FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
la o tigare cu... basescu
Text postat de nicolae tudor








Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  țigáre (-ắri), s. f. – Sul de hîrtie umplut cu tutun mărunt. – Var. țigară. Mr. țigară. Germ. Zigarre. – Der. țigaretă (var. țigaret), s. f. (țigară; tub mic în care se introduce țigara), din germ. Zigarette.
Sursa: DER |
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2011-06-09 07:17:47
         
 
  Nicolae, înainte de a scrie roman - polițist, S.F, sau ce-o da Domnul - scrie țigară, nu țigare! E prea mult?

Nea Cioacă, eu am vorbit cu regele, nu doar am dat laba! Am fost primit la Săvârșin. Era vorba de un festival de poezie, "Daniel Sibii", acolo. Cel mai tare m-a impresionat ginerele său, prințul Duda, o persoană forte inteligentă. Cu el, într-un viitor mai intelectualizat, aș deveni regalist!
 
Postat de catre Ioan Jorz la data de 2011-06-08 21:00:32
         
 
  "pe mine ma deranjeaza micimea poporului roman care, in situatii grele apeleaza la cateun strain sa vina sa ne salveze."
(Nicolae Tudor despre "strainul" Mihai Intai al Romaniei)

Bade Nicolae,
Sa stiti ca incepund ca Carol al Doilea noi nu am mai avut regi straini.
Acest lucru a fost prezis chiar de Carol Intai, care auzind cat de bine prinsese nepotul lui de cinsprezece ani, viitorul Carol al Doilea) dedesubturile cele mai delicate ale Limbii Romane a declarat plin de entuziasm:
-Asta, dupa cum injura, e deja suta la suta roman!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-06-08 19:16:33
         
 
  o sa sriu pentru ca de-abia am invatat sa scriu. romanul este o treapta si trebuie sa limpezesc subiectul. am discutat aseara la cenaclu despre idee, unul dintre scriitori s-a aratat incantat. iar despe tiparire si vanzare? nu e treaba mea.
va respet pentr simpatia pentru rege, eu nu am nimic cu el ca persoana sau ca sistem. pe mine ma deranjeaza micimea poporului roman care, in situatii grele apeleaza la cateun strain sa vina sa ne salveze.
apoi sa stiti ca nu ma pricep la poze, m-am inscris pe un sit cu pozari si nu reusesc de-o luna sa obtin aprecierile necesare pentru a avea macar o poza in portofoliul personal. chestia este ca nu pot si nu vreau sa fotografiez cum e moda pe-acolo.
o sa raman un singur toata viata. asta e!
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2011-06-08 13:57:59
         
 
  Si inca ceva bade Nicolae, acum ca stiu ca te pricepi la poze.
De ce nu pui pe site acele poze pe care i le-ai dat Mariei Prochipiuc (sau cam asa ceva) si altele pe care le ai pentru a vedea lumea europeeica cu cine stau e de vorba? Te rog trumos sa o faci ca tare doresc sa-mi mai clatesc ochii cu ele.
Cu multumiri anticipate.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-06-06 22:02:16
         
 
  Bade Nicolae, bade Nicolae, bade Nicolae!
Lasa bre romanul in pace ca daca scii unul de iubire, ura, varsari de sange sau alte sentimente vei mieuna a jale ca pisica trasa de coada de prietenul meu Valeriu Cercel. Cand am fost in Romnaia am vazut la televizor un interviu luat unor romancieri consacrati. Unul tiparise pe costul lui un roman intr-o editie de o mie de exemplare din care nu reusite sa vanda nici cinci sute. La acest succes neobisnuit contribuisera si prietenii lui. Altul mai modest dedicase romnului lui numai cinci sute de exeplare si inca astepta sa atinga suta la vanzari. Daca vrei sa scri un roman scrie unul politist. Nu trebuie sa cauti personajele in alta parte, le gasesti pe Europeea. Parerea mea sincera este ca pe matale Domnul te-a adus pe lumea asta fiindca si Autotputernicul este mort dupa Galle-uri. Daca te apuci din nou de ele eu sunt covins ca multe vor ajunge in muzee. Si eu iti voi client daca scuturatura de bani la care te vei deda nu va fi prea dura.
In legatura cu poza cu produsul legumicol ce pot sa spun decat: bata-te norocul sa te bata! Nu l-am cunoscut de la inceput.
Ce ai domnule cu fostul Hohenzolern? Sa sti ca am dat laba cu el atunci cand ne-a vizitat zona. Nu m-am mai spalat pe mini o saptamana de placere. Parerea mea este ca Romnia ar fi dus-o mult mai bine sub el, era rege constitutional asa cum a fost si tatal si bunicul si strabunicul lui.
Ma rog Carol al doilea a dat el lovitura aia de stat care l-a costat coroana, dar asta a fost iarasi o nenorocire pentru Poporul Roman, findca Carol al doilea care era un rege destept nu l-ar fi lasat pe Antonescu sa treaca Nistrul si nu ar fi murit atatia oameni de pomana. Eu sunt un mare adirator al maresalului Antonescu care a fostul omul potrivit pentru acea perioada grea din istoria noastra, dar in chestia cu trecerea Nistrului a gresit.
Cu toata stima.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-06-06 21:25:42
         
 
  multumesc nenea Genu pentru apreciere. nu am cu ce veni printre dv, vreau sa incerc un roman, dar nu-mi sunt clare inca ideile.
o intrebare: ati recunoscut personajul cu castravetele?
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2011-06-06 20:44:02
         
 
  Bade Nicolae, bine ai revenit printre noi. Foarte reusita asata cu lupul de mare. Nici cea cu castravetistul nu e rea. Arata el cam sifonat la fata dar asta nu conteaza cand esti verde unde trebuie.  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-06-06 18:42:04
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE