35
         
 
  Domnule Cristescu/ Corbu aceasta este ultima intervenție a mea poe această temă.

1. Sunteți în eroare și vă repet: aveam - și încă îl mai am- un atu mai mare decât vă închipuiți în momentul la care am publicat textul. Deci toată explozia pe care o realizați, repet pentru cei care nu au citit istoricul acestei discuții sterile, este să vă acoperiți greșeala de a nu verifica -măcar- inainte de a vorbi / acuza, dacă nu cumva Liviu Rebreanu a scris un articol intitulat ”Goana torțelor”. De aceea și din încă două, trei motive (unele servite de foști studenți ai dvs ) v-am spus că sunteți SUPERFICIAL!
Atu-ul nu am să vi-l divulg decât în ziua în care o să aveți curajul să stergeți postarea calomnioasă și să o recunoașteți. Și atunci o să înțelegeți comicul acestei situații pe care ați generat-o, în mijlocul căreia vă aflați și care, curând dacă vă mențineți șirul de calomnii, se întoarce împotriva dvs. (Nu vă speriați nu vă dau în judecată și nici nu scriu la gazetă despre dvs)

2. Este o lege a lui Murphy care zice:
”Cine știe, face! Cine nu știe, învață pe alții să facă!”

Adică unii ca mine fac reviste de acest gen, altii ca dvs le bagă bolduri în mămăligă, doar doar s-or speria și renunța.

Poate că v-ar fi fost mai de folos și dumneavoastră și comunității europeea - decât să vă umflați în pene pe aici că m-ați învățat și m-ați adus pe drumul drept, că m-ați pârât la dl Rebreanu (vă mai aduceți aminte ce v-a zis la telefon? ) etc, mai bine să fi pus mâna pe telefon sau să imi fi dat un mail pentru a discuta despre ce și cum s-ar putea face să fie bine pentru cei care trăiesc și scriu si pentru cei care vin după noi și vor trăi și vor scrie.

În timp ce dvs vă arătați cunoștințele despre drepturile de autor și vă credeți buricul dreptății,
ungurii vor să bată un cui în inima țării ca să ne poată lua Transilvania.
Europa, mulțumită evreului Petre Roman, confundă românii cu țiganii.
Evreii pun mâna în fiecare zi pe funcții tot mai înalte în aparatul administrativ.
Alți evrei vor să ne fure argintul, aurul, wolframul și să ne distrugă istoria de la Roșia Montana.
Guvernul -așa cum se întâmplă de 20 de ani incoace, și nu numai- e plin de hoți.
Românii din Covasna, Harghita și Târgu Mureș țipă după noi să îi ajutăm (am peste 15 mailuri primite de la ei )

și în timp ce se petrec toate astea, dvs, intelectual, vă legați de un amănunt -în legătură cu care nici măcar nu aveți dreptate, despre care nu știți contextul general sau particular, de ce am luat acest articol (mai sunt 4 pe listă), cine mi-a spus despre ce este nevoie în acest moment in publicistica românească, cine a vorbit cu dl Rebreanu și când etc. - nu știți nimic , dar faceți un război mondial pentru ca eu am șters de praf un articol de forță și l-am dat publicității ca să aflați și dvs, prof univ. dr Corbu despre el.
Eu mă rog ca fiecare gazetă să preia câte un articol al gazetarilor noștri si sa il dea publicității în fiecare număr pentru că fără asumarea înaintașilor suntem zero barat. Va GARANTEZ CĂ NICIUN DEȚINĂTOR DE DREPTURI NU VA CERE BANI PENTRU AȘA CEVA. AM ACORDUL DETINĂTORILOR DE DREPTURI PENTRU 8 NUME MARI ALE PUBLICISTICII INTERBELICE. Toți chiar și ORDA au înțeles că asumarea creațiilor înaintașilor nu se face numai prin cei 3-4 doctoranzi care adulmecă titlul și trei idei din aceste articole ci prin aducerea lor din timp în timp la cunoștința oamenilor. Din 1000 de exemplare publicate pe suport de hartie eu vă spun sigur că au citit -in cel mai rău caz- cel putin 400 de oameni articolul Goana torțelor. În cazul cel mai bun sunt cateva sute care și-au amintit de el văzând titlul -de ex prof Sțrbu Nicolae fostul meu diriginte din liceu care mi-a telefonat și m-a felicitat pentru idee- si cam 1600 de oamnei care l-au citit prima dată , așa ca dvs (1000 de exemplare + 750 de vizionari ale revistei pe net).
Ceea ce faceți dvs acum este exact tema articolului. (poate nu l-ați citit, totuși, ceea ce ar fi o scuză!)
Eu vin cu ceva ce nu se mai face intr-o lume plină de rezumate, nu se mai face dar este necesar!, iar dvs care (sper) ați fost rebel când erați tânăr vă opuneți, mă dicreditați pornind de la niște amănunte meschine și transformând țânțarul în armăsar exact așa cum vi se opuneau cei care erau in pozitia dvs actuală, atunci. Bine există și varianta în care nu ați fost niciodată rebel, sau actul rebel avea alte conotații.

Nu spun mai multe!
S-au aruncat cuvinte grele. Au intervenit și măscăricii de Peia și Recheșan care au tensionat gratuit o situație deja încordată. Dacă asta credeți că este soluția, e problema dvs.Eu nu vă dau sfaturi. Aveți consilierii dvs cu limbaj de suini, Peia și Recheșan.

Este situl dvs, dvs faceți politica lui, iar revista este a mea și eu îi fac politica. Că eu am ambiții mai mari și o viziune pe mai muți ani este datorită schipei serioase si devotate cu care lucrez Asta este avantajul meu.
Dacă dvs considerați că a pune la îndoială credibilitatea Revistei ZIP și implicit a numelor care semnează acolo, (nu cred că este cazul să vă comparați cu prof univ dr Nae Georgescu, sau cu profesorii P. Cernat ori E. Marinescu toți trei cercetători) va aduce publicitate sitului înseamnă că sunteți pe drumul greșit al celor din mass media de la OTV sau Realitatea care aruncă o ”bomb㔠seamnă panică și apoi cu arsenalul de pseudo-specialiști o demontează si ajung la concluzia că nu s-a întâmplat nimic, dar ar fi putut să fie!!!! Eu sper la mai mult de la dumneavoastr, stimate domn Corbu.

Cum am mai spus puteți să îmi luați nivelul de tot, să îmi anulați contul, nu trăiesc din vizitarea sitului europeea.

Acestea fiind zise ÎNCHEI ABSOLUT ORICE DISCUȚIE LEGATĂ DE POZIȚIA DVS PÂNĂ ÎN ZIUA ÎN CARE VEȚI AVEA CURAJ SĂ STERGEȚI CELE DOUĂ POSTĂRI CALOMNIATOARE. Nu vă mai somez să vă cereți și scuze pentru că nu vă cred capabil de a recunoaște o greșeală comisă de dvs.

Acestea fiind zise eu am încheiat și vă urez SĂNĂTATE, iar cățeilor dvs Peia si Recheșan oase MULTE ȘI PUTERE DE A URÂ ȘI INVIDIA PE CEI FERICIȚI CA NOI.

 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-06-20 21:29:00
         
 
  erată: Balimezuri, să fie clar.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-06-20 13:09:51
         
 
  pușcoci, mincinos de bulivar!

Tu ți-ai controlat colesterolul în ultima vreme?
Ai luat și tu vreun vaso-dilatator, ceva? Să nu-ți facă creierul : pîc! și să vezi cai verzi pe pereți? Oho, dar văd că deja ești în faza cataleptică: îi vezi negri! Au și ochelari?

Zici că eu sunt o epavă?
Vrei să dăm amândoi cîteva ture de stadion, ca să vedem care rămâne-n picioare?
Sau să ne întrecem la mînuit tîrnăcopul?

Sau la ce te referi, dacă nu la aspectul fizic?
Poate la faptul că ție îți umblă mintea, creanga, pe coclauri - este, deci, vioaie ca bărzăunii! - și a mea, văzută din balonul autopropulsant în care te afli, nu se vede?

Dar, e regulă absolută ca toate cimiliturile de indivizi să umple spațiul și timpul cu kintalele lor bolborosite!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-06-20 12:24:34
         
 
  Explicația lui pușcă, a fost înainte sau după apariția atenționării să ia firman de la Idirim e penibilă;revistuța însăși e jenant de pauperă, mult sub reclama ce-o face pocnind din blimezurile sale veleitare, apropritarul. Reclamă gratuită desfășurată și pe saitul d-lui Cristescu, pe care abordîndu-l în maniera asta mitocănească, pușcă repetă gestul anecdotic al celui care defechează-n prag și-apoi cere locatarului hîrtie ingienică.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-06-20 12:20:31
         
 
  "Am răsfoit doar" înseamnă că mi-am rupt din timpul destinat altor activități și, având impresia că este un fapt cultural corect și benefic, am vrut să-l întăresc, să-l ajut. Restul a venit după aceea. Superficialitate este doar în imaginația dumneavoastră.

Domnule Cioacă: eu nu sunt Poliția drepturilor de autor. Eu m-am întâlnit cu o situație concretă și, civic-literar, am luat atitudine. Și în special ca exercițiu didactic. Adică să înțeleagă și alții. Dacă sunt edituri sau persoane care au "preluat" și alte opere literare fără a avea dreptul există soluția legală de recuperare a acestor drepturi și de despăgubire. Semnalați-mi situații concrete și voi spune deținătorilor legali ai drepturilor de proprietate ce este de făcut.

La celelălat comentariu, respectiv cel epigramistic, replica mi se pare reușită.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-06-20 12:04:26
         
 
  Distinse domn,

După discuția cu mine ați fost ori nu la domnul Ilderim Rebreanu și l-ați rugat să vă dea permisiunea să preluați acel articol? Dacă spuneți că procedeul dumneavoastră a fost corct de ce ați făcut-o? Confirmarea acestei vizite o am chiar de la domnul Rebreanu.

De ce ați mințit lăsând impresia că ați fi avut acea permisiune înainte să publicați articolul? Eu VERIFICASEM domnule. Adică vorbisem cu domnul Rebreanu care îmi confirmase că nu vă dăduse nicio permisiune. DUPĂ ACEEA v-ați dus, repet "ca un mielușel", expresia îi aparține, și ați solicitat și primit permisiunea. Acesta este fondul problemei. Și nu mai veniți cu "argumentum ad hominem" ori nu mai analizați dumneavoastră persoana mea. Că nu-mi amintesc să fi băut împreună șampanie ori să fi frecventat aceleași biblioteci. Rezumați-vă la subiect.

PS. A avea pretența că "Liviu Rebreanu este editorialistul dumneavoastră" este o blasfemie!

"A REPUBLICA UN ARTICOL DE FORȚĂ, A-L SCOATE DIN COLECTIA ACOPERITĂ DE PRAF ( STIȚI CÂȚI CITITORI/ CERCETĂTORI AU APELAT LA Volumul XVI AL D-LUI Gheran in ultimii trei ani? Dar la colectia României Literare cine mai apeleaza) ȘI A-L REDA CIRCUITULUI LITERAR este MONSTRUOS DIN PUNCT DE VEDERE MORAL." Da este monstruos fără respectarea legii, adică fără permisiunea deținătorilor drepturilor de proprietate intelectuală, în perioda în care opera este protejată potrivit prevederilor Convenției de la Berna și Legii nr 8, pentru România.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-06-20 11:54:52
         
 
  Erată: Peia, tu ești o epavă.  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-06-20 11:43:52
         
 
  ” La început, spunând ceva de genul "Liviu Rebreanu" este colaboratorul nostru,(dacă deține cineva discuția inițială se va înțelege perfect) era vorba despre o procedură imorală. Se putea înțelege că un autor, în viață, cu același nume cu al marelui autor Liviu Rebreanu, semnează, așadar, cu același nume. Ceea ce ar fi fost neonorant întrucât poate crea confuzii.”

Demonstrația că ori încercați SĂ MANIPULAȚI LUCRURILE pentru a vă salva imaginea, ori AVEȚI MEMORIA SCURTĂ este mai jos.
Dvs sunteti singurul care l-ati considerat pe Liviu Rebreanu ”colaboratorul” REVISTEI. In caseta redacției scrie clar: EDITORIALIST: Liviu Rebreanu . Nu vă explic ce inseamnă editorialist pentru că e pierdere de vreme. In numărul curent EDITORIALIST este M. Eminescu! Vă doare? Așa e bine, o să vă doară din ce în ce mai tare, mai ales din octombrie incolo.

Până la apriția Revistei ZIP habar nu aveați de articolul Goana torțelor scris de Liviu Rebreanu. Și v-ați făcut de tot râsul.
Acest lucru incercați să il ascundeți deturnând discuția despre prezentarea unei reviste literare - așa cum dumneavoastră nu ați putut și nu veți putea face NICIODATĂ- PE O PANTĂ IOPTETICĂ FANTEZISTĂ . IATĂ DEMONSTRAȚIA!!!

”Domnule Pușcă,

Am răsfoit doar revista. Succes și felicitări.
Se impune totuși o observație: este excesiv gestul colaboratorului revistei, Liviu Rebreanu, de a seman "Liviu Rebreanu" chiar dacă așa se numește în buletin! Nu se face așa ceva. Liviu Rebreanu este un monument al literaturii române! Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-04-03 23:02:54”


AICI ESTE UNA DINTRE PROBLEME: superficialitatea! RĂSFOIȚI, DOAR, REVISTA DAR DAȚI REPEDE SFATURI! Eu vă atenționez în continuare:

”Da, sunt într-adevăr mirat de observația dvs. dar am să o înțeleg deoarece ați specificat:”am răsfoit doar revista”.
Aș vrea să cred că dvs. ca un fin observator, atunci când o să aveți timpul necesar să citiți revista, o să înțelegeți că onorantul meu colaborator, dl. Liviu Rebreanu, are tot dreptul să semneze ”Liviu Rebreanu” deoarece acesta este numele lui și într-adevăr este un monument al literaturii române, cum bine sesizați. Desigur, pentru a certifica autenticitatea demersului nostru puteți consulta și nota de la finalul articolului(pag. 3).
Vă mulțumesc pentru felicitări și aș fi onorat dacă în timpul dvs liber (deși sunt conștient că el este puțin și dăruit intențiilor și lucrărilor dvs. literare) ați citi mica și neînsemnata noastră revistă literară (.....)
Cu același respect, necondiționat. Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-04-03 23:30:09 ”

ASTA ÎNSEAMNĂ CĂ V-AM SUGERAT CLAR CĂ ESTE VORBA DE Liviu Rebreanu SCRIITORUL în plus v-am datși trimiterea directă la sfârșitul articolului. Dar dvs cu o magnifică superficialitate ce îmi răspundeți?

” Nu are! Gestul său este o blasfemie la adresa unui mare scriitor. Mai întrebați și pe alții! Cât privește revista, îmi propun să citesc. Pare interesantă (mai puțin raportul acela). Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-04-03 23:32:39 ”

ACEST RĂSPUNS ÎNCEPE SĂ NE DEA UN CONTUR AL MODULUI CUM GÂNDEȘTE DOMNUL Corbu / Cristescu ȘI MAI ALES CÂT DE ATENT ESTE LA AMĂNUNTE. ÎI MAI DĂM UN HINT:

” D-le Cristescu,
Cred că eu am avut o exprimare ușor confuză în momentul în care am explicat. Îmi cer scuze, o să încerc să fiu mai clar:
Liviu Rebreanu -editorialistul Revistei ZIP- (nu este COLABORATOR ci este Editorialist!!!) are tot dreptul să semneze articolul ”Goana Torțelor”. Cât privește afirmația dvs. : ”Gestul său este o blasfemie la adresa unui mare scriitor. Mai întrebați și pe alții!” vă recomand, respectuos, încă o dată, să consultați nota de la finalul articolului, adica în pagina 3.

Cum bine ați subliniat, Liviu Rebreanu este un monument al literaturii române, iar noi intenționăm să susținem acest fapt, prin argumente.
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-04-04 00:01:26”

O MINIMĂ INTELIGENȚĂ AR FI TRAS UN SEMNAL DE ALARMĂ: se face a doua oară trimitere la nota de la sfârșitul articolului. CE RĂSPUNDE OFUSCAT, DOMNUL Corbu?

” Domnule coleg,
Poate să scrie și să semneze la fisc, la starea civilă, în afaceri, etc "Liviu Rebreanu" În literatură nu. Pentru că există un Liviu Rebreanu! Care evident, nu are nevoie de susținerea argumentată sau nu a nimănui. Nu voi mai interveni pe această temă.
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-04-04 00:16:09 ”

Bineînțeles ÎL TRIMIT A TREIA OARĂ LA CHEIE.

” Domnule Cristescu,
cheia acestei discuții, se află, cum am mai subliniat de două ori, în finalul articolului (pagina 3). Vă urez lectură plăcută.
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-04-04 00:47:29 ”

Sfarșitul actului I
Actul II.
SCENA PLAGIATULUI.

PLAGIÁT1, plagiate, s. n. Acțiunea de a plagia; plagiere. ♦ (Concr.) Operă literară, artistică sau științifică a altcuiva, însușită (integral sau parțial) și prezentată drept creație personală. [Pr.: -gi-at] – Din fr. plagiat.

” Domnule Pușcă,

Procedeul este monstruos din punct de vedere moral și penal privit prin prisma legii.

Poate fi o farsă, în contextul întregii reviste însă cum nu am citit în întregime nu pot face
Moral, se lasă impresia că Liviu Rebreanu însuși ar fi editorialistul care a acceptat cu bună știință să-și amestece numele cu numele domniilor voastre de fondatori și colaboratori! Ceea ce este inacceptabil!
Penal: avem de-a face cu un plagiat care este un furt literar atâta timp cât nu aveți obținută și menționată aprobarea expresă a acelora care dețin drepturile de autor ale ilustrului scriitor, potrivit Legii drepturilor de autor.
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-04-04 03:20:”

În OPINIA DOMNULUI CORBU A REPUBLICA UN ARTICOL DE FORȚĂ, A-L SCOATE DIN COLECTIA ACOPERITĂ DE PRAF ( STIȚI CÂȚI CITITORI/ CERCETĂTORI AU APELAT LA Volumul XVI AL D-LUI Gheran in ultimii trei ani? Dar la colectia României Literare cine mai apeleaza) ȘI A-L REDA CIRCUITULUI LITERAR este MONSTRUOS DIN PUNCT DE VEDERE MORAL.
Iar a PUBLICA NUMELE AUTORULUI SI A SPECIFICA DE UNDE A FOST PRELUAT ARTICOLUL ESTE plagiat!!
” Evident cunoscând bine (sunt consilier pe probleme de proprietate intelectuală în cadrul unei asociații internaționale) despre ce este vorba nu puteam fi indus în eroare. În plus eu nu mă hazaredez.”

SE VEDE DE LA DISTANȚĂ ȘI DIN DEMONSTRAȚIA DE MAI SUS CÂT DE BINE VĂ CUNOAȘTEȚI MESERIA ȘI cum nu vă hazardați..!



Domnule Corbu / Cristescu, sunteți un om deosebit dar aveți două defecte care vă anulează toate atuurile:
1. un orgoliu care vă ingroapă și onoare și cultură și o să vă îngroape în curând și imaginea printre studenții dvs.
2. sunteți tipul SUPERFICIAL cu UN ORIZONT LIMITAT ȘI O LIPSĂ DE VIZIUNE DEZARMANTĂ.
Imi puteți retrage nivelul, imi puteți anula contul, puteți elucubra despre mine fel și fel de nimicuri, dar niciuna dintre dintre aceste măsuri nu poate anula ceea ce ECHIPA pe care o coordonez face. Dixit!

Vă urez minte limpede și personal consider acest subiect ÎNCHIS, indiferent ce aceze veți mai inventa dvs sau cei care vă slujesc interesele: peia, recheșan, exintescu.
Probabil că nu veți avea curaj să lasați acest mesaj dar , nu mă mai interesează. Dacă ați inteles ceva e bine , daca nu e la fel de bine.
Va urez sănătate !






 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-06-20 11:16:44
         
 
  Peia, tu, o epavă. Mârlăniile tale nu au efectul scontat pentru că toată lumea știe că ele sunt generate de o boală incurabila: invidia.
Sărmane muribund, te deplâng.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-06-20 11:16:32
         
 
  Si Genuneanu a renunta la consilierile gratuite ale domnului Corbu fara sa-i multumeasca...

Care, în loc să recunoască faptul că a greșit și să-mi mulțumească pentru consilierea, gratuită, pe care i-am acordat-o se pretează la insanități ;i deturnarea obiectului discuției.
(Emanuel Cristescu despre nerecunoscatorul Ion Gabriel Pusca)

dupa trei consilieri,
gratuite si vioaie,
am luptat din rasputeri,
ca sa n-ajung la parnaie.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-06-20 09:52:06
         
 
  Ce vă spuneam: pinnochio ăsta rotungior,care cutreieră văile ca să-și umple budigăile, are tupeul cît kilimanjaro!

"Am eu nu-ș' ce dovezi secrete, pe care nu vi le divulg, na!
N-o să aflați voi de unde am eu banii, na!"

Pușcă, dovezile alea secrete fură (!) atît de secrete că nici tu nu le mai știuși, iar părăluțele, dacă nu le tragi la xerox și nu le ai din finanța scoasă pe revista-ți distribuită gratis, atunci sigur le ai din pomeni, de pe la diverși. Și chiar din buzunarele noastre, ale tuturor, pe care ni le tapează portocalii, ca să-și furajeze armata de susținători!
Aia e.
Acuș du-te la-mpins vagoane, să faci și tu ceva util!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-06-20 08:52:06
         
 
  Sunt cateva erori în comentariul meu, scris în viteză, pe care le voi corecta mai târziu. Acum trebuie să plec.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-06-20 08:31:19
         
 
  Daca are cineva textul și comentariile in care am sesizat procedura incorectă cu privire la preluarea fără drept a articolului marelui scriitor Rebreanu, l-aș ruga fie să mi-l trimită fie să-l posteze.

Pe scurt când am atras atenția asupra procedeului mi s-a replicat că este "informație de presă" și ca atare nu trebuie drepturi de autor. După ce am prezentat diferența dintre "operă" și informația de presă s-a invocat, ORDA și alte bălmăjeli. Evident cunoscând bine (sunt consilier pe probleme de proprietate intelectuală în cadrul unei asociații internaționale) despre ce este vorba nu puteam fi indus în eroare. În plus eu nu mă hazaredez. VERIFICASEM. Adică discutasem cu deținătorul legal al drepturilor de autor ale marelui scriitor. Care mi-a confirmat că nu i-a fost solicitată permisiunea de a prelua acel articol. În sfârșit pricepând despre ce e vorba și înțelegând gravitatea situației, domnul Ioan Gabriel Pușcă s-a dus "ca un mielușel" expresia îi aparține distinsului urmaș, la cca o săptămână după convorbirea mea cu domnul Rebreanu, moștenitorul celebrului scriitor. A solicitat și i-a fost acordată, această permisiune. O minimă inteligență ar fi înțeles că titlul acestei postări și conținutul ei au apărut după discuția cu domnul Rebreanu. În continuare domnul Pușcă MINTE efectiv și aceasta îl descalifică. Mie, cum am mai precizat, îmi ajunge că, profitând de această situație, am prezentat un studiu de caz, mulți vor fi înțeles cum este cu proprietatea intelectuală și protecția acesteia. Faptul că domnul Pușcă, în urma semnalării mele și, în urma, probabil, înțelegerii gravității situației, s-a dus la acel distins domn și a intrat în legalitate, nu reprezintă decât confirmarea faptului că am fost la obiect. De aceea domnul Pușcă și-a pirdut credibilitatea iar membrii serioși ai Europeii vor evita pe viitor "colaborarea" cu acest domn. Care, în loc să recunoască faptul că a greșit și să-mi mulțumească pentru consilierea, gratuită, pe care i-am acordat-o se pretează la insanități ;i deturnarea obiectului discuției.

PS. La început, spunând ceva de genul "Liviu Rebreanu" este colaboratorul nostru,(dacă deține cineva discuția inițială se va înțelege perfect) era vorba despre o procedură imorală. Se putea înțelege că un autor, în viață, cu același nume cu al marelui autor Liviu Rebreanu, semnează, așadar, cu același nume. Ceea ce ar fi fost neonorant întrucât poate crea confuzii. Când am răsfoit "revista" în fapt corpul delict, am constatat că problema era pe lângă una morală, însă nu aceea indusă în reclama imprudentului reprezentant al revistei, și de natură juridică. Drept pentru care am explicat consecințele și modul de a intra în legalitate. Că această intrare în legalitate s-a făcut, este în regulă. Că s-a făcut antrenând neadevăruri și jigniri, unele care nu aveau legătură cu subiectul, nu a făcut altceva decât să-l decredibilizeze total pe acest domn.

Este de presupus că procedează la fel și în cazul altor opere. Sper să fi înțeles ceva din această lecție.

PS2. Îi voi mai lăsa nivelul pentru a-și exhiba toate umorile și a-și arăta întreaga și adevărata față după care nu va mai fi acceptat pe Europeea. Când faci din MINCIUNĂ un mod de argumentare nu ai ce căuta aici. Aici au fost polemici dure, aici au fost încălcări ale regulamentului și multe altele. Însă, cred, întotdeauna s-a procedat cavalerește. Adică oamenii își susțin convingerile cu argumentele lor. Nu cu minciuni. Cu un astfel de caz nu m-am confruntat. Să minți împotriva evidenței depășește limitele minimei morale.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-06-20 08:20:18
         
 
  pușculiță,
Ai fost la saună?
E, nu mai spune!
Și-ai sfîrîit?!
Aoleu!
Și nu a crăpat șoriciul pe tine?

Da' ce metaforită te cutreieră, pușcă, ce finețuri lirice ai pă tine, mă țin de burtă, de rîs, și acum!
Pietre-ncinse, vorbe ca apa, ce mai, ești poiet de marcă, pușculiță, m-ai convins!

"Nevoiaș" eu?? Măi bogdaproste, păi eu umblu cu straia-n băț și lumânarea-n poznaru dă la piept după parale sau tu?
Ăsta, da tupeu de burdihan!

Iar nu ai nimic cu mine și îți sunt indiferent, da' nu te lași, umbli pe urmele mele ca țiganu după surcele!

Și nu mă mai compătimi, pușcă, te rog eu nu mă mai compătimi, că mă faci de mă duc la popa Moacă, să dea o acatistă de bine pentru suflețelul tău cotropit de compasiune pentru mine!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-06-19 22:35:29
         
 
  Peia, vezi că un text marcat cu ghilimele si cu sursa dedesubt se numește citat. Dar la căt de nevoiaș ești tu asta nu se pune.

Până una alta tu ești cel care ”faci apoplexii repetate, instant!
Postat de catre ioan peia la data de 2011-06-19 16:40:47 ”
Eu îți ignor toate postările. Și normal că îți răspund și te pun la colț când intri pe postările mele sau cele care mi se adresează.
Peia tu m-ai convins că ești bolnav de multă vreme așa că indiferent cât te străduiești nu mă poți jigni. Ai făcut vreodată saună? Eu sunt ca pietrele alea incise iar vorbele tale sunt ca apa.Se evaporă, nu rămâne nimic așa cum nici după tine nu va rămâne nimic.
Îți spun din nou și am să o repet până se prinde și nevoiașul din tine:

Nu am nimic personal cu tine Peia și imi ești indiferent câtă vreme nu te bagi unde nu e zeama ta pe foc.
Ăn rest, sărmane Peia, te compătimesc.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-06-19 21:52:39
         
 
  “abia acum înțeleg eu de ce vorbești tu ca și cum ai ști ceva, ceva... de fapt tu știi prea bine. Ai încercat să susții o gazetuță dar te-au doborât cheltuielile iar caracterul tău infect pe care îl etalezi pe aici cu voia editorilor corbieni, ți-a îndepărtat colaboratorii. De asta nu suporți ca altcineva să aibă succes unde tu ai dat greș. Nu mai vorbesc de gramatică, virgulatorule. Si de asta tot spui că am ajuns la fundul sacului. Peia, ești în eroare.”

Te grăbești ca fata la măritat, pușcă!
Nu am susținut nicio gazetuță. Își dai cu presupuța!
În timp ce tu căcșcălești una.
Altfel, vorbești să n-adormi!!
Adevărul e simplu: veneau din cei care erau sponsorizați de felurite insituții, ca să le tipăresc. Niște bani aruncați pe fereastră!
Doar atît, pușcă, făceam. Cît am făcut. Dacă am dat faliment, – dar nu din cauza asta, fii sigur, căci banii aduși de ăștia contau cît 0,1%, în activitate – e pentru că eu nu umblam cu traista-n băț pe la făcătorii portocalii de bine, așa ca tine!
Dar ceea ce, la tine, este evident, că bagi la pușculiță părăluța culeasă de te miri unde, (că nu catadicsești să ne spui cinstit de unde, așa cum faci cu “atu-ul” ăla fantomatic al tău, care-ți permite să publici ce nu ai dreptul), ei, și cum taci ca peștele-n acvariu asupra porvenienței, - de ce, oareee?? – se poate prsupune orice (și văd că am intuit, de mai înainte, că îmi papi banii, pentru burdihanul tău neîncăpător!).


“Ce s-a întâmplat Peia, nu mai ai argumente grosolane de la o vreme de te tot legi de greutatea mea. Am un pont pentru tine: inteligența și buna creștere nu se calculează după raportul creier/kg corp. Ai minte sau nu. Eu am minte. Despre tine nu mă pronunț pentru că nu meriți atâta atenție.”(pușcă)

Pușcă, o să rămîi surprins, dar în timp ce un procent ridicat de indivizi nu-s răspunzători de felul cum arată, un alt procent – mic, dar nescuzabil! – mestecă taman ca nesimțiții, pînă mor asfixiați de propria-le lăcomie! Și asta se vede după fizionomie și comportament, pușcă! Iar eu te știu din reprezentarea stereoscopică reală, pușcă, precum și din comportamentul tău rezonant, de hămesit congenital! În cazul tău, pușcă, istoria completează geografia, pușcă, și dacă ești un burdihan de individ, aceasta este consecința istoriei tale personale, fizice și psihofizice, plișcoci! O mostră de prost-gust și bădărănie am văzut-o în carne și oase la tine, pușculiță! Știi tu despre ce e vorba.

Zici că ești doldora de intelighenție?
Desiiiigur! E bine că ți-au murit lăudătorii!
Cam cît păr pe broască, pușcă, cam atîta intelighenție ghiftuită ai tu!

“După cum observi până una alta fraza asta rămâne un mare adevăr și ți-o repet.
Nu am nimic personal cu tine Peia și imi ești indiferent câtă vreme nu te bagi unde nu e zeama ta pe foc.”

Săracu’ de tine, de-atîta vreme îți sunt indiferent, încît o ții langa, p-acilea, de-o vreme, că nu mai ai loc de-ntors pe nicăieri! Și cum deschizi ușa, cum dai cu ochii de mine și faci apoplexii repetate, instant!

/chiorpec în fustă,/

Această expresie îmi aparține, furăciosule!
Măcar să fi avut bunul-simț să mă citezi!
Așa ai făcut și cu Rebreanu?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-06-19 16:40:47
         
 
 

”Pușcă, mănînci ce nu-ți place!” Măcar, PRESUPUNÂND că o fac, eu o fac forțat de împrejurări, dar ție, Peia, chiar îți place să mănânci lucrul la care te referi, care o fi el. Se simte în miasmele emanate de cuvintele tale, oricare vor fi fiind ele.

Peia, am o veste proastă pentru tine.
Ești singurul care umblă cu aproximări și presupuneri dintre noi doi.
Ai afirmat cand am pus anunțul că mergem în Anglia că merg acolo pe banii ministerului și pe banii contri buabililor... Iată prima minciună sfruntată: ”Nu am afirmat nimic din primele două presupuneri” Postat de catre ioan peia la data de 2011-06-19 13:05:14 ”
” că te tot plimbi prin străinătățuri, pe banii mei, furați de voi, ca să "promovați" nimicul
Postat de catre ioan peia la data de 2011-04-06 13:05:07”
” Să i-o spui lui mutu', vericule, că tu nu ești susținut financiar de către pramatiile pedeliste!
Postat de catre ioan peia la data de 2011-04-06 15:07:26 ”
Am pe undeva salvate și celelalte comentarii în care te întrebi sfătos de unde oare am bani.
Nu e treaba ta, Frânare (ca să împrumut din vocabularul tău).


”N-am tipărit și eu chestii din astea, unul și altuia, chestii din astea, pînă cînd am realizat de unde-s banii și cum se papă?” Postat de catre ioan peia la data de 2011-06-19 13:05:14

Abia acum înțeleg eu de ce vorbești tu ca și cum ai ști ceva, ceva... de fapt tu știi prea bine. Ai încercat să susții o gazetuță dar te-au doborât cheltuielile iar caracterul tău infect pe care îl etalezi pe aici cu voia editorilor corbieni, ți-a îndepărtat colaboratorii. De asta nu suporți ca altcineva să aibă succes unde tu ai dat greș. Nu mai vorbesc de gramatică, virgulatorule. Si de asta tot spui că am ajuns la fundul sacului. Peia, ești în eroare.

Peia, eu nu mă ascund, doar că ție nu vreau să îți spun. Așa ca să ai motiv de oftică.

Ce s-a întâmplat Peia, nu mai ai argumente grosolane de la o vreme de te tot legi de greutatea mea. Am un pont pentru tine: inteligența și buna creștere nu se calculează după raportul creier/kg corp. Ai minte sau nu. Eu am minte. Despre tine nu mă pronunț pentru că nu meriți atâta atenție.
După cum observi până una alta fraza asta rămâne un mare adevăr și ți-o repet.
Nu am nimic personal cu tine Peia și imi ești indiferent câtă vreme nu te bagi unde nu e zeama ta pe foc. Dacă te bagi... e treaba ta tu suferi arsurile, nu eu.
Așa că stai cuminte pe labele din spate și dacă se mai roagă vărul Jorz cu ale sale” studii, aprofundate, de limbă, de mediavelistică,” poate că îți recapeți statutul de ”...chiorpec în fustă, care te fîții din gard în drum, fără rost, întocmai ca o sferă zgomotoasă în căldare!
Postat de catre ioan peia la data de 2011-04-06 02:10:14 ”
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-06-19 15:51:10
         
 
  "Ai început să spui că iau bani de la ministere, apoi pentru că nu ți-a priit, ai zis că iau din banii contribuabililor, după aia că cer bani de la cei care publică în revistă ca acum să zici că sunt falimentar."(pușcă)

pușcă, mănînci ce nu-ți place!
Nu am afirmat nimic din primele două presupuneri ale tale! Bănuiala mea era că umbli cu traista-n băț pe la ăi pe care-i faci "celebri" pe hîrtia ta creponată. De pe aici sau de pe dincolo. De-aia încercai să-l contactezi și pe cioacă, pentru a-l tapa de verzișori.
Dar știi cum e? Hoțul se divulgă singur: poate chiar de la ministere și contribuabili iei (că-i tot una, dar tu ești prea fraier să observi: ministerele nu-s plătite cu nasturi, din producția privată!). De-aia și-ți convine să le distribui gratuit: odată plătite, cășcăliturile alea nu mai au nici un fel de valoare, nici măcar materială, darmite culturală. Le îndeși pe gît ălora care le-au plătit sau cui se nimerește. Crezi că eu nu știu? N-am tipărit și eu chestii din astea, unul și altuia, chestii din astea, pînă cînd am realizat de unde-s banii și cum se papă? Erau niște făcături, că m-a cuprins greața și am refuzat să o mai fac, finalmente. Mi se făcea milă de banii aruncați și hîrtia prăpădită. S-au dus în altă parte, de sigur. Așa și tu: un stricător de hîrtie și bun gust!

"Nu este treaba ta de unde iau eu bani pentru ceea ce fac. O să mori și n-o să afli,")pușcă)

Da, măi pușcă, da' cine se-ascunde, se vede mai dihai!

"arunci mereu asupra tuturor celor care vor să facă ceva util societății, nu doar asupra mea,"(pușcă)

Tu?!! Tu faci un bine societății, măi pușcă? Oooo, mai zi o dată să mă-mbolnăvesc de rîs! Tu ești un profitor ordinar care jignește ideea de cultură, pușcă! Se folosește de ea ca să-și umple burdihanul lui fără fund.

Cît privește particula, de semnificație canină, împrumutată, te întreb: când ai folosit-o, taman erai în fața oglinzii, să-ți admiri burdihanul încătărămat?

Ce e drept, fraier nu prea ești, că trebuie tupeu cu nemiluita să fii pușcă. De-aia și sunt alții "fraieri", că nu-s de teapa lui pușcă!


"Nu am nimic personal cu tine Peia și imi ești indiferent câtă vreme nu te bagi unde nu e zeama ta pe foc. Dacă te bagi... e treaba ta tu suferi arsurile, nu eu."(pușcă și iar pușcă)

E, nu mai spune!...
Cînd eram copil, era unu', - gionorica îi ziceam - care, când voia el să se dea cocoș, se lua la harță cu te miri cine, din te miri ce. Și totdeauna, fără excepție, ieșea tăvălit, ca un maț prin făină, vai lui! Era ciuca bătăilor, ce mai! Da', după ce se ridica de-acolo, continua în hazul general: "ai văzut ce ți-am făcut?!..."
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-06-19 13:05:14
         
 
  Domnule Corbu Ion,
văd că nu mai dați niciun semn de viață, la fel ca și data trecută când v-am cerut să vă recunoașteți bărbătește greșeala. Observați doar că sărmanii Peia și Recheșan nu mai fac față.

Tocmai ați confirmat, voalat, întrun comentariu, că ar trebui să îmi prezentați scuze și să ștergeți cele două postări care constituie obiectul unei infracțiuni de calomnie. Redau comentariul cu pricina:

”...hoțului de hoț i-e frică. Fără probe totul devine simplă calomnie.
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-06-18 23:58:10”

Aștept gestul de onoare din partea dvs de a șterge postarea calomniatoare, detaliată cu argumente în subsolul acestui text. Dacă nu îi mai știți adresa v-o trimit eu!
În rest numai de bine, și la cât mai mulți editori ecoliterari care aprobă comentarii defăimătoare.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-06-19 11:46:39
         
 
  Peia, ca să mă lămuresc și eu: de ce te doare pe tine sufletul de câți oameni citesc Revista ZIP și de banii mei?
Te ajută să-ți recapeți mai repede nivelul, îți mărește pensia, ai vreo sarcina pe linie de serviciu informativ?
Văd că ai dezvoltat o suită întreagă de scenarii ca să vezi dacă nu îți spun de unde am bani pentru activitățile culturale pe care le desfășurăm prin Asociația Culturală Adsum.
Ai început să spui că iau bani de la ministere, apoi pentru că nu ți-a priit, ai zis că iau din banii contribuabililor, după aia că cer bani de la cei care publică în revistă ca acum să zici că sunt falimentar. Nu este treaba ta de unde iau eu bani pentru ceea ce fac. O să mori și n-o să afli, la fel cum o altă persoană n-o să afle ce atuu am în legătură cu publicarea lui Liviu Rebreanu până nu își va cere scuze și va șterge cele două topice calomnioase.

Vezi tu, nu jignirile pe care le arunci mereu asupra tuturor celor care vor să facă ceva util societății, nu doar asupra mea, nu ele mă deranjează, ci seninătatea cu care EDITORII SIT ului aprobă aceste comentarii care au depășit de mult orice nivel acceptat de bunul simț, devenind expresia concretă a unui cumul de boli cronice ale sistemului nervos.

Am completatn ce mi-ai cerut. Uite ce a ieșit:
”
1. Pe la noi, e o vorbă: "după ce că ești bun cu mine, răbdător, calm și bine crescut mai faci și din poteca minții mele prăfuite, șosea asfaltată!"
Vai, Peia, ești un simpatic.

Am să închei cu două replici ale unor distinși intelectuali de pe aici:

”Mars de-aici,...!!

Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2011-06-13 20:19:06 ”

băi fraiere,

Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-06-03 20:44:57 ”

Nu am nimic personal cu tine Peia și imi ești indiferent câtă vreme nu te bagi unde nu e zeama ta pe foc. Dacă te bagi.. e treaba ta tu suferi arsurile, nu eu.


 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-06-19 11:26:15
         
 
  Cu același respect vă aduc la cunoștință că nu am făcut altceva decât să respect linia pe care ați imprimat-o de la început discuției.
Sănătate.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-06-18 15:07:19
         
 
  Băi Pușcă,
N-ai putea să faci ceva cu tupeul ăsta al tău?
Ceva mai casnic, mai papietar?
Revista aia a ta, de care faci atîta caz, și care - văd că o spui chiar tu - se distribuie gratuit, în 1000 de ex, pt că n-o citește nimeni, nici tu, pasămite, căci habar n-ai ce se trăncănește prin ea, revista aia zic, a căzut, brusc, în criză de sponsorită, și, acuș, - vai de buzunarul tău și anafura echivalentă!, ești nevoit să faci pe victima culturală și să ne acuzi pe noi că ți-am denigrat geniul de sacademician adjunct, care umblă cu sacaua-n băț, să prinză paraua-n hăț?!

Două lucruri îți spun:
1. Pe la noi, e o vorbă: "după ce că ești... (completează tu !...) mai faci și-n potecă!"

2. Ia o dușcă și te-mpușcă, că nu-i loc de dambilușcă, pentru un cotei de cușcă, ce ne mușcă de vipușcă!! (Ciudate rime potrivite, no?!)
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-06-18 13:39:37
         
 
  Cu tot respectul,avand in vedere tonul, imi retrag oferta de colaborare.
Succes!
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2011-06-18 13:14:29
         
 
  Domnule Nicolae Tudor, nu mă tem de oamenii agresivi. Mă tem doar de cei înceți la minte.

Salt artezian ziceți? Cu Peia colaborator? Cu dvs dătător-presupusist? S-ar putea să aveți dreptate, nu m-am gândit... Am câștiga la virgule și spațiile dintre ele, cu Peia și la transparență cu dvs (am înțeles că aveți și experiență ca sticlar).

Chiar că mă tentează să nu mai scot revista.

Ca să colaboreze Peia la Revista ZIP, ar trebui să devină civilizat iar eu să îmi pierd memoria, ceea ce este o imposibilitate. Peia este incompatibil cu bunul simț iar memoria mea funcționează.
Colaborarea cu dvs ca dătător-presupusist, ar fi o experiență nouă și inedită. O voi lua în considerație după înterviul pentru ocuparea postului.

Domnule Tudor Nicolae, aș dori să îmi detaliați ideea
”cautati sa faceti cat mai putine valuri.
Postat de catre nicolae tudor la data de 2011-06-18 08:55:49 ”

și o întrebare:
ați citit tot răspunsul meu cu atenție?

Considerați aceste două cereri drept interviul pentru colaborarea cu dvs la revistă.
Mulțumesc.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-06-18 09:56:54
         
 
  er. agresivi, propuneti-i  
Postat de catre nicolae tudor la data de 2011-06-18 08:58:01
         
 
  revista trebuie sa continuie, nu va opriti. ea trebuie corectata doar, iar corectarea trebuie s-o faca intreg colectivul de redactie. pentru aceasta proiectul noului nr trebuie sa fie trimis membrilor prin email si dupa de 3 zile reintors. si singur si puternic este greu ma baiatule, spune poetul.
nu trebuie sa va sperie oamenii mai agresiv. propunet-i d-lui peia sa colaboreze si veti face un salt artezian. ma ofer si eu voluntar ([email protected]) sa-mi dau cu presupusu, urmand ca daca vreuna dintre observatiile mele sunt bune s-o aplicati.
curaj si cautati sa faceti cat mai putine valuri.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2011-06-18 08:55:49
         
 
  Domnule Nicolae Tudor,
vă mulțumesc pentru detaliera făcută. A fost o problemă de la scribd, nu de la blogul nostru și de aceea nu ați putut accesa Revista ZIP.
Noi nu căutăm și nu promovăm ”nerv”-ul caracteristic timpurilor pe care le trăim. Când am făcut scheletul revistei nr 13, am urmărit să transmitem un anumit mesaj pentru a ne crea un punct de sprijin pentru celelate trei numere care vor apărea în acest an.
Din păcate la ora actuală există, în România, după opinia mea, trei categorii de reviste literare:
1. Revistele de elită, care la rândul lor sunt împărțite în două subcategorii:
a) cele cu tiraje mari (1000-10 000 exemplare /apariție) subvenționate de stat, care își permit să plătească autorii și publică articole în premieră, documentate, opinii avizate dar care, reviste, se află sub talpa grea a USR. Prețurile de vânzare sunt mari raportat la tiraj. Mesajul lor sprijină strategia USR (atât cât există).
b) Revistele cu tiraje mici (100-400 exemplare / apariție) dedicate orasului în care apar. Ele sunt subvenționate de autoritățile locale. Menționez din această categorie revista cu cea mai înaltă ținută: Baaadul Literar, publicație al cărei fondator este poetul Cezar Ivănescu Redactorul șef al revistei este un foarte bun prieten de-al meu, prof Gruia Novac. Materialele publicate sunt profesionist structurate și verificate.Preturile pentru aceste reviste sunt modice. Strategia și mesajul lor depind de inteligența finantatorului. Unele au și variantă eletronică vezi Vatra Veche sau Oglinda literară (Oglinda am impresia că nici nu mai apare pe suport de hârtie.)
2. Revistele de cenaclu, grup, gașcă cum vreți să le numiți cu tiraje intre 100 și 300 exemplare/ aparitie care promovează grupuri mici și foarte mici. Apariția lor este sponsorizată prin proiecte culturale, prin vânzarea tirajului catre cei care publică sau prin sau contribuția celor publicați cu sume diverse (vezi Dor de Dor). Publică textele celor care contribuie cu bani, nu se verifică veridicitate informațiilor, primează plata nu calitatea informației transmise către cititor. Strategia lor este bazată: publică pe cine contribuie mai mult și mai des.
3. Revistele fără miză, cu bătaie scurtă. N-au tiraj, n-au costuri mari, apar pe internet (vezi Arcada) au doar ”nerv” și atitudine. Informațiile transmise nu sunt verificate sau verificabile, sunt ceva în genul bășcăliei făcute de soții Peia și Recheșan dar cu un vocabular civilizat. Sunt gratuite, pe net, adică a căzut serverul, adio, n-am nimic pe monitor, dispar de regulă in maxim doi - trei ani, singura promovare pe care și-o permit este spamul. Având în vedere că este publicat cel care a trimis materialul mai repede nu se pune problema de strategie sau mesaj.

După cum observați Revista ZIP nu se încadrează în categoriile de mai sus. Ea a inceput ca o foaie de jurnal a Cenaclului de Seară, acum 4 ani (era o coală A3 pliată în două, 4000 de exemplare distribuite gratuit in trei orase din țară, patru redactori), și a ajuns la ceea ce ați răsfoit dvs (48 pagini, 1000 de exemplare distribuite gratuit în 9 orase din țară, profesori universitari în colegiul de redactie, o strategie pe termen lung.). Menționez că este primul număr în această formulă. Deci este loc și timp pentru corectarea greselilor pe care le facem. Eu mă bucur că avem unde greși, deșiiii.....

” De ex.este deranjant sa tot intalnesc in dreapta poezii scrise de acelasi autor, membru al comiteluiblabla. si proaste, cu niste trimiteri mai curand rebusistice.” Spuneți dvs. la un moment dat. Stimate domn, cele 10 texte pe care le etichetați ”proaste” și cu ”trimiteri mai curând rebusistice” sunt un ciclu. Dacă nu le citiți pe toate va fi destul de greu să le înțelegeți rostul. Citite pe sărite par într-adevăr haotice...
” In romania revistele se fac pentru autopromovarea unor grupuri si pot sa inghit cand colectivul de redactie se expune, dar... s-o faca macar modest” Ultima parte mă cam pune pe gânduri. Ori eu nu înțeleg ce vreți dvs să sugerați, ori dvs nu ați surprins contextul. Și mă refer strict la ” cand colectivul de redactie se expune”.

” Am apreciat "arcada" lui Fluerasu Petre, era mai vie ca aspect si scrierile erau alese/aprobate de el, care avea gust si apetit cultural.” Stimate domn, această apreciere pe care o faceți despre gustul și apetitul cultural al pui Fluerașu îmi spulberă -și mă bucur- multe îndoieli pe care le aveam, la început, față de comentariul dvs. Vedeți stimate domn, imediat sub titlu, atât Arcada cât și Revista ZIP au un mesaj către cititori. La noi acest mesaj este: ”Revistă trimestrială de cultură, informare și atitudine.” La Fluerașu este ceva mai cu ”nerv”.

” Mai este plata fiindca ocupa prea mult spatiu cu autoprezentarea, ajungand chiar la statut”. Ultimul lucru pe care mi-l doresc este să trag o concluzie greșită. De aceea întreb: unde ați văzut dvs în Revista ZIP statutul Asociației Culturale Adsum?
Concluzia dvs este clară: ” o tiparitura plina de greseli” . M-ați pus pe gânduri!
Luni ar fi trebuit să dau la tipar numărul 14, dar cred că o să renunț. Dacă dvs, un om cu experiență, nu ați menționat niciun lucru bun sau bunicel, măcar, înseamnă că nu sunt lucruri bune sau bunicele, măcar, în Revistă. Acest lucru este un semnal mare de alarmă.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-06-18 00:12:35
         
 
  Senzațională polemică!
Mi se pare mie sau stimabilul IGP, alias Lupișor(homo homini latrans)e într-o încurcătură de principii cu repercursiuni legale(vizită fisc, pretenții pt drepturi de autor,ș.a.)din care ar putea ieși elegant și neșifonat scanînd "docomentul " cu pricina, olograf și cu semnătura josamintitului Ildîrîm pe dînsu'.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2011-06-17 13:01:15
         
 
  pușcă,
'geaba te dai literat civilizat, gestul tău seamănă cu cel al mitocanului care își face nevoile în pragul unei case și-apoi sună locatarul cerîndu-i hîrtie igienică; Corbu e prea manierat cu hahalerele veleitare și impertinente, pe alte saituri ai fi fost ușuit cu picioare-n dos...și-apoi cine-s mă rog, userii aceia europeici cărora le ceri scuze? doi epigramiști sclerozați între limitele catrenelor lor și-un turnător reșapat în studiourile lui naș Moraru?
Du-te bre-n Bangladesh, descheie-ți acolo ZIPerul, că plaiurile mioritice nu-ți msi cuprind burdihanu', la cîtă populație e pe-acolo, foaia ta se vinde sigur în loc de Toilettenpapier!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-06-17 12:04:33
         
 
  Iote, colea, pușcoci:

"Și ce faci (virgulă) ți-ai uitat meseria? Ia urma! Caută virgulele... "

Dacă și într-o amărîtă de frază ai înghițit virgula, ce să mai zic de altele, mai complexe.

Apoi, după cum văd că spune și tudor, care a fost, probabil, printre puținii descifratori ce și-au permis a pierde timpul cu așa ceva, după mărturisirea lui, cășcăleala ta tipografică e plină de erori gramaticale. Desigur, cum altfel?
Dacă mai adug și aprecierile critice ale singurului tău lecturant, e clar că te afli-n treabă, așa cum, dealtfel, era foarte ușor previzibil.

PS: Adică ce vrei să spui de "anafură"? Că n-o agreezi? Oho! Ai uitat cînd erai pe post de popă beat?


 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-06-17 11:12:29
         
 
  1. acum nu pot sa reaccesez nr 13 pentru a ma explica punctual. ideea generala este ca revista nu are nerv. De ex.este deranjant sa tot intalnesc in dreapta poezii scrise de acelasi autor, membru al comiteluiblabla. si proaste, cu niste trimiteri mai curand rebusistice. In romania revistele se fac pentru autopromovarea unor grupuri si pot sa inghit cand colectivul de redactie se expune, dar... s-o faca macar modest.Am apreciat "arcada" lui Fluerasu Petre, era mai vie ca aspect si scrierile erau alese/aprobate de el, care avea gust si apetit cultural. De asemeni "conexiuni"-le lui Orasanu mi s-au parut un regal.
Mai este plata fiindca ocupa prea mult spatiu cu autoprezentarea, ajungand chiar la statut... ori asta este spatiu de umplere. aranjarea poemelor pe doua coloane ajungand chiar si pe alta pagina produce, deasemeni dezorientarea cititorului.
ca nu-mi plac poeziile este ceva personal, asta este doar creatia momentului si este posibil sa n-am dreptate. m-a surprins neplacut dorin cozan ca a ajuns la mentiuni, un poet de calibru. epigramele sunt si ele slabute si asezate pe un fond fara sobrietate- zigzagul negru care chenarizeaza foile trimit la scrierile vechi sau oracolele scolare.

2. un colectiv de redactie este responsabil de ce se tipareste in "casa" sa. in buzau, cand traia nenea puiu cristea, martea, la sedintele cenaclului "viata buzaului", ne dadea pentru corectare ziarul "viata buzaului" si corectam ( eu nu, ca eram copil). astfel greselile tipo, virgulele, spatiile libere (la o interventie de-a dv aveti spatiu liber inainte virgula, deci aveti probleme), cu atat mai mult o cacofonie nu era permisa. si este una cat roata carului la o poezie care mi se pare ca nu apartine rubricii debut. si atunci mi se pare patabil ca un critic bun, cum este adina ungur, sa "semneze"/aprobe o tiparitura plina de greseli.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2011-06-17 10:52:08
         
 
  Domnule Nicolae Tudor, apreciez faptul că ne dați un feed back despre Revista ZIP, dar vă rog să detaliați două lucruri:
1. în ce sens este plat zip-ul?
2. la ce vă referiti prin afirmația ”pacat ca oameni in care cred se lasa murdariti astfel”?

Vă mulțumesc.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-06-17 09:27:57
         
 
  am citit si eu zip-ul si mi se pare extrem de plat, de-abia am gasit o poezie de valoare (mai la urma premiatilor). sunt totusi surprins neplacut de greselile din revista, care sunt puse fals pe seama autorilor. o echipa responsabila purcede la o corectare gramaticala si nu de idei, litera odata tiparita, nu mai poate fi schimbata. pacat ca oameni in care cred se lasa murdariti astfel(adina stoicescu si adina ungur). insa apreciez faptul ca exista inimosi care intretin flacara culturii cu planuri indraznete. este bun si micul-nimic in lipsa de altceva. iar din critici si colaborari cu oameni valorosi exista speranta unei indreptari, ba chiar surprize.
la mai mare!
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2011-06-17 08:22:45
         
 
  Peia, Ia povestește-ne, bre, cum e cu acele ”butelcuțe de anafură!” ???
Și ce faci ți-ai uitat meseria? Ia urma! Caută virgulele...
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-06-17 00:11:33
         
 
  (Din păcate nu v-am văzut făcând același gest cu editurile care au publicat toată opera scriitorului Liviu Rebreanu fără să plătească nimic deținătorului de drepturi.)
(Ion Gabriel Pusca)

Daca, dar numai daca cele afirmate de flinta Pusca in citatul de mai sus sunt adevarate, imi este teama ca adevarul rostit de pasaroiul nostru sef este plin de gauri ca un cascaval elvetian. O organizatie de politie care se respecta se ocupa in primul rand de marii talhari care il fura pe Ilderim Rebreanu de veniturile substantiale care i-ar reveni de pe urma tiparirii marelor romane ale celebrului autor si nu de un borfas simpatic care l-a furat de un articol care, nemaifind nimeni interesat sa-l fure, ar fi ramas ingropat unde a fost publicat acum o jumatate de veac si mai bine, fara ca sa-l mai poata citi generatia actuala. Dar asta, inca odata, numai daca cele afirmate de domnul Pusca sunt adevarate.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-06-16 18:53:07
         
 
  L-ați supărat pe pușcă!
Oh, o să facă gălbinare literatura română, căci, văduvită de pușcă, va rămâne fără ochi, urechi și gură!
Dar, mai ales, centură.
Pentru burdihanul literaturnic al lui pușcoci!
"Intenția" aia, a voastră, de a face și a drege, pîc! pîc!, matadorule, e asasină de-a dreptul: un agramat ca tine, care, și acum, cînd este vizat, - deci ar trebui să aibă vigilența întreită - comite greșeli flagrante de gramatică elementară și se exprimă ca un bîlbîit, ar trebui scos de urechi, din ring. Căci nu e vorba decît de repetenție la capitolul "scris".
Oral, pare că ești mai prolific, știu foarte bine, mai ales atunci cînd ești forjat de cîteva butelcuțe de anafură!

Oricum, ultragravitațional fiind, din pricina osînzei de pe creier, încă te bălăngăni prin praf, ca să-l înalți și să te faci remarcat!

Hai, poftă mare la pensiuni trans/oceanice, că au ăia suficiente haleală și udătură pentru pohta-ți pantagruelică!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-06-16 18:19:12
         
 
  Domnule Corbu Ion,
nu am contat niciodată pe dvs. și nici nu am de gând o fac vreodată. Nu cred că țintele noastre se află pe direcții convergente.
Da, sunt la curent cu faptul că l-ați informat pe dl Ilderim Rebreanu că i se fură drepturile de autor. Am zâmbit, împreună cu dl Ilderim, despre acest gest al dvs. la o zi sau două după ce l-ați contactat.
Este înălțătoare corectitudinea de care dați dovadă. Din păcate nu v-am văzut făcând același gest cu editurile care au publicat toată opera scriitorului Liviu Rebreanu fără să plătească nimic deținătorului de drepturi.
De fapt, la dvs, acum nu este decât o chestie e orgoliu. Din nefericire nu vă pot da satisfacție pentru că așa cum am mai afirmat eu am un atu irefutabil în mână și repet acela nu este acordul semnat de dl Ilderim Rebreanu, pe care il am dinainte ca dvs să aveți habar cum arată Revista ZIP.

Pentru modul cum încearcă unii să descurajeze intenția noastră de a readuce în actualitate articole de esență din jurnalismul românesc interbelic, pentru cei care fac confuzii grosolane și afirmații neverificate, pentru cei care sunt invidioși și pentru cei care lansează sențințe nefondate, pentru un Peia orb de ură, bucurându-se de friptură înainte de a vedea găina jumulită și uleiul încins, pentru aceștia toți vă sugerez s㠔 țineți un moment de jenă”
Nu am avut și niciodată nu voi avea intenția de a vă jigni. Dvs ați redeschis discuția și a fost normal să vă arăt unde greșiți.
Nu am de gând să dau curs mai departe acestei discuții sterile ea fiind pierdere de timp pentru noi și provocatoare de bucurii pentru Peia, pe care vreau să îl păstrez verde.
Verde de ciudă și roșu de furie . Sunt culorile clovnilor.
Și, deoarece la un moment dat v-am trimis un mail prin care vă solicitam o întâlnire pentru a discuta modalitățile unei colaborări între europeea.ro și Revista ZIP, îmi cer scuze. Nici nu vă închipuiți cât de fericit sunt că nu ați răspuns. M-ați ajutat să evit cel mai neinspirat parteneriat din viata mea. Și pentru asta vă mulțumesc.
Ultimul paragraf se referă strict la conducerea sitului, nu are nicio legătură cu membrii înscriși pe europeea.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-06-16 16:50:26
         
 
   
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-06-16 15:17:19
         
 
  Domnule Ion Gabriel Pușcă,

la cca o săptămână după discuția mea cu deținătorul legal al drepturilor de proprietate intelectuală privind opera scriitorului Liviu Rebreanu, v-ați dus, ca un mielușel, la acel distins domn care v-a acordat dreptul de a prelua acel text. Așadar nu informație de presă, nu ORDA, etc. Aceasta este esența. Recunoașterea faptică îmi este de ajuns.

În rest eu păstrez un moment de jenă pentru că vă las să evoluați pe acest site și că vă las să mă jigniți! Pentru că v-am învățat ce trebuie să faceți și pentru atitudinea incorectă pe care ați avut-o și continuați să o aveți, onoarea ar fi presupus să vă prezentați scuze și să-mi mulțumiți. N-ați făcut-o. Pentru mine nu mai contați.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-06-16 15:14:11
         
 
  Domnule Corbu, am să vă răspund deocamdată, scuzele si mulțumirile păstrându-le, ca pe o cireașă pentru frumosul tort de mai jos. Iată articolul dvs ȘI COMENTARIILE MELE PE MARGINEA LUI:


Practică incorectă
Text postat de Emanuel Cristescu
Domnul Ion Gabriel Pușcă a preluat, fără drept,

 puteți demonstra valabilitatea acestei afirmații?


un articol al scriitorului Liviu Rebreanu, este adevărat cu indicarea sursei, însă, repet, fără acordul deținătorului drepturilor de autor ale celebrului scriitor.

 Aveți documente care să ateste AFIRMAȚIA SUBLINIATĂ?


Deși i-am prezentat argumente de necombătut, distinsul domn, în afara deturnării fondului problemei, nu a produs nicio dovadă a faptului că are dreptul de a proceda astfel afirmând că are "un atu" pe care nu l-a prezentat niciodată până acum.

 Sunteți atât de amabil să prezentați colegilor de sit calitatea oficială care vă legitimează să aveți această pretenție? -și vă rog să nu veniți cu gogoașa ”cetățeanul curios”.


Pentru a nu se lăsa să se înțeleagă faptul că un astfel de procedeu ar fi legal și pentru că domnul respectiv a închis comentariile la dezbaterea pe această temă, readuc în discuție acest gest. De asemenea reiterez moralitatea altui gest, acela de a-l considera pe marele scriitor Liviu Rebreanu, editorialistul revistei ZIP!

 Moralitatea gestului –particularizând- este dovedită tocmai prin faptul că , iată, distinsul prof. Corbu află, alături de cel putin încă 1000 de cititori despre articolul de presă Goana torțelor semnat de scriitorul Liviu Rebreanu. Dacă eu nu publicam articolul, dumneavoastră ați fi trecut în lumea drepților fără să stiți vreodată despre acest articol.
 Moralitatea gestului –generalizând- prin publicarea acestui articol se dovedește încă o dată capacitatea de sinteză a scriitorului L.Rebreanu și actualitatea ideilor sale.
 Moralitatea gestului -punctând binele pe care vi l-am făcut- Dle Corbu dvs NU AȚI CITIT NICIODATĂ articolul Goana torțelor până la apariția lui în Revista ZIP (presupunând că ați citit până la urmă articolul.). Iată dovada care se afla in subsolul textului http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol=39904 până la a fi ștearsă de cineva :

” este excesiv gestul colaboratorului revistei, Liviu Rebreanu, de a seman "Liviu Rebreanu" chiar dacă așa se numește în buletin! Nu se face așa ceva. Liviu Rebreanu este un monument al literaturii române! Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-04-03 23:02:54

- Aș vrea să cred că dvs. ca un fin observator, atunci când o să aveți timpul necesar să citiți revista, o să înțelegeți că onorantul meu colaborator, dl. Liviu Rebreanu, are tot dreptul să semneze ”Liviu Rebreanu” deoarece acesta este numele lui și într-adevăr este un monument al literaturii române, cum bine sesizați. Desigur, pentru a certifica autenticitatea demersului nostru puteți consulta și nota de la finalul articolului(pag. 3).
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-04-03 23:30:09

Nu are! Gestul său este o blasfemie la adresa unui mare scriitor. Mai întrebați și pe alții! Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-04-03 23:32:39



Îi sugerez domnului în cauză să intre în legalitate ori, dacă este în legalitate să prezinte probele aceste legalități.

 Revin: ce calitate legală a dvs vă dă dreptul să cereți sau mă obligă pe mine să vă prezit ”dovezi”?

Comentariile userilor

Domnule Corbu,
încă mai aștept retractarea afirmațiilor din acest text calomniator și scuzele dvs pentru atingerea nejustificată a imaginii unei publicații culturale. Sunt convis că onoarea dvs este mai presus decât orgoliul. Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-04-12 21:36:02



Deocamdată dvs dle Corbu, dupa cum reiese și din ultima conversație aflată în subsolul textului trebuie să prezentați scuze publice și mulțumiri, pentru ca textul de mai sus să nu fie recepționat drept o dovadă a unui veleitarism și a unui orgoliu care depășește limitele bunei creșteri și ale unui comportament onorabil..

Până una alta, am să îi rog pe cei câțiva colegi de sit care vor fi publicați în numarul 14 al Revisteti ZIP să fie de acord cu eliminarea mențiunii ” text preluat de pe www.europeea.ro”. Dacă mai întârziați două zile cu ”somația” de mai sus apucam să dau revista la tipar. Nici norocul nu vă prea slujește.

Este situl dvs, dar asta nu vă permite să manipulați opinia celor care se află aici. Probabil voi suporta consecințele acestui duș rece pe care vi-l administrez , dar sunt mulțumit deoarece îl meritați.
Probabil textul va dispărea înainte de a fi citit,. Vă bazați prea mult pe faptul că membrii sitului nu au răbdare să citească toate comentariile!!!
Și nu vă speriați, nu vă dau în judecată pentru gestul dezonorant pe care il faceți –acela de a calomnia o revistă literară si pe unul dintre fondatorii ei (nu menționez resorturile acestui gest pentru că ele sunt evidente, mai ales dacă ne amintim ce vă și ne propuneați în 2006 în Rotonda MNLR și ce ați realizat.)

Domnule Corbu, ÎMI CER SCUZE deoarece m-am lăsat păcălit de aparența că dialoghez cu un profesor universitar, a cărui coloană vertebrală este dreaptă și orizontul căruia este deschis și VĂ MULȚUMESC pentru că MI-AȚI DEZVĂLUIT REALITATEA șocantă !


Din acest moment consider orice discutie cu dvs incheiată până în momentul în care veți avea curaj să recunoașteți și îndreptați greșeala făcută.
Încă mai cred că ați făcut-o din neștiință, nu din sentimente peia-recheșan-iste
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-06-16 14:59:04
         
 
  Ho, ho!
Cum fu, pușcă!
Te deduși în stămburi p-acilea, că tu ești mai șmeker ca bomba atomică și, iote, că fusăși prins cu mâța-n sac, care miorlăia de mama focului, în timp ce tu o declarai nulă și neavenită!
Ia să vedem cum arată spășenia cocoșelului adsumist!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-06-16 12:49:26
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE