FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de CT Popescu
In trecut, de mult, vezi bine,
nu-ºi aduce-aminte oricine,
a murit cãlcat de-un tanc,
Teo Peter. Nu-i un banc !

(Cred cã-i glumã frãþioare,
nu putea sã fie-un tanc,
sã treacã pe strada mare,
sã calce omul la þanc !).

Iaca, ieri, pe strada mare,
unde circulã, oricare,
a murit cãlcat de-un gip,
Teo Peter. Mai nimic !

(Nu se poate frãþioare,
ieri, un tanc, acum, un gip
hai cã gluma e prea mare,
nu te cred cu nici un chip !)

Morala:
Þara-i micã, vestea-i mare
ºi nu poate crede-oricare.
Prin urmare, pot sã zic,
Teo Peter-i un nimic !

PS.
ªi acum ca ºi atunci,
legea este pentru prunci !
Van Goethem ºi Alioºa,
vezi prea bine, au scãpat,
ºi, doar vorbe s-au schimbat !

1.02.2006
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Marile spirite se intalnesc...
E tot un citat. Tot fara specificarea autorului. In original, a fost rostit in limba lui Voltaire.
Ca modest fauritor de versuri (fade...) nu pot avea prea mari pretentii...Poate cand voi fi, la randul meu, un mare spirit...
Multumesc pentru citire. Nu-mi amintesc insa de nici o propunere...
Apreciez, la randu-mi, modestia ...

PS
Interesanta constructia primei propozitii. Cuvantul potrivit, intotdeauna la locul potrivit. Iar acel "nici" de la final...savuros...e continuarea unei idei anterioare,
nu?...nici-nici...ori-ori...sau-sau...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-02-02 08:49:12
         
 
  Marile spirite intotdeauna au intalnit opozitii violente de la mintile mediocre...

Þi-am dat acest citat ºi n-am specificat autorul. Cred cã trebuie sã-l afli singur, alocându-þi timp pentru studiu.

Altfel rãmân doar vorbele... de tine !
ªi poeziile fade...

Nici nu mã intereseazã vreun dialog cu tine. Þi-am citit poezia de trei stele. Este suficient.
 
Postat de catre CT Popescu la data de 2006-02-02 05:47:29
         
 
  Confuz...

Poþi sã localizezi, temporal, perioada de demult?...Întreb doar pentru cã aº vrea sã pot sã-mi dau seama ce înseamnã, tot temporal, înainte de demult. Sã pot localiza cam cu cât timp înaintea demultului aveam noi acei politruci...
Apoi, politrucii ãºtia, interpretau tot (adicã total, în întregime, exhaustiv) ca sã te oprime, sau interpretau tot (adicã în acelaºi scop) ca sã te oprime...
Dacã nu ai aflat încã, existã un semn de punctuaþie a cãrui menire este tocmai aceea de a înlãtura acest gen de confuzii...
Virgula (,)...
Bravo celor care au ticluit-o, noroc nouã de ea, halal...
Am interpretat tot, dar nu ca sã te oprim...ci doar ca sã te opresc sã mai siluieºti, atunci când eºti prea supãrat, limba în care scriem cu toþii...

Un mic pãzitor al limbii române.

PS
Ar mai fi ceva...ºi ultima propoziþie e cam ºubredã. Ce zici, cum sunã aºa:
Sau de unul pe care sã-l serviþi...
Ee?...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-02-01 21:29:07
         
 
  Aveam înainte de demult, ... niºte politruci. Tot timpul interpretau tot ca sã te oprime...
Bordaº - Ecs, aþi rãmas pe aceleaºi locuri... Aveþi nevoie de un ceauºescu ! Sau pe unul ca sã-l serviþi câineºte... halal vouã !
 
Postat de catre CT Popescu la data de 2006-02-01 18:45:18
         
 
  este cea mai mare tampnie pe care am citit-o in ultimul timp...
Si in mod clar este o blasfemie ....
Totusi poate distinsul 2 ori 1 badectpopescu asa simte el infantil ca un copilas de tata , si atunci nu mai avem de ce sa fim suparati pe el....
Textul este de gradinita grupa mica intensiv...
Maestre ...se vede treaba ca ai ambat de ecrivan dar crede-ma nu e suficient mai trebuie si IQ ....
Nu interveneam dar sa-l asasinezi pe Teo in asa hal....
la buna vedere...
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-02-01 14:54:18
         
 
  Chiar nu vezi cã onorabilul nu are timp pentru tine ?  
Postat de catre Marian Badea la data de 2006-02-01 14:13:55
         
 
  Nici nu imi propun...
O las, balta asta, ca e prea namoloasa...
De, smarcurile creatiei.
 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-02-01 13:44:27
         
 
  Mai Liviule...las-o balta...Tu nu poti sa intelgi. Asa ca las-o balta.  
Postat de catre CT Popescu la data de 2006-02-01 12:53:18
         
 
  Dar, apropos, ce spui de "Teo Peter a murit a doua oarã!".. ? Sunt chiar foarte curios ºi vreau sã-þi cunosc opinia. Eu, nu maestrul !
Postat de catre Marian Badea intr-un comm la pagina "Unei poetese de pripas".

Nu stiu daca autorul intrebarii de mai sus si autorul textului (care se vrea ce?...) sunt una si aceeasi persoana. Daca da, imi pare rau pentru amandoi. Daca nu, imi pare rau pentru CT Popescu...
Sa-i spun blasfemie?...nu cred ca gresesc. Textul se vrea o ironie amara la adresa unei natii mici, care conteaza prea putin in jocul marilor puteri ale lumii?...Atunci, nici forma, nici continutul nu reusesc sa convinga. Morala din text, in acest caz, e aiuritoare. Iar PS.-ul pare facut pentru si de aceeasi prunci pentru care, chipurile, este facuta legea...
Sa folosesti numele celui care, prin tragica-i disparitie, a indurerat mii de suflete, pentru a produce aici acest text grotesc, mi se pare chiar mai mult decat termenul de blasfemie pe care, cu prea mare ingaduinta, l-am folosit mai sus...
Ma intorc cu mare placere la textele lui Andrei...
Pe care il rog sa nu se supere pe mine.
Acum tac, pentru a se auzi murmurul vocilor celor care l-au iubit pe Teo Peter si care nu l-au uitat...

PS. Chiar daca Marian Badea si CT.Popescu nu sunt una si aceeasi persoana, tot imi pare rau pentru primul...
Intrebarea lui lasa sa se inteleaga ca i-a placut textul. Altfel ar fi gasit cateva cuvinte pentru a se dezice de el.



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-02-01 11:50:22
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE