FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
MĂSURI
Text postat de Emanuel Cristescu
Iar, unii dintre domniile voastre, profitând de lipsa mea de timp, credeți că Europeea ar fi un sat fără câini. Ei bine, nu este deloc așa.

Pentru atitudini defăimătoare la adresa Europeii, pentru încălcarea repetată a regulamentului,pentru recidivă ori pentru comportament neecoliterar au fost acordate următoarele sancțiuni:

Avertisment: Ioan Peia pentru
"dacă nu știi
uite, sar c-o zi
îndărăt
și te sfătuiesc să-l întrebi pe franțuz
care ți-a dat tuie
la o oră de vîrf și maximă audiență
întreabă-l, zic
ce doftă de președinte mai ești tu
băi ăsescule

o, god, a fi ăsescu
e o malformație genetică"

Reducerea nivelului
Radu Ștefănescu pentru reclamă pe site în scop comercial:http://www.facebook.com/video/video.php?v=194486940584349

Atenționare: Jupp B. Itter
"ca pe-o țîță flască, se aude zvon
că-ți va fi Chimia trasă-n silicon"

Atenționare: Gheorghe Recheșan pentru:

"Florică,
Presupunerea ta că toți "e" proști și numai matale, nașu Moraru și pedeleii "jmecheri" și de "succesuri"prezidentul e dăștepți e o realitate, iar faptul că ți-o manifești plenar și arțăgos într-o nișă internautică prin intenție literară arată cît de strîmb vedeți Românica prin lentilele alea oranj prin care vă holbați la noi proștii! Cîntă la altă masă, manele n-ascult nici pe maneliști nu-i cunosc, interesează-te la unu' Bercea Mondialu' cică-i în simpatii!"

Atenționare: latunski criticul pentru:

"Draga mea europeea îți scriu de pe patul de spital
unde mă sting de oftică te iert
pentru că m-ai înșelat a muia oară"

Atenționare: Kosta Vianu pentru:
"maestre Emanuel, nici acum, dupa atata neobrazare fatisa, lipsa de respect si proasta crestere pe care o exhiba in tot ce scrie MTL si bietul Afeu nu renunti la scortoasa atitudine (factice, a mon avis)de protector al mult prea liberei (aproape libertinei) exprimari? Peia iti pute, pe Radu nu-l suferi, pe mine m-ai scuipat de mult (timp), numai pe astia ii induri cu un stoicism suspect. De ce?"

Pentru lipsă de activitate ori activitate sporadică se atenționează și următorii: Amelia Cojocaru, Sabina Datcu, Luchi Tenenhaus, Dumitru Cioacă, Valeriu Cercel, Cristian Vasiliu, Loredana Cristea, ecsintescu virtual Suzana Deac, Elena Toma, Veronica Pavel, Tea Nicolescu și iulia ralia. Și vor mai urma și alții.

Pentru ca toți cei nominalizați să poată avea , democratic,un drept la replică, nu le voi reduce încă nivelul. O voi face mâine.

În încheiere vă reamintesc: Europeea este un site ecoliterar nu un sat fără câini!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  er: mocanu  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-04-02 14:00:28
         
 
  mocana,
La scîrbă poți încerca cu emetiral...n-are cum să-ți dăuneze... rimelor!
Că scrii libertin, nu știam, e o mare surpriză...noi, europeicii mai vechi, știam că scrii "ovin"!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-04-02 14:00:02
         
 
  Trebuie sa va spun ca, desi Dumitru Cioaca v-a banuit si ca eu am citit comul lui, am ezitat sa-l cred, nu eram sigura.

Rasuflu usurata, da' de ce sa mint? M-ati cam pacalit, chit ca stiam ca-i 1 aprilie. Acu' pot sa rad in hohote, de credulitatea mea, evident!

Cu ocazia asta ati vazut ca oamenii deschid site-ul, nu sunt chiar de tot plecati, asta probabil ca va bucura :))))

Noapte buna.


 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2011-04-02 04:07:53
         
 
  Ceva era în neregulă de dimineață cu mesajul dumneavoastră domnule Cristescu, am privit la defilarea multora și am ignorat cu scârbă "scuipații" aceluia care nu se citește nici pe sine, altfel ar realiza cât de penibil e...întâmplător, am intrat în posesia unei colecții aproximative a revistei "săptămâna" din 1983...era în preajma morții lui Nechita...o oprire bruscă, au urmat Sorescu, pe urmă Păunescu la "desfacere"...Eugen Barbu nu a însemnat nici o notă despre curente, lexic sau încadrare axiomatică în timp...priviți la ultimul meu text, nu am schimbat nimic, nu puteți spune că nu există poezie...imperfectă bineînțeles, ca oricare altă creeație...nu vreau să mă plâng, cum a făcut un individ de aici, uns la un momentdat editor, dar mi se pare deplasat ca să pot fi împroșcat fără puterea de a riposta...cu toate riscurile, bineînțeles...
știind că nu pot fi validat, scriu deobicei mai libertin, fără cenzură...dacă sunteți dispus să mă acceptați, sunt gata să vă trimit emailul și nr de tel...
mulțumesc!
 
Postat de catre Petre Mocanu la data de 2011-04-02 03:22:55
         
 
  Pentru că ziua de 1 aprilie aproape că a trecut, vă confirm intenția mea de a face o farsă, deconspirată aproape instantaneu de către distinsul coleg transoceanic, Dumitru Cioacă. Acestuia i-am și radiat comentariul în care devoala situația. Mai apoi unii au crezut alții nu. Mulțumesc tuturor acelora care au intrat în joc, prezint scuze acelora care s-au simțit lezați însă tradiția acestei zile ne scutește de responsabilitate. Vă doresc tuturor mult succes. Și totuși vă rog pe toți să nu uitați: Europeea nu este un sat fără câini chiar dacă libera exprimare de care dispuneți vi s-ar părea că așa ar fi!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-04-01 23:36:03
         
 
  Afecțiunea literară este un sentiment. Lipsa lui poate fi ca o boală. Așa că relaxați-vă!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-04-01 20:18:08
         
 
  Însă Europeea oferă tuturor afecțiune literară.
Postat de catre Alex Popescu la data de 2011-04-01 19:34:47

"Afectiune literara" e o boala? Ca "afectiunea pulmonara"? Vai de mine, sunt ingrijorata!

Vero

 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2011-04-01 20:07:02
         
 
  iulia ralia

Dacă omul poate fi clonat, timpul nu. Am avut o zi mai relaxată. De mâine mă implic în strângerea de semnături pentru o cauză nobilă.

Însă Europeea oferă tuturor afecțiune literară.
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2011-04-01 19:34:47
         
 
  hmm, nici pe latunskili nu-l inteleg, n-am stiut niciodata exact ce inseamna cuvantul acela
;))
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2011-04-01 19:02:58
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  dle Cristescu,
E asa ciudat si ne-nteles/ ca nu priviti la noi mai des ...!!
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2011-04-01 19:01:06
         
 
  Înțeleg că această coincidență regretabilă erodează oarecum severitatea măsurilor. Le reiterez și le completez cu următorii: Liviu S. Bordaș, Adrian A. Agheorghesei, Corneliu Traian Atanasiu, Dana Banu,Ioana Barac Grigore, Daniel Bratu, Andrei Florian. Va urma.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-04-01 17:29:27
         
 
  Sanctionariule sunt asa:

Unii pentru acticvitate
Altii pentru lipsa de activitate.

Ma bucur ca l-am recitit, cat de putzin, pe Liviu Bordas. Sunt de acord cu nenea Genu, muzele dispun. Sunt de acord si cu glumele de 1 aprilie, de data asta nu m-am prins si intrasem in joc si ma miram de numele meu, cand exact cu o posteare inaintea marelui sef era una de-a mea :))))

Si Elena Toma abia avu si ea o postare, da' tot nu m-am prins.

Buna gluma! Chiar e gluma? :))))

Sa ne citim cu bine,

Vero

 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2011-04-01 15:58:03
         
 
  Îndurare, Măria Ta! Nu mi-l reteza! Donez banii de la Cheloo. E mîndria mea nivelu'. Nu-mi lăsa un ciucur. Voi atîți poheți să bucur...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-04-01 15:06:03
         
 
  Liviule, tu esti tura a doua - schimbul 2 de la mina, unde te grabesti atat de tare? :)  
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2011-04-01 13:09:10
         
 
  Unasutădouă tone în cinci ore și patruzecișicinci de minute. Record mondial absolut.

Dacă mina nu ar fi avut cărbune, Stahanov ar fi scos steril. Tot la nivelul de mai sus. N-ar fi putut nimeni să-l acuze de activitate sporadică.

Eu recunosc spășit ca mă regăsesc în lista menționată de onorabilul domn Cristescu la rubrica vor urma și alții. Și îmi înfierez cu mînie proletară neputința de a scoate, dacă nu antracit, măcar steril cu pretenții de cărbune brun.

Aștept ghilotina atenționării oficiale.

Mea culpa

:)

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2011-04-01 12:57:19
         
 
  Domnul Rechesan
Cum de nu v-ati prins ca asta este pacaleala de intai Aprilie a sefului? In toate citatele reproduse de domnia sa nu am dat de nici o vorbulica mai deochiata care ar fi putut sa-mi indulceasca ziua, nici o amenintare sexuala la adresa lucrurilor sfinte, intr-un cuvant nimic de scandal. In afara de faptul ca textul a fost afisat pe data de 31 Martie iar pedepsele sunt amanate pentru... intai Aprilie!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-04-01 12:55:21
         
 
  Onorat de proximitatea cu cei cîțiva valoroși autori(minus ET și Ecs)constat că stimabilul apropitar face taman ca gospodarul cel năuc căruia nu-i rodesc pomii:retează taman pe cei mai groși și cu crengile doldora de fructe.
Aferim d-le Corbu/Cristescu de ce nu ne mătrășiți direct de aici fiindcă ne-am permis și alte mari abateri de la codul ecoliterar?(am scuipat marile poezele,postate neîntrerupt aici, am turburat apele epigramatice, am sfidat ph-ul bunului simț și am dat cu pietre în răstoaca lavreo bleu după gușteri portocalii și veleitoși mintoși)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-04-01 12:15:48
         
 
  domnule Peia, dar este evident: pe un site eco-... logic că trebuia să scrieți numele științific al plantei "mthuja occidentalis" (nu orientalis, că venea de la Paris).  
Postat de catre disparut de pe net la data de 2011-04-01 11:50:46
         
 
  Chiar dac-un biter amărui
Nu e pe placul orișicui,
Dreptate are, e un șpil
Că azi e doar întâi april!

 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2011-04-01 11:49:55
         
 
  Da io de ce?
Cu ce-am greșit?!!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-04-01 11:31:55
         
 
  SAT CU CîINE CîINOS

Un cîine eco-literat
Cam pudibond și calofil,
Azi m-a mușcat și-aș fi turbat
De nu eram pe-ntîi April.
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2011-04-01 11:22:32
         
 
  Într-o aleasă companie
Mă aflu între-atenționați,
De nu vom scrie poezie
Ajungem exmatriculați!

 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2011-04-01 11:21:21
         
 
  Organul conducător, distinse domnule Cioacă, nu investghează cauzele lipsei de activitate a organului talentos. Ci doar constată lipsa activității.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-04-01 11:21:13
         
 
  "Pentru lipsă de activitate ori activitate sporadică se atenționează și următorii: Amelia Cojocaru, Sabina Datcu, Luchi Tenenhaus, Dumitru Cioacă, Valeriu Cercel, Cristian Vasiliu, Loredana Cristea, ecsintescu virtual Suzana Deac, Elena Toma, Veronica Pavel, Tea Nicolescu și iulia ralia. Și vor mai urma și alții."
(Emanuel Cristescu)

Domnul Cristescu,
Sa stiti ca atentionarile dumneavoastra nu vor duce la indeplinirea cincinalului poetic al Europeei in patru ani fiindca noua ne vine talentul cand vrea el si nu cand vrea organul conducator.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-04-01 11:09:24
         
 
  La prins de mulți încălcători
De ecoreguli și erori de maus
L-a prins șeriful printre autori
Și pe distinsul Luchi Tenenhaus!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-04-01 10:42:23
         
 
  Citat din text:

Atenționare: Jupp B. Itter
"ca pe-o țîță flască, se aude zvon
că-ți va fi Chimia trasă-n silicon"

Încheiere citat.

La prins șeriful cu-aia flască
Și bine n-o să mai trăiască!


 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2011-04-01 10:32:48
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE