FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
sfat criminal
Text postat de Dumitru Cioaca
"Suzana, cred ca ai putea sa-l rogi pe Nelu Peia sa-si ceara scuze. Asta daca e barbat in puteri."
(Ecsintescu Virtual care o indeamna pe Suzana Deac sa incalce legea)

mi-a spus un boboc dotat:
-dupa lege poti sa ceri
sa se scuze un barbat
doar cand nu e in puteri.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnul Rechesan
Catrenul dumneavoastra e traznet! Nu am nici o replica pe masura.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-05-25 18:44:00
         
 
  "mi-a spus un boboc dotat:
-dupa lege poti sa ceri
sa se scuze un barbat
doar cand nu e in puteri.
(Dumitru Cioacă-despre galinacee)


Cînd bobocul mare, roș
la o probă de rutină
e clapon și nu cocoș
nu-l scuză nici o găină.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-05-25 08:38:40
         
 
  Radu, n-a venit corectez eu rima lui latunski, e ocupat să-i dicteze Ninei,ultimul său eseu, cred că e ceva despre migrația zimbrului autohton în preriile din MidleWest.

lasă,lasă, lasă
c-am s-ajung eu pe-acasă
cînd m-o invita Valeriu
la o dușcă de deuteriu!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-05-25 08:35:05
         
 
  Gaspadin latunski,
M-ar bucura daca nu mi-ati refuza propunerea si asta nu numai pentru bucuria mea ci si pentru binele dumneavoastra. Icoana de care v-am vorbit si pe care Atotputernicul, in bunatatea Lui, mi-a scos-o in cale intr-un talcioc chinezesc la un pret ultra-convenabil, s-a dovedit a fi un obiect de cult cu puteri miraculoase. Atat eu cat si alti amici de ai cand ne rugam, in genunchi la ea, dupa comiterea unor grave pacate literare ne simtim sufletele mult mai usurate.
Si acum cate ceva despre iluminismul american: el se face suta la suta cu lampa lui Ilici inca de pe vremea lui Edison. Gazul lampant despre care v-am vorbit il tinem in casa cu alt scop. El s-a dovedit foarte folositor musafirilor nostri literari traditionalisti care nu cred in mijloace mai moderne de despaduchiere.

Domnul Andrei
Lipsa Poetului Peia de pe site nu numai ca ma intristeaza dar ma si ingrijoreaza fiindca ea s-a intamplat dupa ce pasaroiul nostru sef si-a fluturat iataganul razbunarii in vazul intregii lumi. Ca si dumneavoastra si eu cred ca injuraturile poetului Peia aveau o valoare poetica reala, aveau un stil aparte din care se vedea ca poetul asuda mult pana sa le dea aprobarea de libera circulatie. Sper ca nivelul poetului Peia sa nu fi suferit vatamari ireversibile si sper si ma rog pana si la Dumnezeul ateilor ca el sa revina cat mai curand printre noi.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-05-24 18:06:05
         
 
  Nene Mitică, să ne trăiești sănătos! Și eu mă rog pentru iertarea domnului Peia, în cazul în care pot conta rugile mele, pentru că, trebuie să recunosc, chiar dacă am fost atacat în nenumarate rânduri de domnia sa, că virulența acestuia purta cu ea amprenta geniului său literar. Pentru că una este să te atace domnul Peia și alta este să te atace un oarecare amator constipat cu propria sa personalitate. Domnul Peia are marele merit că pare a fi autentic chiar și atunci când nu poate fi.
Dar pentru că suntem pe un site literar voi încerca să vă dau o replică în versuri:

Asistent fiind, domn 'escu
la un felcer comunist
ni-l arată pe Oprescu
- Iată-l, e ”capitalist”

Despre domnul cu nagan
crede dînsul, este șic
să atace mitocan.
Este stilul bolșevic.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-05-24 01:15:36
         
 
  erata: cînd plecați de acolo și lăsați zecemii dintre ai voștrii, ca să resusciteze șeptelul de bizoni, a?  
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-05-24 00:34:32
         
 
  ? dar, la voi tot cu gaz lampant vă iluminați? Sigur, că Iluminismul nu poate pătrunde prin glomozeala de amendamente ale Constituției stufoase, ce mai fac apașii, comanșii, cînd plecațivoi de-s  
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-05-24 00:29:12
         
 
  vorbiți mult și inutil, n-aveți vină, amîndoi sîntem di vină, chery bei? șere tu, că mie mi-e rușîni...  
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-05-24 00:18:48
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Gaspadin latunski,
Niciodata nu mi-am imaginat ca vestea despre ospitalitatea mea va ajunge pana si in indepartata Transnistrie. Eu am gazduit de-a lungul timpului o gama de personalitati destul de larga, de la profesori universitari si poeti (Grigore Vieru, saracu', a incercat sa doarma o noapte in casa mea dar fara succes fiindca o banda de trei, un oltean, un ardelean si moldovean care il numara printre stramosii lui si pe regele David nu l-au slabit cu intrebarile)
pana la escoci, deci unul in plus, mai ales din Transnistria nu mi-ar pune probleme prea serioase.
De invitat, totusi, nu va invit fiindca am auzit ca va lasati greu la dezinvitat. Daca insa va aflati in zona San Francisco si nu sunteti sigur ca perna care vi se ofera spre a pune capul nu are si alte interese de natura neplatonica, va rog sa ma contactati neaparat si veti gasi in casa mea o camera a musafirilor cu mobila chinezeasca si o icoana in care Maica Domnului si pruncul Isus se arata a fi confucieni get-beget, potol dupa capacitatea intestinelor dumneavoastre preamarite intr-unul din ultimele poeme si patru feluri de bauturi din care veti puteaq bea dupa cum va dicteaza setea fara ca eu sa incerc a va influienta in favoarea mea fiindca in California vinul, laptele, benzina si gazul lampant se vand la acelasi pret, patru dolari pe galon. Bucuria mea cea mare ar vi daca ati veni cu Ninocica. Nu pot insa promite nici o traire mai deosebita la drum de seara fiindca babuta mea are un ochi de Argus, pe cand eu de cand a implinit saizeci de anisori in zadar incerc sa ii mai trec caate ceva cu vederea. In nici un caz nu va sfatuiesc sa apelati la serviciile de gaza ale amicului meu Valeriu Cercel. In casa unui sculptor ultraadotat cum e Vali, niciodata nu poti fi sigur in ce stare psihologica se afla uneltele lui de taiat.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-05-23 23:24:36
         
 
  lasă, lasă, lasă lasă,
oi ajunge eu acasă!
cănd m-o invita Valeriu...
Howgt! apașii domină!
comanșii kaput.

nu rimează, vine Radu.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-05-23 20:29:33
         
 
  Că la Bender am fost, la Tighina la fel, Comratul îl cunosc precum izmeneele mele, Chișinăul este expectorat, doar NiuIorcul si Uașintonul ce-mi sînt necunoscute...  
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-05-23 20:25:28
         
 
  Nea Mitică ( scuzați familiarismul, dar mă simt aproape de domnia-voastră, talentartistic vorbind; e invers, dar dacă Suzana e bellă și e chiar florelinte, se acceptă; că eu tare îți gust comentariile matale sociopolitice, dar tare mă împiedic și îmi fracturez glezna singurului neuron, cînd te văd (aud) prin patruversuri.
Hai să ne-ntîlnim pe Vale (silicon?).
Chiar, nu mă inviți?
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-05-23 20:20:24
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE