FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Anunțuri latunskiene
Text postat de latunski criticul
Matrimoniale

Cadru militar (sergent în rezervă) doresc să cunosc o doamnă atrăgătoare, care să locuiască pe una din străzile: Mareșal Averescu, General Grigore Baștan, Colonel Buzoianu, Locotenent Godeanu. Trimiteți plic la redacție, pentru Peneș Curcanul.

Doamnă serioasă, singură, gospodină, sufletistă, cu casă pe pămînt (în cartierul Spînzuraților) vreau să cunosc în sens biblic un domn cu calități similare și cu locuință lacustră.

Intelectual atrăgător și excentric, încă din timpul școlii de Arte și Meserii, mai sper într-o relație sensibilă și plină de candoare cu una din fostele mele profesoare: de Desen Tehnic, Rezistența Materialelor, Diagrama fier-carbon.

Aproape bătrîn și cu un mic handicap, fără locuință, fără slujbă, fără calități deosebite, visez la o relație de lungă durată (eventual căsătorie) cu o doamnă prezentabilă, manierată, tandră, care să locuiască la mine și în inima mea. Exclus aventurierele.

Domn deosebit, dezavuînd viața trepidantă din urbe, doresc cunoștință cu o doamnă din mediul rural, pentru a urmări împreună telenovelele „Moștenirea” și „ Narcisa sălbatică”. Numai pentru abonatele la cablu.

Oferte de serviciu

Firmă cu profil publicitar angajează secretară cu solide cunoștințe în domeniul de operare a telefoanelor fixe cu tastatură digitală și a filtrelor de cafea cu avertisment sonor. Trimiteți CV la redacție, cu motto-ul: „S-a făcut dimineața, șefule!”

Societatea non-profit „Tradiții” organizează concurs pentru ocuparea postului de „Moș Crăciun”. Înscrierile se fac pînă la data de 30 noiembrie la sediul societății de pe lîngă biserica „Darling Paraschiva”.
Bibliografie: „Saturnaliile la români”, de Chirilă Metodiu; „Circulația cu mijloace de transport culisante”, de ing. Nicolae Troică; „Cadouri – taxe și impozite”, de prof. doctor Traian Decebal Economu.

S.C. Gumari S.A. angajeajă tinere cu aspect plăcut, vîrsta 18-38 ani, pentru formația de street dance. Posibile contracte cu străinătatea. Profesor de dans, Vasile Clăparu, telefon pe Vodafone.

Schimburi de diverse

Schimb Dacia 1310 și apartament 2 camere în Colentina cu vilă Pipera și Mercedes s class. Relații la Jorj Găzaru, peco Afumați.

Închirieri

Inginer aerospațial, doresc să închiriez balcon parlamentar nesecurizat, pentru sinucidere mediatizată. Prezentați oferta la Cape Cancan.

Meditații

Maistru instructor licențiat, meditez elevi din clasele complementare la materia „Tîmplărie din termopan”. Ofer documentație și referate despre tilișbenghere, linghișpire și tolpimetre selamizate. Relații la Colegiul Național de Arte și Meserii.


Cereri de serviciu

Posesor permis conducere „formula 1”, solicit angajare pe post de copilot la o firmă care se dezvoltă în viteză. Aștept un pont.

Diverse

Urgent, facilitez vize și documente de emigrare pentru: Transnistria, Libia, Kossovo, Afganistan, Cecenia. Jean Paspartu, str. Ecoului, nr. 19. Nu sunați, ies eu din cînd în cînd (abonament pe luna în curs).

S.C. Quadriga Stultorum S.R.L. din Caracal, str. Marius Tucă, nr. 4-7, vă oferă posibilități nelimitate de cîștig substanțial, lucrînd la domiciliul propriu. Trimiteți plic autotimbrat și lipit și ați onorat deja prima comandă.

Vînd sobă de teracotă și palton (iarna ce trece, vara ce vine…). Cumpăr butoi, model „Diogene”, din tablă galvanizată, cu suport pentru felinar.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE