FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Horia Ivascan
Te plâng
Planetã Albastrã,
Apele tale, poartã lacrimi de jale

Priveºte,
Pe un mal, cãzut,
E un trup de femeie
Mort de foame-n pustiu
ÃŽn corpu-i inert
Se mai zbate zadarnic
Un prunc încã viu.
Pe celãlalt mal
Stau mâncãruri alese
Risipite pe jos,
Ofrande aduse
Unui zeu pãcãtos.
Dar râul curge, curge
ªi-n stânga ºi-n dreapta deºert
Moarte-Deºert

Ascultã,
E furtunã
Din tunet o voce rasunã
E Chirurgul Profet
κi chemã pacienþii recitând un verset
Apoi le extirpã din creier pe gurã
ªi în locul rãmas pune urã
Iar creierele, puse grãmezi
Sunt date ca hranã
La câini maidanezi
În timp ce pe orice bordurã
Se cumpãrã dragoste-urã.

Adio Planetã Albastrã
Sunt astru
Acum pot sã-þi vãd ºi albastru
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  " Lumina, lumineazã pe ceilalþi consumându-se pentru sine"
de acolo de sus...un înger iti multumeste pentru acesta ODÃ a " celui care nu se naºte pentru el..."


cu drag,
erika
erika
 
Postat de catre Keller EugeniaErika la data de 2006-02-06 22:57:33
         
 
  Adio Planetã Albastrã
Sunt astru
Acum pot sã-þi vãd ºi albastru


Mai bine de Teo...
 
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2006-02-03 09:59:04
         
 
  ,,Te plâng
Planetã Albastrã,
Apele tale, poartã lacrimi de jale``

Poartã Horia, ºi nu ºtiu cum de le poate duce. Atâtea mizerii sunt în jurul nostru, atâtea minciuni... se spune una ºi se face alta. Cei de la care ar trebui sã luãm exemple ne mint în faþã. ªi ceea ce e mai grav este cã uneori sunt atât de aproape de noi cã nu avem cui sã cerem ajutor. Am vãzut asearã cã se încearcã sã se arunce toatã vina în spatele acelui ºofer de taxi! de ce nu s-a dus sã depunã mãrturie cã doar îi dãdeau 40$ diurnã, dar nimeni nu se întreabã cine i-ar fi dat mai întâi 1000$ sã-ºi plãteascã drumul ºi viza... sau de ce n-a fost citat oficial ca martor de autoritãþile române ºi trimis pe cheltuiala statului ? probabil cã se epuizaserã banii la imormântarea bunului simþ. Acest artist, tragic dispãrut dintre noi n-a murit întâmplãtor... dispariþia lui ar trebui sã ne dea de gândit cã demnitatea nu are preþ.
Lory
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-02-03 09:25:08
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Legile româneºti sunt sublime – ca-n Caragiale – dar efectul lor lipseºte, prea adesea cu desãvârºire. ªi sã nu le consideri, atunci, simple ornamente? Când tocmai ele, aceste legi, sunt de obicei stâlpi de susþinere ai unei societãþi, cei care dau cetãþeanului siguranþa zilei de mâine ºi a celei de poimâine. Unde mai pui cã aceste legi, sau ordonanþe, sau „de urgenþã”, se bat uneori cap în cap, iar altãdatã nici nu ajung sã se batã cap în cap, pentru cã sunt repede suspendate, pe urmã sunt uitate în sertare. Ce straºnic muzeu al legilor pãrãsite ca niºte papuci uzaþi s-ar putea înfiinþa în blânda noastrã þarã? Ne comportãm cu legile cum ne comportãm cu ornamentele de pe faþada unei case, ori din interior: nu ne plac, le înlocuim, cãci nu costã mult ºi de ele nu depinde nimic, de ornamente vorbesc, numai cã de legi depinde chiar totul ºi în timpul cât o suspenzi pe una ºi nu ai pus nimic în loc, te prãbuºeºti, aºa cum s-ar prãbuºi un zugrav cãruia îi iei scara de sub picioare, numai puþin, cât ai nevoie tu de ea. Doar cã prãbuºirea unei societãþi este lentã ºi, deci, dureazã, dând impresia iresponsabililor cã nici nu se întâmplã. Ea se mai opreºte un timp, dar guvernarea haoticã o face sã continue.
Nu se poate! Pânã când mai suntem cãlcaþi în picioare?! Trebuie sã se facã dreptate! Teo n-a avut nici o vinã. El a plãtit cu viaþa ºi cel care i-a curmat-o acum e nevinovat? E strigãtor la cer ceea ce se întâmplã cu noi.
Unde eºti tu, Þepeº Doamne!
 
Postat de catre Rodica Elena Lupu la data de 2006-02-03 08:29:04
         
 
  Nu asa! Nu planeta albastra e de vina! Cei care ne invata democratia si corectitudinea si legislatia si demnitatea si crima si batjocura si dementa unui popor deja mort. Un popor nascut si trait in sistem, manipulat electronic. Un popor in fata caruia romanii stau intr-un sluj perfect, in fata puterii ingenunchiata de insasi prostia lor. Veniti, dragilor americani! Veniti sa ne ucideti muierile si copiii si actorii si artistii si tot ce doriti. Va stam la dispozitie. De fapt ce conteaza un amarat de chitarist? Unul in fata maretei AMERICI!

Planeta albastra insa nu e de vina! Nu ea, Horia!
 
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2006-02-01 18:18:58
         
 
  Frumos spus, Horia, as aprinde o stea pentru Teo, din pacate, nu pot accesa pagina cu stelute...

Adio Planetã Albastrã
Sunt astru
Acum pot sã-þi vãd ºi albastru
 
Postat de catre ics ics la data de 2006-02-01 11:51:50
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE