FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Șansă
Text postat de Emanuel Cristescu
Ultimul derapaj al distinsului ecsintescu virtual a fost constat de către mine cu vreo 3 luni în urmă într-o noapte pe la ora 3, parcă. Lucram și am văzut derapajul. Nu știu dacă îl vor mai fi văzut și alții. I-am redus nivelul și de vreo trei luni stă în carantină. În fapt îl apăr de sine însuși. Cum totuși am primit un e-mail, în care solicită redarea nivelului cu promisiunea -a câta?- că va respecta regulile eco-bleu, îi voi acorda o nouă șansă. Cu rugămintea ca, dacă încalcă regulamentul și eu nu sunt pe fază, să mă atenționați. Mulțumesc.

PS. Îi rog pe aceia cu care, de obicei, intra în conflict să nu-l provoace iar pe el îl rog să nu intre în conflict cu ceilalți useri ori să nu provoace. Cum a putut constata, distinsul ecsintescu, redarea nivelului nu este și nu va fi ireversibilă.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Dle Cioacă,
De ce nu-l luați de bărbat, dle, dacă vă zdruncină așa tare ritmul cardiac?!
Că pe "ciorăpista" ați ratat-o, din păcate. Ați suspinat pe lîngă plășile ei femurale, pînă v-a sărit tensinea-n pod!
Pri urmare, ar trebui ca, măcar acum, să nu mai ratați ocazia de a vă simți tînăr și neliniștit. De ce să tooot suferiți așa, la distanță? Zău că-mi vine să vă plâng de milă!

Cît privește "dezechilibrul" ăla, ați rostit un mare adevăr: prea se eliminase, aproape complet, componenta odorizant cacofonică din peisaj. Și dv., ca un adorant al mirosurilor tari, deveniserăți extrem de apatic și nemîngîiet.

Acum, ce să zic?
Dacă-l luați de bărbat, trei lucruri caritabile săvîrșiți deodată:
1. Nu mai suferiți din amor.
2. Scăpați de stresul ecologic.
3. Salvați o altă ființă omenească de la eventualitatea ucigașă de a-l întîlni pe adoratul dv.

Casă de piatră!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-04-08 19:25:43
         
 
  Domnul ecsintescu,
Salut din toata inima revenirea dumneavoastra pe acest site. Eu personal v-am dus lipsa asa cum v-a dus lipsa si domnul Peia desi nu vrea sa recunoasca. Prin eliminarea dumneavoastra, in cele trei luni se crease un dezechilibru ecologic care, daca mai dura, ar fi dus la dezastru.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-04-08 18:57:16
         
 
  Dacă dl Kosta făcea referire la mine, eu jur pe biblia lu Băsescu!
Sau ce? Vi se pare că ar fi blasfemic?
Ei aș?
N-ați văzut că Dumnezeu a intrat în gașca oranj?
Ce-i pasă Lui că s-a jurat strîmb, pe cel mai citit Roman de aventuri astrale?
Are și El oareșce enterese lumești în zonă!...
Vrea să se de cu telegondola pe Valea Jiilor și să și-o facă pe Lenuța Pupinturista secretară!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-04-05 22:57:23
         
 
  Buna seara!
Salut si apreciez gestul de clementa al domnului Cristescu. Consider ca locul lui ecsintescu este aici, intre domnul Buricea si domnul Cristescu, ca un semn al normalitatii.
Plus de asta, observ ca neocomunismul nu este chiar atat de rau precum credeam. Dimpotriva, este chiar amuzant.
Bine ai revenit, ecsintescu!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-04-05 22:10:42
         
 
  Contand pe calitatile dumneavoastra de arbitru al echidistantei as propune instituirea urmatoarei carantine non-conflictuale: oricare dintre cei doi preopinenti sa se jure cu mana pe ceva sfant (nu conteaza ce anume, si ateii au pana la urma ceva la care tin) sa se jure ziceam ca nu vor mai comenta zisele celuilalt. Ca nu vor mai pronuntza, ca de anatema sit, numele celuilalt in niciun text. Poate dumneavoastra, cine stie, sa obtineti asta, de la fiecare in parte. Si va fi liniste ca la inceputul Creatiei, cand duhul lui Dumnezeu se purta pe deasupra apelor si nu era lumina nici intuneric, caci nimic nu fusese inca izvodit. Ar fi un bun inceput. Sau macar o incercare. Si asa, numele /emmanuel obliga mult, in perspectiva unor anumite texte, nu credeti?  
Postat de catre sters sters la data de 2011-04-05 18:34:23
         
 
  Domnule Cristescu,
De la distanta privind, lucrurile par sa provoace urmatoarea concluzie: micile probleme nasc marile infruntari: in timp ce multime de texte - bune-rele, nu e caderea mea sa ma pronunt, mai ales ca eu scriu tare prost- provoaca doua-trei comentarii, aceasta largissima bunavointza a dumneavoastra a meritat 66 de comm-uri, pro sau contra, nu conteaza. O fi mult, o fi putin? Mie mi se pare extrem de mult. Si cred ca orice discutie, fie ea pornita de la ce-ar fi, esueaza lamentabil in ciorovaiala politica. O fi gena noastra nenorocita, o fi galceava datul nostru existential? O fi invrajbirea singura metoda NEO-democratica de rezolvare in extremis a oricaror probleme, fie ele si ale site-ului Ioropeea? Din aceasta dilema va fi greu de iesit, am zis! Teama mi-e ca fara redarea unui anume nivel, honny soit qui mal y pense, biata corabie vanat-albastrie risca sa cada prada valurilor plictiselii. Asa, Slava celui de Sus, avem. Helbet! Traiasca galceava, cinste invectivei sincere, slava scuipatului aruncat cu cinstita dezinvoltura in freza adversarului. Stim noi cine dixit! Halal!
 
Postat de catre sters sters la data de 2011-04-05 18:23:42
         
 
  Iar pe matale, mister Buricea, or să te angajeze pivnicer-șef, adică general peste butoaie!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-04-04 23:48:02
         
 
  Îi rog pe aceia cu care, de obicei, intra în conflict să nu-l provoace iar pe el îl rog să nu intre în conflict cu ceilalți useri ori să nu provoace. Cum a putut constata, distinsul ecsintescu, redarea nivelului nu este și nu va fi ireversibilă.

Intorc obrazul, domnule Peia hai sa ne vedem de-ale noastre.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2011-04-04 21:40:34
         
 
  Tov Peia, ORN va avea grija sa-ti dea o roaba, un tarnacop, o lopata si o pufoaica cu care sa realizezi, impreuna cu razvratiti ca tine, canalul Dambovita-Dunare precum si alte obiective ale noii societatii... asa pentru reeducare, ca sa te inveti minte sa nu te mai asezi contra vantului revolutionar!  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-04-04 18:19:57
         
 
  "Organizatia Revolutionara Neocomunista!"

Cred că organizația asta are doi membri: musiu Buricea și cîinele lui Pavlov: unul bea și altul latră! La auzul clopoțelului marxist!
Acu o să-l coopteze și pe Samahoancă Jr., că ăsta face curat prin cinzecile de pe mese, după stingere!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-04-04 16:07:23
         
 
  comm de mai jos ii este dedicat lui Andrei :)

off topic
Prietene, ramane cum am stabilit..
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2011-04-04 15:26:36
         
 
  AMERICANII SUNT COMUNISTI! CE NE FACEM???


Prima telegrama diplomatica americana din scandalul WikiLeaks Romania dateaza din 2 februarie 1990 si a fost trimisa de ambasadorul SUA din Moscova, Jack Matlock, venit in ”inspectie” la Bucuresti. In document, ambasadorul american in URSS recomanda nici mai mult nici mai putin sustinerea FSN, in timp ce ii caracteriza pe liderii partidelor istorice, PNL si PNT, ca ”reveniti din pensie”, scrie Adevarul.

Recomandarea ambasadorului de a sustine FSN in lipsa unei alternative coerente este cu atat mai controversata cu cat, in data emiterii telegramei, 2 februarie, avusese loc deja prima mineriada. Jack Matlock era in februarie 1990 ambasadorul SUA in URSS si unul dintre cei mai avizati experti americani in probleme sovietice, scrie Adevarul. Matlock a fost trimis de la Moscova la Bucuresti intr-o vizita de evaluare a situatiei politice din Romania imediat postrevolutionara. Evenimentele confuze din Romania (tocmai avusese loc prima mineriada) si mesajele contradictorii pe care le primea Washingtonul de la ambasada sa de la Bucuresti (care recomanda sprijin pentru FSN) au impus trimiterea unui expert presupus neutru, pentru a oferi o opinie suplimentara celor furnizate de diplomatii aflati la post in Romania.

Jack Matlock a purtat mai intai discutii cu personalul Ambasadei SUA de la Bucuresti, iar apoi cu ministrul de Externe, Sergiu Celac, adjunctul sau, Romulus Neagu, ministrul Justitiei, Teofil Pop, ministrul Cultelor, Nicolae Stoicescu, cu lideri ai partidelor traditionale (taranisti, national-liberali si social-democrati) si cu lideri ai doua sindicate nou- infiintate. Adevarul va prezinta cele mai relevante observatii ale lui Jack Matlock, cu precizarea ca intertitlurile apartin redactiei. „Am vorbit indelung cu ambasadorul, cu adjunctul sau si cu consilierul politic si i-am gasit pe toti in deplin acord asupra situatiei de aici: daca e cineva care poate salva Romania de haos, acesta nu poate fi decat Frontul Salvarii Nationale, ca principala sarcina a Frontului este restabilirea democratiei si ca implicarea noastra in Romania poate intari aceasta sarcina, ca liderii partidelor vechi pur si simplu nu au ce le trebuie pentru a conduce si ca nu e nicio alta forta politica pe scena.

Ambasada crede, de asemenea, ca analizele facute la Washington pe baza diferitelor franturi de informatie sunt lipsite de simturile care pot fi obtinute doar prin observatii de la fata locului. Am fost in total acord cu toate aspectele din evaluarea ambasadei (de la Bucuresti - n.r.)".

Diplomatul american descrie apoi impresiile sale dupa convorbirile cu oficialii romani. „Nici unul dintre oficialii romani cu care am vorbit nu a aratat vreo gandire de tip comunist in comenarii. Ambasada a protestat puternic fata de devastarea sediului taranistilor de catre suporterii Frontului si cred ca protestul nostru a fost notat in mod corespunzator. Daca asemenea actiuni devin obicei, va trebui, evident, sa reevaluam situatia".

Amintim ca, in 28 ianuarie, partidele istorice au organizat o manifestatie impotriva anuntului FSN ca va participa la alegeri. Adeptii FSN au organizat o contramanifestatie, in cadrul careia au devastat sediul taranistilor, iar a doua zi dimineata au venit minerii pentru prima data la Bucuresti. Urmatoarele luni au aratat ca mineriadele aveau sa devina totusi un obicei.

Matlock continua: „Ministrul Justitiei, Pop, ne-a vorbit mult despre obiectivele sale. Este in mod evident experimentat in ceea ce priveste modul occidental de gandire juridica. A vorbit despre planurile de a adopta o noua Constitutie, care sa garanteze drepturi individuale si o guvernare democratica. Ne-a mai spus despre intentiile sale de a stabili un sistem judiciar independent. Nu am avut impresia ca ne ofera doar niste fraze bombastice. A parut hotarat si sincer.

Ministrul Cultelor, Stoicescu, a fost o dezamagire doar pentru ca este un fervent credicios ortodox si mi-a lasat impresia ca celelalte culte s-ar putea sa nu primeasca un tratament corect. Am incercat sa-l conving ca trebuie sa se ridice la cerintele angajamentului Romaniei de la Helsinki, de a respecta toate religiile, si l-am incurajat sa angajeze un dialog cu ambasada pe acest subiect.

Stoicescu e un vechi adversar al comunismului, provenind din vechea tabara conservatoare. In timp ce ii vorbeam despre libertatea religioasa, s-a uitat cu suspiciune la mine la un moment dat si m-a intrebat daca sunt baptist. (Baptistii tocmai cerusera desfiintarea ministerului sau).

Oficialii Ministerului de Externe au subliniat cu tarie intentiile ca Romania sa se ridice la cerintele obligatiilor asumate prin actul final de la Helsinki. Celac parea cumva iritat de presupusul refuz al SUA de a-si exprima sprijinul fata de democratia din Romania. El se referea la faptul ca n-am trimis niciun semnal in acest sens catre FSN.

In ceea ce-i priveste pe liderii partidelor istorice, mi-au lasat impresia ca pur si simplu au revenit din pensie doar ca sa anunte ca au supravietuit. Nu arata sa fi facut prea mult efort pentru a se organiza. In acelasi timp, dat fiind caracterul ad-hoc al noului guvern si starea generala de confuzie, includerea unor reprezentanti ai partidelor istorice in guvernul de tranzitie ar avea o valoare simbolica si un efect linistitor asupra publicului.

Impresia mea generala, bazata pe ceea ce am citit si vazut la Bucuresti, este urmatoarea: Partidul Comunist Roman, nascut spre finalul epocii staliniste, era tinut unit, la fel ca toate celelalte partide comuniste din Europa de Est, de o puternica ideologie si relatii stranse de loialitate reciproca intre membrii nomenclaturii. La fel ca si la alte partide, componenta ideologica s-a evaporat in anii '70.

Dar, spre deosebire de celelalte partide, in care legaturile personale tineau stransa nomenclatura, in Romania pana si legaturile personale s-au evaporat, din momentul in care Ceausescu a stabilit o veritabila curte imperiala de tip bizantin. Nu mai erau legaturi personale intre nomenclaturisti, ci doar o linie directa de loialitate fata de Ceausescu. Orice oficial care il infrunta pe lider sau cadea in dizgratie era schimbat, concediat sau inchis.

Data fiind situatia, moartea lui Ceausescu a facut ca intreg sistemul sa se prabuseasca peste noapte. Nu au fost conducatori comunisti care sa stranga randurile, ca in Bulgaria, dupa debarcarea lui Jivkov. Lingaii lui Ceausescu nu aveau relatii unii cu altii, asa ca au ramas pe dinafara. Cei care au venit acum sunt oameni care fusesera debarcati din pozitii-cheie, care s-au unit cu oficiali mai tineri intr-un efort de a inchega un guvern capabil sa functioneze.

Ca sa fim precisi, cei mai multi dintre noii lideri au fost candva comunisti, fie din convingere, fie din oportunism. Putem avea acum incredere in ei? Eu cred ca putem, pentru ca (A) experientele personale i-au inversunat impotriva regimului totalitar (chiar ei au folosit acest termen), si (B) chiar daca ar fi nesinceri (si eu sunt sigur ca niciunul dintre ei nu e), ei stiu acum dincotro bate vantul si ce au de facut ca sa obtina ajutorul extern de care au nevoie.

Cata vreme FSN pare a fi deocamdata singurul „jucator din oras” care poate tine Romania functionala, si cum putem sa folosim influenta noastra pentru a conduce Frontul in directia corecta, sustin categoric abordarea si recomandarile ambasadei noastre (de la Bucuresti - n.r.)".
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2011-04-04 15:24:10
         
 
  "La arme romani pentru salvgardarea fiintei nationale!" - Mihail Buricea

Vă rog să-mi dați detalii despre locul și ziua de adunare; despre armamentul ofensiv și defensiv necesar.
Îmi pun și pîslă-n căciulă, iau cheptărașul de piele cu ținte de alamă?
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-04-04 14:42:06
         
 
  Păi sigur... buna-vestire e-n toi: a venit Cristos cel Spirtos, să facă mumos!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-04-04 14:38:54
         
 
  Ce comunism, dom'le?
Mata în ce secol te afli?
Unde, în lumea asta, a reușit comunismul să facă vreo brînză?
Ba au mai fost și niște criminali odioși, prin demenții veacului: Lenin, Troțki, Stalin & ceata lor de descreierați.
Nu vezi că și ăștia, ai lu' Băsescu, tot bolșevici sunt?
Du-te și te culcă, nu mai bate cîmpii națiunii cu grapa de lemn!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-04-04 14:36:14
         
 
  Am primit zeci de mesaje de bunvenit. Va multumesc tuturor si imi cer scuze ca va raspund aici si nu personal. Va multumesc, si mie mi-a fost dor de voi!
Ramaneti aproape!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2011-04-04 14:34:57
         
 
  Il salut pe domnul profesor universitar Mihai Buricea. Il asigur de toata pretuirea mea si sper la o revedere. Si strangerea de semnaturi este un inceput si un semnal de alarma. Si o arma democratica. Pentru ca asta este adevaratul pericol care paste Romania. Dictatura!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2011-04-04 14:33:13
         
 
  Prin tabele cu semnaturi, domnule profesor Cristescu, nu se rezolva nimic, ci, mai degraba, se cade in mocirla ridicolului!  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-04-04 14:10:01
         
 
  Cand democratia esueaza in haos, e nevoie de arme pentru instaurarea constitutiei dreptatii sociale!
Toleranta are limitele ei!
O noua ordine sociala va instaura, prin forta maselor inarmate, Organizatia Revolutionara Neocomunista!
La arme romani pentru salvgardarea fiintei nationale!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-04-04 14:07:52
         
 
  Aseară asta am făcut.
Ați văzut ce s-a întîmplat.
Așa va fi și de-aici încolo.
Sută-n mie.
Insul e nevindecabil.
Dealtfel, face parte din acea categorie de indivizi care este imposibil de a fi corijată și pt care am un dispreț nemărginit: bețivii!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-04-04 11:43:47
         
 
  Domnule Peia,

Dumneavoastră ați reînceput: "nu față de sconcși și șacali. Ăia, fie se duc la grădina zoo, fie se expulzează în mediul din care provin." iar ultima dumneavoastră intervenție este disproporționată! Eu fac un apel la domniile vosatre de a face fie un armistițiu fie un pact de neagresiune. Măcar o vreme.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-04-04 11:34:25
         
 
  "L-am sancționat trei luni, și-a recunoscut greșeala și a solicitat, redarea nivelului, făcând promisiunea că va respecta regulamentul. Eu sunt un om, sper eu, cu simțul dreptății. Ce motiv aș avea să nu i-l redau?"

Deja a încălcat convenția din secunda doi, în care vă legănați în vise amăgitoare, dle Corbu. Aseară, după ce ați atenționat asupra conduitei ulterioare, insul, care acum se dă mare consumator de citate sapiențiale, chipurile, nu a scăpat prilejul să se mai scîrme-n nas cu scobitoarea cu care și-s scos carnea dintre dinți, ca să-și etaleze bunele mainere: anume, l-a evocat pe Bacon, crezînd că, în felul acesta, se poate fofila după cireș, satisfăcîndu-și instinctul de sconcs, prin baypass-uri deresponsablizante.
Nu ați sancționat atitudinea, văd, drept care mă văd obligat să ripostez, comunicîndu-i ipochimenului că, dacă e vorba de sănătate, el, săracu', e borșit la vintre și creier în așa măsură, încît o va mai duce pînă la Sfîntă Mărie, ținîndu-se într-un fir de maț.
E cazul să-și pregătească necrologul, cît încă mai mișcă din limbă.

Mai departe, - culmea naivității speculative! - vorbiți de etică, mr Corbu!
Au cui etică?
A bacilului borșit în propra-i biodegradare?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-04-04 11:22:19
         
 
  Domnule Kosta,

L-am sancționat trei luni, și-a recunoscut greșeala și a solicitat, redarea nivelului, făcând promisiunea că va respecta regulamentul. Eu sunt un om, sper eu, cu simțul dreptății. Ce motiv aș avea să nu i-l redau? Dacă va încălca regulamentul îi voi reduce iar nivelul. Am și scris-o. Soluțiile extreme de tipul ori eu ori el nu-mi plac. Și, cred eu, nu sunt etice. Avem cu toții, câte o singură viață. Putem greși, ne putem îndrepta, etc. Și, de ce să nu recunosc, a făcut și o intervenție inteligent-sentimentală. Știu că este un mesaj privat și-l rog să nu se supere că voi reda un pasaj din el:

"Noi lucram in continuare pentru [...]etc. etc.

Dar nimic nu se compara cu nivel 100 pe Europeea :)

Va multumesc!"

Dumneavoastră ce ați fi făcut în locul meu?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-04-04 10:45:33
         
 
  A, da, era sa uit: voturile au fost intr-adevar furate. Si o convingere trista dar bazata pe experienta indelungata ma indeamna sa cred ca vor mai fi. toate pregatirile furibunde ale gastii semnaleaza insistent despre aceasta. Cu sondaje, fie ele si sociale, nu vom reusi. Trebuie foc. Temperaturile ridicate omoara uneori microbul. Samantza raului insa, preexista si nu vad semne de indreptare. KV  
Postat de catre sters sters la data de 2011-04-04 10:44:33
         
 
  Domnule Cristescu,
Asa cum puteti (si ati fi putut mai de mult) constata, ura si dispretul reciproc permanent care-i anima, in egala masura pe cei doi preopinenti nu se va stinge probabil decat la moartea unuia dintre ei. Asa cum ati putut, desigur, constata si singur, tanara generatie are alte... coordonate educationale, morala si echitatea sociala nu-i preocupa, respectul li se pare numai distanta confortabila de la care pot dispretui mai usor pe semeni. Si da, desigur, bolile presupuse ale domnului Peia vor fi ca si pana acum tinta atacurilor tinerei mladite. Crescuta stramb din pacate. Diform. Imposibil de indreptat. De ce va serveste acest circus, asta e alta poveste si a inceput sa ma preocupe mai putin. Cinste site-ului, traiasca democratia prost inteleasa si libertatea devenita libertinaj. Spre culmi tot mai marete, ca si spre mintzi mai cretze! Da sdrastvuiut mirovaia literatura i jizni! do svidanie! KV
 
Postat de catre sters sters la data de 2011-04-04 10:28:08
         
 
  "Ura este, fara indoiala un fel de injosire, dupa cum apare limpede in slabiciunea acelora la care domina: batrani si bolnavi! "

Bacon

O maxima si noapte buna, pentru bunul meu prieten..
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2011-04-04 01:00:42
         
 
  Noapte buna, domnule profesor! Eu mai raman :)
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2011-04-04 00:40:10
         
 
  Eu vă spun noapte bună și sper să nu găsesc iar, mâne, cine știe ce pe site. Vă rog domnilor Peia, și ecsintescu, sunt probleme mult mai importante decât cearta permanentă!

Vă mulțumesc.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-04-04 00:31:49
         
 
  Nu. Au votat 4 milioane 9 sute și nu'ș cît!

Își merită soarta, mămăligarii
Să nu mai miorlăie pe la colțuri!
Să-și bage mințile-n cap!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-04-04 00:28:06
         
 
  D-aia nici nu l-au schimbat de la președinția senatului. Altfel, era zburat de mult.
De fapt, singurul lucru care mai contează este bătălia, pe viață și pe moarte, cu ulii de la guvernare. După aia, vom mai vedea. Dacă se va întîmpla, cine știe cum, să piară ciuma, apăi ăia care vor veni trebuie să știe de frica națiunii.
...Dar am uitat: de unde națiune?!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-04-04 00:26:47
         
 
  Nu au votat 5 milioane cu Băsescu. Au fost furate voturile.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-04-04 00:25:36
         
 
  Și d-aia au hotărît alea 5 milioane să voteze cu Băsescu?!!
Aiureală! Astea-s can-canuri media.
Iote că acuș n-o să mai fie nici un Vînt, și or să cîștige tot ei, cu basculanta de parale, pe care au șparlit-o din buzunarele noastre!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-04-04 00:22:42
         
 
  Nu am citit tot răspunsul. Însă de când i-a luat distinsa Președintă a Camerei Deputaților, microfonul din mână ca pe un pix din mâna unui valet am înțeles că distinsul Mircea Geoană are o mare cocoașă! Restul slăbiciune. Geoană este calul troian PDL-ist în Senat, PSD, etc. În momente cheie execută perfect comenzile. De mortuis nihil sine bene!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-04-04 00:22:42
         
 
  Adevărata poveste a vizitei lui Mircea Geoană la SOV și cum au ajuns fotografiile în presă.

Astăzi o să vă spun adevărata poveste a fotografierii lui Mircea Geoană de către paparazzi în seara în care s-a dus la SOV. Mircea Geoană spune câteva lucruri neadevărate încercând să justifice o prostie uriașă.

Povestea este mult mai simplă, așa cum este redată de un om politic adânc implicat în campania electorală din 2009. Nu e nimic ocult, doar un morman de prostie și aroganță. Întrucât această parte a discuției a fost înregistrată ca fiind off the record, nu pot dezvălui identitatea interlocutorului. Îmi cer scuze pentru deformarea discuției, dar ea a fost făcută pentru a proteja sursa, fără a altera conținutul conversației.

Interlocutor: A existat o echipă de paparazzi care a stat tot timpul după Mircea Geoană. I-au pozat elicopterul cu care pleca în campanie, tot, tot, tot. Și care veneau, sigur, ca orice echipă de paparazzi, cu fel de fel de poze și de informații. Erau unele extrem de….A, și mai vreau să spun ceva: erau unele extrem de…, de-astea chiar de can-can. Cu soția lui Geoană care a călcat linia continuă, cu rahaturi, desigur. Și acest paparazzo, acest băiat, Sima, a sunat noaptea să spună…nu, sau a doua zi dimineața, la șapte, să spună: domnule, am poze cu Geoană intrând la Vântu. Și cineva i-a spus: trimite-mi-le la presă! Și Geoană, deci îți spun cum a fost perspectiva mea. El le-a trimis (…) Și-a trimis brutul, nu se vedea, nu se-nțelegea. Dar eu văzusem, deja, poza clară cu Geoană de la spate, intrând la Vântu. În rest, erau toate nebuloase (…)

Dan Andronic: Și au apărut pe HotNews.

Interlocutor: Da, dar stai, că a fost o mare problemă.

Dan Andronic:Care?

Interlocutor: Domnule, acolo lucrurile s-au petrecut așa: deci paparazzo le-a dat la HotNews, sau altcineva(…) Tapalagă, care e un tip, cum știi, foarte onest, și care, deodată, a zis: Băi, stai puțin! Adică astea-s presiuni, adică ne manipulați, adică stai să mai vedem, să verificăm, să nu știu ce (…) Și în toată nebunia asta, trebuie să-ți mai spun o chestie interesantă: în toată această campanie, a existat un jurnalist de la Academia Cațavencu, care acum e la Kamikaze, care se cheamă Căuțiș, care era atât de pro-Băsescu și enervat de toate astea, nu-ți dai seama. Și acest om tot făcea materiale pe care nu i le publicau, tot vorbea, la un moment dat, a venit să aducă niște lucruri, despre cum fură Dragnea voturile în Teleorman(…)

Dan Andronic: Căutiș este cel care a publicat la Cațavencu pozele cu Geoană? Deci nu el le-a avut primul!

Interlocutor: Nu, Viorel Sima a făcut pozele. Le-a dat la Hotnews, dar au ajuns și la Cațavencu. Ulterior. Și, la un moment dat, Căutiș sună pe cineva și spune: Domnule, am auzit că ar exista niște poze cu….Și i se spune: Da. Le ai? Da. Zice: păi, dă-mi-le că le pun imediat. Și i s-a spus atunci: stai puțin, n-am vorbit cu voi, băi uite, e și o sursă la Cațavencu. Domnule, dă-le drumul imediat(…) Și le-a dat, îmi amintesc clar unde a lăsat discul, Căuțiș în cinci minute a fost acolo, le-a luat, s-a dus și într-o juma de oră a fost pus pe siteul Cațavencu. Și când le-au pus ei, la câteva minute, la 5-10 minute, le-a pus și HotNews. Așa a fost. După care a început o întreagă discuție că de ce le-a pus la Cațavencu, aha, Vântu…îți amintești chestia asta cu complotul…

Dan Andronic: Da, îmi amintesc. Deși mie mi se părea o prostie.

Interlocutor : După aia, ce am aflat, de la cineva care vorbise cu Căuțiș care a spus: domnule, le-am pus de barba mea. Mai târziu, Doru Bușcu a povestit că el nu era în București și l-a sunat Căuțiș și i-a spus, uite, am pozele astea, ce fac? Și Bușcu a spus: băi, în general, în situațiile astea, întâi tragi și după aia întrebi. Pune-le, dar în momentul în care le pui, sună-l pe Vântu să-i spui că le-ai pus. Ca și cum îl întrebi, dar nu știu ce. Asta e ce mi-a spus Bușcu, Căuțiș nici nu mi-a spus povestea asta cu În orice caz, însă, dacă îmi amintesc bine, sigur, e de verificat, primii care le-au pus au fost Cațavencu și la vreo 10 minute le-a pus și HotNews.

Dan Andronic: Nu, trei minute, nu mai știu cât.

Intrelocutor: Așa ceva, foarte aproape le-a pus și HotNews.

Dan Andronic: Bun, dar din informațiile tale, Vîntu și Geoană n-aflaseră că au paparazzi după ei?

Interlocutor: Din ce am înțeles eu, aflaseră. Dar asta e de o stupiditate…

Dan Andronic: Asta o să-ncerc să lămuresc și cu Cosmin Gușă că e foarte ciudată.

Interlocutor: Paparazzo ăla l-a urmărit de când a ieșit de la Antena 3, cum a ajuns la sediul din Kiseleff, unde s-a dat jos din mașină, i-a luat pe toți consilierii cu care era și după aia s-a dus direct la Vântu. Vântu, astăzi, povestește că în clipa în care a intrat Geoană a venit un ofițer de-al lui, de pe-acolo, care i-a spus: vezi că sunt paparazzi, ai fost filmat sau ai fost fotografiat. Eu îți mai spus ceva: eu cred că atunci, pe moment, ei n-au realizat cât de groasă e.

Dan Andronic: N-au realizat importanța, așa e. Și eu cred la fel.

Intelocutor: Dacă mă-ntrebi pe mine, de ce s-a dus Geoană la Vântu, eu sunt ferm convins că s-a dus ca să negocieze întrebarea finală cu Turcescu. Ca s-o afle…

Dan Andronic: Ca s-o afle, mai curând.

Interlocutor: Pentru că întrebarea finală, care a fost foarte dură pentru Băsescu, aia cu juratul pe Biblie, a fost foarte dură.

Dan Andronic: Și la Geoană a fost una foarte soft, pe de altă parte,

Interlocutor La Geoană știi ce era? Jurați că nu le-ați promis mogulilor că dacă ajungeți președinte nu le dați contracte și nu-i protejați.

Dan Andronic: Și el ce să spună? O să-i dau lui Vântu contracte…
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2011-04-04 00:14:43
         
 
  Chiar dacă s-a furat votul, în procentul ăla mic, să nu uităm, să nu uităm, să nu uităm că o mulțime de 5 MILIOANE, care acuș își plînge de milă, nu a gîndit, ci a luat paraua, pe care au băut-o/halit-o în două zile.
Aș vor face și acum!
Burta hotărăște în locul minții, așa cum a hotărît și pe vremea lu Aristică ăla, care era tot un naiv!
Ce a rezolvat cu democrația lui?
Ca și fraierul de Socrate!!
A dat... pildă?
Ei aș!
Ne-a indus ideea că ar fi cine știe ce de capul fraiericilor cu aură de lorzi!
Aș!
N-a fost nimic: au murit ca proștii, sau au sfîrșit în exiluri.
Parul păzește hotarul și sperie barbarul, ascultați-mă pe mine!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-04-04 00:13:17
         
 
  În ce sens se deturnează, dom'le?
Și ce se deturnează? Avioane de hîrtie?!
Ce credeți că e aici? O scenă colosală, care are acces nelimitat la națiune?
Ei aș!
Sunt gata să pun pariu pe orice, că nu va fi acceptat nici un alt sistem de vot, decît cel dorit de către trișori.
Puteți să vă cățărați și în vîrful Catedralei Neamului, și să portavociți cît poftiți!
Veți vedea, numai elicopterul rezolvă totul.
Fie și așa, mai pe biteș!
Pierdeți vremea în speculații inutile și acțiuni răsuflate!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-04-04 00:04:14
         
 
  Nu. Geoană a fost plastelina din mâinile contracandidatului. Probabil, o fi având mari păcate, i s-a ordonat du-te la Vântu. Și s-a dus. Însă grosul votului care a făcut diferența a venit din fraudă!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-04-04 00:04:07
         
 
  Nu ma intelegeti gresit. Sunt si voi fi impotriva sistemului ticalosit de tipul Basescu-Udrea. Ceea ce vreau sa spun este ca nu numai sunt vinovati pentru dezastrul din aceasta tara. Ideea cu Nadina si Petre si Petre e cat se poate de actualitate. Nu sunt adeptul folosirii fortei dar unii ar trebui luati in furci.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2011-04-04 00:02:14
         
 
  Domnule Peia,

Sunteți nedrept și nu acesta este subiectul. Nu învinuiți pe nimeni. Faceți ce puteți. Fiecare să facă ce poate. Așa funcționează democrația. Să vă reamintesc gestul exemplar al lui Aristide care și-a scris la cererea unui cetățean analfabet numele pe ostragon-buletinul de vot atenian- pentru a fi exilat? Democrația trebuie apărată, impusă și credibilizată.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-04-04 00:01:21
         
 
  O prezenta masiva la vot ar rezolva problema. Dublata de un sentiment civic. Din pacate, si am vazut statistici, 80% din cei care au luat bani pentru vot voteaza cu cei de la care a luat. Nu cred in ideea ca furtul de voturi ar fi influentat alegerile trecute. Le-a influentat Geoana.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2011-04-03 23:59:39
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Păcat că și la o problemă așa de serioasă se deturnează subiectul! Mare păcat.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-04-03 23:56:59
         
 
  Ce-ați văzut, dom'le?
"Ura" în privirea a 130 de inși?
Care au doar curajul de a mîrîi la colțul străzii și de a aștepta ca alții să fie "civici" în locul lor?
Păi se poate uita că, la așa zisa revoluție, în stradă nu au fost decît un procent de 1%?
În Giurgiu, spre ex, oraș cu 60 000 de locuitori, au fost doar cîteva sute ieșiți la bătaie!!
Și, evident, și în celelalte orașe, tot cam așa.
Mămăligarii sunt magma perfectă pentru a fi balbotată de către voința perversă a unor guvernanți hotărîți.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-04-03 23:56:40
         
 
  Domnule profesor,
Daca Nadina din Rascoala se aseamana cu Elena, cine este Petre Petre? Cat despre ion sa nu uitam ca Glasul Iubirii i-a amutit Glasul Pamantului...

 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2011-04-03 23:55:59
         
 
  Mitingurile sunt penetrate și manipulate. Eu vorbesc de opinia necenzurată și sinceră a cetățenilor.

Fondul problemei este dacă reușim să implemenntăm un sistem de vot (eu am imaginat unul pe care l-am prezentat câtorva partide) care să nu mai permită furtul voturilor. Am și avertizat conducerile acelor partide: pot să facă or putem face orice. Dacă se merge pe buletine de vot tipărite la M. Of, adică ușor înlocuibile, falsificabile, ori pe sistemul pret a voter propus de distinsul consilier Cătălin Avramescu, poate să voteze tot electoratul împotriva PDL că tot ei vor ieși. Aceasta este, în opinia mea, prioritatea priorităților: impunerea unui sistem de vot în care NIMENI SĂ NU MAI POATĂ FURA VOTURI.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-04-03 23:55:10
         
 
  Mitingurile sunt penetrate și manipulate. Eu vorbesc de opinia necenzurată și sinceră a cetățenilor.

Fondul problemei este dacă reușim să implemenntăm un sistem de vot (eu am imaginat unul pe care l-am prezentat câtorva partide) care să nu mai permită furtul voturilor. Am și avertizat conducerile acelor partide: pot să facă or putem face orice. Dacă se merge pe buletine de vot tipărite la M. Of, adică ușor înlocuibile, falsificabile, ori pe sistemul pret a voter propus de distinsul consilier Cătălin Avramescu, poate să voteze tot electoratul împotriva PDL că tot ei vor ieși. Aceasta este, în opinia mea, prioritatea priorităților: impunerea unui sistem de vot în care NIMENI SĂ NU MAI POATĂ FURA VOTURI.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-04-03 23:55:09
         
 
  Și cine dracu vorbește de vulgaritate!!
O vidanjă mobilă!
Și cu ăsta vrea mr. Corbu să facă politica bunului simț?
Ăsta care ar fi un exemplar perfect pentru gașca portocalie!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-04-03 23:50:26
         
 
  "Mămăliga românească" Absolut greșit și nedrept. Poporul român este genial. Am vâzut ura în privirile acelora care semnau. O ură asemănătoare aceleia a lui Ion din Răscoala de Liviu Rebreanu. Nu, nu acela din revista domnului Pușcă! Înțelegeți acum distinse coleg Pușcă de ce domnul Liviu Rebrranu, sigur nu autorul Răscoalei care, fiind trecut în lumea umbrelor, nu mai poate fi invocat cu apelativul "domnule"?

Presiune populara da. Revoluție nu!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-04-03 23:49:35
         
 
  Făceai referire la Mr. Corbu, musiu spirtulescu?
Are ceva anișori la activ!
Probabil că da, devreme ce se dă așa entuziast!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-04-03 23:45:06
         
 
  Domnule profesor,
Initiativa este mai mult decat laudabila. Din pacate, repet, din pacate, tare mi-e teama ca spiritul civic a murit de foarte multa vreme in Romania. Am participat la toate mitingurile din Bucuresti. Cu tristete va spun ca au fost toate un fiasco. Poate ca se asteapta alegerile, tinand cont de cele aproape 70% ale USL. Dar sa nu uitam cine este la butoane!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2011-04-03 23:43:34
         
 
  Da' floricele de porumb nu le-ați distribuit?
Ar fi fost o asociere interesantă la floricelele de stil folosite de către portavociști.
Mămăliga românească este eternă, ca și "coloana" aia "nesfîrșită"! Mă refeream la coloana vertebrală, care are vîrful în jos. Sondează tectonica geopolitică!
Oricum, mișto cadru pictural: mămăligă și floricele!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-04-03 23:43:03
         
 
  Bilă albă ecsintescu! Deși, este aproape dovedit, distinsul Sigmund a avut de-a face cu știința cam cât are distinsa subtil invocată cu morala.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-04-03 23:41:48
         
 
  "Vulgaritatea enuntata de subiectul aflat la o etate inaintata, presupune frustrare (...) si o andropauza cataleptica"
Freud - "Vina de a fi femeie"

Suntem pe un site de literatura...
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2011-04-03 23:39:03
         
 
  Sigur, am folosit și o porta-voce. Însă cei mai mulți și hotărâți au venit când nu am folosit porta-vocea. Pur și simplu citeau ce scria pe cort ori aveau deja informații și veneau hotărâți. Iar dacă ar fi fost înregistrate comentariile lor ....

Între 9,30-12,30 am strâns în zona Lujerului Militari 130 semnături. O fi mult o fi puțin? Cu siguranță îmi voi rezerva și alte zile când voi participa la această acțiune civică. Ceva, în raport cu nimic, este imens!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-04-03 23:37:56
         
 
  Elena Udrea nu face spume decît în anume poziții!
Dacă a făcut și ați văzut-o, înseamnă că e exchibiționistă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-04-03 23:34:28
         
 
  O să-i scoateți, "democratic", de la guvernare, p-ăștia, cînd o să crească micșunelele-n zarzăr!
Naivi, ca domnia-voastră, i-au lăsat să cîștige alegerile. Tot "democratic", desigur!
Pe ăsta, pe patronul lor, numai elicopterul îl mai poate tranzita spre neant!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-04-03 23:32:58
         
 
  Strangerea de semnaturi este un demers extraordinar. Elena Udrea a inceput sa faca spume. In paranteza fie spus, interesant va fi prezenta la vot la acest referendum. Daca va fi direct proportionala cu prezenta bucurestenilor la mitingurile sindicalistilor?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2011-04-03 23:31:01
         
 
  Cum nu poate fi acceptat?
Păi ori poate fi, ori ba!
Ori sunte orincipiali, ori nu mai suntem,- parfrază la vorba unuia, cu perversa de pe Tg. Ocna!
Dacă ba, atunci ce caută insul pe-aici?
Aveți nevoie de circ?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-04-03 23:29:54
         
 
  "nu v-au luat în seamă!"

Prezumpțios. Nu numai pe mine. Am fost câțiva. Nimeni nu a reușit să strângă o semnătură de la persoane sub 35 de ani.

PS. Democratic pot fi scoși de la guvernare. Și este singura soluție viabilă și pe termen lung. Altfel, tot ce se impune cu forța forței nu rezistă.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-04-03 23:28:15
         
 
  Evident nu poate fi acceptat nic pasajul "at despre tumori si alte boli cronice, Dumnezeu sa ma ajute, nu sunt suferind si nu ma pot pronunta..."

Însă sper că sunteți unu la unu și veți înceta ciupiturile reiproce. Iar, dacă o veți face, faceți-o inteligent, literar.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-04-03 23:25:04
         
 
  Nu e de mirare că cei tineri, care au ceva mai mult simț practic, nu v-au luat în seamă!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-04-03 23:24:18
         
 
  Experimenetele dv. sociale îmi provoacă rîsul, stimate domn!
E ca și cum, în junglă, v-ați apuca să predați lecții de cosmologie!
Naivitatea ce vă caracterizează este mai periculoasă decît cancerul social portocaliu.
Împotriva ălora măcar știi cu ce te poți bate.
Lecțiile matale de civism nu fac altceva decît să-i încurce pe cei hotărți să termine cu nevropații și bandiții care ni s-au insinuat în destine. Sunteți ca o fată mare, ajunsă în mijlocul uni bordel, care își pune batista la ochi și intonează un "Te Deum"!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-04-03 23:23:23
         
 
  Vă referiți la pasajul "Toleranța nu este decît o doză meritată de încredere față de o vietate care greșește involuntar, nu față de sconcși și șacali."?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-04-03 23:20:50
         
 
  Aveți prima dovadă incipientă a felului cum va evolua toleratul matale, dle Corbu!
Despre ce boală vorbește insul: despre boala lui de cap, despre ciroză, sau despre obsesiile-i sexuale?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-04-03 23:17:16
         
 
  Am fost mușcat de două ori de câini, o dată am stat în spital, o noapte, în ajun de Revelion. Nu din acestă cauză sunt împotriva câinilor vagabonzi!

Am fost astăzi pe stradă, la modul concret, fizic, pentru a strânge semnături în favoarea referendului pentru București. Marea majoritate a cetățenilor a fost amabilă indiferent dacă au semnat ori nu. (Au fost f mulți care au semnat. Și, unii au semnat cu o ură față de portocalii pe care o intuiam dar căria nu-i găseam o materializare concretă) Au fost și câțiva portocalii, fanatici, care au încercat să mă provoace. Ba au fost chiar furioși. I-am dezarmat răspunzându-le cu calm la întrebări și spunându-le sincer că le respect opinia însă intenția noastră este aceea de a vedea ce vor cetățenii. Adică să hotărască majoritatea și nu niște "autointitulați aleși".

Surpriza mea, neplăcută, a fost că tinerii nu se implică. Absolut deloc. Am abordat, politicos, mai mulți tineri singuri, cupluri și chiar grupuri. INERȚI. Aș fi vrut ca măcar să spună că sunt pro-oranj. Ori să nu fie de acord cu mine. Ori să fie. Ori să aibă o reacți. Nimic. Mă voi implica și pe viitor. Sper să fi fost doar o întâmplare.

Așa că, viața trebuie să fie coexistență nu darwinism social. Aică nu care pe care!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-04-03 23:17:12
         
 
  Domnule profesor, va multumesc!

Distinse prieten sunt sigur ca veti intelege. Noaptea e un sfetnic bun. Stiti la ce ma refer.Cat despre tumori si alte boli cronice, Dumnezeu sa ma ajute, nu sunt suferind si nu ma pot pronunta...
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2011-04-03 23:06:49
         
 
  Toleranță?!!
Of!
Tare aș vrea să vă văd, o dată, în mijlocul unei cete de cîini, de care să nu prea aveți cu ce vă apăra.
Și să constat cum vă mai fucționează toleranța de după!
Toleranța nu este decît o doză meritată de încredere față de o vietate care greșește involuntar, nu față de sconcși și șacali. Ăia, fie se duc la grădina zoo, fie se expulzează în mediul din care provin.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-04-03 23:03:42
         
 
  Gestul meu, distinse coleg, reprzintă respectul pentru opinia oricărei ființe umane. Care poate chiar greși (ființa umană). Am mai spus-o, guvernanța, (adică regulile), este necesară pentru că noi, oamenii, nu suntem îngeri. Altfel se ajunge din aproape în aproape la intoleranță, discriminare, extremism, barbarie.

Știați că există, în noiemnrie, o zi a toleranței?
Numai ideologiile totalitare nu acceptă alteritatea, complementaritatea, etc.


 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-04-03 22:54:26
         
 
  Boală veche, simptome recidivante!
La ce folosește injectarea unei enzime tumorale în venele hidrolitice ale acetui sait, eu, unul, n-am priceput niciodată.
Prognoza este ultra/previzibilă.
De fapt, gestul apropitarului ascunde veșnic aceleași metehne, pe care mă abțin să le numesc.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-04-03 22:43:58
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE