FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Jeffrey Frankgele II
Text postat de Radu Oprea
continuare

Prima „experiență pe oameni” a făcut-o pe ceea ce s-ar putea numi „iubita sa”. Era student la Colegiu și, ca de obicei, trecea grăbit și concentrat cu un braț de cărți prin parcul din fața clădirii principale. Când, deodată, se ciocnește de cineva care alerga pe role. S-a aplecat să-și ia ochelarii și cărțile împrăștiate. Un „excuse-me” ieșit parcă dintr-un instrument divin, ceva între flaut, violină și pian, l-a făcut să ridice privirea. Părea ceva ireal, nefiresc. O emoție extraordinară îl cuprinse și, tulburat, simți un nod în gât. Nu a putut să articuleze nici un sunet. Atunci a avut prima revelație a puterii experienței sale cu pisica. Probabil, tricoul roșu din fața sa îi declanșase amintirea. Și-a revenit instantaneu: domnișoară nu poți să fii mai atentă? Și iar vocea aceea divină, unică, pătrunzătoare s-a auzit. „Iartă-mă. Ce pot să fac să mă ierți?” Și așa a debutat ceea ce putea fi o mare iubire. Trei săptămâni a durat totul. În ziua în care a aflat că părinții fetei și cei doi frați a ei, au murit cu toții în urma unei explozii devastatoare care le-a distrus casa și, când fata i-a spus că trebuie să plece la o „acas㔠care de fapt nu mai exista și că va fi nevoită să renunțe la studii s-a simțit ca atunci. Cu blana roșie în mână. Brusc s-a simțit puternic și i-a cerut banii pe care tocmai îi împrumutase. Ba i-a cerut și brațara și setul de cărți pe care în aceea dimineață i le făcuse cadou. Și i-a spus fetei, aproape marțial: adio. Simțise mai demult că pasiunea sa pentru tânăra cu role poate fi o slăbiciune, o mare vulnerabilitate. Momentul salvării însă a venit pe neașteptate. Și a profitat din plin de el. O fracțiune de secundă a avut impresia că nu poate face așa ceva că o iubește și că imediat va izbucni în lacrimi dar blana, blana roșie a pisicii l-a salvat. A văzut cum acoperă mai întâi ochii fetei, apoi fata, colegiul, parcul, orizontul, totul. Lumea toată devenise o blană roșie. A mai strigat un adio cu voce baritonală, i-a întors fetei spatele și dus a fost. Se simțea renăscut. Puternic. Imunizat. Gata cu slăbiciunile umane. Supraomul nu trebuie să fie sensibil cu furnicile. Forța minții nu poate fi înteagă dacă te lași pradă slăbiciunilor omenești. Nu s-a mai interesat niciodată de rolerista cu ochelari.
A absolvit strălucit acel Colegiu a făcut un Master la Yale University și, întotdeauna s-a văzut un învingător. Parcă viața lui urma un drum predestinat.

Au urmat apoi succese după succese: profesor, director, președinte și multe altele. După o asemenea carieră a venit rândul celui mai ascuns și măreț vis al său: Fondul Marțial Internațional.

Va urma
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Nimic din ce știu n-ar putea fi suficient de inteligent pentru a te surclasa, Andrei Florian, daragoi. Accept provocarea: eu tai zece comentarii, tu elimini pe partea aia rușinoasă un text literar, postat aici. Apoi eu mai tai zece comentarii și tu renunți la alt text, ridicînd jumătate din partea ta dorsală; și tot așa. Șa și șa: concluzie: vrei să-ți dau o copie după carnetul de membru UiteCE? Pe numele tău, pe mama ta!  
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-04-11 13:14:20
         
 
  Latunski, si eu ma bucur ca nu poti interzice nimic, dar nu te inteleg. Daca ai fi putut sa ma interzici, m-ai fi interzis? Come on!
Daca vrei sa te plasezi in centrul atentiei, scrie si tu ceva inteligent. Promit sa fiu primul care va veni sa te aprecieze. Pana atunci, primele lucruri pe care ar trebui sa le cenzurezi sunt propriile comentarii.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-04-09 22:20:18
         
 
  Eu nu pot interzice comentarii, dar cel de mai jos este absolut pe dinafară. Cu alte cuvinte, hai să mai trecem odată și să scuipăm. Pe cine?, pe ce? Știe mama lui! În calitate de postator onest, mă alătur celor care solicită transferarea lui A.F. în același canal cu mircea badea. Cine subscrie?
Primiți scuzele mele, d-le Radu Oprea.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-04-09 22:12:52
         
 
  Domnule Oprea, nu aveti motive sa va faceti griji cu privire la opera literara publicata pe Europeea. Este un site liber, populat cu oameni inteligenti si cu simtul umorului. Nici Mircea Badea nu are motive sa isi faca griji pentru pamfletul sau, chiar daca canalul din care isi face auzit pamfletul este complet infundat.
Episodul de astazi imi aduce aminte de dialogul dintre doi indragostiti care treceau la brat prin fata unei patiserii:
Ea: Dumnezeule, ce frumos miroase!
El: Daca vrei, mai trecem o data
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-04-09 22:00:41
         
 
  Boss-ul Emanuel o fi știind mai multe decît mine atunci cînd trage semnalul de alarmă. Eu remarc doar faptul că rotunjimea scriiturii aparține unui ins versat în plimbări prin cotloanele epicului; fără briz-briz-uri, la obiect, urmînd firul, ce mai!asta-i o bulă de oxigen pentru bătrîna curtezană.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-04-09 19:44:32
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Așteptăm continuarea(ările) cu interes. Ați realizat că răspunderea pentru textele publicate revine autorilor.

PS. Textul devine interesant.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-04-09 19:18:53
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE