FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Sonor vertical
Text postat de Adrian A. Agheorghesei
Ascult în ea adânc eolian,
litere lungi expresii austere,
inimă, iglu, alergi argint umed,
- ne-ntrecem zâmbind oranj până la cuvânt?
Ascult în ea adânc eolian uitarea de a.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ..iar eu te voi aștepta precum vulturul așteaptă marmota.  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2011-05-24 15:28:55
         
 
  Dacă timpul îmi va fi prieten, te voi urmări precum urmărește vrabia firimitura...  
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-05-23 16:06:52
         
 
  Gheorghe, mulțam de intervenții, dar după cum vezi, româna ta nu are elemente comune cu turca lui.

Latunski, dacă mă paște ratarea, înseamnă c-aș fi iarbă, ceea ce, să admitem, nu-i de ici de colo de dincolo. Îți dau un sfat trebuincios rublelor tale (sufleteși sau de cupru) - pariază pe "moi" și nu mai spune la nimeni.
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2011-05-23 16:00:58
         
 
  Parcă off-off topic îi zice? Mă folosesc de această pagină, cum mă folosesc și de acest prilej, doar pentru a-l întreba pe M. M. al R.* (Radu Ștefănescu):
Pe http://ebunăcăideprună.org activează și Mirela?

* -Marele Maestru al Rimelor
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-05-23 15:51:33
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  ...pînă cînd vor sosi opiniile celor subscriși, nu pot nega valoarea acestui quinquevers, opinie pertinentă, doar eu sînt criticul, nu-i așa? Am doar un amendament: "ascult în ea"- se va modifica: "privesc în ea".
Nina este de acord cu A.A.A; a mă asemăna fizic cu onor prof. Buricea este o onoare pentru mine. Domnia-sa este mai conservat, nu lucrează schimbul trei, ca mine, nici nu dă plecarea stelelor căzătoare. Voi încerca să nu mai comentez "de-a droanga" prin diverse pagini, dar tot rămîn cu impresia că te paște ratarea, stimabile...
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-05-23 15:40:58
         
 
  nu e vorba de valoarea literară(pînă cînd vor sosi opiniile lui Alex Ștefănescu sau Nicolae manolescu, asta în varianta că dumneata te consideri un literat adevărat)ci de limbajul pe care-l folosești, de atitudinea ridicolă vis-a-vis de colegi(cîți au mai rămas pe-aici).De altfel mediocritatea se manifestă nu doar prin textele pe care le postezi(unele au fost trimise la sectorul deșeuri ecoliterare)ci prin atitudinea critică(asta dacă poate fi numită critică obesrvația:"tot aia e" sau "du-te și tratează-te,bă")  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-05-23 08:25:05
         
 
  De acord, numai daca voi vedea ca acest text este apreciat de literati adevarati!  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-05-22 21:20:58
         
 
  eu îi rog pe editori să-i scadă nivelul domnului Buricea Mihai; dînsu' nu e la prima abatere(nici la prima retezare de organ critic)ieri a fost atenționat de către MIM și văd că nu se potolește.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-05-22 15:58:48
         
 
  E atât de comun oamenilor obtuzi, ca să nu folosesc un termne mai dur, e atât de comun, spuneam, oamenilor obtuzi să numească prost ceea ce nu pricep... Cum mata' nu ai trecut comprehensiv de "Zdreanță" și "Mama lui Ștefan cel Mare", ar fi o blasfemie să te judec. Acum, hai, drum alergat!  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2011-05-22 15:02:57
         
 
  "Tot aia" se referă la un comentariu pe care l-am făcut la această bazaconie de text, izvorât dintr-o minte care și-a pierdut legăturile cu logica și-ți recomandasem să te tratezi...
Dar, mă rog, un editor l-a invalidat de teamă să nu te arunci de la etaj...
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-05-22 09:48:01
         
 
  septuagenară  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2011-05-22 00:15:44
         
 
  Tot aia, ce, d-le profesor? Tot aia ca în urmă cu ceva ani, pe poezii biz, când îmi sărutați gingaș și umil călcâiele, numindu-mă geniu, doar-doar să nu vă fac praf opera, frângând astfel inima fanelor d-voastră din clasa "sepetuagenara duioasă cu troheu"? Tot aia cam așa? Pricepeți greu și uitați repede, profesore. Nu mai aveți nici măcar simțul ridicolului, ce să mai pomenesc de faptul că ar trebui să vă spălați pe dinți când vorbiți de poezie și să faceți mătănii. Noroc că avem gură, altfel cum am mai face, din bici, rahat.  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2011-05-22 00:13:48
         
 
  Tot aia este!  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-05-21 14:08:04
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE