FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Poem de dat la toți postacii
Text postat de latunski criticul
(din ciclul „Sorbul virtualului”)



azi mă voi urca în personalul cincimiicincisutecinci
și voi merge în citadela lui Vlad,
fiul lui Vlad
(cum nu vii tu, Țepeș, Doamne),
ca să îngurgitez un hamburger,
un cheseburgher
de la Mec (i mm lovi nit), KFC,
Burger King
și o cafea de la Starbuchs Coffee.

farmecul
acestei călătorii se va rezuma
(să moară mama lui Franckfurt am Main)
la călătoria în sine end umplerea
spațiilor albe
și scrise de la stînga la dreapta

în timp ce un surdo-mut îmi va vinde
pixuri cu gel end lanterne cu
light-emitting diode,
eu
voi fora spații goale în virtual
doar ca să vă sec mirarea
end să subliniez impotența momentului

viața e crimă
viața-i viol (incest de mamă)
în permanentă trecere peste macazuri
(virgulele sînt inutile):
deci, voi scrie un poem despre Ea!


&


poem
despre cum am iubit-o pe Ea,
pe vremuri, cînd nu știam drumul berzei
și nici originea lebedei,
dar, pricepeți și voi, betegilor,
la fel ca și mine
- fiecare iubire e unică - haida-dé,
acu ce-ți fi vrînd?
să mă scobesc în nas, precum Coșbuc
și să scriu o baladă, ca un pom de iarnă
îmbălsămat cu beteală, beculețe

poem
despre atrofierea sentimentelor
despre moartea lor prematură
despre cum le-am dus pe ele
după trei zile, trei luni, trei ani
la locul de înviere

poem
despre cum purtam lumînări
în căușul inocenței
și în suflet zgura rău mirositoare
a locomotivei,
poem
despre perindarea prin diverse vagoane…

eu sufăr,
dar să nu mă credeți !
nimeni nu suferă suficient de mult
încît să nu se creadă nemuritor
și poet (drept bonus la originea-i mioritică)
lălăind vorbe stîngace-n dreapta sa,
cu foamea-i de glorie inutilă în stînga-i

vă rog,
punctați-mi cardul de poet
cu stele, cu voturi, cu afirmații lățoase,
voi mulțumi, voi zice:
- bine-ați trecut prin prapurul dat cîinilor
și prin blana mîncată de molii.

vă voi răspunde cu vorbe de-a gata,
cu texte, comentarii,autori,
home,
contact,
havas,
sictir.




Acest poem conține cuvinte obscene la adresa menționată-n e-mail. vrei să-l citești? DA; NU?
răspunde la acest sondaj insolit
atunci cînd eu nici nu mă mai întreb…
end &, end so, & end, & hi, so, so, yes, regard…
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  domnu' Cioacă,
Lăsați, am înțeles din prima...așa se-ntîmplă cu trecerea anilor(și sincer vă compătimesc, toți suntem supuși ireversibil acestor beteșuguri):
ceea ce trebuie să fie tare devine moale și invers!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-06-03 21:04:24
         
 
  Gaspadin Latunski,
De ce va trimiteti tot timpul motul ca sa dantuiasca pe taisul iataganului meu?
Daca va doriti cu atata ardoare o chelie sa stiti ca exista si metode medicamentoase pentru starpirea parului. Metoda scalparii desi este cea mai eficienta este si cea mai dureroasa. In afara de faptul ca eu nu numai ca sunt un scalpator scump dar nu primesc nici plata in ruble.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-06-03 17:51:11
         
 
  Domnul Rechesan
Toate ravasele astea pe care noi le schimbam intre noi prin cele mai intunecate subsoluri europeeice, spuneti-si mie, ce sunt, daca nu sunt niste scurte dar infocate scrisori de dragoste neimplinita? Ele nu numai ca se vor publica de posteritate dar vor starni si un interes deosebit findca in Literatura Romana nu exista inca o opera care sa descrie o dragoste mai inegala. Eu cred ca se va face si un film dupa ele, dragostea dintre un cronicar renumit si un tasi-basti de catrenist e mult mai interesanta decat dragostea dintre Romeo si Julieta care este o dragoste absolut normala. Cat despre incercarea de a-mi abate din nou atentia asupra zonei dumneavoastra pubice si pubiene va anunt ca ea a avut asupra mea acelasi efect pe care il are o nada proaspata asupra unei pastrav afumat. Toate fetele stiu ce religie am eu. Toate vadanele stiu ca eu nu-mi voi scimba aceasta religie pe care mosii si stramosii mei au mostenit-o de la daci. Numai dumneavoastra nu vreti sa intelegeti.
Cu toata stima.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-06-03 16:41:50
         
 
  Ba eu aș putea paria că, acest cialavec, a vrut să ajungă în Țara Oașului, dar a confundat tribul celor cu pălăriuțe mici cu penele și "medicamentele" apașilor. Nu era suficient că a mai trimis în rezervație cîțiva băștinași (ca să aibă el spațiu vital), dar aș putea paria că are și un Ford Coupe -cu accent- model '85, cu cea mai mare cilindree și habitaclu idem. Asta ca să suplinească...  
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-06-03 13:49:02
         
 
  d-le Cioacă,
Nu vă supărați, dar păcătuiți iar, prin omisiune(asta ca să nu vă spun de-a dreptul că denaturați adevărul):eu, unu' nu v-am trimis nicio epistolă, catren sau epigramă...never, vorba românului californian..de asemenea nu v-am portretizat în nici un text al cronicii de lavră albastră! Amoru' de care vorbiți se află doar în mintea dumneavoastră(în paranteză fie spus, nește specialiști americani au ajuns la concluzia că tipii care discută excesiv despre organele de reproducere masculine, făcînd paradă de bărbăția sa au tendințe homosexuale)și știindu-mă streight n-am poftă de amoruri nici chiar platonice cu o persoană matură de același sex.
Pe de altă parte nu-mi surîde ideea nici să intru în gura vreunui maestru al epigramei, oltean pe deasupra(nația asta are 34 de măsele)și să mă expun catrenelor cu aluzii pornografice, deși la cît de tăioase sunt ele, mă îndoiesc că ar putea tăia vreun singur fir de păr din zona pubiană, darmite ditamai organu' de cronicar.
În rest vă doresc să fiți sănătos și să epigramați frumos.Indiferent de raitingul lavrei și comentariile colegiale.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-06-03 10:37:21
         
 
  Domnul Rechesan,
Gata, am inteles, nu mi-ati dat posibilitatea sa intru prin portita din fata (vorba lui Pastorel)in posteritate. Voi intra insa prin portita din spate fiindca atunci cand vi se vor publica operele complete vor apara si toate scrisorile de dragoste pe care dumneavoastra mi le-ati trimis. Eu nu m-am opus pana acum niciunui avans erotic daca acesta avans are intenti clasice. Cand insa un astfel de avans imi pare a fi impulsiv de neplatonic si pe deasupra vine si de la un barbat, il retez nu numai pe el dar si unealta cu care vrea sa se exprime poetic. Dar sa stiti ca nu va fac necazuri ca vreau ci fiindca asa a vrut Dumnezeu. Nu neg insa ca pe undeva sunt si magulit ca imi face curte coscogea organ de cronicar.
Cu toata stima

p.s.
Daca nu raspun eu la nici cerintele unei dragoste focoasa de ce asi raspunde la cele ridicate de gramatica?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-06-03 01:03:03
         
 
  stimabile epigramist Cioacă,
Drăciile alea îs nește pîrdalnice de norme gramaticale, dacă pîn' la această vîrstă nu le-ați pătruns sensu' n-are a face...pe mine unu', dacă cititorii dumneavoastră n-au nimic de obiectat că la un catren aveți minim 2-3 erori ortografice,nu mă deranjează...keep going!
În privința gloriei postume vă înșelați însă: nu v-am nemurit în nici o cronică, ba am semne solide și argumente imbatabile că dînsele/cronicile, n-au fost lecturate în afara ogrăzii strîmte a lavrei bleu.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-06-03 00:36:29
         
 
  "Domnului Cioacă, ferice sculier-matrițer de catrene, epigrame, replici versificate a-b-a-b ș.a. cloncănele versificate, nu-i răspund pînă cînd domnia-sa va învăța să pună corect cratima în construcțiile verbale perfect compus, persoana II, plural. "
(marele cronicar Gheorghe Rechesan despre micimea mea)

Slavite Cronicar,
Ce rost mai are sa invat toate draciile pe care mi le recomandati cand eu mi-am atins deja scopul?
Gloriosul meu nume va intra in posteritate prin intermediul cronicilor scrise de dumneavoastra.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-06-02 18:18:08
         
 
  lui latunski care ma ameninta cu bautura lui bolsevica desi stie ca oltenii isi ung necazurile numai cu o alifie, rachiul:

cocteiul molotovesc
tine-l pentu dumneata,
c-altfel te blagoslovesc
si-ajungi langa Oasama.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-06-02 18:10:27
         
 
  neh, cum să uit, cu Molotov am fost amic de steklă (de 45, 60), iar pentru diasporeni am chiar și o neplăcută premoniție (secretul lui Polichiniță, cunoscut de-ntrega lume):
Mikel, Thomas și-sl Bashir
fac gimnastică, spunînd:
ETA, IRA și Al Quaeda
au și Statele în gînd.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-06-02 11:11:30
         
 
  mon ami cînd pleci di tăt d'aci să nu uiți stekla cu benzin dă 92, șomoiogul dă cîrpe și maciu aprins!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-06-02 08:30:37
         
 
  pps
scarandiv nativ, poemului îi dau doar un vot, fiindcă îi prea aplicat...sau aplecat?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-06-02 07:53:23
         
 
  ps

Domnului Cioacă, ferice sculier-matrițer de catrene, epigrame, replici versificate a-b-a-b ș.a. cloncănele versificate, nu-i răspund pînă cînd domnia-sa va învăța să pună corect cratima în construcțiile verbale perfect compus, persoana II, plural.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-06-02 07:51:31
         
 
  dă-mi voie vitea, doar 2 vorbulițe, unuia dintre "calibrați".

chitrosului bramburicea
cu encefalu' cît gîgîlicea
dorescu-i frumos
piroaie în dos
și ghiersu duios
suflet dă brînză
șoareci la rînză
Coșbuc să-i scuture nucii
Eutherpa șteargă-i mucii
C-așa un poet măiestru
De cînd Pegas tulea în buiestru
Nicicînd țeara n-a avut
Iară luceferii tăț or căzut
Bîldîbîc în fîntînă
Iote-așa pă sub mînă
Noaptea scrie cu stînga
Că dreapta-i oablă nătînga
Iar ziua postează trist
Viță ferice dă onanist...

și tot așa pîn' la victoria finală cînd secera s-o suda cu ciocanu spre gloria specialiștilor în știința calculatorului (ori viceversa)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-06-02 07:47:18
         
 
  Tovarisci si gaspadin latunschi
Nici nu va dati seama la ce timp potrivit a venit explicatia dumneavoastra fiindca tocmai imi pregateam sculele pentru a va putea recita din "Moartea lui Fulger" Acum, cand mi-am dat seama ca nu aveti nimic impotriva ca nasul lui Cosbuc sa fie mai mare ca al dumneavoastra va invit la "Nunta Zamfirei"
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-06-01 21:59:38
         
 
  erata - douămii-isme!?
scuze, efortul de a scrie acest...această... de mai sus, m-a epuizat
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-06-01 20:59:02
         
 
  Onorabilior și venerabililor (Cioacă și Buricea),
dacă acest...această... s-ar fi vrut o creație serioasă, nu mi-aș fi permis să folosesc acea sintagmă incriminantă (care are o undă de credibilitate, după bîrfele unor balcanici contemporani și critici ai lui Coșbuc). Dacă v-ați inflamat în asemenea hal, e o dovadă a faptului că l-ați citit doar pe Coșbuc. Nu înseamnă că eu nu prețuiesc multe din poeziile lui Coșbuc; și mai ales excelentele-i traduceri din latină, care stau la loc de cinste pe rafturile modestei mele biblioteci. Dar, fiind aceast㠄creație” un melanj de manierisme, douămi-isme și alte flanconade fracturiste, mă mir, tare mă mir că nu ați observat titlul.
p.s. Gaspadin Recheșan, spasiva pentru susținerea indirectă, deși cu acești domni „calibrați” mă descurc și singur.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-06-01 20:54:49
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Te-a trimis ma-ta la vie,
gheorghe, gheorghe,
si-ai pierdut o palarie,
gheorghe, gheorghe,
Iar apoi ti-ai pus o basca
gheorghe, gheorghe,
si ti-ai dus vaca sa pasca,
gheorghe, gheorghe,
Iarba grasa si trifoi,
gheorghe, gheorghe,
sa treci ciurdar printre noi,
gheorghe, gheorghe,
Treapta ta de competenta,
gheorghe, gheorghe,
ai atins-o in esenta,
gheorghe, gheorghe,
De urat ti-as mai ura
gheorghe, gheorghe,
n-are cine perora,
gheorghe, gheorghe,

 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-06-01 17:07:41
         
 
  Domnul Rechesan
Unde a-ti vazut dumneavoastra o injuratura afisata sau tiparita de mine la adresa cuiva? Nici printre manuscrisele mele nu vezi da de nici una fiindca eu in acest domeniu sunt un creator eminamente oral. Am incercat si in scris dar nu a iesit nimic, pana sa ma asez la masa, pana sa gasesc ustensilele de scris mi-a trecut toata furia. In afara de asta o injuratura scrisa la masa de lucru nu este acelasi lucru cu una spusa in fata adversarului. Sincer sa fiu eu admir toti europeeici care reusesc sa se inteleaqga intre ei prin injuraturi scrise, lucru care, asa cum am spus, mie nu mi-a reusit niciodata.
Cat despre sugestia ca nu am inteles sensul mai adanca al versului litunskian caruia eu i-am dedicat numai ieri sapte capitole din viitoarea mea enciclopedie critica nu pot sa va contrazic findsca nu am dovezi. Asi fi foarte bucuros daca asi putea afla de la dumneavoastra substraturile lui care mie, asa cum bine ati observat, mi-au scapat. De un lucru insa vreau sa fiti sigur: versul cu pricina mi-a placut enorm de mult. Eu niciodata nu ma iau in opera mea de ceva care nu-mi place findca dauneaza la sanatate.
In legatura accentul pus pe Tolstoi aveti numai partial dreptate, si asa va ramane, fiindca eu nu intentionez sa va dau pe daiboje partea mea de dreptate. Tolstoi a hotarat in ultimul lui an de viata sa-si puna accentul pe prima silaba a numelui sau numai cand acest nume este tradus in limbi straine asa cum este Romana. In limba in care nu putea sa fie tradus din cauza ca era bastinas tot el cu un an inaintea ultimului an de viata daduse instructiuni stricte ca numele lui sa se pronunte Talstoi cu accentul pe ultima silaba. (Dar nu sustin ca rima este perfecta findca nu e. Ar fi trebuit sa scriu noi cu doi de "o", toti talstooieni stiu ca accentul pus de marele Lev pe coada numelui lui era unul lung.) Ori eu ma adresam unui tranistrian cu care le govoreste binisor pe muscaleste. Am pus accentul pe ultima silaba pentru a-i arata ca si eu sunt destul de poliglot.
Cu toata stima
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-06-01 16:52:06
         
 
  nea Mitică, buricea epi-agramaticule, domniile voastre de obicei înjurați tot ceea ce trece de nivelul percepție proprii...hai, mai bine băgați un catren de ocazie despre prichindei care mărșăluiesc voioși cîntînd și se scobesc autorizat în năsuc!
pies: domnule Cioacă, din motive muzicale nici "noi" nu prea rimează cu "Tolstoi" doar dacă îl pronunțați cu accent californian!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-06-01 13:57:16
         
 
  Cu end, so sau cu regard
textul tău, destul balșoi,
a dat-o cu oiștea-n gard,
cum se spune pe la noi!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-06-01 09:09:43
         
 
  erata pentru corectarea rimei:
si eu cand ma scarm in nari
iau pe altii de modele,
dar o fac doar cu miscari
ce sunt numai ale mele.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-06-01 07:17:18
         
 
  "să mă scobesc în nas, precum Coșbuc"
(latunski criticul)

latunski, nu vreau sa ma intelegi gresit. En nu m-am luat de tematica poetica aleasa, fiindca aceasta tematica este abordata zilnic de fiecare poet de pe mapamond, indiferent de rasa, limba, varsta, culoare sau dimensiuni potice ci de faptul ca tu in loc sa-ti folosesti propriile mijloace poetice, asa cum ar trbuii sa faca orice bard cinstit, ai preferat sa-l furi pe Cosbuc. Daca ai fi strigat "scriu precum Cosbuc" te-as fi laudat fiindca putini sunt cei ce pot scrie cu succes in stilul marelui Cosbuc. Dar a te scarma in nas precum Cosbuc e o afimatie foarte periculoasa mai ales atunci cand e facuta publica. Te-ai gandit vreodata cat de uniforma si plictsitoare ar arata o Romanie in care toti neispravitii, urmandu-ti exemlul, s-ar scarma in nas "precum Cosbuc"?

Uite cum trebuia sa abordezi problema:

si eu cand ma scarm in nas
iau pe altii de modele,
dar o fac doar cu miscari
ce sunt numai ale mele.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-06-01 07:13:37
         
 
  plagiatorule!

acest poet de pripas,
c-un gat larg cat un canal
cand este vorba de cvas,
nu este original
nici cand se scobeste-n nas!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-06-01 05:59:29
         
 
  genu, rosu ca Djerzinsy,
catre marele latunsi:
fie vorba intre noi,
nici tie nu ti-ar placea
daca eu m-as scarmana
in nas egzact ca Tolstoi.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-06-01 05:42:51
         
 
  nu pot sa-mi revin!...

nu permit ca un calmuc
sa trateze-asa barbar
nasul marelui Cosbuc,
cand eu care sunt avar
nu-l trag nici de bracianar!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-06-01 04:45:44
         
 
  perversule!

"Poem de dat la toți postaci"
(Titlul uni poem anti-cosbucian care a aparul sub semnatura cirilica a lui latunski criticul)

cam sa nu m-apuce dracii
cand poemul care frige
(mi-au spus asta toti postacii!)
nu li-l da ci li-l infige.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-06-01 04:13:12
         
 
  "să mă scobesc în nas, precum Coșbuc"
(latunski criticul)

genu catre un nauc
ce i-a supt iarasi tot cvasul:
-ce rau ti-a facut ma nasul
ce-apartinea lui Cosbuc?!

p.s.
mi-a parut si de cvas,
dar cu mine de bucluc
a dat doar cand el de nas
iarasi l-a tras pe Cosbuc.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-06-01 03:57:47
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE